Algemene Onzin Topic - Pagina 33

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 41 ... 50  Volgende
Bronzemask
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimevr 20 mei 2016 - 20:18

Whispersong schreef:
what happens when I find a bowtie-thingy in my pile of cosplay things:

Awh so cute!! I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
Mothflare
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Rainbow_icon_by_plasticumbrella-d39zguc
Nathalie
169
Actief
"Courage is what it takes to stand up and speak. Courage is also what it takes to sit down and listen"

CAT'S PROFILE
Mothflare
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimevr 20 mei 2016 - 20:28

Blegh, hoofdpijn :/
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimevr 20 mei 2016 - 20:50

Beterschap Nath!

Zo, mijn nieuwe independence day en X-Men: Apocalypse posters hangen, nu nog ruimte vinden voor LotR D:
Severlight
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 RByGB9F
Loïs
242
Actief
"When a woman says later, what she really means is not ever!"

CAT'S PROFILE
Rank:
Severlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimevr 20 mei 2016 - 21:06

Ik ga veganist worden, I'm pretty sure. Sowieso vegetariër though. Nu moet ik alleen nog een manier vinden om het aan m'n ouders te vertellen zonder dat ze er flauw over gaan doen, da's namelijk echt wat voor hun c':

Is hier iemand vegetarisch?
Narrowpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimevr 20 mei 2016 - 21:09

Tallshadow schreef:
Beterschap Nath!

Zo, mijn nieuwe independence day en X-Men: Apocalypse posters hangen, nu nog ruimte vinden voor LotR D:

Ik realiseer me net dat je deze ava en os al een jaar lang hebt xD
Bronzemask
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimevr 20 mei 2016 - 21:14

Weltrusten Smile
Tigerspots
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 DPKsfdL
218
Actief
Tigerspots
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimevr 20 mei 2016 - 21:20

Severlight schreef:
Ik ga veganist worden, I'm pretty sure. Sowieso vegetariër though. Nu moet ik alleen nog een manier vinden om het aan m'n ouders te vertellen zonder dat ze er flauw over gaan doen, da's namelijk echt wat voor hun c':

Ik ben een flexitariër maar eet al een paar weken -als het geen maanden zijn- geen vlees meer. Ik heb het langzaam aan gedaan, eerst bepaalde vleessoorten niet meer eten en ga zo maar door. Ik eet nu enkel nog heel zelden gevolgte en vis. c: Ik ben begonnen met enkel nog maar varken, gevolgte en vis te eten. Daar deden mijn ouders ook eerst moeilijk over. Maar na verloop van tijd accepteerden mijn ouders het.
Nu koken we met het gezien zelfs meerdere keren in de weeg vegi en ik krijg vaak apart vegi eten ^^

Maar dat is echt ubber nice! Echt geweldig man c:
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimevr 20 mei 2016 - 21:30

Narrowpaw schreef:
Tallshadow schreef:
Beterschap Nath!

Ik realiseer me net dat je deze ava en os al een jaar lang hebt xD
Haha xD de os sws ja maar de ava is net nieuw, hierop is z'n epic trui beter te zien (all credits to bo) hij lijkt inderdaad erg op de vorige though!
Severlight
Member
Loïs
242
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Severlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimevr 20 mei 2016 - 21:38

Tigerpaw' schreef:
Severlight schreef:

Ik ben een flexitariër maar eet al een paar weken -als het geen maanden zijn- geen vlees meer. Ik heb het langzaam aan gedaan, eerst bepaalde vleessoorten niet meer eten en ga zo maar door. Ik eet nu enkel nog heel zelden gevolgte en vis. c: Ik ben begonnen met enkel nog maar varken, gevolgte en vis te eten. Daar deden mijn ouders ook eerst moeilijk over. Maar na verloop van tijd accepteerden mijn ouders het.
Nu koken we met het gezien zelfs meerdere keren in de weeg vegi en ik krijg vaak apart vegi eten ^^

Maar dat is echt ubber nice! Echt geweldig man c:

Oké, het lijkt mij inderdaad ook slim om het een beetje op te bouwen. Ook al wil ik ook weer niet te langzaam zijn xd. Ik eet geen vlees meer met plezier nadat ik echt disturbing things heb gezien so yeah. Ik wil wel echt vegan worden x3
Lizardpath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimevr 20 mei 2016 - 21:41

Kga vanavond laat pas op alles kunnen posten ^^
Mistfeather
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 O0b2ft
Dani
235
Actief
"Take me to your happily ever after"

CAT'S PROFILE
Rank:
Mistfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimevr 20 mei 2016 - 21:44

Zoo nice Lolo. c:
Er is een vegetariër topic op WC voor tips etc nog.
Van mijn moeder mag veganistisch niet omdat ze het overdreven vindt(wel al vegetariër), maar ik probeer gewoon zoveel mogelijk dierlijke producten te vermijden op het moment. Al moet ik toegeven dat dat al best moeilijk is. :'D (Het is serieus overal)
Severlight
Member
Loïs
242
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Severlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimevr 20 mei 2016 - 21:47

Mistpaw' schreef:
Zoo nice Lolo. c:
Van mijn moeder mag veganistisch niet omdat ze het overdreven vindt(wel al vegetariër), maar ik probeer gewoon zoveel mogelijk dierlijke producten te vermijden op het moment. Al moet ik toegeven dat dat al best moeilijk is. :'D (Het is serieus overal)

Ja klopt dierlijke dingen zit echt overal in pff. ik ga echt moeten opletten met dingen. maar op zich ga ik niet heel streng veganistisch worden in het begin, dus als ergens af en toe melk of eieren in zit maakt het niet zo heel veel uit, maar liever niet natuurlijk x3
Mistfeather
Member
Dani
235
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mistfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimevr 20 mei 2016 - 21:52

Severlight schreef:
Mistpaw' schreef:
Zoo nice Lolo. c:

Ja klopt dierlijke dingen zit echt overal in pff. ik ga echt moeten opletten met dingen. maar op zich ga ik niet heel streng veganistisch worden in het begin, dus als ergens af en toe melk of eieren in zit maakt het niet zo heel veel uit, maar liever niet natuurlijk x3

Anders komt het wel hard aan idd. x'3
Brood & kaas(ja kaas, niet melk x3) zijn eigenlijk de enige dingen waar ik echt niet zonder zou kunnen, maar je hebt alternatieven natuurlijk.
Severlight
Member
Loïs
242
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Severlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimevr 20 mei 2016 - 22:03

Mistpaw' schreef:
Severlight schreef:
Mistpaw' schreef:
Zoo nice Lolo. c:

Anders komt het wel hard aan idd. x'3
Brood & kaas(ja kaas, niet melk x3) zijn eigenlijk de enige dingen waar ik echt niet zonder zou kunnen, maar je hebt alternatieven natuurlijk.

Brood kan je volgens mij gewoon eten hoor x3
Winterplume
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 RtXuOo3
Esmee
462
Actief
Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.

CAT'S PROFILE
Rank:
Winterplume
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimevr 20 mei 2016 - 22:13

Ik ben te erg een vleeseter om vegetarisch te worden, maar well, ik eet enkel biologisch vlees

Sorry mensen vergeef me, het posten is er vandaag een beetje bij ingeschoten, ik had het druk met dingen voor school D:
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimevr 20 mei 2016 - 22:21

Same Esmee, wij letten thuis heel goed op wat we kopen en zorgen dat we weten waar het vandaan komt, dan voel ik me niet schuldig als ik het eet ~

Meine Eltern sind zurück! Party, want nu gaan we an American Werewolf in London kijken 8)
Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimevr 20 mei 2016 - 22:25

Na me nog meer in eten verdiept te hebben heb ik besloten te stoppen met eten.
Ik eet al nauwelijks vlees/vis.. en nu ook geen soja meer...

Nee natuurlijk eet ik gewoon, t is alleen wel enorm lastig als er gekeken wordt na wat er allemaal in eten zit... de gevolgen voor van alles en nogwat en bah...
Vooral soja, ik heb zo'n hekel aan soja. Overal zit soja in en er worden echt kilometers aan regenwoud gekapt puur voor het produceren van soja. Er kan alleen soja groeien en om de soja te beschermen is het ook nog eens onleefbaar voor allerlei dieren en andere planten :/
Maar ja, het meeste soja wordt dan wel weer verbouwd in het voer van de dieren die naar het slachthuis gaan... ofwel varkens en koeien vooral...
En dan natuurlijk vega voer, maar dat is weer minder en wat er zit verwerkt in andere voedselproducten is ook relatief weinig... maar t zit overal in ;w;

Laatst aangepast door Innerstar op vr 20 mei 2016 - 22:26; in totaal 1 keer bewerkt
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 PCAssxW
Chi
2726
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimevr 20 mei 2016 - 22:26

Morgen eerst paarden klaarmaken voor wedstrijd en in de namiddag familiefeest..

Ugh was zo graag nog meegegaan >< Maar goed heb al eens n keer ruzie gehad met mn broer omdat ik nie meeging dus tja :') ..
Mistfeather
Member
Dani
235
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mistfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimevr 20 mei 2016 - 22:45

@Loïs, Meeste soorten wel idd, maar paar Chileense soorten niet. (Boter)
@Chi, Oeh succes met de wedstrijd. c;

Ik ga maar eens posten~
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 PCAssxW
Chi
2726
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimevr 20 mei 2016 - 23:09

Thanks! c:
Moest vandaag op een vierjarige... manman, plots komt m'n mentor zo binnen van "klaar om te springen?" en ik zo van "uhh..." :')

Ik ben niet gevallen, laten we het daarbij houden XD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 33 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 41 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: