|
|
Wolf 409 Actief Tonight, we hunt.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 nov 2015 - 21:58 | |
| Eindelijk mijn casio terug gevonden wauw, dacht echt dat ik die kwijt was :') |
|
| |
M 1126 Actief "Chew bubble gum like a boss"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 nov 2015 - 22:07 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 nov 2015 - 22:08 | |
| Aww T(h)ank you (ghehehe) Ik heb urenlang naar foto's van Skogkatten zitten kijken, het zijn zo'n geweldige katten en ik wil er 100 <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 nov 2015 - 22:09 | |
| - Tank schreef:
- Aww T(h)ank you (ghehehe)
Ik heb urenlang naar foto's van Skogkatten zitten kijken, het zijn zo'n geweldige katten en ik wil er 100 <3 Yea me to! Omg same xD als ik ooit een kat neem neem ik er echt zo eentje <33 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 nov 2015 - 22:10 | |
| - Vitani schreef:
- Tank schreef:
Ik heb urenlang naar foto's van Skogkatten zitten kijken, het zijn zo'n geweldige katten en ik wil er 100 <3 Yea me to! Omg same xD als ik ooit een kat neem neem ik er echt zo eentje <33 Ze zijn ook zo derp in de buurt van blaadjes :'D zag je z'n OS hover al? Want daar zijn er ook genoeg foto's van xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 nov 2015 - 22:12 | |
| - Tank schreef:
- Vitani schreef:
- Tank schreef:
Ik heb urenlang naar foto's van Skogkatten zitten kijken, het zijn zo'n geweldige katten en ik wil er 100 <3 Yea me to! Omg same xD als ik ooit een kat neem neem ik er echt zo eentje <33 Ze zijn ook zo derp in de buurt van blaadjes :'D zag je z'n OS hover al? Want daar zijn er ook genoeg foto's van xD
Haha geweldig xD en die hover is so cool! Als Vitani en Tank ooit in een topicje tegen komt laat ze hem niet meer met rust xD |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 nov 2015 - 22:12 | |
| Ik erger me een beetje aan het feit dat er zo over me heen gepost word. Ik heb niet eens de kans gekregen om terug te posten --' |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 nov 2015 - 22:14 | |
| - Vitani schreef:
- Tank schreef:
- Vitani schreef:
- Tank schreef:
Ik heb urenlang naar foto's van Skogkatten zitten kijken, het zijn zo'n geweldige katten en ik wil er 100 <3 Yea me to! Omg same xD als ik ooit een kat neem neem ik er echt zo eentje <33 Ze zijn ook zo derp in de buurt van blaadjes :'D zag je z'n OS hover al? Want daar zijn er ook genoeg foto's van xD
Haha geweldig xD en die hover is so cool! Als Vitani en Tank ooit in een topicje tegen komt laat ze hem niet meer met rust xD Hij moet eerst uit z'n kooi raken tho :'D maar fijn, gaat ie leuk vinden, een stalker xD |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 nov 2015 - 22:15 | |
| - Rowanflight schreef:
- Rowel is boos c:
i merked it :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 nov 2015 - 22:16 | |
| - Tank schreef:
- Vitani schreef:
- Tank schreef:
- Vitani schreef:
- Tank schreef:
Haha geweldig xD en die hover is so cool! Als Vitani en Tank ooit in een topicje tegen komt laat ze hem niet meer met rust xD Hij moet eerst uit z'n kooi raken tho :'D maar fijn, gaat ie leuk vinden, een stalker xD
True stalkers zijn altijd fijn xD |
|
| |
Kipje 59 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 nov 2015 - 22:16 | |
| - Lizardpaw' schreef:
- Ik erger me een beetje aan het feit dat er zo over me heen gepost word. Ik heb niet eens de kans gekregen om terug te posten --'
ah ja, dat ken ik. Is het nadeel van een groot forum, vrees ik xd ------- https://www.warriorcatsnl.com/viewtopic.forum?t=27427 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|