Algemene Onzin Topic - Pagina 24

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 37 ... 50  Volgende
Northernlight
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 DPKsfdL
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 21:31

maar eens douchen
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallfright
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 D0v6Agh
Yanthe
654
Actief
It's more fun to be a pirate than to join the Navy.

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallfright
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 21:31

Hi Amy ^^

@Floriske; Dat hebben we allemaal precies uitgepluist. Als we Windclan over nemen met een nieuwe generatie, doen we dat goed xD
Evergreen
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 21:33

Tallpaw schreef:
Hi Amy ^^

@Floriske; Dat hebben we allemaal precies uitgepluist. Als we Windclan over nemen met een nieuwe generatie, doen we dat goed xD
xD
Kittenoverstroming
Apprentice-invasie
Hebben jullie ook al een warriorvloedgolf en een regen van elders gepland?
Poppypaw*
Member
IT IS I, THE NOT-SO-GREAT MARIEKE!
313
Actief

CAT'S PROFILE
Poppypaw*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 21:33

Palekit, schreef:
Hmm, ik wil eigenlijk al mijn tekenen gaan uploaden en netjes zetten xD Want ik heb nu twee digitale tekeningen erbij, een Archeops en een Sans van Undertale (a')
SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANS <3
Neverpaw.
Member
Amy
47
Actief

CAT'S PROFILE
Neverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 21:34

Haii Yanthe :3

@Floriske, dat niet maar extra gevaar wel :') Never gaat weg dus er is in ruil daarvoor nog een extra plaatsje vrij :')

Laatst aangepast door Neverpaw. op do 12 nov 2015 - 21:35; in totaal 1 keer bewerkt
Tallfright
Member
Yanthe
654
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallfright
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 21:35

Everstar schreef:
Tallpaw schreef:
Hi Amy ^^

xD
Kittenoverstroming
Apprentice-invasie
Hebben jullie ook al een warriorvloedgolf en een regen van elders gepland?

Natuurlijk, ons plan stopt niet bij de onervaren apprentices >D
Evergreen
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 21:37

Eigenlijk lijkt het me best leuk als WindClan wat elders krijgt...
Poppypaw*
Member
313
Actief

CAT'S PROFILE
Poppypaw*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 21:38

How did I draw this... o-o:
*kijkt naar haar hand en tekentablet* HOW o-O ((Tweede tekening die ik gemaakt heb met een soort nieuw programma/site-geval en hoe de fridge is het me gelukt om dit te tekenen o-O))
Neverpaw.
Member
Amy
47
Actief

CAT'S PROFILE
Neverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 21:39

Anders overkomt Cinderkit toch hetzelfde lot als haar dode mammy Cinderfell :') Nah dat zou te erg zijn, ze neemt de Clan straks nog over met haar schattigheid c':
Tallfright
Member
Yanthe
654
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallfright
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 21:41

Binnenkort zit Windclan vol met elders x'D

Iemand trouwens een topic met Barksound of Lizard?
Palebird
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 S1A52sI
Jamie~
264
Actief
“If I was bound for hell, let it be hell. No more false heavens. No more damned magic. You hate me and I hate you. We’ll see who hates best. But first, first I will destroy your hatred. Now. My hate is colder, stronger, and you’ll have no hate to warm yourself. You will have nothing.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Palebird
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 21:42

Poppypaw* schreef:
Palekit, schreef:
Hmm, ik wil eigenlijk al mijn tekenen gaan uploaden en netjes zetten xD Want ik heb nu twee digitale tekeningen erbij, een Archeops en een Sans van Undertale (a')

I know <'3 Hij is mijn favo char omdat hij zo'n awsome karakter heeft en het verschil tussen de runs zijn zo groot :'D Hier staat hij alvast; http://ragthanatos.deviantart.com/art/Sans-571801247 <3

wow, so pwetty trouwens je tekening ='D
Poppypaw*
Member
313
Actief

CAT'S PROFILE
Poppypaw*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 21:46

Palekit, schreef:
Poppypaw* schreef:
Palekit, schreef:

I know <'3 Hij is mijn favo char omdat hij zo'n awsome karakter heeft en het verschil tussen de runs zijn zo groot :'D Hier staat hij alvast; http://ragthanatos.deviantart.com/art/Sans-571801247 <3

Thanks~ &Ik zag die Sans tekening en moest me inhouden om geen comment te schrijven zoals die ene die ik hierboven heb geschreven xD

Ik vind Sans en Papyrus gwn te awesome, help xD Het helpt ook niet echt dat mijn crush/beste vriend grotendeels mijn headcanon human Papyrus is... Ik had een soort deja-vu op het einde van het "date" gedeelte met Papyrus... :C
Lethal
Member

Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 21:48

Nou mensjes, ik kruip me bed maar weer eens in :c zo moe, me ogen vallen steeds dicht dus post komen morgen weer <3
Sagefeather
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 5Uoa583
Demi
419
Afwezig
"You never understood me,
you never really tried."

CAT'S PROFILE
Rank:
Sagefeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 21:49

Tallpaw schreef:
Binnenkort zit Windclan vol met elders x'D

Iemand trouwens een topic met Barksound of Lizard?

Lizard x Quiet die kruiden gaan zoeken? c:
Barksound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 JSBCQyy
Yanthe
695
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Barksound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 21:50

^ Is goed. Wie maakte het topic'je aan. c:
Sagefeather
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 5Uoa583
Demi
419
Afwezig
"You never understood me,
you never really tried."

CAT'S PROFILE
Rank:
Sagefeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 21:52

Barksound schreef:
^ Is goed. Wie maakte het topic'je aan. c:

Wil jij doen? c': Ben nog even aan m'n essay aan het sleutelen.
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 21:59

Screw it. Zal mijn nieuwe ava later wel maken.
slaapwel, iedereen^-^
Barksound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 JSBCQyy
Yanthe
695
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Barksound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 22:00

Okay, even mijn soep op eten en dan steek ik hier wel een topic ineen ;D

Iemand nog een topic met Bark? c:
Palebird
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 S1A52sI
Jamie~
264
Actief
“If I was bound for hell, let it be hell. No more false heavens. No more damned magic. You hate me and I hate you. We’ll see who hates best. But first, first I will destroy your hatred. Now. My hate is colder, stronger, and you’ll have no hate to warm yourself. You will have nothing.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Palebird
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 22:00

Poppypaw* schreef:
Palekit, schreef:
Poppypaw* schreef:
Palekit, schreef:

Thanks~ &Ik zag die Sans tekening en moest me inhouden om geen comment te schrijven zoals die ene die ik hierboven heb geschreven xD

Ik vind Sans en Papyrus gwn te awesome, help xD Het helpt ook niet echt dat mijn crush/beste vriend grotendeels mijn headcanon human Papyrus is... Ik had een soort deja-vu op het einde van het "date" gedeelte met Papyrus... :C

Is gewoon een zwaar normale reactie als je Sans ziet xD

Maar gosh, is wel awsome zo'n vriend te hebben, ookal is het best zielig van de date :c *hugs*
Sinclaw
Dark forest
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Rank:
Sinclaw

Heeft iemand hugs in de uitverkoop?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 24 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 37 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: