|
|
423
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw do 1 jul 2010 - 15:57 | |
| '' ik flirten dat klopt, maar toen kende ik jou nog niet. ik vondt hem wel knap, maar jij bent knapper, veel knapper. en hij is niet mijn type, ik vindt hem soft.'' ze keek hem aan met een blik van ''ik zal altijd van je houden'' ze likte zijn poot schoon, het was vies geworden door het jagen. '' ik moet hem nog terug pakken, als hij nog een keer een poot op ons teritoriun staat'' ze liet haar or zien en zij '' dit heeft hij gedaan tegen mij'' ze achte op een vel antwoord van haar vriendje.
(ik schrijvf een beetje kort ik weet het) |
|
| |
526
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw do 1 jul 2010 - 16:06 | |
| "Ik heb zijn litteken gezien dat was ook niet zo'n kleintje maar als hij nog een keer met een poot aan je komt,*zijn ogen werden feller rood* Dan scheur ik hem aanstukken en laat ik hem zien hoe hij er van binnen uit ziet" Zijn ogen werden weer normaal en hij gaf haar een likje en begon haar vacht schoon te tongen. Toen hij klaar was ging hij languit liggen en vroeg aan haar"Steelpaw's vriendin is ook niet lelijk, maar jij bent veel mooier en ook veel aardiger" Hij ging nu vlak naast haar liggen en begon te praten"Gelukkig ben jij er anders was het heel saai" Hij voelde zich wel gelukkig en hij was wel blij met zijn poot het deed pijn maar was een ticket naar Purplepaw en hij fluisterde onhoorbaar behalve voor Purplepaw "Ik zou zonder nadenken voor jou de clan verlaten." Hij keek verliefd naar Purplepaw maar ook met een beetje schaamte. Hij dacht na en gaf Purplepaw nog een kopje en zei "Beloof je dat je me niet gaat vergeten als jij eerder warrior wordt dan mij" |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw do 1 jul 2010 - 16:22 | |
| scythepaw ging haar tongen, en zij deed het zelfde terug. ze tongde voordal bij zijn nek, daar was al 2 dagen niet getongd. '' beloof dat ik bij je blijf als ik eerder warrior ben. ik hou van je als een zuchje wind de hart van de serrenclan raakt'' ze keek hem verlieft aan en gaf een lik bijna op zijn mond. ze probeerden op te staan, het ging moeizaam. ze stond eindelijk, ze leunde op haar gewonde poot. haar poot hielt het geen 3 seconde, ze plofde hard neer op het mos. ''aaw, dat deed bes wel pijn'' ze likte haar poot en zij. ''ik wil niet in dit hol zitten, ik wil naar buiten. ik wil vrijheid.'' |
|
| |
526
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw do 1 jul 2010 - 16:29 | |
| Scythepaw kreeg een idee en zei" Ik heb 2 opties als eerste kan ik je dragen wat wel langzaam gaat door mijn poot. Of we gebruiken beide de poot die we niet kunnen gebruiken en steunen daarmee tegen elkaar dan kunnen we beide naar buiten alleen leun dan vooral op mij. Mijn verwonding is minder erg. Welke kies je" Hij stond alvast onhandig op en wachtte geduldig op haar antwoord. Hij wou dat haar niks overkwam en als een van de twee het zwaar zou moeten krijgen was hij het. Hij keek met zijn rode ogen in haar ogen. Hij voelde zich wel beter maar was wel zwak alsnog hij wou dat zij zo min mogelijk pijn kreeg. Hij wachtte op haar antwoord en dacht in zich zelf "Zou Blacksky mij zoeken hij is immers mijn mentor en ik heb hem al 2 dagen niet gezien."
(sorry dat het zo kort is, inspiratie was weer op) |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw do 1 jul 2010 - 16:45 | |
| ze keek hem gek aan en zij '' de tweede vind ik het beste, en het ziet er vast grappig uit'' ze lachte er bij, haar lag was duivels maar toch lief. ze keek naar hem en stond moeizaam op. dit keer leunde ze niet op haar gewonde poot, ze kon in evenwicht blijven met haar staart. en zij '' kom je nog of blijf je op je luie reet zitten?'' (klink grof aar het is waar hahahaha) |
|
| |
526
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw do 1 jul 2010 - 16:49 | |
| Samen liepen ze naar buiten en hij zei"Ik een luie reet, jij hebt de grootste hier" Toen was het zijn beurt om te lachen. Zijn demonische lach galmde het kamp rond. Maar niemand ergerde zich eraan. Samen liepen ze verder en hij vroeg"Waar wil je dan naartoe het bos, het moeras, donderpad, de riveir of gewoon hier." Zijn rode ogen focusde zich op haar en hij wachtte geduldig op haar reactie en ging op als zijn poten staan, het deed pijn maar ging wel.
(ik ben inspiratieloos) |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw do 1 jul 2010 - 16:59 | |
| '' ik denk gewoon hier, ik wil niet ver van huis.'' ze liepen naar het hol van de leerlingen. ze vondt het heerlijk, al die tijd bij scythepaw.
(sorry weet echt niks meer wil imand schrijven.) |
|
| |
443
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw do 1 jul 2010 - 17:01 | |
| 'Met je luie reet!' lachte Purplepaw. 'Jij hebt de grootste hier!' kaatste Scythepaw terug. Lachend, en op elkaar leunend stommelden de katten de medicine cat den uit. 'Jongens, moet ik niet meegaan, op een afstandje desnoods?' vroeg Raindrop. 'Stel dat er een vijandige kat rondloopt, jullie zijn allebei gewond!' Bezorgd hobbelde ze wat mee naar buiten. De katten waren stapelgek op elkaar, dat was duidelijk, en het maakte Purplepaw's verblijf wel wat aangenamer. Het was logisch dat ze eruit wilde, maar om nu twee gewonde katten samen een heel eind te laten lopen? Aan de grenzen van het territorium wist je nooit wat je tegen kon komen. |
|
| |
526
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw do 1 jul 2010 - 17:08 | |
| "We gaan zometeen pas buiten het kamp, en trouwens met mijn poot gaat het al beter en vooral door die schoonheid naast me" Hij keek opzij naar Purplepaw en gafhaar een kopje. "Toch bedankt voor het aanbod, alleen Purplepaw mag het beslissen ik ben niet zo´n goede denker." Hij keek afwisselend naar Raindrop en Purplepaw en zei"Waag iets te zeggen en jullie zijn kraaievoer" Toen moest hij lachen. Hij rolde over de grond van het lachen. Door het rollen steunde Purplepaw niet meer tegen hem maar viel over hem heen. "Je hebt de grootste reet zoals ik zei en de zwaatste" Hij zei het met een vertrokken gezicht en schoot gelijk in de lach. Hij was melig vandaag en dat kon waarschijnlijk nog heel irritant worden. |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw do 1 jul 2010 - 17:16 | |
| ze viel op de grond, maar niet hard. ze keek naar scythepaw en zij ''hallo ik ben er ook nog, je liet me vallen!'' ze zij het op niet zo'n leuke manier. '' en ik heb geen dikke reet en ik ben niet zwaar.'' ze probeerde op te staan maar het ging klunsig. ze liep langzaam weg, ze was boos op hem. ze liep iets te snel voor haar poot en ze viel om. |
|
| |
443
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw do 1 jul 2010 - 17:19 | |
| Purplepaw was beledigd door Scythepaw's opmerking, die was dan ook niet erg aardig. Ze liep boos weg, maar ja, dat ging niet zo lekker met zo'n zere poot. Een meter verder zakte ze door haar poot. 'Purplepaw, gaat het?' vroeg Raindrop bezorgd. Maar Purplepaw kwam alweer overeind. Gelukkig was ze niet hard gevallen. 'Is wandelen wel zo'n goed idee?' Raindrop betwijfelde of ze de hele weg recht zouden blijven. |
|
| |
526
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw do 1 jul 2010 - 17:30 | |
| Hij rende naar haar toe en hielp haar overeind."Ik bedoelde het nietzo Purple, ik bedoelde het als grapje. Ik zou nooit iets zeggen om je te kwetsen, ikbegrijp het als je me niet meer wil zien." Hij verdween in de schaduwen en was weg. Hij was net buiten het kamp en zat verstopt in een oud dassenhol. Hij zat in zichzelf te praten, en zichzelf uitteschelden voor wat hij had gedaan. Hij zat in het hol en rolde zich op als een bolletje. Hij kwam er een tijd later pas uit en stond oog in oog met een das en voor hij het op het rennen zette zei hij een paar woorden"Oh bij de katten in het zilverpels." Hij probeerde weg te rennen maar de das versperde de enige terugweg. Hij kon nog net de boom in duiken door te bukken voor de klauwen van de das. Er was maar een ding dat hem kon helpen en dat was schreeuwen"Help me HELPME, EEN DAS, EEN G...........en DAS!" |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw do 1 jul 2010 - 17:32 | |
| purplepaw liep gewoon door, ze kon er niet tegen als ze werdt beledigt. ze hoorden 'Purplepaw, gaat het?' het was raindrop. ''het gaat wel.'' zij ze op een geirriteerde manier. ze liep door en zakte weer in, ze stond weer op en liep verder. ze kwam 4 staartlentes verder en viel weer om. nu bleef ze zitten en likte haar poot, haar poot deed pijn. |
|
| |
443
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw do 1 jul 2010 - 17:37 | |
| 'EEN DAS! EEN DAS!' Scythepaws schreeuw klonk door het hele kamp. Raindrop rende snel naar hem toe. Een grote das probeerde hem neer te halen. Purplepaw kwam aangerend, zo goed en zo kwaad als het kon. 'Scythepaw! Probeer hem te ontwijken!' riep Raindrop terug. Ze viel zonder verder na te denken aan. Het beest keerde zich naar haar. 'Pak me dan!' Raindrop rende weg, draaide zich weer om en rende terug. In het voorbij gaan haalde ze uit naar het beest. Purplepaw deed ook een uithaal naar hem. Ze raakte zijn neus. Het beest jankte, maar ging achter Raindrop aan toen zij hem venijnig beet. Vervolgens rende ze naar een boom en klom erin. De das rende achter haar aan, gek van de plagerijen. Hij keek niet waar hij liep en botste tegen de boom. Jankend van pijn trok hij zich terug. Raindrop kwam uit de boom en blies tot ze zeker wist dat hij weg was. Ze keek om en zag Purplepaw en Scythepaw bij elkaar zitten. Zilverpels zij dank, ze hadden niets. |
|
| |
526
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw do 1 jul 2010 - 17:59 | |
| In de korte tijd dat alleen was ging het snel maar toch gebeurde er veel. De das was tegen de kleine boom aangebeukt waardoor Scythepaw op de grond was gevallen Hij had gekermd van depijn en was met zijn laatste kracht een grotere boom in gesprongen. Toen kwamen Raindrop en Purplepaw naar hem toe en Raindrop had hem nog net gewaarschuwd anders had de as hem geraakt vervolgens hadden Raindrop en Purplepaw het beest weggejaagt. Scythepaw´s poot was helemaal rood en bijna 2 keer zo groot als de andere poot. Hij was naar beneden gekomen en stond naast Purplepaw en sprak"Het spijt me voor wat ik had gezegd en ik hou van je." Daarna werd hij stil en viel neer. Zijn oogleden dicht en zijn poot gewond. Lag hij zich nog een paar seconden bewust van de pijn en toen werd hij bewusteloos. |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw do 1 jul 2010 - 18:07 | |
| ze keek naar scythepaw '' exuses anvaart'' toen viel hij neer op de grond. zijn poot was rood, og roder dan zijn andere poot. purplepaw schrok en riep raindrop. ''RAINDROP, HIJ IS GEWOND! ze keek haar hem, ze likte bezorg zijn poor. ze kon hem niet zelf dragen, ze was zelf ook gewond. |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw do 1 jul 2010 - 18:41 | |
| Blackpaw zag wat er allemaal gebeurde "Scythepaw" Blackpaw rende op Scythepaw af. "Purplepaw wat doe je buiten de medicijncat den en Scythepaw hoe kan ik je helpen" Blackpaw keek naar de wond "oei dat is een lelijke wond" Blackpaw dacht na over een plan om Scythepaw naar de medicijncat's den te brengen "ik heb een idee" Blackpaw nam Scythepaw voor zichtig op haar rug " Scythepaw kan dit zonder dat je pijn heb" |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw do 1 jul 2010 - 18:59 | |
| purplepaw liep mee met blackpaw en de gewonde kater op zijn rug. ''we gingen naar buiten omdat we hetzat waren in dat hol. en hij kwam een das tegen en heeft gevochten, de das heeft hem gewond gemaakt(het is een rare zin ik weet het)'' toen ze bij het hol kwamen, viel purplepaw om, haar poot deed zeer. ze probeerden op te staan, maar het lukte niet. ''kan iemand me helpen?'' |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw do 1 jul 2010 - 19:02 | |
| "ik kom al" Blackpaw liep naar Purplepaw "moet ik jou ook dragen purplepaw" Blackpaw nam Purplepaw ook op haar rug "zo zeg wat zijn jullie zwaar samen" Blackpaw liep naar de medicijncat den en legde Purplepaw en Scythepaw neer. Blackpaw ging liggen "zo hey wat zijn jullie zwaar" zei Blackpaw hijgend "kan ik nog wat doen behalve jullie dragen" vroeg Blackpaw terwel ze dat niet wil |
|
| |
443
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw do 1 jul 2010 - 19:04 | |
| 'Kan iemand me helpen?' vroeg Purplepaw. Raindrop liep op haar af. 'Tuurlijk.' Ze hielp Purplepaw overeind. Blackpaw nam haar ook op de rug. Scythepaw had snel ook verzorging nodig, maar Purplepaw was ook nog niet genezen. Dat zou wel komen, zolang ze maar niet naar buiten gingen de komende dagen. Daar zouden Raindrop en Blackpaw wel voor zorgen. Raindrop liep naar binnen. Ze keek vragend naar Blackpaw. 'Wat zullen we doen?' |
|
| |
| Onderwerp: Re: Purplepaw | |
| |
|
| |
|