|
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 1:40 | |
| Pff t is zo vreemd dat het hier nog maar toen over half 8 is en bij jullie al super laat dus alles slaapt x'D T is wel al heel donker hier, dat gaat echt super snel. |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 1:43 | |
| I'm wide awake Al heb ik m'n laptop afgesloten :") |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 1:46 | |
| Ik ben gewoon zo'n idioot die tot 3-5 uur wakker blijft ook al moet ik om 7 uur opstaan |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 2:22 | |
| Hahahah daar heb je er altijd een paar van |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 2:27 | |
| klopt :p 't is vooral erg als het net weekend of vakantie is geweest, dan blijf ik sws wakker totdat ik de vogeltjes hoor buiten en dan moet ik weer helemaal wennen aan om 7 uur opstaan. maar ja, ken ook iemand uit Polen die om 7 uur 's ochtends gaat slapen en dan tot 3 uur uitslaapt cx |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 2:36 | |
| Nog ff flink wat gelezen en dan nu echt slapen :") |
|
| |
Jacqueline 636 Actief look what you've done
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 6:52 | |
| Goodmonring Ik ben vandaag om kwart voor twaalf uit, ik heb een 70 minuten rooster dus dat betekend drie uurtjes les! |
|
| |
Freedje 66 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 8:13 | |
| En ik heb hier internet, maar jammer genoeg nooit genoeg tijd om te posten omdat we van alles gaan doen met de school. de busreis naar Berlijn duurde niet zo heel lang, maar ik heb maar een uur geslapen xD |
|
| |
Marieke 161 Actief You can light up the dark,
There's a fire in your heart,
Burning brighter than ever before.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 8:26 | |
| |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 8:37 | |
| Omfg ik werd vanochtend wakker met zo'n vies snot oog omdat ik gisteravond shampoo in m'n oog Had gekregen. Was echt vies :") Goeiemorgen iedereen! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 8:50 | |
| Is Celestialshine een geldige naam, mag Celestial? ^^ |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 9:32 | |
| Oké en er wordt weer druk op ons gelegd op het werk XD De deadline is naar voren geschoven, leuk... *kuch* |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 10:42 | |
| Veel succes, Julia!
@Kiki; dat klinkt gewoon al vies x3
@Iedereen; Goedemorgen!! c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 10:46 | |
| *gaat er even van uit dat Celestial als voorvoegsel mag*
't zal een TC poesje worden.. wat voor vacht zou bij haar passen though |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 10:50 | |
| Ik heb zo mijn twijfels bij t voorvoegsel, tho... maar ff goed controleren voor je ergens echt vanuit gaat c:
Maar als t wel mag, zou ik t een heilige birmaan maken (A) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 10:58 | |
| Ja ik weet het ook niet, drm vroeg ik 't even ;o Omg idd heilige Birmaan (a) |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 11:00 | |
| |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 11:32 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 11:46 | |
| Joo Sanne c: Lang niet gezien~ |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 mei 2016 - 11:59 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|