Algemene Onzin Topic - Pagina 22

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 36 ... 50  Volgende
Killerkit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 DPKsfdL
chwis bender
317
Afwezig

CAT'S PROFILE
Killerkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 19:27

Een BloodClanner die Killer eens flink bang wilt maken hier? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 19:28

Ironsoul schreef:
Oeh, taco's Very Happy
Ik eet spaghetti met tomatensaus. En kaas. Heel veel kaas. Eigenlijk eet ik kaas met pasta en tomatensaus -aa-

nou nou, ik ben net klaar met eten, en dan eten anderen precies het zelfde xD
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 19:38

ik voel me opeens er sad ;''c
Smokeghost
Member
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 19:39

Wat is het toch handig als je zelf erg agressief bent als iemand je kwets of uitdaagt dat je dat in je karakter kan verwerken :') More drama for Smoke. *Kijkt naar verhalenlijn*
Ironsoul
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 LZ9ajdK
Wölf
260
Actief
True friends stab you in the front

CAT'S PROFILE
Rank:
Ironsoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 19:39

Innerbreeze schreef:
Ironsoul schreef:
Oeh, taco's Very Happy
Ik eet spaghetti met tomatensaus. En kaas. Heel veel kaas. Eigenlijk eet ik kaas met pasta en tomatensaus -aa-

nou nou, ik ben net klaar met eten, en dan eten anderen precies het zelfde xD

We moeten een kaas-met-pasta-en-saus meeting doen tbh
Smokeghost
Member
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 19:44

Mensen die graag mee willen doen? --> https://www.warriorcatsnl.com/t27371-vl-don-t-look-back
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 19:49

Hii iedereen c:
Brat
Member
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 19:50

Mazepaw. schreef:
Hii iedereen c:

hey Hannah *hugs* hoe gaat het met je ? c;
Smokeghost
Member
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 19:51

Mazepaw. schreef:
Hii iedereen c:

Haii :3

Edit: hier is trouwens het topic --> https://www.warriorcatsnl.com/t27372-be-brave#637330
Howl
Member
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 19:54

Ik ging net m'n rug knakken en met het bukken viel ik op de grond. RIP ik en rip m'n werk kleding :")
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 19:54

@San, goed, goed^-^ naast het feit dat school echt bijna al mijn tijd in beslag neemt :c en met jou?
@Amy, heey, hoe gaat het? :3
Brat
Member
Sans
4445
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 19:55

Mazepaw. schreef:
@San, goed, goed^-^ naast het feit dat school echt bijna al mijn tijd in beslag neemt :c en met jou?

ooh ik weet echt hoe je voelt ;/ Heb namelijk het zelfde probleem
Smokeghost
Member
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 19:58

Citaat :
@Amy, heey, hoe gaat het? :3

Niet beter zoals vroeger, ik worstel nog altijd met een boel problemen & school slurpt me op en dat zorgt voor veel drukte, maar ik ben happy dat ik weer terug ben, ik ben sinds een weekje of twee ongeveer weer terug, en het helpt om mijn gedachten wat te verzetten :3 En met jou?
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 20:10

@San, ja, echt niet te doen, ik had dit jaar voor een nieuwe richting gekozen, maar het is niet helemaal wat ik hoopte. Ze gooien ons gewoon een veel te ingewikkelde cursus (serieus, ik heb bijna allen moeten googelen om het helemaal te snappen) en wat onderdelen toe en zeggen dat we een mini zelfrijdende auto moeten bouwen :c bijzonder stresserend
@Amy, het is goed om je hier weer te zien c: zelf ben ik ook wel echt lang weggeweest'^-^ en ja, ik ben oké, naast school dan :c (lees wat hierboven staat :c )
Fortuna
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 20:17

Hm, af en toe heb ik de neiging om een van me karakters slecht te maken in eens plots dood laat gaan en dan de dark forest daar door actief te maken om gewoon willkeurig een kat als leerling te nemen xD
Smokeghost
Member
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 20:23

Mazepaw. schreef:
@San, ja, echt niet te doen, ik had dit jaar voor een nieuwe richting gekozen, maar het is niet helemaal wat ik hoopte. Ze gooien ons gewoon een veel te ingewikkelde cursus (serieus, ik heb bijna allen moeten googelen om het helemaal te snappen) en wat onderdelen toe en zeggen dat we een mini zelfrijdende auto moeten bouwen :c bijzonder stresserend
@Amy, het is goed om je hier weer te zien c: zelf ben ik ook wel echt lang weggeweest'^-^ en ja, ik ben oké, naast school dan :c (lees wat hierboven staat :c )

Ik ken het, ik ben van dierenzorg naar bakkerij gegaan maar heb daardoor op eigen keuze het derde middelbaar gedubbeld maar ik heb nooit de basis ervan gehad dus het is extra moeilijk, maar het liefst wil ik terug naar dierenzorg maar mijn ma verplicht me zowat bij bakkerij te blijven.
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 20:27

Smokepaw. schreef:
Mazepaw. schreef:

Ik ken het, ik ben van dierenzorg naar bakkerij gegaan maar heb daardoor op eigen keuze het derde middelbaar gedubbeld maar ik heb nooit de basis ervan gehad dus het is extra moeilijk, maar het liefst wil ik terug naar dierenzorg maar mijn ma verplicht me zowat bij bakkerij te blijven.
Da's vervelend :c Ik moet dit jaar nog doen in mijn nieuwe richting, en ik denk dat ik daarna wel terug naar gewoon wetenschappen kan wisselen, al zal ik dan op sommige vlakken wel een voorsprong, en op andere een achterstand hebben :/
Poppypaw*
Member
IT IS I, THE NOT-SO-GREAT MARIEKE!
313
Actief

CAT'S PROFILE
Poppypaw*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 20:28

Smokeghost
Member
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 20:29

Mazepaw. schreef:
Smokepaw. schreef:
Mazepaw. schreef:

Da's vervelend :c Ik moet dit jaar nog doen in mijn nieuwe richting, en ik denk dat ik daarna wel terug naar gewoon wetenschappen kan wisselen, al zal ik dan op sommige vlakken wel een voorsprong, en op andere een achterstand hebben :/

Ik zou gewoon in het 4de mogen mee stromen omdat ik vorig jaar een A-attest had, maar ja mijn ouders hé. Maar het komt vast wel goed, gewoon volhouden en anders kun je toch altijd met een leerkracht praten of bijles nemen?
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimedo 12 nov 2015 - 20:36

Smokepaw. schreef:
Mazepaw. schreef:
Smokepaw. schreef:
Mazepaw. schreef:

Ik zou gewoon in het 4de mogen mee stromen omdat ik vorig jaar een A-attest had, maar ja mijn ouders hé. Maar het komt vast wel goed, gewoon volhouden en anders kun je toch altijd met een leerkracht praten of bijles nemen?
bijles zal in mijn geval niet echt nodig zijn, mijn vader kan me er wel goed mee helpen, als hij tijd heeft... het komt erop neer dat ik mijn halve weekend studerend met mijn vader doorbreng om alles af te krijgen :c
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 22 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 36 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: