Algemene Onzin Topic - Pagina 23

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 36 ... 50  Volgende
Palebird
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 S1A52sI
Jamie~
264
Actief
“If I was bound for hell, let it be hell. No more false heavens. No more damned magic. You hate me and I hate you. We’ll see who hates best. But first, first I will destroy your hatred. Now. My hate is colder, stronger, and you’ll have no hate to warm yourself. You will have nothing.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Palebird
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 20:39

Hmm, ik wil eigenlijk al mijn tekenen gaan uploaden en netjes zetten xD Want ik heb nu twee digitale tekeningen erbij, een Archeops en een Sans van Undertale (a')
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokeghost
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 DPKsfdL
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 20:40

Mazepaw. schreef:
Smokepaw. schreef:
Mazepaw. schreef:
Smokepaw. schreef:
Mazepaw. schreef:
@San, ja, echt niet te doen, ik had dit jaar voor een nieuwe richting gekozen, maar het is niet helemaal wat ik hoopte. Ze gooien ons gewoon een veel te ingewikkelde cursus (serieus, ik heb bijna allen moeten googelen om het helemaal te snappen) en wat onderdelen toe en zeggen dat we een mini zelfrijdende auto moeten bouwen :c bijzonder stresserend
@Amy, het is goed om je hier weer te zien c: zelf ben ik ook wel echt lang weggeweest'^-^ en ja, ik ben oké, naast school dan :c (lees wat hierboven staat :c )

Ik ken het, ik ben van dierenzorg naar bakkerij gegaan maar heb daardoor op eigen keuze het derde middelbaar gedubbeld maar ik heb nooit de basis ervan gehad dus het is extra moeilijk, maar het liefst wil ik terug naar dierenzorg maar mijn ma verplicht me zowat bij bakkerij te blijven.
Da's vervelend :c Ik moet dit jaar nog doen in mijn nieuwe richting, en ik denk dat ik daarna wel terug naar gewoon wetenschappen kan wisselen, al zal ik dan op sommige vlakken wel een voorsprong, en op andere een achterstand hebben :/

Ik zou gewoon in het 4de mogen mee stromen omdat ik vorig jaar een A-attest had, maar ja mijn ouders hé. Maar het komt vast wel goed, gewoon volhouden en anders kun je toch altijd met een leerkracht praten of bijles nemen?
bijles zal in mijn geval niet echt nodig zijn, mijn vader kan me er wel goed mee helpen, als hij tijd heeft... het komt erop neer dat ik mijn halve weekend studerend met mijn vader doorbreng om alles af te krijgen :c
Das wel klote dan, veel succes dan :3
Sinclaw
Dark forest
Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 20:41

Fortuna schreef:
Hm, af en toe heb ik de neiging om een van me karakters slecht te maken in eens plots dood laat gaan en dan de dark forest daar door actief te maken om gewoon willkeurig een kat als leerling te nemen xD

Fortuna,
Even een snelle melding. Het trainen van apprentices door dark forest katten is enkel geweest voor een verhaallijn. Het is niet de bedoeling dat dit willekeurig gebeurdt.
Reacties of opmerkingen via pm.
Sinclaw
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 20:42

Smokepaw. schreef:
Mazepaw. schreef:
Smokepaw. schreef:
Mazepaw. schreef:
Smokepaw. schreef:
Mazepaw. schreef:
@San, ja, echt niet te doen, ik had dit jaar voor een nieuwe richting gekozen, maar het is niet helemaal wat ik hoopte. Ze gooien ons gewoon een veel te ingewikkelde cursus (serieus, ik heb bijna allen moeten googelen om het helemaal te snappen) en wat onderdelen toe en zeggen dat we een mini zelfrijdende auto moeten bouwen :c bijzonder stresserend
@Amy, het is goed om je hier weer te zien c: zelf ben ik ook wel echt lang weggeweest'^-^ en ja, ik ben oké, naast school dan :c (lees wat hierboven staat :c )

Ik ken het, ik ben van dierenzorg naar bakkerij gegaan maar heb daardoor op eigen keuze het derde middelbaar gedubbeld maar ik heb nooit de basis ervan gehad dus het is extra moeilijk, maar het liefst wil ik terug naar dierenzorg maar mijn ma verplicht me zowat bij bakkerij te blijven.
Da's vervelend :c Ik moet dit jaar nog doen in mijn nieuwe richting, en ik denk dat ik daarna wel terug naar gewoon wetenschappen kan wisselen, al zal ik dan op sommige vlakken wel een voorsprong, en op andere een achterstand hebben :/

Ik zou gewoon in het 4de mogen mee stromen omdat ik vorig jaar een A-attest had, maar ja mijn ouders hé. Maar het komt vast wel goed, gewoon volhouden en anders kun je toch altijd met een leerkracht praten of bijles nemen?
bijles zal in mijn geval niet echt nodig zijn, mijn vader kan me er wel goed mee helpen, als hij tijd heeft... het komt erop neer dat ik mijn halve weekend studerend met mijn vader doorbreng om alles af te krijgen :c
Das wel klote dan, veel succes dan :3
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 PCAssxW
Chi
2726
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 20:45

Oké. Ik wou posten maar toen klikte ik per ongeluk op pagina refreshen.
Ok, ik ben klaar. Studeren it will be :')
Smokeghost
Member
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 20:58

@Hanna, thanks :3

Op hoeveel moons zou ik Smoke zetten? Want ze was eigenlijk al 10 moons voordat ik een tijdelijke break nam? :3
Palebird
Member
Jamie~
264
Actief
“If I was bound for hell, let it be hell. No more false heavens. No more damned magic. You hate me and I hate you. We’ll see who hates best. But first, first I will destroy your hatred. Now. My hate is colder, stronger, and you’ll have no hate to warm yourself. You will have nothing.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Palebird
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 21:00

Heeft iemand hier een langharige kat die kan tekenen? Naja, halflang xD
Crookedpaw
Member
70

CAT'S PROFILE
Rank:
Crookedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 21:00

Palekit, schreef:
Heeft iemand hier een langharige kat die kan tekenen? Naja, halflang xD

Viperstrike? C:

Laatst aangepast door .Crookedkit op do 12 nov 2015 - 21:01; in totaal 1 keer bewerkt
Lamb
Member
52
Actief

CAT'S PROFILE
Lamb
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 21:01

@Jamie; Honeyscent? Of Lamb ^^.
Palebird
Member
Jamie~
264
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Palebird
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 21:02

Ik pak Viperstrike en Honeyscent wel :3 Willen jullie even de kleuren van de vacht/oogkleur zeggen c:
Lamb
Member
52
Actief

CAT'S PROFILE
Lamb
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 21:03

Honey is volledig wit met helder blauwe ogen xD
Futuresong
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 21:04

@Jamie en futuresong dan? ;w;
Crookedpaw
Member
70

CAT'S PROFILE
Rank:
Crookedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 21:05

Palekit, schreef:
Ik pak Viperstrike en Honeyscent wel :3 Willen jullie even de kleuren van de vacht/oogkleur zeggen c:

Pff das lastig om uit te leggen xD dan kun je beter naar zijn Ava kijken c:
Palebird
Member
Jamie~
264
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Palebird
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 21:07

Thanks guys, het zijn wel kleine chibi dingen xD Dus niet zo'n detailwerk :'D

Omdat Future zo smexy is mag zij ook meedoen xD
Tallfright
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 D0v6Agh
Yanthe
654
Actief
It's more fun to be a pirate than to join the Navy.

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallfright
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 21:24

Hellooow ;D
Smokeghost
Member
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 21:26

Hii
Evergreen
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 21:28

Wow, ondanks de apprentice-invasie is er gewoon geen mentorentekort! (op dit moment)
Zira
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 21:29

Ja dat dacht ik ook al Floriske :')
Smokeghost
Member
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 21:29

Dat is dan een goed iets, neem ik aan? :3
Evergreen
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 21:31

Jup, dat is zeker goed :3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 23 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 36 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: