|
|
chwis bender 317 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Just 2 moons and already awesome afGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 nov 2015 - 19:27 | |
| Een BloodClanner die Killer eens flink bang wilt maken hier? c: |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 nov 2015 - 19:28 | |
| - Ironsoul schreef:
- Oeh, taco's
Ik eet spaghetti met tomatensaus. En kaas. Heel veel kaas. Eigenlijk eet ik kaas met pasta en tomatensaus -aa- nou nou, ik ben net klaar met eten, en dan eten anderen precies het zelfde xD |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 nov 2015 - 19:38 | |
| ik voel me opeens er sad ;''c |
|
| |
Bananamy (Amy) 633 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 nov 2015 - 19:39 | |
| Wat is het toch handig als je zelf erg agressief bent als iemand je kwets of uitdaagt dat je dat in je karakter kan verwerken :') More drama for Smoke. *Kijkt naar verhalenlijn* |
|
| |
Wölf 260 Actief True friends stab you in the front
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 nov 2015 - 19:39 | |
| - Innerbreeze schreef:
- Ironsoul schreef:
- Oeh, taco's
Ik eet spaghetti met tomatensaus. En kaas. Heel veel kaas. Eigenlijk eet ik kaas met pasta en tomatensaus -aa- nou nou, ik ben net klaar met eten, en dan eten anderen precies het zelfde xD We moeten een kaas-met-pasta-en-saus meeting doen tbh |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 nov 2015 - 19:44 | |
| |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 nov 2015 - 19:49 | |
| |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 nov 2015 - 19:50 | |
| - Mazepaw. schreef:
- Hii iedereen c:
hey Hannah *hugs* hoe gaat het met je ? c; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 nov 2015 - 19:51 | |
| |
|
| |
Kiki 743 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 nov 2015 - 19:54 | |
| Ik ging net m'n rug knakken en met het bukken viel ik op de grond. RIP ik en rip m'n werk kleding :") |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 nov 2015 - 19:54 | |
| @San, goed, goed^-^ naast het feit dat school echt bijna al mijn tijd in beslag neemt :c en met jou? @Amy, heey, hoe gaat het? :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 nov 2015 - 19:55 | |
| - Mazepaw. schreef:
- @San, goed, goed^-^ naast het feit dat school echt bijna al mijn tijd in beslag neemt :c en met jou?
ooh ik weet echt hoe je voelt ;/ Heb namelijk het zelfde probleem
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 nov 2015 - 19:58 | |
| - Citaat :
- @Amy, heey, hoe gaat het? :3
Niet beter zoals vroeger, ik worstel nog altijd met een boel problemen & school slurpt me op en dat zorgt voor veel drukte, maar ik ben happy dat ik weer terug ben, ik ben sinds een weekje of twee ongeveer weer terug, en het helpt om mijn gedachten wat te verzetten :3 En met jou? |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 nov 2015 - 20:10 | |
| @San, ja, echt niet te doen, ik had dit jaar voor een nieuwe richting gekozen, maar het is niet helemaal wat ik hoopte. Ze gooien ons gewoon een veel te ingewikkelde cursus (serieus, ik heb bijna allen moeten googelen om het helemaal te snappen) en wat onderdelen toe en zeggen dat we een mini zelfrijdende auto moeten bouwen :c bijzonder stresserend @Amy, het is goed om je hier weer te zien c: zelf ben ik ook wel echt lang weggeweest'^-^ en ja, ik ben oké, naast school dan :c (lees wat hierboven staat :c ) |
|
| |
717 Afwezig "Error_"
| CAT'S PROFILEAge: 137 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Outpost Guard |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 nov 2015 - 20:17 | |
| Hm, af en toe heb ik de neiging om een van me karakters slecht te maken in eens plots dood laat gaan en dan de dark forest daar door actief te maken om gewoon willkeurig een kat als leerling te nemen xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 nov 2015 - 20:23 | |
| - Mazepaw. schreef:
- @San, ja, echt niet te doen, ik had dit jaar voor een nieuwe richting gekozen, maar het is niet helemaal wat ik hoopte. Ze gooien ons gewoon een veel te ingewikkelde cursus (serieus, ik heb bijna allen moeten googelen om het helemaal te snappen) en wat onderdelen toe en zeggen dat we een mini zelfrijdende auto moeten bouwen :c bijzonder stresserend
@Amy, het is goed om je hier weer te zien c: zelf ben ik ook wel echt lang weggeweest'^-^ en ja, ik ben oké, naast school dan :c (lees wat hierboven staat :c ) Ik ken het, ik ben van dierenzorg naar bakkerij gegaan maar heb daardoor op eigen keuze het derde middelbaar gedubbeld maar ik heb nooit de basis ervan gehad dus het is extra moeilijk, maar het liefst wil ik terug naar dierenzorg maar mijn ma verplicht me zowat bij bakkerij te blijven. |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 nov 2015 - 20:27 | |
| - Smokepaw. schreef:
- Mazepaw. schreef:
- @San, ja, echt niet te doen, ik had dit jaar voor een nieuwe richting gekozen, maar het is niet helemaal wat ik hoopte. Ze gooien ons gewoon een veel te ingewikkelde cursus (serieus, ik heb bijna allen moeten googelen om het helemaal te snappen) en wat onderdelen toe en zeggen dat we een mini zelfrijdende auto moeten bouwen :c bijzonder stresserend
@Amy, het is goed om je hier weer te zien c: zelf ben ik ook wel echt lang weggeweest'^-^ en ja, ik ben oké, naast school dan :c (lees wat hierboven staat :c ) Ik ken het, ik ben van dierenzorg naar bakkerij gegaan maar heb daardoor op eigen keuze het derde middelbaar gedubbeld maar ik heb nooit de basis ervan gehad dus het is extra moeilijk, maar het liefst wil ik terug naar dierenzorg maar mijn ma verplicht me zowat bij bakkerij te blijven. Da's vervelend :c Ik moet dit jaar nog doen in mijn nieuwe richting, en ik denk dat ik daarna wel terug naar gewoon wetenschappen kan wisselen, al zal ik dan op sommige vlakken wel een voorsprong, en op andere een achterstand hebben :/ |
|
| |
IT IS I, THE NOT-SO-GREAT MARIEKE! 313 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 nov 2015 - 20:28 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 nov 2015 - 20:29 | |
| - Mazepaw. schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Mazepaw. schreef:
@Amy, het is goed om je hier weer te zien c: zelf ben ik ook wel echt lang weggeweest'^-^ en ja, ik ben oké, naast school dan :c (lees wat hierboven staat :c ) Ik ken het, ik ben van dierenzorg naar bakkerij gegaan maar heb daardoor op eigen keuze het derde middelbaar gedubbeld maar ik heb nooit de basis ervan gehad dus het is extra moeilijk, maar het liefst wil ik terug naar dierenzorg maar mijn ma verplicht me zowat bij bakkerij te blijven. Da's vervelend :c Ik moet dit jaar nog doen in mijn nieuwe richting, en ik denk dat ik daarna wel terug naar gewoon wetenschappen kan wisselen, al zal ik dan op sommige vlakken wel een voorsprong, en op andere een achterstand hebben :/ Ik zou gewoon in het 4de mogen mee stromen omdat ik vorig jaar een A-attest had, maar ja mijn ouders hé. Maar het komt vast wel goed, gewoon volhouden en anders kun je toch altijd met een leerkracht praten of bijles nemen? |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 nov 2015 - 20:36 | |
| - Smokepaw. schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Mazepaw. schreef:
@Amy, het is goed om je hier weer te zien c: zelf ben ik ook wel echt lang weggeweest'^-^ en ja, ik ben oké, naast school dan :c (lees wat hierboven staat :c ) Ik ken het, ik ben van dierenzorg naar bakkerij gegaan maar heb daardoor op eigen keuze het derde middelbaar gedubbeld maar ik heb nooit de basis ervan gehad dus het is extra moeilijk, maar het liefst wil ik terug naar dierenzorg maar mijn ma verplicht me zowat bij bakkerij te blijven. Da's vervelend :c Ik moet dit jaar nog doen in mijn nieuwe richting, en ik denk dat ik daarna wel terug naar gewoon wetenschappen kan wisselen, al zal ik dan op sommige vlakken wel een voorsprong, en op andere een achterstand hebben :/ Ik zou gewoon in het 4de mogen mee stromen omdat ik vorig jaar een A-attest had, maar ja mijn ouders hé. Maar het komt vast wel goed, gewoon volhouden en anders kun je toch altijd met een leerkracht praten of bijles nemen? bijles zal in mijn geval niet echt nodig zijn, mijn vader kan me er wel goed mee helpen, als hij tijd heeft... het komt erop neer dat ik mijn halve weekend studerend met mijn vader doorbreng om alles af te krijgen :c |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|