Lucht-je-hartje - Pagina 24

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Lucht-je-hartje

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 34 ... 44  Volgende
Cyber
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 24 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 24 Icon_minitimedi 9 feb 2016 - 13:09

yay, ik zit dan al zoveel in het ziekenhuis (psychiatrische afdeling kinderen) like echt hele weken op weekends na. Nu ben ik eindelijk even thuis, moet ik terug naar dat ziekenhuis. Niet voor opname, nee dat is pas na de vakantie.
Maar nog wel voor zo'n MRI scan van mijn hoofd. Ik maak een bepaalde stof teveel in mijn hersenen, dus voor evenveel geld heb ik een tumor :c

Edit: geen tumor :3 wel iets mis met mn hormonengedeelte. Dit kan ook een ven da redenen van mn aanhoudende depressie zijn.

Laatst aangepast door Cyber op wo 17 feb 2016 - 9:01; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 24 PCAssxW
Chi
2726
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 24 Icon_minitimezo 14 feb 2016 - 20:34

Toch fijn dat wanneer je een leuke dag gepland had, je Foxdung & broer de hele tijd rondlopen met een zuur bakkes. Serieus, gaan ze eindelijk na drie maanden mee naar Aron. Die twee imbecielen niet eens interesse tonen. Als ik tegen m'n stiefpa praatte keek hij de andere kant op, niet eens antwoorden. Dan roep ik zijn naam, kijkt hij even en kijkt hij nadien weer weg. Het enige wat jij vandaag van me krijgt op deze valentijnsdag is een mooie middelvinger. En mijn broer dan die ik heb moeten smeken om mee te gaan (hij was nog niet eens meegegaan naar mn verjaardag feestje omdat hij "ruzie" had met onze moeder.) Oh, dus ik ga bij zijn verjaardag nog niet eens iets zeggen. Waarom? Oh sorry, ik had keelpijn en wou geen onnodige dingen zeggen. Bám. Mousedung you. Dan meegegaan naar jumping. Vraag ik of ze even naar m'n groepje wouden gaan, aangezien die best nieuwsgierig waren naar m'n ouder.. Well, heb ik daar een halfuur gestaan bij m'n groepje en ze zijn nog niet eens komen opdagen..
Nope. Ze mogen niet mee naar m'n eerste wedstrijd. Dat wil k nie eens. Als ik later dan hogere wedstrijden meerijd? Nope. En ze kijken vast nog liever in hune zetel aangezien het "te koud was.." Och maak mij geen onzin wijs. Een halfuurtje is niks vergeleken met 90 min naar een saaie voetbalmatch kijken.
Nee sorry. Echt waar. Iedereen heeft het de laatste tijd. Dan doe je alles voor ze, krijg je zulke streken terug. Tbh, ik schaam me nu echt. Wat moeten m'n vrienden nu wel niet denken? De eigenaar van de stal waar Aron staat? Degene die daar ook rijden en me vaak helpen? Ja, dat ik zure ouders heb, no fun. Srsly, ik dácht dat deze dag leuk ging worden. En dan verschieten ze ervan dat ik slechtgezind ben. En dan nog op mij steken? Dat iedereen verschillende interesse's heeft? Hahah, een klein beetje moeite voor je dochter nemen om te zien hoe ze na al die jaren nu paardrijd. Een dagje? Een halve nog niet eens.. Is dat dan teveel? Awel merci.. van je familie moet je t hebben zeggen ze dan
Butterstar
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 24 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 24 Icon_minitimedi 16 feb 2016 - 22:53

Ik ben echt zo ziek van de afgelopen week. Gadverdamme al mn plezier wordt gewoon weer uit me gezogen.
Overal om me heen steek ik mn armen uit ok te helpen. Op stage, school, overal en hoe wordt je beloond alleen maar meer gezeik. Ik ben er nu ondertussen zo goed als klaar mee.

Scheinbaar is er iets mis met mij en mn buddies dat wij niet op buitenlandse stage mogen waar ik al voor gespaard heb. Een grote motivatie voor geshreven heb en waardoor ik nu fking inkomen mis omdat ik nog geen baan heb kunnen vinden met t vooruitzicht dat ik een half jaar weg zou zijn. Geweldig nu dus bijna een half jaar op haast niets geleefd. Prima is te veteren voor die stage maar dan wordt t zo kinderachtig en zielig gewoon ff van je afgenomen 'omdat we het niet aandurven met je medische geschiedenis' rot toch effe lekker een heel tering end op. Wat ik doorgemaakt heb heeft niets temaken met of ik wel of niet fking een half jaar stage aankan. Sterker nog als dit alles iets gedaan heeft is dat mij sterker gemaakt maar ze wouden gewoon hun Mousedung poten niet voor mij en ons uitsteken om ons te helpen dus ja makkelijk de schuld even op iets anders schuiven.

Vervolgens is niets wat ik deze stage doe fking goed. Doet mn collega alles beter en moet ik maar wat meer mn best doen, tyf op ik werk hardee dan zij 10 keer harder maar ja dat zien we nier, we zien ook niet dat alles wat zij zegft van mij komt tuurlijk niet.

En uiteindelijk loop ik nu weer te Foxdung met mn gezondheid. Heb al een fking echo gehad of mn eierstokken wel in orde waren maar offcourse is daar niers uit te zien. Morgen bloed onderzoek en als daar geen duidelijke aanwijzingen uit komen krijg ik een inwendige echo want daar zit ik opnte wachten.

Kort om stressniveau zit weer heerlijk boven mn kop en als k zo doorga val ik zo terug in mn fking zooi van een jaar terug. Maar hey dat ziet niemand en we blijven rustig verder trekken aan Michelle. Spreken dr alleen aan wanneer ze nodig is en vervolgens wordt ze doodgenegeerd als ze het gedaan heeft of t was niet goed. Sure ga zo door. Zal ik super leuk vinden. Want een/twee jaar geleden was ik zon gezellig kind ook dat iedereen me zo ver wil schoppen dat ik daar in terugval.
Cyber
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 24 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 24 Icon_minitimewo 17 feb 2016 - 9:05

@Mims, 
Owwww mimi :/ ik kan me goed voorstellen hoe stom dat moet zijn. Ik weet niet hoe je te helpen, omdat ik nog niet bezig ben met stages enzo (ik ben een
Jonge patat :p) maar ik kan je wel zeggen: ik heb je nou al enkele keren gezien en ik vind je wel echt een heel tof iemand en van mijn part had je Zeker, op zijn minst, die stage verdient. Ook wil ik zeggen: verleden is verleden en je komt er enkel sterker uit. Val niet terug <3 want het leven heeft ook wel mooie dingen, en dat is et waard om voor te blijven gaan. You are a nice person, stay that way ;3<3
Lakepaw.
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 24 Tumblr_n6u1vkDPLr1qaedvuo7_r1_250
Juul ♛
134
Afwezig
I’d like to see things your way, but I’m not sure if I can stick my head that far up my ass. ♥️

CAT'S PROFILE
Rank:
Lakepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 24 Icon_minitimewo 17 feb 2016 - 20:06

I'm just, kinda done with everything. Leuk als alle shit weer in één keer op je af komt stormen.
Zealspark
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 24 PCAssxW
Chi
2726
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 24 Icon_minitimewo 24 feb 2016 - 12:52

Oké, nu begin ik het echt wel een beetje beu te worden. Jongens die niet weten wat ze willen.. Eerst je aandacht proberen te winnen en wanneer je ze die dan eindelijk geeft, draaien ze hun rug naar je toe.

Dan mensen waar je nooit iets goed voor doet. De ene zegt dat ik heel goed kan paardrijden, de ander dan weer niet. Doe ik heel hard m'n best om alles proper te houden en Aron goed te trainen, val ik één keertje en krijg ik een waarschuwing dat het zo niet verder kan.

Ik weet het niet meer hoor.. beetje bij beetje geraakt mijn geduld op. Want ook ík heb een limiet. Als de maat vol is, dan is 'ie vol.

I'm out.
Slate
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 24 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 24 Icon_minitimevr 26 feb 2016 - 21:53

't staat vast, ik heb geen toekomst a.k.a. ik zal geen diploma halen of hoe dat ook heet... Ik zal niet eens de middelbare school af kunnen maken
Thawkit.
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 24 11mVZKb
Pommeline
20
Actief
"I'd rather be heartless, than heartbroken"

CAT'S PROFILE
Rank:
Thawkit.
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 24 Icon_minitimezo 28 feb 2016 - 17:36

Ik had al lang twijfels over mijn klas en school. Maar die zijn nu bevestigd. Bijna iedereen in mijn klas en in de andere klassen haat me. Ik dacht dat al langer maar besloot dat te negeren, want waarschijnlijk was dat niets. Wel, blijkt nu dat al die mensen volop over mij roddelen en zeggen dat ze me haten. En dan te laf zijn om dat recht in m'n gezicht te zeggen. Ik wou dat ik nu meteen van school zou kunnen veranderen, maar nee hoor, eerst moet ik nog wachten tot het volgende schooljaar. Dan pas mag ik weg van mijn vreselijke school. Ik hou het niet meer...
Lionstep
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 24 Nala-nala-19486228-100-100
Kiek
244
Afwezig
I like the way your brain works, I like the way you try to run with the wolf pack when your legs are tired.

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionstep
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 24 Icon_minitimema 29 feb 2016 - 9:06

Fisheye schreef:
't staat vast, ik heb geen toekomst a.k.a. ik zal geen diploma halen of hoe dat ook heet... Ik zal niet eens de middelbare school af kunnen maken

Geen diploma krijgen is niet de definitie van geen toekomst hebben. Heb je begeleiders Marieke? Kijk is of je met ze kan overleggen of je niet kan startten in een Niveau 1 opleiding op het MBO, zodat je iets kan kiezen wat je echt leuk vind!

Ik heb ook geen middelbare school diploma. En ik knutsel ook door aan mijn eigen toekomst! Wink
Shadowhunter
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 24 DPKsfdL
Your Biggest Nightmare
169
Afwezig
The most Painful Goodbyes are tge ones that are never said or explained.

CAT'S PROFILE
Rank:
Shadowhunter
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 24 Icon_minitimedo 3 maa 2016 - 15:20

Lucht-je-hartje - Pagina 24 Quotes-inspire-success4

soms wil je mensen gewoon een stomp in hun gezicht geven maar dan moet je maar denken. Ik ben beter dan dat en ik sta daar boven.
Slate
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 24 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 24 Icon_minitimevr 4 maa 2016 - 20:42

Waarom wil ik altijd beter zijn dan anderen
Riverpaw-
Member
84
Actief

CAT'S PROFILE
Riverpaw-
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 24 Icon_minitimevr 4 maa 2016 - 20:59

@Marieke Dat gevoel heb ik ook dat gevoel heb ik ook, ik kan daar echt niet mee leven tho.

Eigenlijk dacht ik weetje ik ga een keer mijn problemen is hier delen, ik heb namelijk een hard leven soms.. Of helemaal niet, want de meeste hebben wel wat ergers meegemaakt.

Maar als iemand het wilt lezen het ligt onder deze Spoiler.

Tam tam taaaaam:
Ik ben ook een tijdje niet meer online geweest maar dat ligt dus hier aan..

Maar iedereen doe is vrolijk, je leeft maar een keer maar ook is het goed om je gevoelens te delen met andere zodat je er leert mee om te gaan..
Chestnutkit.
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 24 WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 24 Icon_minitimevr 4 maa 2016 - 21:51

@Marieke
Dat heb ik soms ook hoor. Wink

@Riverpaw
Jeetje, wel heftig. Misschien kan je is goed praten met je vader en je moeder en ook met je stiefmoeder? Misschien is dit geen optie, maar dit is alles wat ik kan zeggen. Ik heb zelf ook nog niet zoveel 'levenservaring' (Ik ben pas 13...), dus ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik oor advies ik moet geven...
Veel sterkte en hopelijk komt het goed!
Duststripe
Member
Bianca
34
Actief

CAT'S PROFILE
Duststripe
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 24 Icon_minitimevr 4 maa 2016 - 22:01

Een vriendin van me wou laatst een einde maken aan haar leven. Ze wordt gepest op school en ik kan hier niks aan doen... Ik voel me zo schuldig! Zo nutteloos! 

Ik ken haar via een site en we hebben nummers uitgewisseld alleen ik voel me zo nutteloos als ik hoor dat er weer een paar krassen op haar arm staan. 

Ik kan haar niet helpen!
Het enige wat ik kan doen is whattsappjes sturen, mijn hart bij haar legen. Ik wil haar zo graag in mijn armen sluiten en beschermen. Ze mag dan 2 jaar ouder zijn maar ze is als de grote zus die ik altijd gewild heb. 

xx
Chestnutkit.
Member
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 24 Icon_minitimevr 4 maa 2016 - 22:04

@Duststripe
Misschien kan je een keer afspreken met haar? En dat je dan een gezellige dag hebt, zodat ze het even allemaal kan vergeten. En dan later nog een keer afspreken en zo.
Duststripe
Member
Bianca
34
Actief

CAT'S PROFILE
Duststripe
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 24 Icon_minitimevr 4 maa 2016 - 22:16

Chestnutkit schreef:
@Duststripe
Misschien kan je een keer afspreken met haar? En dat je dan een gezellige dag hebt, zodat ze het even allemaal kan vergeten. En dan later nog een keer afspreken en zo.

Ik weet niet... Mijn ouders weten hier helemaal niks van en ik wil niet dat ze zich zorgen maken..

En we hadden het hier laatst over, dat we over een jaar/anderhalf/twee als we nog steeds goed contact hebben en zo dat we dan echt gaan kijken of we een keer kunnen afspreken Smile
Chestnutkit.
Member
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 24 Icon_minitimevr 4 maa 2016 - 22:25

@Dustripe
Als het erger wordt lijkt het me beter om het ook aan je ouders te vertellen. maar dat moet je natuurlijk zelf weten.
Dat is ook wel een goed idee ja. Smile
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 24 Icon_minitimeza 5 maa 2016 - 20:23

Ik had het voelen aankomen.. en toch doet het enorm veel pijn :')
Vaarwel Aron. Omdat je o zo lieve baasje de schuld bij mij legt dat je aan het puberen bent en dus "stouter" bent.

....
Echopaw
Member
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 24 Icon_minitimeza 5 maa 2016 - 20:33

Littlestream schreef:
Ik had het voelen aankomen.. en  toch doet het enorm veel pijn :')
Vaarwel Aron. Omdat je o zo lieve baasje de schuld bij mij legt dat je aan het puberen bent en dus "stouter" bent.

....
Neeeeeeee :c *hugs*
Rosefrost
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 24 K4EYZKZ
San
728
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Rosefrost
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 24 Icon_minitimema 7 maa 2016 - 21:46

Ik voel me echt alleen op school.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 24 Icon_minitime

Lucht-je-hartje
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 24 van 44Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 34 ... 44  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: