|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| | | | Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje wo 8 jul 2015 - 21:14 | |
| - Clouddust schreef:
- @Soof
heel erg bedankt omg <33 dit was zo lief c: Tja ik zit idd nog wel met vrienden in clusters waarschijnlijk ;w; t probleem is eigenlijk dat mensen niet heel gauw naast mij gaan zitten, maarja daar maak ik wel verandering in. Over die leraren, daar zit wat in c: ik heb ook wel zo'n gevoel dat ze het niet erg vind om met me te praten, ze vind het heel knap dat ik mezelf blijf en sterk blijf en ze heeft vaak gezegd dat anderen een voorbeeld aan me zouden moeten nemen xD bovendien woont ze bij me in de straat dus we hebben een wijkbond xD nee grapje lol Er zijn gewoon leraren waar ik niet al te graag mee zou willen praten of zo, omdat ik ze niet mag of omdat ze me niet serieus nemen of zo (ik sta namelijk een beetje bekend als een hyper kind terwijl ik een nogal zware tijd achter de rug heb dus ja). Ik zal proberen het beste er van te maken, dank <3 Dan wordt jij degene die naast mensen gaat zitten! c: (like iets later in het lokaal komen helpt altijd haha) Nee dat snap ik, heb ik ook, maar misschien, heel misschien, zijn ze eigenlijk aardig. Iig, ze zijn altijd serieus als er problemen zijn, dus dat ze je niet serieus nemen, dat komt sws niet voor ^^ Als jij hulp nodig hebt, zijn alle leraren bereid om je te helpen, mits je duidelijk maakt dat je hulp nodig hebt c: Het gaat vast wel lukken! c: keep faith c: Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
- jij klikt dr op:
|
| | | Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje wo 8 jul 2015 - 22:23 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Clouddust schreef:
- @Soof
heel erg bedankt omg <33 dit was zo lief c: Tja ik zit idd nog wel met vrienden in clusters waarschijnlijk ;w; t probleem is eigenlijk dat mensen niet heel gauw naast mij gaan zitten, maarja daar maak ik wel verandering in. Over die leraren, daar zit wat in c: ik heb ook wel zo'n gevoel dat ze het niet erg vind om met me te praten, ze vind het heel knap dat ik mezelf blijf en sterk blijf en ze heeft vaak gezegd dat anderen een voorbeeld aan me zouden moeten nemen xD bovendien woont ze bij me in de straat dus we hebben een wijkbond xD nee grapje lol Er zijn gewoon leraren waar ik niet al te graag mee zou willen praten of zo, omdat ik ze niet mag of omdat ze me niet serieus nemen of zo (ik sta namelijk een beetje bekend als een hyper kind terwijl ik een nogal zware tijd achter de rug heb dus ja). Ik zal proberen het beste er van te maken, dank <3 Dan wordt jij degene die naast mensen gaat zitten! c: (like iets later in het lokaal komen helpt altijd haha) Nee dat snap ik, heb ik ook, maar misschien, heel misschien, zijn ze eigenlijk aardig. Iig, ze zijn altijd serieus als er problemen zijn, dus dat ze je niet serieus nemen, dat komt sws niet voor ^^ Als jij hulp nodig hebt, zijn alle leraren bereid om je te helpen, mits je duidelijk maakt dat je hulp nodig hebt c: Het gaat vast wel lukken! c: keep faith c:
Ja daar heb je een punt c: en er zijn wel een paar leraren die overal wel een grapje van maken, maar als ik echt inderdaad een probleem heb zullen ze inderdaad vast wel naar me luisteren ;w; Dank je wel! <3 Danku Kip <3 |
| | | Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje wo 8 jul 2015 - 23:03 | |
| - Moest dit even kwijt, Veel, heel erg VEEL gescheld en gaat over een ziekte. WARNING: veel gescheld:
- I WARNED YOU:
Ik had verdomme nog gezegd dat ik hier terug zou komen, nou dat ben ik nog niet. M'n hoofd zit in de knoop en ik zal een uitleg geven waarom en waarom ik nog niet terug ben: Mijn vader heeft f*cking kanker. Hij heeft verdomme 60% kans dat hij het overleeft. Zijn gezondheid is al shit en hij is al heel somber door de scheiding van m'n ouders en dit sloopt hem nog meer. Ik kan het echt niet aanzien. Ik ben net op het nippertje over aangezien ik nogal veel lessen heb gemist door m'n ja... f*cking problemen. Dit kan er verdomme ook nog wel eens bij. Die f*cking kloteziekte. Eerst was het een kleine tumor in z'n blaas en nu is dat f*cking kloteding uitgezaaid. Ik weet echt niet of hij het gaat overleven, en of ik het nog ga trekken. Ik dacht dat alles eindelijk weer goed ging, ik had m'n leven weer een beetje op orde, krijg binnenkort anti-depressiva en ik heb geen behoefte meer aan snijden. Dit verpest het weer hoor, ja danke f*cking schön. Wat heb ik vedomme verkeerd gedaan in m'n verdomme leven? ik snap er geen ene f*ck meer van. Het ene moment gaat het f*cking goed en dan wordt het weer f*cking klote. Foxdung. Die kloteziekte mag een heel eind ophoepelen. Ik ben er echt f*cking klaar mee en kapot boos op alles, echt f*cking alles. Ik ben f*cking bitchy tegen iedereen omdat ik het gewoon niet meer uit kan houden. *schrikt van taalgebruik*{F*cking teller:11}
|| Sunset|| Demon|| Brokenwing|| Venice || - Stuff::
De maker van dit iets té awesome osje is Tessa! <3
|
| | | Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje vr 10 jul 2015 - 23:58 | |
| - Sorry voor DP, weer over een ziekte:
Ik vind het echt zo vreselijk om mijn vader zo te zien. Hij is zichzelf helemaal niet meer. Hij is verschrikkelijk erg afgevallen, is bijna een wandelend skelet. Ik kan niet geloven dat hij maar 60% kans heeft om te overleven. F*cking 60%!!! Ik slaap de laatste tijd gewoon niet goed. Wat als m'n vader het straks niet haalt? Wat moet ik dan? Ik kan verdomme toch niet zonder hem! En het is niet aan te zien hoe erg hij eraan lijdt. Ik vind het zo sneu! Ik wil hem zo graag helpen, gewoon die tumor uit hem meppen. Die rotziekte mag een eind ophoepelen. Het is uitgezaaid en ik heb het gevoel alsof mijn vader de strijd al heeft opgegeven. Wat moet mijn zus dan? En ik? Ik weet het niet meer. Echt niet meer.
|| Sunset|| Demon|| Brokenwing|| Venice || - Stuff::
De maker van dit iets té awesome osje is Tessa! <3
|
| | | Maxxx 426 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje za 11 jul 2015 - 0:43 | |
| @Angie: wow, echt suppppeeer veel beterschap, Ik las het en ik dacht echt van: wow Maar, ik kon me nog herinneren toen ik tekeerging toen mijn oom en neefje stierven aan kanker, mijn oom had het in zijn longen en mijn neefje had hersentumor. Ik begrijp hoe je je voelt en zal me best doen je blij te maken :') - Klik:
|
| | | 2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje za 11 jul 2015 - 11:56 | |
| - Leopardkit, schreef:
- Heb ik eindelijk een laptop, Die verdomd dure macbook voor mijn opleiding kan ik er helemaal niks mee. NIKS. Ik wil de sims erop zetten? Zit er geen cd speler in, oke, dan koop ik er een. Doet hij het nog niet. Ik wil die tekentablet installeren? Lukt niet. Ik wil een online spel downloaden, kan niet omdat dit rotding het niet ondersteund. Voor een laptop van meer dan 2000 euro kan ik er f-ing weinig mee. Heb ik hier zo lang op moeten wachten en sparen? Niet frusterend ook. Je kan niet eens de rechtermuisknop gebruiken zonder een aparte muis te kopen, ik kan geen trema's gebruiken en god mag weten hoe ik ooit hier mijn documenten enzo vind. *Gromt*
Voor zo'n dure computer heb je er dan wel bar weinig research naar gedaan Want als je hem alleen al gewoon even had bekeken, had je kunnen zien dat er geen cd-speler in zit. En verder: nee, ios support de meeste spellen niet. Daarvoor moet je het aankopen in de app store. Dat is zegmaar wat alle gamers zo tegen mac hebben: je kan veel spellen er niet op doen. Wat wel goed is aan mac, is hoe grafisch ontwerpen enzo heel goed werkt. Dat is ook het grote verschil tussen mac en windows. Wat je kan doen is je mac jailbreaken, zodat je sims gratis kan downloaden in de appstore. Neemt wel weer risico's met zich mee, maar als je er zo van baalt en het anders toch een non-aankoop is, is het misschien het overwegen waard. Het tablet zou wel moeten werken. Kijk even of je online de driver ervoor kan vinden. Rechter muisknop werkt ook gewoon. Moet je even bij instellingen --> trackpad kijken. Daar kan je dat instellen. Trema's werken ook gewoon. alt+e geeft een ´. alt+e+e geeft é. Probeer dat soort dingen maar eens uit met alle klinkers. Documenten vinden? Finder, en daar heb je een zoekfunctie. - Spoiler:
"Je spreekt uit je hart. Dat zal je een groot warrior maken." ~ Dauntrose Zijn oren flikten in de richting van Blackkit. Straks zou die tijger zich nog in het gevecht mengen. ~ Tallshadow "Ik weet zeker dat jij grootse dingen gaat doen en een waardig Shadowclan warrior zal worden." ~ Ravenheart
|
| | | Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje za 11 jul 2015 - 12:00 | |
| @Angie, ik snap heel goed hoe je je voelt op dit moment. Mijn moeder heeft ook kanker gehad, haar kans van overleven was waarschijnlijk nog kleiner en toch heeft ze het gehaald. Het belangrijkste is volgens vele dat zo'n persoon iets heeft om voor te vechten. Dat ze iets hebben om aan vast te houden en voor te knokken. Zo had mijn moeder natuurlijk m'n zusje, ik en m'n pa. Zorg dat je voor je vader klaar staat, door dik en dun. Veel sterkte <'3 |
| | | Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje za 11 jul 2015 - 12:56 | |
| - Sunset schreef:
- Moest dit even kwijt, Veel, heel erg VEEL gescheld en gaat over een ziekte. WARNING:
- I WARNED YOU:
Ik had verdomme nog gezegd dat ik hier terug zou komen, nou dat ben ik nog niet. M'n hoofd zit in de knoop en ik zal een uitleg geven waarom en waarom ik nog niet terug ben: Mijn vader heeft f*cking kanker. Hij heeft verdomme 60% kans dat hij het overleeft. Zijn gezondheid is al shit en hij is al heel somber door de scheiding van m'n ouders en dit sloopt hem nog meer. Ik kan het echt niet aanzien. Ik ben net op het nippertje over aangezien ik nogal veel lessen heb gemist door m'n ja... f*cking problemen. Dit kan er verdomme ook nog wel eens bij. Die f*cking kloteziekte. Eerst was het een kleine tumor in z'n blaas en nu is dat f*cking kloteding uitgezaaid. Ik weet echt niet of hij het gaat overleven, en of ik het nog ga trekken. Ik dacht dat alles eindelijk weer goed ging, ik had m'n leven weer een beetje op orde, krijg binnenkort anti-depressiva en ik heb geen behoefte meer aan snijden. Dit verpest het weer hoor, ja danke f*cking schön. Wat heb ik vedomme verkeerd gedaan in m'n verdomme leven? ik snap er geen ene f*ck meer van. Het ene moment gaat het f*cking goed en dan wordt het weer f*cking klote. Foxdung. Die kloteziekte mag een heel eind ophoepelen. Ik ben er echt f*cking klaar mee en kapot boos op alles, echt f*cking alles. Ik ben f*cking bitchy tegen iedereen omdat ik het gewoon niet meer uit kan houden. *schrikt van taalgebruik*{F*cking teller:11}
Weet je dat ik precies deze situatie had? Mijn vader had kanker in zijn longen en die tumoren waren uitgezaaid naar zijn botten. Hij heeft het niet overleefd en de dokters hadden hem ook niet echt een kans gegeven om te overleven. Maar mijn tip is om zoveel mogelijk tijd met m te besteden. Vertel hem hoeveel hij voor je betekent. Dat heb ik zelf onderschat en ik heb het dus ook nooit gezegd en daar heb ik spijt van nu. M'n pa heeft namelijk gehuild omdat hij dus dacht dat ik niet van hem hield. So.. laat zien hoeveel hij voor je betekent en misschien is dat het stukje waar hij zich vast houdt en de strijd mee wint. Dit is een strijd die jullie allemaal samen moeten leveren. Iig succes in deze zware tijd *hug* Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
- jij klikt dr op:
|
| | | Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje di 14 jul 2015 - 23:27 | |
| - beetje lang zeurbericht over verveling en dingen waarmee ik zit:
Meh om een of andere reden ben ik best jaloers op een vriendin van mij. Ze heeft het helemaal voor elkaar: leuke vrienden, leuke groepen waarmee ze omgaat, goede vrije tijdsbesteding... Ze zit op een koor, ik zou er best op willen maar zij en haar vrienden die daar zitten zijn zo hecht dat ik het niet durf, ik ben bang dat zij dat niet zouden willen aangezien ik vier van die mensen ken die erop zitten, drie daarvan zaten bij mij op school (wat een zangschool was dus ja t is logisch). Ik ben bang dat ze het niet zullen accepteren of zo. Bovendien zijn ze allemaal zo cool en zo. Ze gaat vaak naar festivals en heeft goede vrienden en zo. Niet dat ik geen goede vrienden heb, maar mijn vriendinnen van school wonen allemaal vrij ver en zijn niet echt zoals ik en zo. Mijn beste vrienden (waarvan Jojo er een is) wonen in Haarlem en Eindhoven en zie ik niet heel vaak, maar zij zijn wel gewoon mn allerbeste vrienden die dezelfde interesses hebben en alles. En ik weet dat ik niet zo jaloers zou moeten zijn en dit klinkt allemaal zo raar zovan oja ik wil ook bij de coolkids horen want dat wil ik eigenlijk helemaal niet. Ugh soms weet ik het ook gewoon niet meer. Het punt is ook gewoon dat ik geen zin heb om in deze vakantie de hele dag verdomme achter de laptop te zitten, daar zit ik ook niet op te wachten. Maar als mn vrienden er niet zijn en ik me dood verveel heb ik ook niet echt veel om te doen. En zo gaat het nou dus al vaak en ik erger me er dood aan. Ik wil ook wel leuke dingen doen in de stad en ik wil heus wel zelf zorgen dat ik dat doe, maar als ik weinig mensen heb om dat te doen houdt het ook op. Ik wil gewoon snel naar Frankrijk, dan heb ik tenminste wat te doen. Verder zit ik ook sinds kort weer met wat donkere gedachtes in mn hoofd waar ik soms niet eens goed tegen kan (zou dat zijn omdat ik laatst de eerste aflevering van American Horror Story Murder House heb gezien? dat was namelijk best eng en donker en ik voelde me er niet echt fijn bij). Ik wil er van af en dat lukt ook wel door afleiding te zoeken en zo, maar als ik like helemaal alleen ben en dan foto's zie voorbij flitsen of denk aan depressieve mensen of zo (daar ken ik er nu al heel veel van en dat is zo naar ;-; ) is het soms moeilijk om jezelf voor te houden dat je vrolijk bent. Afgelopen jaar heb ik af en toe best een rottijd gehad waardoor ik vele gesprekken kreeg met mn mentor en zo en ik wil gewoon niet dat dat terug komt. Ik mis mijn twee vrienden gewoon zo ontzettend erg. Die uit Eindhoven zie ik volgende week al weer, maar ik zou zo graag gewoon like een hele week of zo met ze doorbrengen, echt leuke dingen doen, ook al zijn we niet alle drie even sociaal of zo. Afgelopen weekend was ik met ze om Jojo's verjaardag te vieren, dat was awesome. Als we dat nou vaker konden doen. Dat zou zo mooi zijn ;w;
Again, niks vergeleken met alles hier, sorry, ik verveel me gewoon zo en ik wil echt iets leuks doen met goede vrienden en me gewoon vrolijk voelen, zonder donkere wolken in mijn hoofd. Beter ik ga nu een film kijken of een goed boek lezen, ik was erg vrolijk vandaag maar ik ben nu moe en dan wordt ik emotioneler en ik weet dat ik weer vrolijk zou zijn maar dit is gewoon moeilijk en dat trek ik niet ;;
@Angie, heel veel sterkte :c ik heb mijn nichtje verloren aan een handicap afgelopen januari, maar verder kan ik me niet goed inschatten hoe zoiets zou zijn. Ik hoop zo dat hij het overleeft en inderdaad, wat Soof zegt, probeer heel veel tijd met hem door te brengen c: overigens ben ik blij dat je bijna weer terug bent ^^
~ sorry voor lang bericht
Danku Kip <3 |
| |
| | | | (nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje wo 15 jul 2015 - 0:52 | |
| @Jeltje; Ik herken best wat in jou verhaal. Ik heb ook een flinke periode gehad dat ik weinig te doen had naast achter de computer zitten. Eerlijk waar, dat was ook leuk, maar ik snap de behoefte naar gezelligheid, face to face gesprekken en leuke dingen en gewoon buiten zijn, bezig zijn en ik snap ook dat je je gewoon vrolijker wilt voelen en blijven voelen. Een bijbaantje kan helpen, zo verdien je geld, ontmoet je nieuwe mensen en kan je naar Haarlem en Eindhoven toe. Ik zelf heb ook niet echt veel vrienden naast de deur. Ik heb ze wel, maar zij hebben ook zo hun dingen. Mijn ene beste vriendin heeft een vriend, geldt ook voor de andere (L en S noem ik ze even, hun ken ik al sinds mijn 8ste, dus nu zo'n tien jaar.) Dan heb ik nog een vriendin en zij heeft nu net ook een vriendin in Groningen, dus daar is ze zomaar een hele week. Dan blijft er ook voor mij weinig over en zit ik gerust het grootste deel van de dag achter mijn laptop. Dan heeft mijn sport ook nog een zomersport, dus dat is best irritant. Om dan toch in beweging te blijven zodat ik me niet down ga voelen, ga ik hardlopen. Verder probeer ik zoveel mogelijk af te spreken met mensen (ook van hier) om gewoon lekker bezig te zijn. Dus mijn tip; beweging helpt heel erg tegen dat gevoel, je voelt je al snel energieker en vrolijker én het is ook nog eens gezond c: En tip 2; een bijbaantje zodat je vaker naar Eindhoven en Haarlem kan.
Ik probeer momenteel aan een bijbaan te komen, maar ik slaag daar niet echt in /sigh
Soof... je was me voor. |
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje wo 15 jul 2015 - 12:53 | |
| `@Soof, Nathalie; Een bijbaantje heb ik al eens gehad, voor ongeveer een jaar, dat was folders bezorgen in de meest verschrikkelijke wijk ooit. Toch vond ik het best leuk om te doen, al had ik in dat jaar heel weinig tijd omdat ik toen nog veel dingen na school deed en nu zijn dat er maar twee of zo. Het was best zwaar werk en ik werd er ontzettend moe en chagrijnig van, maar het verdiende zeer goed. Misschien kan ik binnenkort weer zoiets doen maar dan met kranten of zo. Voor de rest moet ik wel kijken wat ik zou kunnen doen, ik ben 15 en dat is echt zo'n leeftijd waarop je gewoon niks mag x'D Toch ben ik ook al wat gaan rondkijken naar een ander bijbaantje dus hopelijk vind ik iets. Succes Nath c: ik heb met mijn vriendin uit Eindhoven afgesproken dat ik volgende week alweer bij haar kom slapen c: dat is wel heel gezellig. Jojo zie ik niet vaak maar we hebben heel veel contact op internet en zo en we skypen ook wel vaak ^^ Over een paar weken ga ik naar Frankrijk, in de tweede week ben ik met heel veel mensen rond middelbare leeftijd die op een koor zitten, plus mijn broer, mijn vriendin (de dochter van de dirigent) en haar vriendin die wij ook kennen. Dan ben ik meer onder de mensen en heb ik hopelijk een veel betere tijd c: Bovendien wordt het heel mooi weer hoeraa Anyways, dank jullie <3 Danku Kip <3 |
| | | Hannah 294 Actief just admit it
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje wo 15 jul 2015 - 13:01 | |
| Ik vind het niet eerlijk! Mijn kat is hoogzwanger, het zal niet lang duren voordat er kittens komen. Het probleem is dat ze erg ziek is, ze eet niet, ze drinkt niet. Ze is net ee wandelend skelet. Haar dikke buik valt heel erg op. Op een dag is ze gewoon opgegeven en zat ze dagenlang op de grond zwaar te hijgen en te kuchen, soms doe ik wat water op haar snuit zodat ze wat bochtbinnenkrijgt als ze het droog moet likken. De dierenarts zegt dat het weinig overlevingskans is met de kittens erbij. Als ze niet snel eet of drinkt dan kan het haar en de kittens fataal worden tijdens de geboorte. Ze krijgt nu een soot behandeling, maar die is peperduur en we hebben er weinig geld voor. Daarnaast komt er een nieuw rooster op school en nu moet ik zelfs in de vakantie keihard werken. Ik heb 3 toetsen achter elkaar en 1 eindexamen omdat ik de andere had overgeslagen door de vreselijke ziekte van mijn moeder, die er nu niet meer is. Nu woon ik bij mijn vader maar hij is vaak dronken en doet gemeen. Laatst had hij mijn grote zus keihard geslagen. Ik kan dit gewoon niet meer aan. |
| | | Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| | | | 678 Actief
| |
| | | | Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje zo 19 jul 2015 - 21:04 | |
| Stiefvader, kan NOOIT, maar dan ook NOOIT mijn vader vervangen. Hij wil zich beter voelen dan een ander. Stomme ruzie hier. Misschien is hij wel een stomme homo? Als hij dan maar bij zijn vrienden gaat wonen. Stomme k*t vent (sorry voor mijn ongepast taal gebruik) mijn mama, die arme vrouw, staat er altijd alleen voor. Als ik die vent maar kon wegknippen. Dat ie cvoor altijd weg is. Hij wil dat we hem leuk vinden. Ik en mijn zus hebben hem nooit gemogen! Waarom heeft hij een vrouw nodig?! Om ruzie te maken, hgeld te hebben en een pc. Een streepje voor hebben bij iedereen, dat wil hij, phuh, dat krijgt hij niet. Echt waar, stom mens. |
| | | Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje ma 20 jul 2015 - 23:15 | |
| - triggerwarning:
ben een fking jaar clean maar of vannacht dat record blijft staan..
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
| | | Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje di 21 jul 2015 - 22:06 | |
| mijn schuld alles is mijn schuld iedereens problemen hier op de zorgboerderij zijn mijn schuld omdat ik mijn grote mond niet kan houden en me irriteer aan alles dat "niet normaal" is volgens mij ik ben gek, dom en waardeloos en een stom aandachtzoekend rotkind
Ik ben nog geen week uit die gesloten psychiatrische inrichting en mijn gedachtes zijn weer net zo erg als ervoor ;-;
Ik begrijp goed waarom mensen op school me gek noemen, het is namelijk gewoon de waarheid... Altijd als ik iets goed probeer te doen gaat het mis en komen die negatieve gedachtes weer naar voren. Dan wordt ik een beetje boos op de mensen die me fout gewezen hebben en gaat het zeker weten niet de goede kant op ;-; |
| |
| | | | | Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |