|
|
526
| |
| Onderwerp: Purplepaw di 29 jun 2010 - 21:51 | |
| "Gaat het een beetje, ik moest van Blacksky even zeggen dat je hier 6 dagen moet blijven en als het dan niet beter is wat langer. Ik kom je elke dag opzoeken, Als jij dat leuk of goed vind tenminste." Hij ging dichterbij haar liggen en gaf haar een lik over haar hoofd en een aantal kopjes. Hij keek naar haar kneuzing, wat jammer ze was altijd zo vrolijk en aardig en nu moet ze hier 6 dagen lang vervelen, best zielig eigenlijk. Hij voelde zich schuldig hij had weggedoken waardoor haar poot was verwond.Hij moest weer wegduiken en ontwijken als een zielige kitten. hij zei"Het spijt me voor wat er met je gebeurd is." Hij kroop weg en liet zijn kop hangen en gleed de schaduw van de medicine den in. |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw di 29 jun 2010 - 21:57 | |
| ze gaf ook een kopje terug en zij ''het geeft niet, het is mijn eigen schult. ik ben verkeert terecht gekomen, daar kan jij niks aan doen. en natuurlijk mag je naast mij zitten.'' ze ging dichter bij hem zitten en deed haar kopje inder zijn kin. ze spinde zachjes ,als een hemels geluid je hoofd inspeelt. '' neem je dan ook de rest mee om mij te bezoeken?, anders verveel ik me dood.'' ze glimlachte en wachen op zijn andwoord. |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw di 29 jun 2010 - 22:01 | |
| "hey purplepaw wat doe jij hier en wat is er gebeurt" Blackpaw kwam dichter bij zitten "Flametail Purplepaw en Scythepaw zijn er" Blackpaw stond op en ging naar een geheim plekje dat alleen zij kende en ze haalde daar vier ratten vandaan "hier eet maar op jullie hebben vast honger" Blackpaw gaf er aan iedereen 1 en begon zelf te eten |
|
| |
526
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw di 29 jun 2010 - 22:06 | |
| Even merkte hij de andere op en zei"Hartelijk bedankt maar ik heb geen trek" Alles rond om hem vervaagde behalve hij en Purplepaw. "Ik probeer zoveel mogelijk clan leden meetenemen en ik kom elke dag." Hij hoorde haar spinnen en voelde haar spinnen en zijn hoofd vulde zich met hemels geluid. Alsof de sterrenclan hem toe sprak. Hij gaf haar een likje en keek naar haar hij voelde zich heel fijn beter dan hoe hij zich in de veiligheid van de schaduw nestelde. Hij gaf haar een kopje en glimlachte vriendelijk en fluisterde"Als de sterrenclan mij genadig is dan maken ze mij blind want jouw schoonheid kan ik niet verdragen" Zijn ogen straalde terwijl hij haar ademhalen kon voelen. Hij gaapte en vroeg"Ik weet over jouw maar wat is er met jouw ouders gebeurd?" Hij zei het voorzichtig voor als ze dood zouden zijn, hij hoopte dat ze in dat geval niet verdrietig werd.
|
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw di 29 jun 2010 - 22:28 | |
| ze hoorden wat hij zij over de sterrenclan. ze vondt het zo lief wat hij tegen haar zij. ''als ik in jou ogen kijk, dan ben in een van de mooiste sterrenclanplek terechtgekomen'' ze spinde nog harder, totdat hij voorzichtig zij wat er met haar ouders zijn gebeurt. ze stopte met spinnen en haalde haar hooft uit zijn nek. ze keek hem aan met een zielig maar toch begrijpenlijk gezicht. ze begreep wel waarom hij dat vroeg. ''toen ze op patrouile waren bij de donderpad, zagen ze een kraai op de weg. hij zat van een weggegooit brootje te eren. ze sprongen zonder op te letten boven op de kraai. de kraai was dood, maar er kwam een monster aangereden. het reed ze over, mijn moeder was opslag dood. maar mijn vader niet, hij ging kruipent naar mijn moeder toe en huilde. toen kwam er nog een aan, mijn vader werdt ook doodgemaakt door dat vreselijke monster'' toen moest ze weer een beetje huilen. en ze pakte de rat op, ze at het huilend op. |
|
| |
526
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw di 29 jun 2010 - 22:40 | |
| Hij keek haar in haar ogen en zei"Mijn ouders zijn ook overleden. Mijn vader was Shadefang en mijn moeder was Snowsneak. Ik heb het verdwijnen in de duisternis van mijn moeder en mijn vader had last van woedeaanvallen waardoor hij in een gevecht gevaarlijk werd en alles doodde wat vijand was. Op een keer was mijn vader op patrouile en langs de kraaienplaats liepen monsters met klauwen waarmee ze bomen om hakten, mijn vader viel er een aan en er kwam een tweebeen uit hij pakte een lange tak en er klonk een luide knal en mijn vader overleed door een vliegend steentje dat uit die tak leek te komen(jachtgeweer) mijn moeder hoorde de knal en ik volgde haar stiekem en daar hadden ze mijn vader op de kraaienplaats gelegd. Mijn moeder werd ook geraakt door zo´n steentje omdat haar wittevacht in de schaduwen nog net zichtbaar was en mij konden ze niet zien. Dus daar was ik alleen in een boom en toen ben ik naar het kamp gerend. Hij liet een paar tranen vallen maar dat deerde hem niet hij begon ondanks zijn eigen tranen Purplepaw troosten met kopjes en likjes. Hij zei"Sorry ik had er niet over moeten beginnen" |
|
| |
443
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw wo 30 jun 2010 - 17:01 | |
| Purplepaw was naar de Medicine Cat Den gebracht. Raindrop wachtte even tot Scythepaw en Purplepaw uitgepraat waren. Purplepaw's poot was gewond, dat was gisteren al gebeurd, maar Raindrop hoopte dat het snel weer goed zou komen. Ze had Scythepaw gelukkig. De twee waren stapelgek op elkaar! 'Beterschap, Purplepaw!' miauwde ze. 'Scythepaw heeft ons allemaal opgetrommeld, om je te komen bezoeken. Scythepaw was nu bij haar. Hij liep naar Purplepaw toe. Gelukkig was ze alweer iets beter. |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw wo 30 jun 2010 - 17:30 | |
| ''dankjewel raindrop'', ze miauwde lief. ''het was echt een drama de vorige nacht. ik verveelde me dood. maar ik voel me al een stukje beter.''ze likte aan haar poot, die genas snel. '' weet je ik heb nog geen eten gehad, en ik sterf van de honger'' haar maag knorde zachjes.'' ze keek hun aan en hoopte dat ze iets zal brengen. |
|
| |
526
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw wo 30 jun 2010 - 17:49 | |
| Scythepaw was al verdwenen en rende weg richting het kleine bos, hij sloop en uiteindelijk had hij 3 vogels gevangen. Na een tijdje kwam Scythepaw terug en legte de vogels neer en zei hijgend"Hijg. Een voor ied,Hijg,ereen." Hij ging liggen en wachtte tot Raindrop en Purplepaw er een had gekozen. Hij wachtte geduldig en greep de laatste en vroeg"Zo goed, sorry dat het zo lang duurde, ik werd ondertussen moe. Was het zo erg de ochtend liggend en zonder iets tedoen meemaken?" Hij keek met zijn vreemd genoeg rode ogen naar Purplepaw en ging naast haar liggen en gaf een lik. |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw wo 30 jun 2010 - 17:57 | |
| ze kreeg een lik van scythepaw, en ze gaf een lik terug. ze keek naar de muisen die dood lagen in het hol. ze koos de dikste muis uit, ze had zo'n honger. '' het was echt een drama, de hele dag niks doen. normaal ren ik rond en op zoek naar eten. ze ik kan niet naar jou toe, en ook niet naar julie.'' ze at ae muis snel op, er kwam een klein boertje uit. |
|
| |
526
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw wo 30 jun 2010 - 18:06 | |
| Hij lachte en gaf haar nog een likje. Hij pakte zijn prooi en at hem op. Hij zei"Jammer dat je je dan zo verveelt. Ik voel me wel schuldig voor je poot want ik dook weg." Hij wendde zijn hoofd een beetje naar links van Purplepaw af. Hij strekte zich uit en ging languit liggen waardoor hij zowat onzichtbaar was in de schaduwen van de medicine den. Zijn rode ogen leken te dansen in de schaduwen. Maar je kon er wel vanaf merken dat hij met een ontspannen lach keek. Toen ging hij weer naast haar liggen en vroeg"Denk je dat je snel beter bent." Hij keek met zijn rode ogen recht in haar mooie licht groene ogen. |
|
| |
443
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw wo 30 jun 2010 - 18:19 | |
| 'Dankje Scythepaw, wat een lekkere vogel!' Raindrop at hem dankbaar op. Ze keek vertederd hoe Scythepaw en Purplepaw elkaar likten. Purplepaw zag er zo wel schattig uit. Scythepaw verdween in de schaduwen. 'Zeg, Purplepaw, wat is er eigenlijk gebeurd? Gelukkig is het niet zo erg.' vragend keek Raindrop de gewonde kat aan. Nou ja, het zou vast geen fataal ongeluk zijn ofzo. |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw wo 30 jun 2010 - 22:19 | |
| ze zag hoe scythepaw verdween in de schaduw. 'Zeg, Purplepaw, wat is er eigenlijk gebeurd? Gelukkig is het niet zo erg.' hoorden ze raindrop vragen. ze keek haar aan met een blik van ''moet ik het nog een keer vertellen? oke vooruit'' ze zij '' ik was uitgeput wan dat hinken en en van de pijn. toen viel ik neer'' ze rekte zich uit. ''kom uit de schaduw scythepaw, kom bij mij zitten. ik heb het een beetje koud.'' |
|
| |
526
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw wo 30 jun 2010 - 22:25 | |
| Scythepaw was weggeslopen voor patrouile en kwam net terug hij was maar een uur weggebleven en hinkend kwam hij binnen en zei"Een tweepotig tweebeen voertuig heeft me geraakt, ik moet 2 dagen uit rusten en dan zal het wel beter gaan, in ieder geval ik kan er niet mee rennen en ik zal dus 2 dagen bij jouw blijven."(http://warriorcats.bigforumpro.com/het-donderpad-f30/scythe-versus-steel-paw-t272.htm#4770) Hinkend ging hij naast haar liggen en ze voelde koud aan Scythepaw schoof dichter naar haar toe en gaf haar een likje. Hij liet zijn kop even hangen en zei"Als ik over 2 dagen niet beter ben dan baal ik ontzettend, in ieder geval nu ben je 2 dagen lang niet alleen meer" Hij keek diep in haar ogen en wachtte op antwoord. |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw wo 30 jun 2010 - 22:50 | |
| ze lachten tegen hem, maar dan grappig bedoeld. '' hahha je bent zeker expres tegen die monster aangebotst, zodat je langer bij mij kan blijven. nou, ik vindt het wel lief van je. maar jet ziet er wel opgezwollen uit, met er geen kruiden op.'' ze keek naar blacksky met een blik van ''heeft hij geen kruiden nodig om de zwelling te verminderen.'' ze keek weer naar scythepaw en ze likte op zijn opgezwollen poot. ze legden haar staart over die van hem heen, ze krulde haar uiteinde van haar staart, het leek net een hartje. ze keek hem verlieft aan. |
|
| |
526
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw wo 30 jun 2010 - 23:10 | |
| "Nee het hoeft niet, kruiden heb ik altijdgehaat. Misschien ben ik inderdaad er vanwege jou aangerend" Hij gaf haar een likje en zijn staart wikkelde die rond van haar. Hij ging tegen haar aan liggen en zei"Als wij later warrior zijn, dan zou ik niets liever willen dan jou als mijn partner. Ik hou van je." Hij gaf haar een kopje en nestelde zich tegen haar aan en zorgde dat ze het niet koud zou krijgen. Hij voelde zich gelukkig, zijn vriendin was aardig en kon altijd iets leuks halen uit een slechte situatie. Hij liet met zijn staart los en legde het om haar heen waardoor ze het minder koud zou krijgen. Hij hoopte dat de sterrenclan hem genadig zou zijn en zorgen dat ze samen warriors werden. Zoveel gelukkige en mooie emoties raasden door zijn hoofd. Hij dacht na en zei"Door dat gevecht met Steelpaw kan ik bij je zijn. Ga maar slapen ik blijf nog even wakker" Hij gaf haar nog een kopje en ging geduldig liggen wachten terwijl hij elke gedachte die hemverwarde of liet nadenken afrekenden. Hij had het gevoel dat ze bekeken werden maar dat zou niet. Zijn poot was inderdaad roder dan eerst maar hij voelde er niks meer van, Purplepaw´s liefde was voor hem het beste medicijn. Hij keek naar zijn slapende liefde, ze had haar hoofd op zijn schouder gelegd en gelukkig degene zonder wond. Hij had hem voor hij de den binnenkwam schoongemaakt even eens als die andere wonden en dacht goed na. Purplepaw had dan wel een keer met Steelpaw geflirt maar dat maakte hem niks uit, dit was meer dan flirten , dit was meer dan aandacht trekken. Dit was liefde, hun liefde verbonden met hun hart. Hij zou voor haar zich voor een monster storten. Hij wou absoluut niet dat haar iets overkwam dat zou een ramp zijn. Hij keek plechtig omhoog naar zilverpels en sprak "Op de dag dat ik warrior ben en ik Purplepaw als mijn partner heb en ze sterft voor we kittens hebben zal ik me voor een monster storten want zonder haar kan ik niet leven." Wat niemand wist is dat hij het al bijna een keer had gedaan,de dag dat Purplepaw hem afwees was hij op weg om zich op het donderpad te storten. Maar toen was Purplepaw gekomen en had ze hem verteld dat zij hem leuk vond. Hij bleef liggen en ontspandde zich hij legde zijn hoofd tegen die van haar en fluisterde"Ik hou van je en moge de sterrenclan ons in onze dromen bewaken." Na die woorden viel hij al gauw in een diepe slaap het ene moment lag hij naast de liefde van zijn leven. Het volgende moment rende hij met haar langs heuvels en bossen er waren 2 kleine kittens bij en toen Scythepaw omkeek zag hij dat hun gezichten op die van hem en Purplepaw leken. Hij vertraagde pas en Purplepaw ging liggen en nodigde hem naast haar uit en de kittens kwamen op hun afgerend. Tot plotseling een man met een geweer kwam en begon te schieten alles was mis en de man werd geraakt door een licht van zilverpels, zijn ouders stapte uit zilverpels en kwamen naar hun toe en feliciteerden hun met de kittens. Hij had een prachtige droom en voelde zich heel goed. De volgende ochtend werd hij wakker en zag Purplepaw slapen en ze lag helemaal tegen hem aan. Hij bleef liggen om haar niet wakker te maken en genat van haar warmte.
(is dit een goede post?) |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw do 1 jul 2010 - 15:07 | |
| ze keek naar hem en hij gaf haar een liefdenvolle lik. hij zij ''Als wij later warrior zijn, dan zou ik niets liever willen dan jou als mijn partner. Ik hou van je." hij gaf haar een kopje. '' ik wil jou ook als partner als we warrior zijn'' ze gaf een kopje terug. ze viel langzaam inslaap op zijn zwarte warme schouder. ze lag heerlijk, ze kon zo eeuwigheid liggen slapen. ze droomde over haar en scythepaw, die in de zon lagen. bij purplepaw zaten 2 kittens te dringken, en bij scythepaw zaten 2 kittens te spelen met zijn staart alle vier de kittens leken op elkaar. ze waren zo gelukkig, een gelukkige familie. ze werdt langzaam wakker naast scythepaw's schouder. ze zag dat hij al waker was. ''hij is zeker blijven liggen om mij niet wakker te maken.'' dacht ze. haar poot voelde veel beter, de zwelling was minder. het was niet meer verdooft, ze kon hem al bewegen. ze keek naar haar grote liefde, ze gaf hem een likje en een aantal kopjes. '' wakker worden slaapkop'' hij was een beetje ingedut. ''gaat het al weer beter met je poot?'' ze wachten geduldig op zijn antwoord. ondertussen waste ze zijn hoofd. |
|
| |
526
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw do 1 jul 2010 - 15:17 | |
| Scythepaw schudde zijn hoofd en keek op zij en zag dat Purplepaw wakker was en gaf haar een lik. Hij probeerde zijn poot op te tillen en het brandde , maar minder erg dan eerst en hij zei"Eerst deed het meer pijn en het gaat beter door jouw" Hij gaf haar een likje over haar voorhoofd. Hij kreeg weer een glimlach op zijn gezicht en zei"In mijn droom was ik aan het rennen met jouw en kittens die van ons bleken te zijn en ik heb nagedacht. Zo jij als we later Partner zijn kittens willen?" Hij keek een beetje vragend maar met een glimlach waardoor het eerder een soort van aanzoek leek dan een vraag. Hij gaf haar een kopje en stond onhandig op en leende tegen de wand van de den en liep weg. Hij liep door het bos maar zijn poot deed pijn. Hij was vastbesloten op zijn minst voor hun te jagen dan was er minder werk te doen voor de rest. Met een pijn vertrokken gezicht ging hij afwachten in de schaduw. Plots streek er een ekster neer, zijn lievelings maal. Hij wachtte een paar seconden en beeindigde het leven met een haal. Hij liep verder en het zoeken ging lang en onhandig maar hij vond een redelijk dikke muis voor dit gebied. Hij sprong en maakte hem dood en waste het bloed weg. Hij pakte beide prooi want verder kon hij niet jagen zijn poot deed nu weer heel pijn. Hij rende onhandig naar de medicine den en zei hijgend"Hijg, Ik heb ,hijg, prooi gehaald." Hij liet Purplepaw kiezen wat ze wou en ging alvast naast haar liggen. Hij was moe door het rennen met zijn pijnlijke poot. |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw do 1 jul 2010 - 15:32 | |
| ze keek hem aan en zij '' wat een toeval in keh ook gedroomd over onze kittens. en ja natuurlijk wil ik later kittens met je krijgen'' ze gef een lik en zij. '' wanneer krijgen we eten?'' ze was nog niet eens uitgesproken ze hij was al weg. even later kwam hij weer terug met voedsel. ze kreeg een muis en hij at de ekster op. ''dankjewel scythepaw'' ze at het snel op , en ze zij. '' je moet niet gaan jagen met je poot, dan duurt de heling nog langer.'' ze keek hem aan, techt in zijn rode ogen.'' wat is hij tog attent voor een kater, ik bof echt met hem'' dacht ze in haar hart. |
|
| |
526
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw do 1 jul 2010 - 15:47 | |
| Scythepaw ging naast haar liggen en zijn hartslag werdt weer rustig na het rennen "Je zal gelijk hebben. Maar ja, je bent mijn vriendin maar niet mijn baas." Het kwam anders uit zijn mond dan hij bedoelde en hij verbeterde vlug"Ik bedoel alleen dat ik zelf beslis wanneer ik wil jagen of ga wachten" Hij keek met zijn rooie ogen in de lichtgroene van Purplepaw en zei" Door een gevecht met Steelpaw en ik ben gelijk in de medicine den. Ik heb vaker gevochten en een keer met die Thunderclan kater en ik lig in de medicine den" Hij begon te lachen. Niet sarcastisch en niet gestoord maar een soort lach van wanneer je een tijd terug een bijna dood ervaring hebt. Hij ging weer een beetje opstaan en begon Purplepaw's kopjes te geven en zei"Ik wil ook kittens met jou later" Hij hield veel van Purplepaw en keek nogmaals in haar ogen. Hij zei"Ik heb gehoord dat jij ooit met een buitenstaander hebt zitten flirten waarom , was dat voordat je me kende of daarvoor al." Hij wendde zijn blik van Purplepaw af en hoopte dat ze zou zeggen wat hij de vorige avond had gedacht. Dit was van cruciaal belang hij zou weggaan als het tijdens hun 'relatie' was en hij zou haar dan nooit meer kunnen vertrouwen. hij beet op zijn lip en wachtte af op Purplepaw's antwoord.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw | |
| |
|
| |
|