|
|
Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje ma 8 jun 2015 - 20:34 | |
| Dat klopt ja, ik zou het idd ook erg graag willen, maar idk of mama nou mijn mentor gaat mailen ;w; ach ja, dat komt wel goed. Ja inderdaad, dat is wel zo. Ik heb alleen de laatste tijd al zoveel issues met rare dingen die zich afspelen en ik had het er moeilijk mee, vandaar dat ik het mezelf zo kwalijk nam. Maar ik ben vooruit aan het gaan, en ik voel me in het algemeen gewoon prima c: |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje ma 8 jun 2015 - 22:04 | |
| Thanks guys!
--
Ik weet het niet goed meer. Dit jaar heeft echt al m'n energie weggenomen. Ik denk dat dit zelfs de eerste keer is dat ik dit toegeef, zelfs aan m'n ouders heb ik het nog niet zo gezegd. Men heeft vast al door dat ik de laatste tijd minder actief ben / minder positief en minder energiek. Het is eigg allemaal begonnen toen ik van school veranderde.
Ik ben dus van een speciaal onderwijs (had/heb terug kleine problemen met nieuwe mensen te vertrouwen wegens m'n verleden - broer heeft in gevangenis gezeten en heb als vijfjarig kind moeten toezien hoe hij bijna mn moeder vermoordde) naar een normale school gegaan. Dus van like 150 kindere naar 1500+. Dit heb ik merendeels gedaan omdat nog anderen van m'n klas dat ook deden. Eigenlijk één persoon, genaamd Simon. Hij en ik waren goede vrienden, maar echt like besties. Dus ik ben begin dit schooljaar in het Damiaaninstituut begonnen. Dat is dicht bij m'n huis. Alles verliep goed, tot de tweede week. Toen had ik een operatie aan m'n pols om twee kistes weg te halen. Normaal gezien ging ik over drie dagen weer naar school, maar daar was niets van in huis gekomen. Ik had er zoveel last van dat ik anderhalve week thuis bleef. Dan een halve week naar school, en dan terug thuis. Waarom? Zwaar ontstoken ader en daardoor had ik iets opgelopen waarvan ik de naam niet meer ken. Gevolg; 20 dagen aan een stuk spuiten in m'n buik. Hierdoor ben ik een maand niet meer naar school gegaan.
Toen is het begonnen. Ik ging terug naar school, maar voelde me vervreemd van de rest. Ik zocht steun bij een goede vriendin, welke eigg m'n beste vriendin was, maar weet je wat? Zij liet me stikken. Ik vroeg hulp voor wiskunde 'geen tijd', ik wou bij haar zien maar dan ging ze algauw naar een andere vriendin en sprak ze amper tegen mij. Ik wou met haar afspreken 'weer geen tijd', maar waarom zie ik de volgende dag dan een foto van jou en nog andere vrienden? Geen tijd m'n gat. Dus ben ik toen exuusjes gaan verzinnen om niet naar school te gaan. Hierdoor deed ik aan thuisstudie. Maar ik heb faalangst. Nog voor december ben ik overgeschakeld naar een richting lager. Het was een véél, maar dan echt vééél drukkere klas dan waar ik eerst zat. Iedereen kende elkaar al, en ik? Ik was de nieuwkomer die amper iets zei.
Algauw zeiden ze niets tegen me. Het werd zelfs zo erg dat ze niet meer naast mij wouden zitten en er zo'n grote heisa over maakte voor de hele klas. Hoe vaak ik toen wenste door de grond heen te zakken, dat weet ik niet. Ik had toen een vriendin (dacht ik!) waartegen ik toen zei dat ik me niet goed voelde in de klas en dat ik terug wou switchen naar die richting hoger. Want dan liever een klas waar ik geaccepteerd werd dan een klas die me voor schut zette. Maar zei vertelde dit ofc door naar één van de jongens die me toen het meest haatte in die klas. Ze smste het naar hem aan tafel, waar ik bij was. Algauw had ik dat door aangezien hij plots kei luid "yes!" roepte. wel, fijn.
Op naar de "ik wil niet meer naar school" periode. Ik deed weer aan zelfstudie, wat m'n moeder gek maakte. Mn examens waren zo-zo. Het ene vak wat beter dan de andere, maar alsnog waren m'n punten bij een van de beste van de klas. Maar op een dag moest ik van m'n moeder naar school. Ik was toen zo bang. Ik weigerde gewoon, wetende dat als ik halverwege de les inkwam degene die naast me zat weer een hele fuss zou maken over het feit dat hij niet naast me wou zitten. Ik had het haar verteld, en ze geloofde me niet. Uiteindelijk mocht ik dan toch thuisblijven. Niet om het feit dat ik gepest werd in die klas, maar omdat ik een paniekaanval kreeg.
Begin februari ben ik terug naar mn vorige school gegaan. Hier dacht ik dus m'n vrienden die me accepteerden weer terug te hebben. Haha.. nee dus. Ze negeerde me? Allemaal? Ik kwam bij hun staan en toen gingen ze over me roddelen waar ik bijstond? Like ftw? Al op m'n eerste dag daar heb ik gehuild bij m'n vertrouwenspersoon. Zei ging er proberen iets aan te doen. Maar wat bleek dus? een van m'n zogezegde vriendin van toen had tegen iedereen gezegd dat ze k*t tegen me moesten doen omdat zij mij niet mocht. Ondertussen is alles weer normaal, en hebben sommigen zelfs mijn kant gekozen. Maar ik kan echt niet wachten tot die volgend jaar weg is, samen met het groepje dat ze alsnog opgestookt had gekregen.
Nu heeft m'n oma kanker, m'n moeder een mega slechte gezondheid, ruzie met een mega goede vriendin omdat m'n broer iets fout tegen d'r gezegd heeft en ga zo maar voort... Ik weet het gewoon niet. Ik heb moodswings, van het ene moment blij zijnde naar "wat doe ik hier nog?"
Ik ben echt gewoon moe van het vechten. Ik wil gewoon rust. Laat die vakantie maar komen.
-zucht- sorry dat moest eruit. <3 |
|
| |
Liz 516 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje di 9 jun 2015 - 0:14 | |
| Je kan t gwn zeggen als je niet wil dat ik mee ga Sugar coating is niet nodig zucht -- Helemaal niets vergeleken met wat hier allemaal staat in dit topic mr t moest er gewoon even uit |
|
| |
Blije prei 175 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje di 9 jun 2015 - 18:11 | |
| - xx:
''Wat fijn om te zien dat het wat beter gaat!'' Ha. Ha. Ha. Was dat maar zo. Ietsjes langer dan twee maanden verder na de breuk van m'n relatie en alles gaat steeds slechter en slechter. Therapie is een grote hoop bullshit en helpt echt geen ene moer. Ik stress. Mijn haar valt uit. Ik ben weer begonnen met mutileren. Ik slaap niet meer. Ik krijg geen medicijnen meer. Ik ben om de dag ziek en mijn hele lichaam doet alsmaar pijn. Ik ben een van de mensen verloren waar ik verdomme hartstikke veel van hield. Nu dacht ik alle drama achter de rug te hebben, maar nee hoor. Mevrouw loopt rond te bazuinen dat ik zelfmoord gepleegd heb. Daar moet je niet mee spotten meis, laat me je dat vertellen. Lekker aan je paps vertellen die vervolgens super confused mijn moeder opbelt om bevestiging te vragen en er achterkomt dat ik helaas nog in leven ben. Jammer hé? Natuurlijk had je me graag dood gezien. Mijn eetlust is ook weer verdwenen. Super fijn, ugh. Alles wat ik nu nodig heb zijn knuffels, een bed en een warme kop thee of whatever. Ik wil mijn bed niet meer uit verdomme.
|
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje wo 10 jun 2015 - 10:13 | |
| Wauw, ik dacht dat het eindelijk allemaal weg was uit mijn hoofd, die WotF shit, maar nee hoor het is er weer -.- Waarom kan ik niks loslaten? Waarom ben ik zo dom? Het zijn fricking FICTIEVE KARAKTERS IN EEN FICTIEVE WERELD, ZE BESTAAN NIET ECHT EN HEBBEN DAT OOK NOOIT GEDAAN! Waarom kan ik hen niet loslaten, terwijl ik heb geleerd dat WotF gewoon een grote ripoff van dit forum is... |
|
| |
Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje wo 10 jun 2015 - 17:26 | |
| @Marieke, dat heb ik al die tijd door met Dragon Cave of fora en whatever c; het is inderdaad heel moeilijk om fictieve karakters te laten gaan. Misschien kan je een nieuw forum aanmaken, iets wat er minder op lijkt (al kon je voor mijn part gewoon met WotF verder gaan :3 ik weet dat bepaalde personen het er erg naar hun zin hebben gehad kuch kuch jojo) maar dan kan je gewoon weer nieuwe karakters opbouwen of zo c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje do 11 jun 2015 - 18:28 | |
| @Jeltje, ik zou dat graag willen, maar er is al een forum dat erg op WotF lijkt (zelfs qua naam) en ik wil niet dat zij denken dat ik hen na-aap :/ ------ Maarja, nu meer gezeik dat niet over WotF gaat. Bijna iedere avond tijdens het avondeten op de zorgboerderij, slaan mijn gedachten op hol. Ik krijg van die klotedingen te horen dat ik gek, dom, waardeloos, gestoord en nog meer van dat soort dingen ben. Ik weet niet waarom, maar ik word er echt enorm boos door, maar er is niemand die ik de schuld kan geven van mijn boosheid... Ook word ik er bang door, bang dat dit echt de waarheid is, omdat het zowat iedere avond tegen me "gezegd" word |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje do 11 jun 2015 - 20:27 | |
| So what if you can see the darkest side of me? No one will ever change this animal I have become Help me believe it's not the real me Somebody help me tame this animal (This animal, this animal)
Ben bang dat ik mezelf niet langer kan inhouden. Er gaan slachtoffers vallen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje di 16 jun 2015 - 20:36 | |
| Ik ben gek, gestoord, dom, waardeloos en heb mijn eigen leven voor zo'n 90% verkloot :/ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje di 16 jun 2015 - 22:03 | |
| Marieke dat zijn die stemmen in je hoofd en het is echt niet zo, echt niet zie dat nou in ;-; je bent echt een topmeid, jij kan er 100% niks aan doen dat het nou zo loopt als het gelopen is meid x |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje vr 19 jun 2015 - 20:14 | |
| Oh, cause now all the things that we said and done Twisted around, turned 'em wrong Feels like all the love is gone We lost it We get stuck up inside our heads Talk sh*t 'til we're walking dead |
|
| |
56 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje vr 19 jun 2015 - 21:18 | |
|
Laatst aangepast door Sprucepaw op za 20 jun 2015 - 20:56; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje za 20 jun 2015 - 14:01 | |
| :c Morgen dus vaderdag En dan is t ook drie maanden geleden dat ie is overleden. Dat wordt dus een nieuwe horde die ik moet nemen.. |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje za 20 jun 2015 - 14:06 | |
| *hug* Dat moet inderdaad erg lastig voor je zijn Soof, sterkte meid <3 Je kan altijd met ons allen praten dat weet je right? Ik kan nog niet half begrijpen hoe je je voelt, maar als er ook maar iets is waarmee ik kan helpen moet je het zeggen <3
|
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje za 20 jun 2015 - 20:31 | |
| Oh, Soof, zoveel sterkte meid! I'm here for you! Ook al is hij er niet meer, misschien kan je het toch een beetje 'vieren', al geloof ik niet dat je er blijer op wordt, maar het kan ergens wel opluchten en toch het gevoel van 'samen zijn' geven, misschien. Dat hielp voor mij op mijn opa's verjaardag toen hij overleden was, het toch een beetje vieren, omdat dat is wat hij waarschijnlijk gewild zou hebben. Maar een vader is wel heel wat anders dan een opa x *hug* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje ma 22 jun 2015 - 21:00 | |
| Fricking feels, just go away! *sighs* Vandaag gingen we met school op schoolreisje naar Bobbejaanland, wat best leuk was Maar aan het einde van de dag, in de auto op weg terug naar school, kreeg ik zo'n "aanval" van mijn gedachtes.... Ik zat naast mijn (soort van) crush en hij leek zelfs te negeren wat er allemaal met me gebeurde toen ik hardop ging zeggen wat mijn gedachtes mij vertelden (want dat doe ik vaker tijdens zo'n "aanval")... Hij zei niks, keek niet eens in mijn richting denk ik... En ik zat daar met tranen in mijn ogen en paniek in mijn hoofd ;-; Ik beschouw hem als een vriend van me, maar voor mijn gevoel heeft hij eerder een hekel aan me :/ In other words: The person I want to care the most, probably doesn't care at all... |
|
| |
Els 366 Actief I had a purpose then, pursing the path to catalyze our dream
But it’s a winding road, where you stumble and sway your way amongst the crowd
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje do 25 jun 2015 - 23:47 | |
| - hoop gezeik, sorry:
Oké, het is zomervakantie en mijn depressie wordt steeds weer erger. Nee, ik kom niet meer over die relatiebreuk heen en ja ik wil m''n ex nog steeds de tyfus in rammen. Ik stop met therapie wegens ruzie met de psycholoog en zit dus lekker zonder hulp. Hoe de fu ck ga ik dit overleven? Niet. Vandaag was echt weer zon dag dat alles mis ging, en toen ik erover wilde praten met mensen stierf eerst mijn mobiel, toen mn Ipad en toen mn laptop. Ik heb nu even de laptop van mijn moeder kunnen lenen maar vannacht wordt hel. Ik kan gvd met niemand praten en ik ben zo bang. Ik heb al teveel van die medicijnen ingenomen dan eigenlijk de bedoeling was maar het werkt gewoon niet meer. Ik kan dit gewoon niet meer. Ik ben op en niemand ziet het. Fuc k de vakantie seriously. Ik kan niet meer.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje di 30 jun 2015 - 21:24 | |
| - yay, meer gezeur van dat stomme autistje:
Mijn ouders zeggen tegen me dat het de laatste tijd een stuk beter gaat en dat de negatieve gedachtes minder aan het worden zijn… Nou, ze weten niet hoe ver ze van de waarheid af zitten.. Die gedachtes vertellen me dat ik dom, waardeloos, gestoord en vreselijk ben en wrijven het er ook nog eens lekker diep in. En dan zegt iedereen zo van “Gewoon niet naar luisteren!”, maar zij weten vast niet hoe moeilijk het is om je eigen gedachtes te negeren! Ik zit gewoon iedere avond te huilen en te hopen dat ik de nacht niet overleef. Maar tegen mijn hoop in word ik iedere ochtend toch weer wakker… Ik word gewoon gepest door mezelf. En dan ben ik ook nog eens zo stom genoeg om geen professionele hulp van psychiaters en dergelijke mensen te accepteren, maar dat wil ik ook niet en dat zal ik waarschijnlijk ook niet snel willen. Iedere keer op de fiets naar school of terug naar de zorgboerderij zit ik te denken om mezelf voor een auto te gooien, maar ik ben te bang voor wat er daarna gebeurd...
|
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje di 30 jun 2015 - 21:35 | |
| Marieke, stop right there! Je bent een prachtige meid en een leuke spammerd hier op warrior cats. Zonder jou zou het hier zo stil zijn! Je bent hartstikke aardig en helemaal niet waardeloos; je maakt het hier gezellig en sfeervol. Je begroet iedereen altijd hartstikke vriendelijk. Gestoord, hoe kom je daar nou weer bij? Je bent juist heel leuk en cool! Ben je vreselijk? Helemaal niet! En wij willen jou hier echt niet missen <3 Jij maakt warrior cats zeker een heel stuk beter met je aanwezigheid! |
|
| |
E 635 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje di 30 jun 2015 - 21:41 | |
| - Ik verwijder dit waarschijnlijk toch...:
Eigenlijk voel ik me best gelukkig. Maar ik ben zwaar game verslaafd. Dan niet een beetje maar echt heel erg. Ik word super chagrijnig als ik een dag niet game en als het langer wordt ga ik schreeuwen en word ik ook boos op mezelf. Ben ik dik? Ik vind van niet. Van dat soort buien heb ik echt snel last. Mijn vriendinnen worden gek van me en alleen mijn beste helpt me. RPGen heeft niet hetzelfde effect op me als gamen. Maar ik game door tot midden in de nacht, ben vreselijk moe en verkloot m'n schoolwerk. Cijfers achteruit. Oh ik wou dat ik kon stoppen maar, dan krijg ik een bui. Langzaam afbreken zeggen ze. Ja, makkelijker gezegd dan gedaan. Wat een gezeur. Nou zoals de spoiler al zegt, waarschijnlijk als ik dit morgen zie denk ik: OMG heb ik dit gepost?! Weghalen nu meteen! Het zal wel. Maar nu kan ik het kwijt. Zeur zeur zeur.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje | |
| |
|
| |
|