|
|
Lyra 171 Actief I fell for you like an apricot from a tree
Hard, but I was ready for it
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 19:14 | |
| Om mezelf toch even nog een keertje voor schut te zetten, hier is een foto van mij van de caroussel van vandaag xD Die kleine boosdoener waar ik op zit is nieuw bij ons op de manege, en we hebben een klein beetje het hele proefje verpest, whoops. Ik vond het van mijn manege niet echt slim om haar in te zetten tbh, Lady bleek uiteindelijk dus bang te zijn voor de speakers, voor de watermeloen die ik aanhad en voor het paard waar ik naast reed .. Ik had medelijden met haar, eerlijk waar. Geëindigd op een 5e plek (van 10) met mn groepje, kregen we nog net een lintje ahahah |
|
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 19:17 | |
| Lyra mijn knappe meloentje!! |
|
| |
Kath 356 Actief Space is just a word made up by someone who's afraid to get too close
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 19:19 | |
| Wij hebben dat ook zo vaak met caroussel :') Dan moet iedereen van pony wisselen omdat er eentje kreupel is >.< Vooral met de wedstrijden zo x3 |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 19:20 | |
| Nu deze vent hiero maar actief maken c: |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 19:41 | |
| Sigh ik haat echt Butters setje :'DD iemand die wil maken voor me? |
|
| |
Iró 393 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 19:51 | |
| why you hate it :c
maar i do wanna try >3
en daarna ga ik weer nieuwe maken voor puddle want dit ziet er niet uit hahaha
@nathsie yay!! |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 19:52 | |
| |
|
| |
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
| CAT'S PROFILEAge: ❝101 Moons ❞Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 19:53 | |
| - Innerstar schreef:
- Winddancer schreef:
- Silverstar schreef:
- Winddancer schreef:
- jeej ik heb 'm gemist <'3
"switcherdeswitch" though, lol xD Sorry. xD Ik ben nog niet helemaal tevreden met hoe die staat, maar jullie kunnen hem iig weer gebruiken. I love it <'3 --
waarom zijn er tegenwoordig geen kitten searches meer? Ik heb echt veel te veel zin om een kittenaanmelding te maken xD Omdat er nauwelijks nog actieve coole koppels zijn die kittens gaan krijgen :/
Volgensmij zijn al mijn actieve accounts tegenwoordig ook singles, in tegenstelling tot vroeger.
Innerstar - Leopardgaze = dead Smokegaze = Single Raptorpaw/echo = single, had wel bijna een potentiële partner & ja, hij wordt weer actief Whifflepaw = Single, niemand op t oog Ravenkit, = Single/nog niet actief Dazzlestrike = Single Roughflower = Single huhu |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 19:56 | |
| Het Foxdung van een portfolio, ik moet een stuk over mezelf schrijven... :"D |
|
| |
Yanthe 654 Actief It's more fun to be a pirate than to join the Navy.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 19:59 | |
| Portfolios zijn echt de hel D: |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 20:02 | |
| - Waspsting schreef:
- Innerstar schreef:
- Winddancer schreef:
- Silverstar schreef:
- Winddancer schreef:
"switcherdeswitch" though, lol xD Sorry. xD Ik ben nog niet helemaal tevreden met hoe die staat, maar jullie kunnen hem iig weer gebruiken. I love it <'3 --
waarom zijn er tegenwoordig geen kitten searches meer? Ik heb echt veel te veel zin om een kittenaanmelding te maken xD Omdat er nauwelijks nog actieve coole koppels zijn die kittens gaan krijgen :/
Volgensmij zijn al mijn actieve accounts tegenwoordig ook singles, in tegenstelling tot vroeger.
Innerstar - Leopardgaze = dead Smokegaze = Single Raptorpaw/echo = single, had wel bijna een potentiële partner & ja, hij wordt weer actief Whifflepaw = Single, niemand op t oog Ravenkit, = Single/nog niet actief Dazzlestrike = Single Roughflower = Single huhu Misschien nog steeds? Raptor heeft een kleine karakterswitch gekregen c: |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 20:20 | |
| Heeft iemand nog contact met Daan? |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 20:20 | |
| - Omdat Kestrelwing morgen 6 jaar bestaat, zie hier zijn 'eerste keer' ;d:
Kestrelwing knikte langzaam. "Goed dan." Hij ging even naast haar liggen. Hij gaf haar een lik en stondt op. Langzaam deed hij zijn ding {Omg, lol}. Ondertussem dacht hij na. Hoe zouden de kittens er uit komen te zien? vast mooi. Dacht hij. Tevreden ging hij weer naast Squirelflight liggen. "Over." Glimlachte hij. het voelde goed om een lieve partner te hebben. "Zullen we nu even de kinderkamer af maken?" Zij Kestrelwing en hij wees met zijn staart naar de saaie kinderkamer. Daar moest echt nog wat aan gedaan worden! Kestrelwing liep naar buiten en zocht een grote steen uit waar de kleintjes op konden klauteren en er vervolgens weer konden af glijden. Hij duwde met zijn krachtige poten de steen naar binnen en zette hem in de kinderkamer waar hij moest komen. Hij bekeek zijn werk. Niet slecht!
|
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 20:24 | |
| Leuk Esmee! Ik heb nog de eerste post van Glow hahahah :') niet de eerste keer though x'D thats non rpg >3 - Spoiler:
Een koude rilling viel over zijn lijf. Het warme vertrouwde hol was verdwenen, hij was ergens beland waar het ijskoud en lawaaierig was. Hij knalde tegen iets warmers aan. Waarbij hij zijn kopje hevig bewoog. Hij had een gevoel dat hij melk moest drinken, maar waar hij dit kon vinden. Hij hoorde zacht gepiep bij het pluisje waar hij tegenaan was gebotst, waarbij hij zijn kopje op het pluisje neerlegde, en langzaam toch mee begon te piepen. Ze waren toch een beetje hopeloos als ze hier bleven liggen, ze hadden warmte nodig of ze stierven, en die honger zal ook niet vanzelf weggaan. Glow opende zijn mondje voor twee seconden, waarbij hij een heerlijke zuurstof zijn mond binnen voelde komen. Wat was dit toch ? Het was koud en pijnlijk, en toch voelde het ergens heerlijk aan om te zijn waar hij nu was.
IK GIL OM het warme vertrouwde hol |
|
| |
Anni - Sev 15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 20:28 | |
| |
|
| |
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 20:29 | |
| - Raptorpaw schreef:
- Waspsting schreef:
- Innerstar schreef:
- Winddancer schreef:
- Silverstar schreef:
- Winddancer schreef:
Innerstar - Leopardgaze = dead Smokegaze = Single Raptorpaw/echo = single, had wel bijna een potentiële partner & ja, hij wordt weer actief Whifflepaw = Single, niemand op t oog Ravenkit, = Single/nog niet actief Dazzlestrike = Single Roughflower = Single huhu Misschien nog steeds? Raptor heeft een kleine karakterswitch gekregen c: 't probleem is alleen dat ik geen inspi heb voor mouse :c mede dankzij geen goeie warrior naam weten te verzinnen. meh :U @Iro: Ik heb nog contact met daan, moet ik iets vragen aan d'r? C:
Laatst aangepast door Waspsting op ma 16 mei 2016 - 20:30; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 20:30 | |
| - Spoiler:
Yellowkit werd wakker van een strijdlustige schreeuw. Ze keek op van haar nestje. Ze zag een paar kittens die ze niet goed kende vechten. Zonder aarzelen stond ze op en liep half nieuwsgierig half bang naar ze toe. Zelf had ze nog nooit gevochten. Misschien kon ze hier wat van leren voor later. Toen ze dichterbij kwam verstijfde ze. Er lag wat bloed op de grond. Ze dacht dat dit gewoon spelen was maar het was bljkbaar een écht gevecht. Ze probeerde te herinneren wat hun namen waren. Volgensmij waren sommige kittens famillie van Whitelion. Ze keek naar een andere kitten en slaakte onverwachts een klein 'mraauuuuw'tje. Ze zag een sterke gestreepte bruine kitten met knalgele ogen. Als ze zich het goed herrinerde was dat Tigerkit, en dan wel de mannelijke. Ze keek hoe hij vocht. Ze vond hem best griezelig maar voelde ook een soort respect voor hem. haar hart was van slag en ze was in nog al een tweestrijd. Ze was opslag verliefd...
Mijn allereerste RPG post |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 20:31 | |
| wauw, lekker warm vertrouwd hol xD Oh my, ik heb de eerste posts van Darkfire gevonden - Spoiler:
darkkit wende zijn blik af maar was ook niet in de stemming voor ruzie hij trippelde achter otterkit aan en ging naast haar zitten hij zij '' er zit een spin op je rug!'' ''hahahahaha!!'' maar dark stond weer op en zei '' komop we gaan zo te zien heeft blauster het druk we hebben wel wat beters te doen'' darkkit sprong weer het hol uit en wachte op zijn broertjes en zusjes.
darkkit rende bij het hol weg toen otterkit op hem sprong maar ging er wel weer af darkkit keek zijn zusje aan en trok een wenkbrouw op en schudden zijn kop en dacht ,`meiden!!,` darkkit zwiepte met zijn saartje en keek naar de lucht hij was in gedachte tot een krijger zijn aandacht trok hij liep ernaar teo en zei '' hee je staat in me zon grote!'' darkkit keek brutaal maar trok toen bij en zei met een sluw lachje met een glans in zijn ogen '' ik ben darkkit''.
darkkit keek onschuldig naar zijn moeder en keek met twinkelende oogjes '' maar mama het was niet mijn bedoeling ik wilde die warrior gedag zeggen en het was als grapje bedoeld. en mam ik hou toch niet van zon waar komt mijn naam anders vandaan? dus het was voor mij wel gunstig''. darkkit keek zijn moeder onschuldig aan en zei '' ik zal niet meer zo brutaal zijn'' terwijl darkkit dat zei kruiste hij onopgemerkt zijn achterpoot teentjes en dacht ,tuurlijk!,.
darkkit keek naar zijn moeder en keek beschuldicht maar hij zij ook '' okee mam ik zal er van leren'' maar toen zijn moeder wegliep keek hij verveeld en draaide met zijn ogen hij dacht ,moet ik nou voor altijd doen wat mijn moeder zegt? *zucht*, en hij liep chagrijnig achter haar aan hij liep naar zijn slaap plaatsje bij zijn moeder en krulde zich op en viel in een diepe slaap.
Kestrelwing kan geen kinderen opvoeden. Hij was niet eens in het geboortetopic |
|
| |
Iró 393 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 20:31 | |
| - Kestrelwing schreef:
- wauw, lekker warm vertrouwd hol xD
Oh my, ik heb de eerste posts van Darkfire gevonden
- Spoiler:
darkkit wende zijn blik af maar was ook niet in de stemming voor ruzie hij trippelde achter otterkit aan en ging naast haar zitten hij zij '' er zit een spin op je rug!'' ''hahahahaha!!'' maar dark stond weer op en zei '' komop we gaan zo te zien heeft blauster het druk we hebben wel wat beters te doen'' darkkit sprong weer het hol uit en wachte op zijn broertjes en zusjes.
darkkit rende bij het hol weg toen otterkit op hem sprong maar ging er wel weer af darkkit keek zijn zusje aan en trok een wenkbrouw op en schudden zijn kop en dacht ,`meiden!!,` darkkit zwiepte met zijn saartje en keek naar de lucht hij was in gedachte tot een krijger zijn aandacht trok hij liep ernaar teo en zei '' hee je staat in me zon grote!'' darkkit keek brutaal maar trok toen bij en zei met een sluw lachje met een glans in zijn ogen '' ik ben darkkit''.
darkkit keek onschuldig naar zijn moeder en keek met twinkelende oogjes '' maar mama het was niet mijn bedoeling ik wilde die warrior gedag zeggen en het was als grapje bedoeld. en mam ik hou toch niet van zon waar komt mijn naam anders vandaan? dus het was voor mij wel gunstig''. darkkit keek zijn moeder onschuldig aan en zei '' ik zal niet meer zo brutaal zijn'' terwijl darkkit dat zei kruiste hij onopgemerkt zijn achterpoot teentjes en dacht ,tuurlijk!,.
darkkit keek naar zijn moeder en keek beschuldicht maar hij zij ook '' okee mam ik zal er van leren'' maar toen zijn moeder wegliep keek hij verveeld en draaide met zijn ogen hij dacht ,moet ik nou voor altijd doen wat mijn moeder zegt? *zucht*, en hij liep chagrijnig achter haar aan hij liep naar zijn slaap plaatsje bij zijn moeder en krulde zich op en viel in een diepe slaap.
IK GA STUKKK @Inge maar das heel goed o.o |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 mei 2016 - 20:34 | |
| IK GIL '' hee je staat in me zon grote!'' |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|