|
|
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 14:21 | |
| - Whifflepaw schreef:
- Silverstar schreef:
- iiee mn haar zit in de verf. T gaat wit
Holyshit, like..; wit-wit? Zoals het witte van die zwart-witte kat in de banner? Ben benieuwd c: Jup wit wit. |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 14:24 | |
| - Silverstar schreef:
- Whifflepaw schreef:
- Silverstar schreef:
Holyshit, like..; wit-wit? Zoals het witte van die zwart-witte kat in de banner? Ben benieuwd c: Jup wit wit. Ik ben echt benieuwd c: Gaat je sws wel staan (: |
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 14:30 | |
| - Whifflepaw schreef:
- Silverstar schreef:
- Whifflepaw schreef:
- Silverstar schreef:
Holyshit, like..; wit-wit? Zoals het witte van die zwart-witte kat in de banner? Ben benieuwd c: Jup wit wit. Ik ben echt benieuwd c: Gaat je sws wel staan (: Hope so! Tis voor mij ook de 1e x dat ik wat anders doe dan blond. Ik zal fotootje sturen als t af is. c: |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 14:35 | |
| - Silverstar schreef:
- Whifflepaw schreef:
- Silverstar schreef:
- Whifflepaw schreef:
- Silverstar schreef:
Holyshit, like..; wit-wit? Zoals het witte van die zwart-witte kat in de banner? Ben benieuwd c: Jup wit wit. Ik ben echt benieuwd c: Gaat je sws wel staan (: Hope so! Tis voor mij ook de 1e x dat ik wat anders doe dan blond. Ik zal fotootje sturen als t af is. c: Jaa, zeker doen ;D |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 15:01 | |
| Olaaa, groetjes vanuit mijn drama-les c; |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 15:06 | |
| dus nu wil ik een nieuw account maken.. zou graag met wat familie enzo starten maar ik denk dat er helaas geen nieuwe nestjes komen binnenkort? D: |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 15:13 | |
| - Snowywinter schreef:
- dus nu wil ik een nieuw account maken.. zou graag met wat familie enzo starten maar ik denk dat er helaas geen nieuwe nestjes komen binnenkort? D:
Nou, officieel heeft Raptorpaw een zus, miss wil je die spelen? De speler van t huidige account is inactief en ook nooit echt actief geweest, dus er zou een nieuw account voor aangemaakt kunnen worden, als je wilt? Een actieve sib voor Rap zal wel leuk zijn, omdat hij daar een goede band mee heeft c: Mag evt ook een broer zijn. Maar een zussie is altijd welkom. Als je wilt c: |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 15:23 | |
| - Raptorpaw schreef:
- Snowywinter schreef:
- dus nu wil ik een nieuw account maken.. zou graag met wat familie enzo starten maar ik denk dat er helaas geen nieuwe nestjes komen binnenkort? D:
Nou, officieel heeft Raptorpaw een zus, miss wil je die spelen? De speler van t huidige account is inactief en ook nooit echt actief geweest, dus er zou een nieuw account voor aangemaakt kunnen worden, als je wilt? Een actieve sib voor Rap zal wel leuk zijn, omdat hij daar een goede band mee heeft c: Mag evt ook een broer zijn. Maar een zussie is altijd welkom. Als je wilt c: Mm lijkt me best leuk c: Ik heb tbh 2 account ideetjes x'D Wilde met Celestial als kitten beginnen, had ook nog een idee voor een Sleetpaw dus die kan wel zus zijn :p |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 15:31 | |
| - Snowywinter schreef:
- Raptorpaw schreef:
- Snowywinter schreef:
Nou, officieel heeft Raptorpaw een zus, miss wil je die spelen? De speler van t huidige account is inactief en ook nooit echt actief geweest, dus er zou een nieuw account voor aangemaakt kunnen worden, als je wilt? Een actieve sib voor Rap zal wel leuk zijn, omdat hij daar een goede band mee heeft c: Mag evt ook een broer zijn. Maar een zussie is altijd welkom. Als je wilt c: Mm lijkt me best leuk c: Ik heb tbh 2 account ideetjes x'D Wilde met Celestial als kitten beginnen, had ook nog een idee voor een Sleetpaw dus die kan wel zus zijn :p Ik vind het prima, leuke naam ook :3 Wordt Raptor wel warrior bij de volgende ceremonie, maar geen enkele apprentice hoeft meteen warrior te worden bij de 12 moons, kan ook net zo goed 13 of 14 moons zijn. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 15:39 | |
| - Raptorpaw schreef:
- Snowywinter schreef:
- Raptorpaw schreef:
- Snowywinter schreef:
Nou, officieel heeft Raptorpaw een zus, miss wil je die spelen? De speler van t huidige account is inactief en ook nooit echt actief geweest, dus er zou een nieuw account voor aangemaakt kunnen worden, als je wilt? Een actieve sib voor Rap zal wel leuk zijn, omdat hij daar een goede band mee heeft c: Mag evt ook een broer zijn. Maar een zussie is altijd welkom. Als je wilt c: Mm lijkt me best leuk c: Ik heb tbh 2 account ideetjes x'D Wilde met Celestial als kitten beginnen, had ook nog een idee voor een Sleetpaw dus die kan wel zus zijn :p Ik vind het prima, leuke naam ook :3 Wordt Raptor wel warrior bij de volgende ceremonie, maar geen enkele apprentice hoeft meteen warrior te worden bij de 12 moons, kan ook net zo goed 13 of 14 moons zijn. Ja Lockedpaw is ook al 15 maanden ondertussen niet alleen omdat ik haar vergeten wasZal eerst eens gaan posten en dan zal ik Sleetpaw aanmaken |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 15:45 | |
| Nath, wil je topic doen met Puddle? 'Cause Puddle still dislikes Rap, dus that should be interesting :3 |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 16:02 | |
| - Glowstick schreef:
- Nath, wil je topic doen met Puddle? 'Cause Puddle still dislikes Rap, dus that should be interesting :3
Is goed, wil jij 'm aanmaken? |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 16:11 | |
| - Raptorpaw schreef:
- Glowstick schreef:
- Nath, wil je topic doen met Puddle? 'Cause Puddle still dislikes Rap, dus that should be interesting :3
Is goed, wil jij 'm aanmaken? Ofcourse!! |
|
| |
Bo2 73 Actief The only heaven I'll be sent to is when I'm alone with you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 16:38 | |
| |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 16:53 | |
| HOI BITTERBALL <3
Dankzij de squad kan ik echt niet meer normaal naar de intro luisteren van GoT... volgensmij was het Waz die t liet horen :') |
|
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 16:56 | |
| GoT <3
Ik zit me ondertussen thuis te vervelen en kan hopelijk een mooi tekstje verzinnen zodat mijn kat en account niet geheel doodloopt enzo. |
|
| |
Marieke 161 Actief You can light up the dark,
There's a fire in your heart,
Burning brighter than ever before.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 16:59 | |
| |
|
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 17:04 | |
| |
|
| |
Esmee 11 Actief Throw me to the wolves and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 17:07 | |
| Raptors zussie bestaat c: Kan ik iemand tackelen voor een setje? |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 17:08 | |
| - Sleetpaw schreef:
- Raptors zussie bestaat c:
Kan ik iemand tackelen voor een setje? mij omg en ik wil ook topic als ze is geaccepteerd hehe @HAHA omg dat love love peace peace ik ga stuk, dat was zo grappig he xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|