|
|
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 nov 2015 - 21:31 | |
| |
|
| |
Yanthe 654 Actief It's more fun to be a pirate than to join the Navy.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 nov 2015 - 21:31 | |
| Hi Amy ^^
@Floriske; Dat hebben we allemaal precies uitgepluist. Als we Windclan over nemen met een nieuwe generatie, doen we dat goed xD |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 nov 2015 - 21:33 | |
| - Tallpaw schreef:
- Hi Amy ^^
@Floriske; Dat hebben we allemaal precies uitgepluist. Als we Windclan over nemen met een nieuwe generatie, doen we dat goed xD xD Kittenoverstroming Apprentice-invasie Hebben jullie ook al een warriorvloedgolf en een regen van elders gepland? |
|
| |
IT IS I, THE NOT-SO-GREAT MARIEKE! 313 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 nov 2015 - 21:33 | |
| - Palekit, schreef:
- Hmm, ik wil eigenlijk al mijn tekenen gaan uploaden en netjes zetten xD Want ik heb nu twee digitale tekeningen erbij, een Archeops en een Sans van Undertale (a')
SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANS <3 |
|
| |
Amy 47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 nov 2015 - 21:34 | |
| Haii Yanthe :3
@Floriske, dat niet maar extra gevaar wel :') Never gaat weg dus er is in ruil daarvoor nog een extra plaatsje vrij :')
Laatst aangepast door Neverpaw. op do 12 nov 2015 - 21:35; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 nov 2015 - 21:35 | |
| - Everstar schreef:
- Tallpaw schreef:
- Hi Amy ^^
@Floriske; Dat hebben we allemaal precies uitgepluist. Als we Windclan over nemen met een nieuwe generatie, doen we dat goed xD xD Kittenoverstroming Apprentice-invasie Hebben jullie ook al een warriorvloedgolf en een regen van elders gepland? Natuurlijk, ons plan stopt niet bij de onervaren apprentices >D |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 nov 2015 - 21:37 | |
| Eigenlijk lijkt het me best leuk als WindClan wat elders krijgt... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 nov 2015 - 21:38 | |
| - How did I draw this... o-o:
*kijkt naar haar hand en tekentablet* HOW o-O ((Tweede tekening die ik gemaakt heb met een soort nieuw programma/site-geval en hoe de fridge is het me gelukt om dit te tekenen o-O)) |
|
| |
Amy 47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 nov 2015 - 21:39 | |
| Anders overkomt Cinderkit toch hetzelfde lot als haar dode mammy Cinderfell :') Nah dat zou te erg zijn, ze neemt de Clan straks nog over met haar schattigheid c': |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 nov 2015 - 21:41 | |
| Binnenkort zit Windclan vol met elders x'D
Iemand trouwens een topic met Barksound of Lizard? |
|
| |
Jamie~ 264 Actief “If I was bound for hell, let it be hell. No more false heavens. No more damned magic. You hate me and I hate you. We’ll see who hates best. But first, first I will destroy your hatred. Now. My hate is colder, stronger, and you’ll have no hate to warm yourself. You will have nothing.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 nov 2015 - 21:42 | |
| - Poppypaw* schreef:
- Palekit, schreef:
- Hmm, ik wil eigenlijk al mijn tekenen gaan uploaden en netjes zetten xD Want ik heb nu twee digitale tekeningen erbij, een Archeops en een Sans van Undertale (a')
SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANS <3 I know <'3 Hij is mijn favo char omdat hij zo'n awsome karakter heeft en het verschil tussen de runs zijn zo groot :'D Hier staat hij alvast; http://ragthanatos.deviantart.com/art/Sans-571801247 <3 wow, so pwetty trouwens je tekening ='D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 nov 2015 - 21:46 | |
| - Palekit, schreef:
- Poppypaw* schreef:
- Palekit, schreef:
SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANS <3 I know <'3 Hij is mijn favo char omdat hij zo'n awsome karakter heeft en het verschil tussen de runs zijn zo groot :'D Hier staat hij alvast; http://ragthanatos.deviantart.com/art/Sans-571801247 <3
wow, so pwetty trouwens je tekening ='D Thanks~ &Ik zag die Sans tekening en moest me inhouden om geen comment te schrijven zoals die ene die ik hierboven heb geschreven xD Ik vind Sans en Papyrus gwn te awesome, help xD Het helpt ook niet echt dat mijn crush/beste vriend grotendeels mijn headcanon human Papyrus is... Ik had een soort deja-vu op het einde van het "date" gedeelte met Papyrus... :C |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 nov 2015 - 21:48 | |
| Nou mensjes, ik kruip me bed maar weer eens in :c zo moe, me ogen vallen steeds dicht dus post komen morgen weer <3 |
|
| |
Demi 419 Afwezig "You never understood me,
you never really tried."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 nov 2015 - 21:49 | |
| - Tallpaw schreef:
- Binnenkort zit Windclan vol met elders x'D
Iemand trouwens een topic met Barksound of Lizard? Lizard x Quiet die kruiden gaan zoeken? c: |
|
| |
Yanthe 695 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 nov 2015 - 21:50 | |
| ^ Is goed. Wie maakte het topic'je aan. c: |
|
| |
Demi 419 Afwezig "You never understood me,
you never really tried."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 nov 2015 - 21:52 | |
| - Barksound schreef:
- ^ Is goed. Wie maakte het topic'je aan. c:
Wil jij doen? c': Ben nog even aan m'n essay aan het sleutelen. |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 nov 2015 - 21:59 | |
| Screw it. Zal mijn nieuwe ava later wel maken. slaapwel, iedereen^-^ |
|
| |
Yanthe 695 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 nov 2015 - 22:00 | |
| Okay, even mijn soep op eten en dan steek ik hier wel een topic ineen ;D
Iemand nog een topic met Bark? c: |
|
| |
Jamie~ 264 Actief “If I was bound for hell, let it be hell. No more false heavens. No more damned magic. You hate me and I hate you. We’ll see who hates best. But first, first I will destroy your hatred. Now. My hate is colder, stronger, and you’ll have no hate to warm yourself. You will have nothing.”
| |
| - Poppypaw* schreef:
- Palekit, schreef:
- Poppypaw* schreef:
- Palekit, schreef:
SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANS <3 I know <'3 Hij is mijn favo char omdat hij zo'n awsome karakter heeft en het verschil tussen de runs zijn zo groot :'D Hier staat hij alvast; http://ragthanatos.deviantart.com/art/Sans-571801247 <3
wow, so pwetty trouwens je tekening ='D Thanks~ &Ik zag die Sans tekening en moest me inhouden om geen comment te schrijven zoals die ene die ik hierboven heb geschreven xD
Ik vind Sans en Papyrus gwn te awesome, help xD Het helpt ook niet echt dat mijn crush/beste vriend grotendeels mijn headcanon human Papyrus is... Ik had een soort deja-vu op het einde van het "date" gedeelte met Papyrus... :C Is gewoon een zwaar normale reactie als je Sans ziet xD Maar gosh, is wel awsome zo'n vriend te hebben, ookal is het best zielig van de date :c *hugs* |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Heeft iemand hugs in de uitverkoop? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|