Algemene Onzin Topic - Pagina 17

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 33 ... 50  Volgende
Silverstar
Editor
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedi 17 mei 2016 - 14:21

Whifflepaw schreef:
Silverstar schreef:
iiee mn haar zit in de verf. T gaat wit Very Happy
Holyshit, like..; wit-wit? Zoals het witte van die zwart-witte kat in de banner? Ben benieuwd c:

Jup wit wit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedi 17 mei 2016 - 14:24

Silverstar schreef:
Whifflepaw schreef:
Silverstar schreef:
Holyshit, like..; wit-wit? Zoals het witte van die zwart-witte kat in de banner? Ben benieuwd c:

Jup wit wit.
Ik ben echt benieuwd c:
Gaat je sws wel staan (:
Silverstar
Editor
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedi 17 mei 2016 - 14:30

Whifflepaw schreef:
Silverstar schreef:
Whifflepaw schreef:
Silverstar schreef:

Jup wit wit.
Ik ben echt benieuwd c:
Gaat je sws wel staan (:

Hope so! Tis voor mij ook de 1e x dat ik wat anders doe dan blond. Ik zal fotootje sturen als t af is. c:
Raptorecho
Dark forest
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Tf3H0rE
678
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Raptorecho
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedi 17 mei 2016 - 14:35

Silverstar schreef:
Whifflepaw schreef:
Silverstar schreef:
Whifflepaw schreef:
Silverstar schreef:

Jup wit wit.
Ik ben echt benieuwd c:
Gaat je sws wel staan (:

Hope so! Tis voor mij ook de 1e x dat ik wat anders doe dan blond. Ik zal fotootje sturen als t af is. c:

Jaa, zeker doen ;D
Lizardpath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedi 17 mei 2016 - 15:01

Olaaa, groetjes vanuit mijn drama-les c;
Snowywinter
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedi 17 mei 2016 - 15:06

dus nu wil ik een nieuw account maken.. zou graag met wat familie enzo starten maar ik denk dat er helaas geen nieuwe nestjes komen binnenkort? D:
Raptorecho
Dark forest
678
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Raptorecho
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedi 17 mei 2016 - 15:13

Snowywinter schreef:
dus nu wil ik een nieuw account maken.. zou graag met wat familie enzo starten maar ik denk dat er helaas geen nieuwe nestjes komen binnenkort? D:
Nou, officieel heeft Raptorpaw een zus, miss wil je die spelen? De speler van t huidige account is inactief en ook nooit echt actief geweest, dus er zou een nieuw account voor aangemaakt kunnen worden, als je wilt? Een actieve sib voor Rap zal wel leuk zijn, omdat hij daar een goede band mee heeft c:
Mag evt ook een broer zijn. Maar een zussie is altijd welkom. Als je wilt c:
Snowywinter
Member
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedi 17 mei 2016 - 15:23

Raptorpaw schreef:
Snowywinter schreef:
Nou, officieel heeft Raptorpaw een zus, miss wil je die spelen? De speler van t huidige account is inactief en ook nooit echt actief geweest, dus er zou een nieuw account voor aangemaakt kunnen worden, als je wilt? Een actieve sib voor Rap zal wel leuk zijn, omdat hij daar een goede band mee heeft c:
Mm lijkt me best leuk c:
Ik heb tbh 2 account ideetjes x'D Wilde met Celestial als kitten beginnen, had ook nog een idee voor een Sleetpaw dus die kan wel zus zijn :p
Raptorecho
Dark forest
678
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Raptorecho
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedi 17 mei 2016 - 15:31

Snowywinter schreef:
Raptorpaw schreef:
Snowywinter schreef:
Mm lijkt me best leuk c:
Ik heb tbh 2 account ideetjes x'D Wilde met Celestial als kitten beginnen, had ook nog een idee voor een Sleetpaw dus die kan wel zus zijn :p
Ik vind het prima, leuke naam ook :3
Wordt Raptor wel warrior bij de volgende ceremonie, maar geen enkele apprentice hoeft meteen warrior te worden bij de 12 moons, kan ook net zo goed 13 of 14 moons zijn.
Snowywinter
Member
Esmee
1431
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedi 17 mei 2016 - 15:39

Raptorpaw schreef:
Snowywinter schreef:
Raptorpaw schreef:
Snowywinter schreef:
Mm lijkt me best leuk c:
Ik vind het prima, leuke naam ook :3
Wordt Raptor wel warrior bij de volgende ceremonie, maar geen enkele apprentice hoeft meteen warrior te worden bij de 12 moons, kan ook net zo goed 13 of 14 moons zijn.
Ja Lockedpaw is ook al 15 maanden ondertussen niet alleen omdat ik haar vergeten was
Zal eerst eens gaan posten en dan zal ik Sleetpaw aanmaken
Glowstick
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedi 17 mei 2016 - 15:45

Nath, wil je topic doen met Puddle? 'Cause Puddle still dislikes Rap, dus that should be interesting :3
Raptorecho
Dark forest
678
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Raptorecho
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedi 17 mei 2016 - 16:02

Glowstick schreef:
Nath, wil je topic doen met Puddle? 'Cause Puddle still dislikes Rap, dus that should be interesting :3
Is goed, wil jij 'm aanmaken?
Glowstick
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedi 17 mei 2016 - 16:11

Raptorpaw schreef:
Glowstick schreef:
Is goed, wil jij 'm aanmaken?

Ofcourse!!
Bitterball
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Poyopoyo_kansatsu_nikki_by_gingerspine-d4lo9de
Bo2
73
Actief
The only heaven I'll be sent to is when I'm alone with you

CAT'S PROFILE
Rank:
Bitterball
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedi 17 mei 2016 - 16:38

bitter zegt hoi XD
Smokegaze
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedi 17 mei 2016 - 16:53

HOI BITTERBALL <3

Dankzij de squad kan ik echt niet meer normaal naar de intro luisteren van GoT... volgensmij was het Waz die t liet horen :')
Gravelsmoke
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedi 17 mei 2016 - 16:56

GoT <3

Ik zit me ondertussen thuis te vervelen en kan hopelijk een mooi tekstje verzinnen zodat mijn kat en account niet geheel doodloopt enzo.
Cherrypatch
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 N6XItTt
Marieke
161
Actief
You can light up the dark,
There's a fire in your heart,
Burning brighter than ever before.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cherrypatch
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedi 17 mei 2016 - 16:59

mijn beste vriendin spamt mijn tumblr dash met dingen over dit: https://www.youtube.com/watch?v=Cv6tgnx6jTQ
Gravelsmoke
Member
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedi 17 mei 2016 - 17:04

Cherrypatch schreef:
mijn beste vriendin spamt mijn tumblr dash met dingen over dit: https://www.youtube.com/watch?v=Cv6tgnx6jTQ

Dat lied is ook gewoon true.
Sleetpaw
Member
Esmee
11
Actief
Throw me to the wolves and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Rank:
Sleetpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedi 17 mei 2016 - 17:07

Raptors zussie bestaat c:
Kan ik iemand tackelen voor een setje?
Mousewish
StarClan
☄ Loïs
936
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mousewish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedi 17 mei 2016 - 17:08

Sleetpaw schreef:
Raptors zussie bestaat c:
Kan ik iemand tackelen voor een setje?

mij omg
en ik wil ook topic als ze is geaccepteerd hehe

@HAHA omg dat love love peace peace ik ga stuk, dat was zo grappig he xD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 17 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 33 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: