|
|
526
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw vr 16 jul 2010 - 12:06 | |
| Scythepaw rende verder en sprong telkens weg voordat ze hem kon pakken en hij lachte en zei"Rennen is niet nodig want je krijgt me toch nooit. Nu laat ik een knappe kater verdwijnen." Hij sprong de schaduwen in en bleef een paar seconde verscholen en sprong tevoorschijn achter Purplepaw en fluisterde "Je kan me niet vangen, al jaag je op me zolang ik de schaduwen heb ben ik veilig" Hij sprong de schaduwen in en kwam ergens anders te voorschijn en begon maf te bewegen alsof hij dansde en telkens wanneer purplepaw in de buurt kwam sprong hij in de schaduwen en zo ging het door tot hij de pineut werd want smiddag´s ondanks het afgedekte kamp was er amper schaduw toen Scythepaw in een hoek zat en niet meer wegkon zei hij" Genade alsjeblieft" Hij begon te lachen en stak zijn tong uit. |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw vr 16 jul 2010 - 18:19 | |
| Purplepaw kreeg hem de hele tijd niet te pakken totdat de schaduwen weg waren en de zon het overnam. " Genade alsjeblieft" Hij begon te lachen en stak zijn tong uit. Ze sprong bovenop hem en ze rolde samen de richting het midden van het kamp. Toen ze gestopt waren stond Purplepaw bovenop Scythepaw. '' Ik ga lastig doen hoor let maar op. Ze ging op hem liggen alsof het een stukje mos was dat als een slaapplek werdt gebruikt. Ze deed haar ogen dicht en spinde. Ze stak haar klauw van haar rechter poot uit en tikte tegen zijn wag aan. ''Doet het pijn, dat krijg je terug van dat je met je tong naar mij stak'' Zij ze laggend.
(Sorry weet niks meer mijn inspiratie is weg.) |
|
| |
526
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw vr 16 jul 2010 - 18:26 | |
| Hij voelde haar op hem liggen en hoe ze telkens met haar poot tegen zijn wang tikte. Hij moest zelf ook lachen en zei"Ik geef me over, Ga van me af en ik doe alles wat je wilt." Hij probeerde haar van hem af te gooien maar ze had hem helemaal vast en hij wurmde zich in elke positie maar niks lukte. Zijn ogen werden rood, zijn tanden werden zichtbaar en hij gooide haar van hem af zonder haar pijn te doen en ging op haar liggen en beet speels in nek en zei"Geef je over!" zijn ogen werden weer normaal en weer zei Scythepaw "Geef je over!" Hij ging haar kop likken tot haar vacht weer plat is en zei"Geef je je nou over of niet" Hij glimlachte verliefd en raakte haar neus een met de zijne en legde zijn poot op die van haar. |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw za 17 jul 2010 - 19:13 | |
| "Geef je over!" Hij ging haar kop likken tot haar vacht weer plat is en zei"Geef je je nou over of niet" Hij glimlachte verliefd en raakte haar neus een met de zijne en legde zijn poot op die van haar. Ze glimlachte naar hem en gaf hem een liefdevolle lik en zei. '' Oke, ik gaaf me over als je maar van me af gaat, ik stik zowat.'' Ze moest laggen en duwde Scythepaw van haar af. Ze rende rondjes om hem heen, zo zou hij verwardt raken. Purplepaw Kwam opeens tevoorschijn en sloeg met haar klauw op Scythepaw's gezicht, maar zo dat hij niet gewond raakte. Ze rende weer rondjes om hem een en sprong hoog in de lucht. Ze stak haar klauwen uit. Ze draaide een rondje in de lucht om kracht te krijgen en sloeg hem op zijn vlank en nog een keer op zijn rug. Dat deed ze zo dat het geen pijn deed voor haar vriendje. Ze lande lichjes op de grond en rende weer rondjes. '' Die had je niet verwacht he. Pas maar op ik doe het nog een keer als het moet.'' Ze zij het niet drijgend maar wel zo dat ze machtig klonk, en dat was ze nu ook.
|
|
| |
526
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw za 17 jul 2010 - 19:25 | |
| Scythepaw keek haar met zijn rode ogen aan en zei"Dus jij voelt je machtig, je bent wel prachtig maar ik heb hier de macht." Hij schoot weg en dook in de kleine schaduw kiertjes en dook achter haar op en pakte haar bij haar nekvel en zei met zijn mond vol "Wil jij weten hoe het voelt om door schaduwen te rennen met zo´n vacht als mij en jammer dat jij niet door mijn ogen kan kijken. Hij trok haar mee de schaduwen in en rende met haar door de schaduwen. Hij liet haar los en ging zelf door de schaduwen rennen (hoe het eruitziet voor scythepaw´s albino ogen) hij rende door een donker pad waarvan hij elk detail duister zag maar toch opmerkte. Hij was als de duisternis zelf en merkte alles op. Hij dook achter Purplepaw op en zei "Schoonheid wat dacht je voor een moment voor ons 2 weg uit het kamp eindelijk weer buiten want beide zijn we genezen. en ik haal niks raars in me hoofd." |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw za 17 jul 2010 - 20:47 | |
| "Schoonheid wat dacht je voor een moment voor ons 2 weg uit het kamp eindelijk weer buiten want beide zijn we genezen. en ik haal niks raars in me hoofd." Ze hoorde het compliment van haar vriendje en genoot ervan. Ze vondt het goed om uit het kamp te gaan. '' Ik vindt het een goed idee schat, en laten we dan een stukje gaan jagen.'' Ze kon niet zo goed zien als Scythepaw, maar ze kon wel beter horen en volgde het geluid van hem. Ze rende het kamp uit en Purplepaw zag dat het anders was. ze wist niet waarom maar het was vreemd. ''Vindt jij het ook niet anders, ik bedoel het is niet zoals een paar dagen geleden'' Ze keek naar de lucht, geen zon meer te zien. De wolken zagen er verradelijk uit en de lugt was sober. '' Het gaat denk ik regenen, zullen we door gaan?'' Ze keek Scythepaw vragend aan, |
|
| |
526
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw za 17 jul 2010 - 21:01 | |
| "aah, zag jij die flits daar het kwam van donderclan gebied, in ieder geval het boeit niets kom." Hij was nu een stukje van het kamp vandaan en ging liggen en rolde over het gras en zei"Die tijd in de medicine den was saai en vervelend maar beter door jouw." Hij stond op en ging liggen aan de voet van een boom en gebaarde dat Purplepaw stil moest zijn. Een paar seconden later kwam er een stuk verder een das voorbij. Scythepaw gromde"Dat ellendige rot beest weer." Zijn ogen gloeiden demonisch rood en hij siste"Ik scheur hem open en laat hem al krijsend zijn ingewanden zien voor ik zijn keel doorsnij. Ik ga zijn darmen aan de kraaien geven, met mijn klauwen steek ik zijn ogen uit en met mijn kaken proef ik zijn bloed" Scythepaw zat naast Purplepaw en wou op het moment weg sluipen en de das vermoorden. Zijn ademhaling werd demonisch gegrom. Hij was klaar om aan te vallen. |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw za 17 jul 2010 - 21:21 | |
| Ze hoorde hoe hij erop uit was die rot das te gaan vermoorden maar zij vond het geen goed idee. ''NEE, dat doe je niet! Straks gaat het weer fout en heb je geen geluk.'' Ze zij het hardop maar dat maakte haar niks uit. Ze trok Scythepaw naar haar toe en keek recht in zijn bloeddorstige ogen die wraak uitstraalde. De das hoorde het geluid en keek om. Hij zag de twee katten bij een boom te praten. Hij draaide zich om en rende op hun af met gillende kreten. Purplepaw zag hem in haar ooghoek aankomen en ze stond op. Purplepaw blies hevig met al haar haren overeind en haar nagels waren te zien. Maar de das stopte niet en ging regelrecht op haar af. Ze bleef staan tot het allerlaatste moment en sprong hoog de boom in. De das stopte en dree om en keek toen naar Scythepaw. |
|
| |
526
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw za 17 jul 2010 - 21:28 | |
| Scythepaw verdween in de schaduwen en dook een paar seconden later achter hem op en sprong boven hem heen en krabde over het voorhoofd. Hij stond klaar en gromde naar de das. "Mij aanvallen is oke, maar aan Purplepaw blijf je af hij rende langs hem heen en haalde zijn zij open door zijn scherpe nagels in de das zijn zij te boren en greep zich vast. Door zijn linkerklauw vast te zetten slingerde hij zijn rechterpoot in de das zijn rug en de das schudde heen en weer en storte zijn zij tegen de boom met Scythepaw er tussen hij beet zich vast in de poot van de das terwijl hij keer ok keer tegen de boom knalde en bij een fatale beuk tegen het kleine en zwakke boompje sprong Scythepaw weg en de boom viel om op de rug van de das die jammer genoeg net op tijd weg was gedoken. De das gromde naar Scythepaw en keek naar hem. |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw za 17 jul 2010 - 21:52 | |
| Purplepaw wachte totdat de das onder haar stond en ze sprong uit de boom en lande recht bovenop de das. Ze boorde haar nagels ik de huid van de das en ze beet in de nekval van hem. '' En niemand komt aan mijn vriendje, jij smirrige lelijke rot das!'' Ze was ook kwaad geworder, omdat dassen altijd iemand pijn deed en dat wou ze niet laten gebeuren met Scythepaw. Ze beet kijhard in zijn vel dat de das het uit gilde van de pijn die purplepaw verzorgde. Ze sprong van hem af, er zat overal bloed op haar klauwen en in haar mond. ze speugde het uit en rende volop naar de das. Ze sprong laag, daardoor gingen haar voorpoten tegen de schouderbladeren van de das. Ze deed haar mond open en beet ik de voorhooft van de das. Een van haar tanden zat in het oog van hem en hij schreeuwde het uit. Ze beet zo hard als ze kon totdat ze iets in haar buik voelde, de das hat haar een diepe kras bezorgt had. Maar ze ging door met het gevecht en KRAK. De schedel was door haar harde beet gebroken. De das stopte met tegenstribbelen en plofte neer op de grond. Er zat een scheur in zijn schedel en er zaten een paar diepe gaten in zijn hoofd. Er stroomde bloed in haar mond en ze haalde haar nagels uit het lichaam van de das. Ze speugde het bloed uit en keek naar de wond in haar buik. Er kwam bloed uit maar niet veel en ze keek naar Scythepaw. ''Ik heb hem gedood'' |
|
| |
526
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw za 17 jul 2010 - 22:02 | |
| Scythepaw´s hoofd was gedompeld in bloed zijn kaken waren roder dan zijn ogen en zijn vacht droop van het bloed zijn ogen waren demonisch rood en zijn mond stond open. Hij was onder het bloed en aan zijn nagels hing vlees en uit de zij van de das had bloed gestroomd, Scythepaw had zijn zij opengesneden en Purplepaw zijn schedel gebroken. Scythepaw keek haar aan en zei"Ik ga even een plas water zoeken om me schoon te spoelen, kom je mee?" Zijn ogen werden normaal rood en het begon met regenen er kwam een brandlucht uit het zuidwesten. "Volgens mij is er brand in het donderclan gebied." Verder maakte het hem niks uit, hij liep richting een plas en maakte zichzelf schoon. Hij keek naar Purplepaw en haalde spinrag voor haar wond en plaatste het daar en zei"Blijf even liggen dan kan het dicht gaan." Hij likte haar vacht schoon en spuugde klodders bloed weg. "Een ding is zeker, ik ben blij dat je aan mijn kant staat want mooi en gevaarlijk is een dodelijke combinatie." Hij gaf haar een kopje. |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw za 17 jul 2010 - 22:14 | |
| Ze kreeg spinrag voor haar. "Blijf even liggen dan kan het dicht gaan." Hij likte haar vacht schoon en spuugde klodders bloed weg. "Een ding is zeker, ik ben blij dat je aan mijn kant staat want mooi en gevaarlijk is een dodelijke combinatie." Hij gaf haar een kopje. Ze lechde het spinrag op haar wond en ging Scythepaw ook tongen. Ze haalde haren en bloed van de das uit de vacht van hem. ''Als er brand is kan het hier ook toeslaan. En ik vindt het sielig voor Steelpaw en sunpaw die daar zijn.'' Ze ging door met tongen, haar tanden deden pijn. Het koste veel kracht om die schedel te breken. Toen ze elkaar aan het schoonmaken waren lechde Purplepaw haar poot op die van Scythepaw. |
|
| |
526
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw za 17 jul 2010 - 22:23 | |
| Purplepaw legde haar poot op die van Scythepaw. Hij keek haar aan en gaf haar een lik en zei "Waarom vind je het zielig voor hen" Hij keek een beetje teleurgesteld maar ging naast haar liggen en gaf haar een kopje. "Waarom voor Steelpaw hij heeft je oor open gehaald en een stukje weggeslagen. Het vuur kan nooit hier komen want dan zou alles vanaf de donderclan naar de windclan moeten gaan en dan moeten toevallig wat vonken op de kraaienplaats komen. Want hier bij het donderpad gebeurt nooit." Hij gaf haar een lik en ging met zijn staart over die van haar. Hij spuugde en er kwam een bloed en een stuk blauw uit van de dunnedarm die hij had vast gebeten vanuit de wond. "Waarom heeft de schaduwclan weer het verottste gebied met de moerassen de kraaienplaats en de donderpad." |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw za 17 jul 2010 - 22:35 | |
| ''ik weet niet waarom ik het zielig vind, zo slecht zijn we toch ook niet om te laggen als andere katten doodgaan door vuur.'' Ze voelde de staart van Scythepaw om die van haar gaan. Ze keek hem aan en likte zijn voorhooft schoon. Ze ging dichter bij hem zitten en stopte met likken, het as schoon en glanzend door haar speeksel. Ze sloot haar ogen en rook de lucht in. Ze deed haar ogen weer open en keek naar die van har vriendje en zei '' weet je het zeker/ Ik ruik dat de geur dichterbij is gekomen. mischien is het een monster die geraakt is door de vlammen en dat hij dicht bij is.'' Ze keek in de richting van het donderpad, ze keek omhoog en zag rook, zwarte rook. '' Vuur daar! Moeten we kijken of naar het kamp om het te zeggen?! |
|
| |
526
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw za 17 jul 2010 - 22:50 | |
| "We hebben hulp nodig maar als we dat halen of zeggen is het bos hier al afgebrand en dan is er te weinig prooi en dan loopt de clan in gevaar." Hij stond op en ging richting het vuur rennen en hij rendde zo hard als hij kan daar aangekomen zag hij het al er was bliksem ingeslagen op een boom op donderclan gebied en hij kon elk moment op schaduwclan gebied vallen Scythepaw had een plan. Hij ging aan de clan kant van de donder clan staan en hakte het aan die kant om waardoor het kleine boompje op donderclangebied viel in een plas water en de boom was geblust hij ging even zitten en ging weer terug naar Purplepaw en zei "Het is onschadelijk gemaakt" hij zat onder de bladeren en zijn poten onder schors en hout. Scythepaw zuchtte en ging naast Purplepaw liggen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw | |
| |
|
| |
|