|
|
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 nov 2015 - 7:40 | |
| - Howl schreef:
- Rainbowpaw schreef:
- Flamepaw* schreef:
- Girls even onder elkaar;
welke youtuber is het knapst?? cr1tikal 8) JA CR1TIKAL LAATST HOLY SHIT. Verder Pewdiepie, Markiplier.. Yaass m'n mannen yesss<33 |
|
| |
IT IS I, THE NOT-SO-GREAT MARIEKE! 313 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 nov 2015 - 8:49 | |
| |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 nov 2015 - 8:50 | |
| Dat moment dat je pas wakker bent en recht tegen de deur van de keuken loopt.. (A) :')
Hey all! :3 |
|
| |
Wölf 260 Actief True friends stab you in the front
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 nov 2015 - 8:53 | |
| Deuren zijn niet te vertrouwen D: Ik ben done met het feit dat ik altijd om stomme afspraken met stomme mensen vroeg moet opstaan x.x |
|
| |
Hannah 553 Actief I do it all the time
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 nov 2015 - 9:02 | |
| - Tallpaw schreef:
- Nog steeds daar, daar moet verandering in komen >D
Jullie leerkrachten shippen jullie? Geweldig! x'D Uuuhm nee. Sand blijft voor altijd bij Coletje. Grapje ze komt wel terug hoor |
|
| |
Hah, no 282 Actief Maybe you were my blue moon,
maybe I let go too soon.
Running from what could be,
so terrified of happy,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 nov 2015 - 10:07 | |
| Jongens, things are getting sirious :c
Er zijn nu iets over de 120 doden |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 nov 2015 - 10:37 | |
| |
|
| |
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 nov 2015 - 10:42 | |
| @Chi; Waar haal je die sheets? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 nov 2015 - 10:53 | |
| Die maak ik zelf xD Ik gebruik standaardcodes en begin dan zelf wat te experimenteren. Na een tijd ken ze half/half en kan je er ook zelf bij gaan typen :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 nov 2015 - 10:54 | |
| Ow, lol :3
Als ik een sheet maak merk je al gauw dat het meer op een klein boxje lijkt van 10 cm breed en 10 cm lang xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 nov 2015 - 10:57 | |
| *px xD Sheets werken met pixels :')
Ach, vroeger waren de mijne ook echt gewoon lelijk. Ik ben er ook al bijna drie jaar mee bezig nu. xD Snap nu wel waarom mensen zo kwaad worden als iemand hun sheet zomaar gebruikt. Je steekt er je tijd en moeite in, en als iemand anders die dan zomaar jat dan is dat echt asjfcqbkdvc |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 nov 2015 - 10:58 | |
| - Zealspark schreef:
- *px xD
Sheets werken met pixels :')
Ach, vroeger waren de mijne ook echt gewoon lelijk. Ik ben er ook al bijna drie jaar mee bezig nu. xD Snap nu wel waarom mensen zo kwaad worden als iemand hun sheet zomaar gebruikt. Je steekt er je tijd en moeite in, en als iemand anders die dan zomaar jat dan is dat echt asjfcqbkdvc Idd, ik had ooit een half jaar besteed aan zo'n geweldig sheet, echt, hij was zoooooo moooooooi, Alleen stallen tientallen mensen het en claimden dat het hun idee was waardoor de Sheet bij MIJ verwijdert werd met erop: Sorry, copyright niet toegestaan. I was like: You whore |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 nov 2015 - 11:01 | |
| - Runningtime schreef:
- Jongens, things are getting sirious :c
Er zijn nu iets over de 120 doden Dit was blijkbaar ook niet het laatste .. brr krijg d'r kriebels van. |
|
| |
IT IS I, THE NOT-SO-GREAT MARIEKE! 313 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 nov 2015 - 11:09 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Runningtime schreef:
- Jongens, things are getting sirious :c
Er zijn nu iets over de 120 doden Dit was blijkbaar ook niet het laatste .. brr krijg d'r kriebels van. +1 Ik voel me er ook niet echt prettig bij :/ |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 nov 2015 - 11:10 | |
| 'Strijders kunnen voedsel en water vergiftigen', wow… Onschuldige mensen vermoorden omdat Frankrijk op durft te staan tegen het doodsregime wat IS voert, verschrikkelijk.
Goedemorgen ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 nov 2015 - 11:13 | |
| - Tallshadow schreef:
- 'Strijders kunnen voedsel en water vergiftigen', wow… Onschuldige mensen vermoorden omdat Frankrijk op durft te staan tegen het doodsregime wat IS voert, verschrikkelijk.
Goedemorgen ^^ De aanslagen waren best wel dichtbij waar vorige jaar eentje bij Charlie Hebdo gebeurt was |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 nov 2015 - 11:15 | |
| - Flamepaw* schreef:
- Tallshadow schreef:
- 'Strijders kunnen voedsel en water vergiftigen', wow… Onschuldige mensen vermoorden omdat Frankrijk op durft te staan tegen het doodsregime wat IS voert, verschrikkelijk.
Goedemorgen ^^
De aanslagen waren best wel dichtbij waar vorige jaar eentje bij Charlie Hebdo gebeurt was Yes, al lagen de drie plekken te ver uit elkaar om door dezelfde personen gedaan te zijn, en dat is dus wat ze proberen. Te laten zien dat ze genoeg macht hebben om op meerdere plekken tegelijkertijd kwaad te berokkenen, angst zaaien. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 nov 2015 - 11:17 | |
| - Tallshadow schreef:
- Flamepaw* schreef:
- Tallshadow schreef:
Goedemorgen ^^
De aanslagen waren best wel dichtbij waar vorige jaar eentje bij Charlie Hebdo gebeurt was Yes, al lagen de drie plekken te ver uit elkaar om door dezelfde personen gedaan te zijn, en dat is dus wat ze proberen. Te laten zien dat ze genoeg macht hebben om op meerdere plekken tegelijkertijd kwaad te berokkenen, angst zaaien. Ik weet niet wat ze proberen te bereiken :S |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 nov 2015 - 11:42 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 nov 2015 - 12:06 | |
| Angst in Europa en het stoppen van deed bombardementen die Frankrijk uitvoert @ Romy
Hey there Mims! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|