|
|
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 12:00 | |
| Jaaa klopt. Tentamens waren killing, maar heb nu vakantie dus wiehoee. Hoe gaat t met jullie? |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 12:18 | |
| *ziet overal admins en mods in aot*
Laat ik maar eens een slachtoffer uitzoeken den |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 12:20 | |
| Hehe met mij gaat t goed hoor Sanne x3 hard op zoek naar buitenland stage Pas maar op hoor Esmee >3 |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 12:24 | |
| Op LioDen ben ik algemeen bekend voor het negeren van regels >3 maar ben tamelijk bevriend met een van de admins ;p Nee maar ik heb enkel een vraag over het gebruiken van Celestial als voorvoegsel xD |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 12:26 | |
| |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 12:28 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Op LioDen ben ik algemeen bekend voor het negeren van regels >3 maar ben tamelijk bevriend met een van de admins ;p
Nee maar ik heb enkel een vraag over het gebruiken van Celestial als voorvoegsel xD Zou mogen ja, gezien het een andere benaming is voor heaven en die ook al s gebruikt is. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 12:31 | |
| - Butterstar schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Op LioDen ben ik algemeen bekend voor het negeren van regels >3 maar ben tamelijk bevriend met een van de admins ;p
Nee maar ik heb enkel een vraag over het gebruiken van Celestial als voorvoegsel xD Zou mogen ja, gezien het een andere benaming is voor heaven en die ook al s gebruikt is. Oo nice thanks c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 12:32 | |
| Np hehe
Btw weten jullie nog wat leuke landen om heen te gaan voor stage binnen Europa? |
|
| |
Marieke 161 Actief You can light up the dark,
There's a fire in your heart,
Burning brighter than ever before.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 12:53 | |
| wait wow
ineens valt het me op dat de slingers en feestmuts weg zijn.. hoe lang is dat al zo? |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 12:58 | |
| - Kestrelwing schreef:
Nee maar ik heb enkel een vraag over het gebruiken van Celestial als voorvoegsel xD Lioden gaat bij mij altijd fout :"( Alle chickies die ik wil scoren lopen van me weg... mijn leeuw is afzichtelijk :"D |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 13:05 | |
| Zo trots da k overal bijgepost heb |
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 13:07 | |
| - Cherrypatch schreef:
- wait wow
ineens valt het me op dat de slingers en feestmuts weg zijn.. hoe lang is dat al zo? Sinds gister xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 13:08 | |
| Wahahah goed bezig Waz. Arme Bearpaw doet t zo nog in zn broek die hij niet heeft van Firedance xd |
|
| |
Marieke 161 Actief You can light up the dark,
There's a fire in your heart,
Burning brighter than ever before.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 13:09 | |
| wauw, ik ben echt traag xD EDIT: Mocht ik ooit genoeg zin en ideeën voor de kaarten hebben, zou het misschien een idee zijn om een Cards Against Humanity deck in elkaar te zetten met stuff van dit forum? |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 13:52 | |
| - Butterstar schreef:
- Np hehe
Btw weten jullie nog wat leuke landen om heen te gaan voor stage binnen Europa? Ligt er aan waar je een stage in zoekt. Spaanse eilanden / Spanje zelf zijn redelijk goedkoop en er is heel veel aanbod. Schotland is duurder maar heel mooi, daar wil ik zelf naartoe op stage |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 13:54 | |
| Iemand, geef mij eens typische opdrachten voor een mavo Engels examen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 14:00 | |
| - Mistpaw. schreef:
- Kestrelwing schreef:
Nee maar ik heb enkel een vraag over het gebruiken van Celestial als voorvoegsel xD Lioden gaat bij mij altijd fout :"( Alle chickies die ik wil scoren lopen van me weg... mijn leeuw is afzichtelijk :"D Ik speel 't ondertussen al sinds 2014 ofzo, en heb kinda veel SB en GB :p EDIT: oeps ik moet veel posten vandaag en ben lui |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 14:13 | |
| - Bluewisp schreef:
- Jaaa klopt. Tentamens waren killing, maar heb nu vakantie dus wiehoee.
Hoe gaat t met jullie? Morgen beginnen mijn examens, dus ben kinda... stressed ofzo, maar wel vrolijk :') Nu mijn Engels oefenen. Gewoon een examen van examenblad maken. |
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 14:14 | |
| iiee mn haar zit in de verf. T gaat wit |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 14:19 | |
| - Silverstar schreef:
- iiee mn haar zit in de verf. T gaat wit
Holyshit, like..; wit-wit? Zoals het witte van die zwart-witte kat in de banner? Ben benieuwd c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|