Purplepaw - Pagina 4

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Purplepaw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Purplestorm
Member
Purplepaw - Pagina 4 DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Purplepaw   Purplepaw - Pagina 4 Icon_minitimeza 3 jul 2010 - 9:43

ze hoorde alle woordjes die scythepaw tegen haar sprak, ze voelde zich zo verlijd. '' als jij er niet was dan moest ik een ander zoeken, en er is geen leukere vriendje dan jij. dan was ik hopenloos. dan kon ik niet leven zonder, niet leven zonder jou. jij bent mijn schat die uit de hemel is gevallen en voor mij bent gekomen. en ik ben jou grootste schat.'' ze keeek diep in zijn ogen, die mooie rode ogen die verlieftheid uitstralen. ze vas stapel op hem, toen hoorde ze hen vragen ''Als we later kittens krijgen, hoe zou je ze dan willen noemen." ze keek hem aan en zij. '' als we later kittens krijgen dan beslissen we samen hoe ze gaan heten. maar ik vind flowerkit een hele mooie naam.'' ze likte zijn voorhoord schoon, en gaf daarna een paar kopjes. ze wierp haar staart over scythepaw's staart, het leek net een half hartje. ze deed haar hoofd onder zijn kin, haar hoofd zat op zijn voorpoten. ze sloot haar ogen en genoot van de zon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
526

CAT'S PROFILE
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Purplepaw   Purplepaw - Pagina 4 Icon_minitimeza 3 jul 2010 - 10:02

Hij luisterde en zei"Flowerkit is een mooie naam, maar jij bent mooier. De sterrenclan is vast jaloers op zoveel schoonheid van een poes." Hij gaf haar een likje. Hij voelde hoe ze haar hoofd op zijn voorpoten legde en haar hoofd onder zijn kin. Hij kreeg een verliefd glimlachje en gaf haar nog een likje. Hij vond haar zo leuk. Scythepaw zei"Als dit een droom is maak me dan niet wakker. Ik wil bij je blijven als het leven hier eindigt zal jij dan bij me zijn tussen de sterrenclan?" Hij keek naar haar en voelde haar ademhaling. Hij wist niks over de sterrenclan hij wou weten wat daar was, een heel nieuw bos, uitgestrekte weilanden, heuvels. Wat daar ook boven is het zou niet perfect zijn als Purplepaw niet bij hem zou zijn. "Ik vind eigenlijk Dawnkit ook een mooie naam. Alleen nu ben ik te veel met de toekomst bezig terwijl het om nu moet gaan zoals jij en ik" Hij gaf haar een likje en begon te spinnen.
Purplestorm
Member
423

CAT'S PROFILE
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Purplepaw   Purplepaw - Pagina 4 Icon_minitimeza 3 jul 2010 - 10:13

''ik zal altijd bij jou blijven, wat onz toch scheid'' ze hoorden hem spinnen, en zij deed het zelfde.

de volgende ochtend waren ze samen in de medicin den. naast elkaar in slaap gevallen. de zon stond nog maar net aan de hemel. het was al warm, en veel katten waren al wakker. purplepaw werdt wakker en stond op. ze keek naar hem en wilde scythepaw niet wakker maken. ze liep het hol uit en snoof de frisse ochtend lucht in. haar poot was genezen, ze durfde nog niet te rennen. ze was bang dat het dan fout ging. ze ging zitten en likte zichzelf schoon.

(beetje klein maar ja)
Scytheshade
Member
526

CAT'S PROFILE
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Purplepaw   Purplepaw - Pagina 4 Icon_minitimeza 3 jul 2010 - 10:21

Scythepaw werd wakker en had goed geslapen zijn poot prikte nog wanneer hij rende of viel, maar hij kon weer lopen en een beetje jagen. Hij keek om zich heen maar Purplepaw was er niet dus liep hij naar buiten en verblind door de zon die in zijn ogen scheen liep hij verder het kamp uit. Dit maal was hij alleen om de rivier in te springen en dan weer terug naar het kamp. Een duik zou hem goed doen hij liep wel snel en sprong toen in een keer het water in. Toen hij eruit kwam was zijn zwarte vacht helemaal nat. Hij schudde zich uit en rende naar het kamp. Met zijn vacht helemaal als een pluizenbol liep hij kamp binnen en dit maal zag hij Purplepaw wel en ging naar haar toe en zei"Een frisse duik is goed voor je poot alleen niet voor mijn vacht" Hij leek net een berg haar, maar je kon zijn ogen nog goed zien. Hij begon zijn vacht met zijn tong glad te strijken en vroeg ondertussen"Hoe gaat het met je en met je poot?" Hij keek even naar Purplepaw op en ging toen liggen en verder met het gladstrijken van zijn pluizige vacht.
Purplestorm
Member
423

CAT'S PROFILE
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Purplepaw   Purplepaw - Pagina 4 Icon_minitimeza 3 jul 2010 - 10:38

ze zag een natte kater aankomen en vroeg of het goed ging met haar poot. ''het gaat goed, ik kan normaal lopen en ik heb geen pijn meer.'' ze keek naar hem '' ik heb ook wel zin om een duik te nemen'' ze liep naar de dichtbijzijnste rivier en sprong erin. ze dreef op haar rug, en ze zag een vis. met een snelle klauw dode ze de vis, en het dreef omhoog. ze pakte de vis op en zwom naar de kant en legde de dode vis op de kant. ze bleef in het water. ze vondt het heerlijk, in det frisse water.
Scytheshade
Member
526

CAT'S PROFILE
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Purplepaw   Purplepaw - Pagina 4 Icon_minitimeza 3 jul 2010 - 10:50

Scythepaw was haar achteraan gelopen en stond op de rand van de rivier en riep"Hoe is het water, in ieder geval" hij nam een aanloop en keek vriendelijk naar Purplepaw en zei"BOMMETJE!" Hij dook het water in en dreef naar boven en draaide op zijn zij door het water en zei"Kijk ik ben een waterrat" Hij draaide rond en dook onderwater en kwam onder Purplepaw bovenwater waar door ze even de lucht in getild werd en Scythepaw dook weer onder en zwom naast haar en vroeg"Hoe was de vlucht." Hij keek haar vrolijk aan en ging aan de kant en zei"Niemand krijgt vandaag mij het water meer in het is ijskoud." Hij rilde nep en deed alsof hij bevroor en hij ging vanaf de kant kijken naar Purplepaw en Scythepaw rekte zich uit. Hij keek weer naar Purplepaw en vond het wel een leuk gezicht iemand zien te zwemmen. Hij vond zwemmen niet erg en er waren zelfs sommige katten die water verachtte en er bang voor waren.
Purplestorm
Member
423

CAT'S PROFILE
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Purplepaw   Purplepaw - Pagina 4 Icon_minitimeza 3 jul 2010 - 11:02

ze werdt de lucht in gevlogen. ''wooehooee ik ben een vogel'' scythepaw ging weer onder water. ze lande weer met een plonts. hij zwom weer naar de kant en zij '"Niemand krijgt vandaag mij het water meer in het is ijskoud." ze moest laggen ''hahhaa mietje'' ze ging naar de kant en likte haar vriendje droog. ze schudde haar lijf en ze was al weer bijna droog. ze pakte de vis en legde het naast scythepaw. ''zullen we het opeten of aan de clan geven?'' ze keek hem aan, wachtend op het andwoord.
Scytheshade
Member
526

CAT'S PROFILE
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Purplepaw   Purplepaw - Pagina 4 Icon_minitimeza 3 jul 2010 - 11:04

"Jij mag kiezen want jij bent de slimste" Hij likte haar kop en schudde zijn vacht toen hij naast haar stond uit waardoor ze weer nat werd en hij lachte schaapachtig. Hij verontschuldigde zich en ging even in de zon liggen en zei"Je kan toch wel tegen een beetje water" Hij glimlachte en gaf haar als verontschuldiging een likje en zei "Ik wil graag dat je naast me komt liggen." Hij keek vriendelijk naar haar en ging haar vacht weer stijl likken want als je het water uit komt is het vaak nogal pluizig. Hij rekte zich uit en dook het water in na een tijd kwam hij het water uit met 3 vissen in zijn bek en zei"Nmhmap kundhshf wejdfj" Hij legde de vissen neer en zei"Nu kunnen we er een samen opeten. Als jij dat wil tenminste." Hij keek haar vrolijk aan.
Purplestorm
Member
423

CAT'S PROFILE
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Purplepaw   Purplepaw - Pagina 4 Icon_minitimeza 3 jul 2010 - 11:31

ze keek naar de natte kater die uit het water kwam met 3 vissen in zijn mond. ze pakte een vis uit zijn mond. ze af het levenloze vis op en speugde de botjes eruit. ''mmmm het is heerlijk, de laatste twee zijn voor de clan. kies ook een vis en eet het op. we moeten denk ik zo naar de les we zijn beter dus we moeten trainen'' ze had de vis op en stond op ze pakte de vis op. ze lieplanzaam naar het kamp ''kom je nog?'' zij ze met een volle mond.
Scytheshade
Member
526

CAT'S PROFILE
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Purplepaw   Purplepaw - Pagina 4 Icon_minitimeza 3 jul 2010 - 11:38

Scythepaw scheurde het vlees van de vis en liet de botten en restjes achter en pakte de laatste vis op en ging samen met Purplepaw naar het kamp en vroeg"We moeten toch met Blacksky trainen ik heb hem alleen de laatste tijd niet gezien, waar zou hij zijn?" Hij liep naast Purplepaw het kamp binnen en legde de vis op de prooi stapel en strekte zich uit en zei"Met wie moeten we anders meetrainen, want ik heb geen flauw idee waar de rest naar toe is." Hij keek rond het kamp en wachtte af tot Purplepaw reageerde maar alsnog ging hij rond lopen in het kamp. Waar zouden ze toch zijn dacht hij in zijn gedachten. "Laten we maar naar de warriors den gaan om te kijken of er iemand is en anders zouden we wel meemogen met een andere warrior." Hij keek weer naar Purplepaw.
Purplestorm
Member
423

CAT'S PROFILE
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Purplepaw   Purplepaw - Pagina 4 Icon_minitimeza 3 jul 2010 - 12:17

ze liep ook naar de prooien stapel en ze legde de vis bovenop. de stapel was al aardig vol. ze liep naar scythepaw en zij. ''waar zijn ze allenmaal, ik zie blacksky niet.'' ze gaf scythepaw een lik. '' wat zullen we nu doen, jagen?'' ze keek hem vragend aan. ze stopte en likte aan haar staart. ze zag midden ik het kamp een klein vogeltje. ze stond in een sluiphouding, ze zat vol concentratie. ze sloop stilletjes naar de vogel toe en sprong heel hoog,sierlijk en stilletjes naar de vogel. ze lande naast de vogen en greep de vogel bij zijn nek. de vogel leefde nog, en ze liep naar haar vriendje. ze legde de vogel neer en ze brak de rechter vleugel, zodat hij niet kon wegvliegen. ''kom kunnen we ermee spelen.'' ze ging een voor een een tikje tegen de vogel geven met haar poot. ''kom op een beetje lol in je leven.!'' en ze keek verlieft enspeels naar hem.
Scytheshade
Member
526

CAT'S PROFILE
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Purplepaw   Purplepaw - Pagina 4 Icon_minitimeza 3 jul 2010 - 12:37

"Je hebt gelijk maar heb een nog leuker idee." Met zijn staart duwde hij het vogeltje zo dat het rond draaide als een ballerina.Hij gaf hem een duw en hij tolde naar Purplepaw toe en Scythepaw keek met speelse en verliefde ogen naar haar terug en wachtte tot de vogel weer zou komen. Hij tikte hem terug en zei toen"We kunnen beter hem in een keer afmaken want nu gaan we tegen de warriorcode in." Hij sloeg het vogeltje in een keer dood en gooide het op de prooi stapel. Dat was weer een vage persoonlijkheid in een gevecht herrinnert hij zich alleen vriend of vijand maar bij de rest houd hij zich keurig aan de regels. Je kan bijna zeggen dat hij alleen luistert naar de regels. Hij ging liggen en had een idee, hij keek verliefd en speels naar Purplepaw en sprong boven op haar en beet in haar nek zonder haar pijn te doen en zei "Stoeien telt ook als trainen" Hij duwde met zijn hoofd, haar op haar zij en lachte speels. Hij stond in een speelse aanvalspositie en wachtte geduldig op haar zet en glimlachde.
Purplestorm
Member
423

CAT'S PROFILE
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Purplepaw   Purplepaw - Pagina 4 Icon_minitimeza 3 jul 2010 - 17:33

ze stond op en ging ook ik een speelse aanvalshouding staan. ''dat is waar'' ze sprong op scythepaw en beet zachjes in zijn nekvel, en rolde hem omver. purplepaw zat nu boven op scythepaw met haar voorpoten op die van hem. ze gaf een likje op zijn wang, bijna op zijn mondje. ze zwee met haar staart in de lucht heen en weer. ze deed een van haar achterpoten op zijn buik. ''beetje ongemakkenlijk he, probeer me maar onver te krijgen en op mij te staan.'' ze zij het vriendlijk en speels. haar ogen glinsterde in de zon en recht in die van scythepaw.zijn ogen glinsterde net zo mooi in het zonlicht. ze vondt hem echt heel leuk, ze zou nooit een moment zonder hem willen leven. dan zou haar hart breken. ze gaf een speelse glimlag en wachte op zijn zet.
Scytheshade
Member
526

CAT'S PROFILE
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Purplepaw   Purplepaw - Pagina 4 Icon_minitimeza 3 jul 2010 - 18:20

Hij glimlachte terug en kroop ineen ze zat nog op hem alleen hij kon nu net zijn achterpoten strekken waardoor ze weggleed. Ze belande op haar zij maar heel zacht. hij liep naar haar toe en zette zijn voorpoot op haar borst buik en zijn rechterpoot op haar linkerpoot en gaf haar een likje op haar wang bijna op haar mondje en zei"Beetje ongemakkelijk he en trouwens ik vond het niet zo heel ongemakkelijk, zoiets noem ik om aandacht vragen." Hij had haar vast gezet en beet haar zachtjes in haar nek en gaf haar een likje en zei"Probeer jij maar eens mij vast te houden voor langer dan een paar seconden. Hij raakte met zijn neus die van haar aan en gaf haar een likje. Hij keek speels in haar ogen en wachtte met geduld wat haar zet zou zijn. Hij gaf op en rolde van haar af naast haar en nu lagen ze met hun flank naast elkaar en hij zei"Jij mag weer verder met stoeien ik neem even een pauze jij bent zo mooi dat ik mijn ogen moet laten rusten" na even stond hij op gaf haar een likje en zei"Jij bent aan zet"
Purplestorm
Member
423

CAT'S PROFILE
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Purplepaw   Purplepaw - Pagina 4 Icon_minitimeza 3 jul 2010 - 18:55

ze zat met haar flank naast haar groote vlam. ze keek hem aan, ze was stapel op hem. '' ik moet ook een pause nemen, om in jou mooie ogen te kijken.'' toen sprong ze op en lande achter hem. ze tacklede scythepaw op zijn rug waardoor hij op zijn rug lag. ze pakte zijn staart beet ,maar zo dat het geen pijn deed. ze slingerde hem met al haar kracht rondjes om haar heen. ze liet los en hij lande op een stukje mos. '' ben je duizelig, ik neem aan van wel'' ze liep naar hem toe en raakte met haar neusje zijn neusje aan. ze keek speels en verliefd naar hem. zijn rode ogen keken net zo. ze ging liggend naast hem, met haar flank tegen de zijne aan. ze gaf een likje op zijn voorhoofd en ze deed haar staart op zijn rug.
Scytheshade
Member
526

CAT'S PROFILE
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Purplepaw   Purplepaw - Pagina 4 Icon_minitimeza 3 jul 2010 - 19:04

Hij draaide snel tegenovergestelde richting en liep nuchter verder en gaf haar een lik en zei"nee niet duizelig maar wel verliefd" Toen ze lagen ging ze met haar staart over zijn rug en hij ging met zijn staart rond die van Purplepaw. Hij gaf haar kopjes. Zijn rode ogen stonden vol liefde. Hij krulde met zijn staart om die van haar en duwde haar toen opzij en hij had haar vast genageld hij lag met zijn buik over haar heen gebogen en met zijn poten over haar poten en zei"Waarom gebruikte je me als slinger dat was niet leuk." Hij zei het met een kinderlijk toontje. Hij trok haar met haar nekvel overeind zonder haar pijn te doen en ging met haar slingeren en hij liet zo los dat ze terug kaatste naar hem en toen lag ze boven op hem en hij zei"Ik geef me over"
Gast
Gast
BerichtOnderwerp: Re: Purplepaw   Purplepaw - Pagina 4 Icon_minitimeza 3 jul 2010 - 22:34

''hahahaha, geef je het nu al op? ze sprong van hem af. ze trok scythepaw omhoog via zijn nekvel. ze rende weg in een grote boom. ze was niet meer te zien tussen de groene bladeren die ruisten in de velle wind. je hoorde haar niet, geen een ademhaling. toen opeens sprong er een grijze vlits uit de boom, en belande boven scythepaw's rug. hij lag plat op zijn buik op het droge gras. het was purplepaw die op zijn rug was gesprongen. hij was vastgeklemt door de sterke greep van purplepaw. ze keek in zijn gezicht en zij '' je komt niet zo gemakkelijk van mij af'' ze ging op hem liggen, alsof het een wollige mat van mos. ze likte de voorhoofd van haar geliefde, ze lachte er een beetje bij.
Steelfang
Member
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Purplepaw   Purplepaw - Pagina 4 Icon_minitimeza 3 jul 2010 - 22:38

Scythepaw loste ineens onder haar op hij was snel de schaduwen ingedoken en stond daar onzichtbaar en sloeg toe hij sprong boven op Purplepaw zette haar vast en liet allemaal bladeren rond haar vallen en toen hield Scythepaw stil en daar lag Purplepaw op haar kop na was ze helemaal bedekt met een berg bladeren. Hij ging voor haar liggen en likte haar kop een paar maal en zei"Geef je op" Hij lachte vriendelijk en gaf haar een kopje. "Tja je kan iemand vastzetten en vasthouden en ik laat je nooit meer gaan"Hij gaf haar liefdevol een likje en ging naast haat liggen buiten bereik van de bladeren voor het geval Purplepaw het overhem heen wou duwen.
Gast
Gast
BerichtOnderwerp: Re: Purplepaw   Purplepaw - Pagina 4 Icon_minitimedo 8 jul 2010 - 13:37

Purplepaw was bedekt met bladeren op haar hoofd na. Hij ging voor haar liggen en likte haar kop een paar maal en zei"Geef je op" Hij lachte vriendelijk en gaf haar een kopje. "Tja je kan iemand vastzetten en vasthouden en ik laat je nooit meer gaan" Toen hij was gaan liggen buiten berijk van de bladeren, sprong ze in een hoge boom. Z verstopte zich tussen de bladeren, geluidsloos en toch elegant. ze pakte zoveel mogelijk bladeren die in haar mond paste. Scythepaw lach techt onder haar op de grond, en ze liet de bladeren op hem vallen, en nog een stapel bladeren en nog meer. ''Haahahaaha, je bent een bladerkat ahahaha!'' ze lachte zich kopot, wel vriendelijk als verlieft. Ze rolde van het laggen op de tak, maar ze viel eruit. Gelukkig was ze oplettend en ze lande op vier poten. '' ik ga je pakken, ren maar weg anders ben je de pineut.'' Ze rende op hem af, heel sierlijk en charmand.
Purplestorm
Member
423

CAT'S PROFILE
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Purplepaw   Purplepaw - Pagina 4 Icon_minitimedo 8 jul 2010 - 13:40

Purplepaw was bedekt met bladeren op haar hoofd na. Hij ging voor haar liggen en likte haar kop een paar maal en zei"Geef je op" Hij lachte vriendelijk en gaf haar een kopje. "Tja je kan iemand vastzetten en vasthouden en ik laat je nooit meer gaan" Toen hij was gaan liggen buiten berijk van de bladeren, sprong ze in een hoge boom. Z verstopte zich tussen de bladeren, geluidsloos en toch elegant. ze pakte zoveel mogelijk bladeren die in haar mond paste. Scythepaw lach techt onder haar op de grond, en ze liet de bladeren op hem vallen, en nog een stapel bladeren en nog meer. ''Haahahaaha, je bent een bladerkat ahahaha!'' ze lachte zich kopot, wel vriendelijk als verlieft. Ze rolde van het laggen op de tak, maar ze viel eruit. Gelukkig was ze oplettend en ze lande op vier poten. '' ik ga je pakken, ren maar weg anders ben je de pineut.'' Ze rende op hem af, heel sierlijk en charmand.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Purplepaw   Purplepaw - Pagina 4 Icon_minitime

Purplepaw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: