|
| |
Nath 207 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje di 4 apr 2017 - 2:12 | |
| - Relatie Mousedung shit en een hoop geklaag:
Ik zit in een relatie die ergens wel goed is en goed loopt... Het leek juist steeds beter te zijn. Zeker toen ik stopte met bezorgd zijn en maar gewoon besloot weg te kijken van alle dingen waar ik me aan stoorde. Ik mag zijn vrienden niet. Ik vind dat hij relatief veel drinkt, zeker wanneer hij drinkt. Ik vind hem ergens asociaal en ik erger me aan zijn lack om zichzelf aan te passen. Eigenlijk verschilt hij teveel van mij. Ik maak graag indruk en hem boeit het niet wat anderen van hem denken (ergens heel goed, maar bij hem lijkt het niet iets té). Ik heb ambities om een hoog niveau te halen, hij niet. Ik wil later toch wel een luxe leventje voor elkaar zien te krijgen, hij zal tevreden zijn met een klein hok. Alleen als we al praten over de toekomst, simpele dingen waar je juist graag om zou willen praten met je vriend, botst het. Ik word zelfs een beetje angstig als ik denk aan de toekomst, begin me meteen zorgen te maken. (Zal er elk weekend vrienden van hem over de vloer zijn, bier? Sterke drank?) Ik mag zijn vrienden niet, ik vind ze stinken, onverzorgd, asociaal en... nouja als ik foto's plaats zegt het genoeg. Ze zullen best aardig zijn, sure, maar voor mij is aardig zijn niet alles. Veel van zijn vrienden vind ik trouwens ook enorm schijnheilig. Big problem. Want ik zal hem nooit dwingen te stoppen met het omgaan met zijn vrienden, natuurlijk niet, wat voor bitch zal ik dan zijn? Maar later bijvoorbeeld die vrienden bij mij over de vloer hebben? No way. De plek die ik later thuis zal noemen zal voor mij veilig en fijn moeten aan voelen (Af en toe, geen probleem, maar mijn vriend kennende... Als hij nou gewoon 'normale' vrienden had, die netjes enzo zijn). Maar als ik aan de toekomst denk, voel ik dat niet. Voel ik alleen maar anxiety. Dat is toch raar? Het enige wat we gemeen hebben is sport en muziek. Hij is relatief sportief en ik ben zeker sportief. Hij speelt gitaar en and I adore that (al doet hij het misschien zo vaak dat ik soms het gevoel heb wanneer ik bij hem ben dat hij me wat vergeet). Oh en sommige familie problemen komen wel overeen. En daar is alweer het volgende punt. Ik heb niet het gevoel zijn nummer 1, 2 of 3 te zijn. Nee, ver beneden dat. Ik voel me nauwelijks een priority. Als er tijd is, dan is er tijd voor mij, maar verder is hij hartstikke veel bij zijn vrienden (hij heeft er ziek veel, ik vraag me wel eens af hoe iemand meer dan 10 vrienden, vrienden kan noemen) en dan heeft hij zijn bandje (iets wat ik geweldig vind), maar ik voel me best wel achterop gesteld. Het lijkt wel alsof hij eerst alles vol plant en zich dan bedenkt "ohja, tijd overhouden voor mijn vriendin, ook wel belangrijk". Ja ik heb het ook druk met school, maar ik maakte regelmatig tijd voor hem vrij. Wat me opvalt is dat ik daarmee gestopt ben.
Nu zit hij in Noorwegen en ik mis hem niet en ik lijk alle positieve dingen te vergeten die ik zo leuk vind aan hem. Hij is aardig knap, ik kan ook wel eens om hem lachen, hij kan leuk praten, hij kan ook heel lief en zorgzaam zijn... Maar ik denk dat ik hem ook saai vind, ondanks zijn wilde fantasieën over toekomst en het wild in trekken, verkennen, etc, etc. Ik vind hem ook niet altijd even realistisch, hij lijkt soms heel erg op een soort filosofische zweefteef, even is leuk, maar hij neemt zijn dingen wel heel erg serieus en daarmee (vind ik) kom je nergens in de toekomst.
Trouw is hij, lief is hij en van hem kan ik zeker zijn dat hij me nooit zal bedriegen, nooit een hand naar mij zal uitreiken op de verkeerde manier en altijd voor me klaar zal staan wanneer het moet. Dat klinkt perféct. Maar ik weet niet meer of dat perfect is. Als dat dan het enige is, zowat?
En toch, wanneer ik bij hem ben, voelt het ook wel weer goed. Soms lijkt het er een beetje op dat het om één ding draait. Maar niet al te vaak, gelukkig. The Walking Death kijken is ons ding en is leuk en gezellig. De wandelingen die we af en toe maken ook heel fijn... En de liefdevolle dingen... Maar het is ook een beetje het enige wat we doen.
Ik ga wachten tot hij terug is en ook dan wacht ik nog. Ik ga kijken of ik wat leuke dingen met hem kan gaan doen en of dat het weer beter maakt. Toekomst dingen zal ik los moeten laten, denk ik, dat is voor dan. Maar ik wil ook niet mijn tijd verspillen. Straks is hij over een jaar nog niet de ware en dan heb ik 2 jaar verspild aan iemand waar ik niet gelukkig mee was. Zoveel dubieuze gedachten en op het moment, nu hij weg is, lijkt het negatieve te overheersen. Ik weet niet of ik hem mis, waarschijnlijk niet, maar wat ik wel weet is dat ik niet echt gelukkig ben en dat ik me ergens ook wat rustiger voel met hem weg en nauwelijks contact. (Wat me wel opvalt is hoe hij tijd heeft om facebook updates te plaatsen en daar op iedereen te reageren en mij te negeren voor een aantal uren en soms een hele dag.)
Bah bah bah. Wat moet ik met mezelf?
|
| | | ~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje di 4 apr 2017 - 7:46 | |
| - Ravenpaw schreef:
- Relatie Mousedung shit en een hoop geklaag:
Ik zit in een relatie die ergens wel goed is en goed loopt... Het leek juist steeds beter te zijn. Zeker toen ik stopte met bezorgd zijn en maar gewoon besloot weg te kijken van alle dingen waar ik me aan stoorde. Ik mag zijn vrienden niet. Ik vind dat hij relatief veel drinkt, zeker wanneer hij drinkt. Ik vind hem ergens asociaal en ik erger me aan zijn lack om zichzelf aan te passen. Eigenlijk verschilt hij teveel van mij. Ik maak graag indruk en hem boeit het niet wat anderen van hem denken (ergens heel goed, maar bij hem lijkt het niet iets té). Ik heb ambities om een hoog niveau te halen, hij niet. Ik wil later toch wel een luxe leventje voor elkaar zien te krijgen, hij zal tevreden zijn met een klein hok. Alleen als we al praten over de toekomst, simpele dingen waar je juist graag om zou willen praten met je vriend, botst het. Ik word zelfs een beetje angstig als ik denk aan de toekomst, begin me meteen zorgen te maken. (Zal er elk weekend vrienden van hem over de vloer zijn, bier? Sterke drank?) Ik mag zijn vrienden niet, ik vind ze stinken, onverzorgd, asociaal en... nouja als ik foto's plaats zegt het genoeg. Ze zullen best aardig zijn, sure, maar voor mij is aardig zijn niet alles. Veel van zijn vrienden vind ik trouwens ook enorm schijnheilig. Big problem. Want ik zal hem nooit dwingen te stoppen met het omgaan met zijn vrienden, natuurlijk niet, wat voor bitch zal ik dan zijn? Maar later bijvoorbeeld die vrienden bij mij over de vloer hebben? No way. De plek die ik later thuis zal noemen zal voor mij veilig en fijn moeten aan voelen (Af en toe, geen probleem, maar mijn vriend kennende... Als hij nou gewoon 'normale' vrienden had, die netjes enzo zijn). Maar als ik aan de toekomst denk, voel ik dat niet. Voel ik alleen maar anxiety. Dat is toch raar? Het enige wat we gemeen hebben is sport en muziek. Hij is relatief sportief en ik ben zeker sportief. Hij speelt gitaar en and I adore that (al doet hij het misschien zo vaak dat ik soms het gevoel heb wanneer ik bij hem ben dat hij me wat vergeet). Oh en sommige familie problemen komen wel overeen. En daar is alweer het volgende punt. Ik heb niet het gevoel zijn nummer 1, 2 of 3 te zijn. Nee, ver beneden dat. Ik voel me nauwelijks een priority. Als er tijd is, dan is er tijd voor mij, maar verder is hij hartstikke veel bij zijn vrienden (hij heeft er ziek veel, ik vraag me wel eens af hoe iemand meer dan 10 vrienden, vrienden kan noemen) en dan heeft hij zijn bandje (iets wat ik geweldig vind), maar ik voel me best wel achterop gesteld. Het lijkt wel alsof hij eerst alles vol plant en zich dan bedenkt "ohja, tijd overhouden voor mijn vriendin, ook wel belangrijk". Ja ik heb het ook druk met school, maar ik maakte regelmatig tijd voor hem vrij. Wat me opvalt is dat ik daarmee gestopt ben.
Nu zit hij in Noorwegen en ik mis hem niet en ik lijk alle positieve dingen te vergeten die ik zo leuk vind aan hem. Hij is aardig knap, ik kan ook wel eens om hem lachen, hij kan leuk praten, hij kan ook heel lief en zorgzaam zijn... Maar ik denk dat ik hem ook saai vind, ondanks zijn wilde fantasieën over toekomst en het wild in trekken, verkennen, etc, etc. Ik vind hem ook niet altijd even realistisch, hij lijkt soms heel erg op een soort filosofische zweefteef, even is leuk, maar hij neemt zijn dingen wel heel erg serieus en daarmee (vind ik) kom je nergens in de toekomst.
Trouw is hij, lief is hij en van hem kan ik zeker zijn dat hij me nooit zal bedriegen, nooit een hand naar mij zal uitreiken op de verkeerde manier en altijd voor me klaar zal staan wanneer het moet. Dat klinkt perféct. Maar ik weet niet meer of dat perfect is. Als dat dan het enige is, zowat?
En toch, wanneer ik bij hem ben, voelt het ook wel weer goed. Soms lijkt het er een beetje op dat het om één ding draait. Maar niet al te vaak, gelukkig. The Walking Death kijken is ons ding en is leuk en gezellig. De wandelingen die we af en toe maken ook heel fijn... En de liefdevolle dingen... Maar het is ook een beetje het enige wat we doen.
Ik ga wachten tot hij terug is en ook dan wacht ik nog. Ik ga kijken of ik wat leuke dingen met hem kan gaan doen en of dat het weer beter maakt. Toekomst dingen zal ik los moeten laten, denk ik, dat is voor dan. Maar ik wil ook niet mijn tijd verspillen. Straks is hij over een jaar nog niet de ware en dan heb ik 2 jaar verspild aan iemand waar ik niet gelukkig mee was. Zoveel dubieuze gedachten en op het moment, nu hij weg is, lijkt het negatieve te overheersen. Ik weet niet of ik hem mis, waarschijnlijk niet, maar wat ik wel weet is dat ik niet echt gelukkig ben en dat ik me ergens ook wat rustiger voel met hem weg en nauwelijks contact. (Wat me wel opvalt is hoe hij tijd heeft om facebook updates te plaatsen en daar op iedereen te reageren en mij te negeren voor een aantal uren en soms een hele dag.)
- antwoord op bovenstaande:
Er zijn enkele dingen die ik op vlak van relaties heb geleerd. Dit onder andere door een scheiding van mijn ouders en door mijn goed lopende relatie met mijn eigen vriendje. Zoals ik het nu lees, vindt je hem leuk; echter weet je niet of je zijn gedrag kan accepteren. Hier wil ik dan ook even op in gaan. Gedrag verander je niet zomaar, het lijkt me zeer sterk dat dit ook gaat veranderen. Zeker als het al een langere periode zo loopt. Het is van belang dat hij niet alleen bij jou op een hoge prioriteit staat maar ook dat jij bij hem een hoge prioriteit bent. Immerd ga je een relatie aan om langere tijd met elkaar door te brengen en een toekomst op te bouwen. Het doel is om samen te kunnen genieten. Dagelijks, niet enkel een paar uurtjes per week. Dat je elkaar veel kan spreken, elkaar ziet...
Mijn moeder heeft vroeger een scheve relatie gehad met mijn vader. Ze dacht ook niet dat hij haar ooit zou bedriegen en had besloten enkel het goede te zien in hem, vond hem helemaal fantastisch. Na 25 jaar samen te zijn geweest, bleek mijn vader homoseksueel te zijn en gingen ze binnen een dag uit elkaar. Hij was liefdevol naar haar maar had ook momenten dat hij er helemaal niet was, was drukker bezig met andere zaken dan de relatie. Ze stond niet op de eerste plek zoals hij bij haar deed. Ik heb gezien wat voor slopende wonden dat achter laat. Je kunt er nooit van uit gaan dat alles eerlijk is in een relatie, immers kunnen vele dingen ook verborgen blijven.
Hiermee probeer ik je te waarschuwen voor een blinde vlek. Als hij jou niet als prioriteit kan zien en meer met zijn vrienden op wil trekken en alleen maar wil drinken en buitensporig drinken, dan is hij misschien niet de tijd waard die je hem geeft. Zoals je al schreef, op een gegeven moment maak je maar geen tijd meer vrij. Als dit je echt niet ligt en er ook geen rekening kan worden gehouden met wat jij wilt, wat haal je dan nog uit een relatie?
Mijn vriendje bijvoorbeeld drinkt ook, ik heb niets met drank maar bij zijn familie staat drank bij gezelligheid en feestjes etc. Hij mag van mij wel drinken echter weet hij dat ik het niet geweldig vindt, zeker niet als hij bij mij blijft logeren. Dan matigd hij het, dan drinkt hij één biertje of ander alcoholisch drankje en blijft hij er verder van af. Ook als hij een ochtend na een avondje stappen met zijn vrienden bij mij komt en wat alcohol drinkt daar, past hij wel op met de hoeveelheid. Zo hebben we een beweegruimte voor beide gecreëerd waarin we ons veilig voelen maar ook kunnen doen wat we leuk vinden.
En als je hem niet mist, is hij dan wel de ware? Als je gewoon verder kan leven zonder hem, wat bindt je dan met hem? Hoewel ik zeker weet dat hij mooie kanten heeft denk ik persoonlijk dat je beter verdiend dan je overal bij neer te leggen als het je niet totaal gelukkig maakt. Daarbij lijkt het me meer dan logisch dat een vriend zijn vriendin het eerst probeerd te bereiken met leuke verhalen enzovoorts. Als hij jou berichten lang negeerd, hoe belangrijk ben je dan??
Hoe dan ook weet ik dat hij mooie kanten heeft echter weet ik niet of het zo slim is vast te houden aan een beeld dat misschien nooit gaat komen en 25 jaar later spijt te hebben dat je nooit een andere toekomst hebt gekozen en bij hem bent gebleven zoals mijn moeder uiteindelijk had. Want dat verdiend niemand..
Hopelijk heb je hier wat aan, en volg je hart in dit...
|
| | | Nath 207 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje di 4 apr 2017 - 14:49 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Ravenpaw schreef:
- Relatie Mousedung shit en een hoop geklaag:
- antwoord op bovenstaande:
Er zijn enkele dingen die ik op vlak van relaties heb geleerd. Dit onder andere door een scheiding van mijn ouders en door mijn goed lopende relatie met mijn eigen vriendje. Zoals ik het nu lees, vindt je hem leuk; echter weet je niet of je zijn gedrag kan accepteren. Hier wil ik dan ook even op in gaan. Gedrag verander je niet zomaar, het lijkt me zeer sterk dat dit ook gaat veranderen. Zeker als het al een langere periode zo loopt. Het is van belang dat hij niet alleen bij jou op een hoge prioriteit staat maar ook dat jij bij hem een hoge prioriteit bent. Immerd ga je een relatie aan om langere tijd met elkaar door te brengen en een toekomst op te bouwen. Het doel is om samen te kunnen genieten. Dagelijks, niet enkel een paar uurtjes per week. Dat je elkaar veel kan spreken, elkaar ziet...
Mijn moeder heeft vroeger een scheve relatie gehad met mijn vader. Ze dacht ook niet dat hij haar ooit zou bedriegen en had besloten enkel het goede te zien in hem, vond hem helemaal fantastisch. Na 25 jaar samen te zijn geweest, bleek mijn vader homoseksueel te zijn en gingen ze binnen een dag uit elkaar. Hij was liefdevol naar haar maar had ook momenten dat hij er helemaal niet was, was drukker bezig met andere zaken dan de relatie. Ze stond niet op de eerste plek zoals hij bij haar deed. Ik heb gezien wat voor slopende wonden dat achter laat. Je kunt er nooit van uit gaan dat alles eerlijk is in een relatie, immers kunnen vele dingen ook verborgen blijven.
Hiermee probeer ik je te waarschuwen voor een blinde vlek. Als hij jou niet als prioriteit kan zien en meer met zijn vrienden op wil trekken en alleen maar wil drinken en buitensporig drinken, dan is hij misschien niet de tijd waard die je hem geeft. Zoals je al schreef, op een gegeven moment maak je maar geen tijd meer vrij. Als dit je echt niet ligt en er ook geen rekening kan worden gehouden met wat jij wilt, wat haal je dan nog uit een relatie?
Mijn vriendje bijvoorbeeld drinkt ook, ik heb niets met drank maar bij zijn familie staat drank bij gezelligheid en feestjes etc. Hij mag van mij wel drinken echter weet hij dat ik het niet geweldig vindt, zeker niet als hij bij mij blijft logeren. Dan matigd hij het, dan drinkt hij één biertje of ander alcoholisch drankje en blijft hij er verder van af. Ook als hij een ochtend na een avondje stappen met zijn vrienden bij mij komt en wat alcohol drinkt daar, past hij wel op met de hoeveelheid. Zo hebben we een beweegruimte voor beide gecreëerd waarin we ons veilig voelen maar ook kunnen doen wat we leuk vinden.
En als je hem niet mist, is hij dan wel de ware? Als je gewoon verder kan leven zonder hem, wat bindt je dan met hem? Hoewel ik zeker weet dat hij mooie kanten heeft denk ik persoonlijk dat je beter verdiend dan je overal bij neer te leggen als het je niet totaal gelukkig maakt. Daarbij lijkt het me meer dan logisch dat een vriend zijn vriendin het eerst probeerd te bereiken met leuke verhalen enzovoorts. Als hij jou berichten lang negeerd, hoe belangrijk ben je dan??
Hoe dan ook weet ik dat hij mooie kanten heeft echter weet ik niet of het zo slim is vast te houden aan een beeld dat misschien nooit gaat komen en 25 jaar later spijt te hebben dat je nooit een andere toekomst hebt gekozen en bij hem bent gebleven zoals mijn moeder uiteindelijk had. Want dat verdiend niemand..
Hopelijk heb je hier wat aan, en volg je hart in dit...
- Bedankt voor je antwoord x:
Bedankt voor je advies en tips. Ik wacht sowieso tot mijn vriend terug is uit Noorwegen en ook hij heeft gevoel dus ik zal het niet per direct uitmaken. Ik wil nog wat dingen proberen na wat advies van mijn moeder (zij ziet ons natuurlijk ook samen en soms ook de goede dingen). -Proberen leuke dingen te doen en kijken of hij daarin initiatief neemt -Praten over alles wat mij dwars zit -Misschien toch eens mee gaan naar zijn vrienden -Hem mee nemen naar mijn vrienden Ik ga ook nog met mijn tante hier over praten en ik blijf er sowieso over praten. Mijn tantes man (die twee zijn gelukkig getrouwd) lijkt nog al op mijn vriend. En mijn moeder zegt dat ik en mijn vriend haar enorm doet denken aan mijn tante en haar man van vroeger. Verder weet ik ook niet echt of ik het nog wil proberen, al wil ik hem wel een eerlijke kans geven. Ik wil niet die "bitch" zijn die hem direct dumpt na een stage in Noorwegen. He has feelings too.
Ik neem je advies sowieso mee en het is ook echt goed advies, heel erg bedankt x
|
| | | Marieke 161 Actief You can light up the dark,
There's a fire in your heart,
Burning brighter than ever before.
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje vr 7 apr 2017 - 13:28 | |
| waarom moet die rot-depressie mij weer de grond in stampen wanneer het net weer wat beter lijkt te gaan? |
| | | Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje vr 7 apr 2017 - 13:41 | |
| M'n acne haalt heel mijn zelfvertrouwen naar beneden |
| | | Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje vr 28 apr 2017 - 21:48 | |
| Dus aanstaande woensdag, 3 mei zet ik een punt achter mijn relatie. Ik weet niet hoe ik me voelen moet. Op 't moment denk ik dat ik niet iets specifieks voel, opluchting? Verdriet? Teleurstelling? Ik denk dat laatste het meeste gecombineerd met een soort vrolijkheid. Het lukt me namelijk heel goed om blij te zijn, niet echt iets te voelen, te ouwe Snake-hearted met vrienden... maar vooral wanneer ik alleen ben en na denk komt er iets van gevoel naar boven.
Wat mij toch wel kwetst is dat ik het idee heb dat hij er helemaal het zelfde in staat. Wat meteen inhoud dat hij echt tegen me heeft gelogen de laatste paar maanden. Maar goed, woensdag met hem praten en er een punt achter zetten en dan ben ik er vanaf. Want dat is wat ik voornamelijk wil; er gewoon vanaf zijn. |
| | | Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje wo 3 mei 2017 - 20:22 | |
| - Cherrypatch schreef:
- waarom moet die rot-depressie mij weer de grond in stampen wanneer het net weer wat beter lijkt te gaan?
Alweer.. Altijd als het weer goed lijkt gaan komen mijn depressie en prikkelgevoeligheid aanzetten en verpesten ze alles in mijn dagelijkse leven weer. |
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje za 6 mei 2017 - 20:58 | |
| - TW: suicide mention:
Tijdens het avondeten op de groep zei een van mijn groepsgenoten iets in de trant van "als het leven geen doel heeft waarom plegen we dan geen zelfmoord?" (waarschijnlijk als een soort grap), wat op dat moment redelijk relevant was aan de (veel te ingewikkelde) conversatie die gevoerd werd, maar 't was ook een soort trigger voor mijn negatieve bullshit gedachtes om weer naar boven te komen aangezien ik zelf suïcidaal ben. Ik vind 't echt niet leuk als mensen zelfmoord in grappen en zo gebruiken.
|
| | | Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje di 9 mei 2017 - 16:19 | |
| En soms zou ik willen dat het legit was om mensen hun bek te snoeren. Want serieus, de mensen hier thuis zijn zo luidruchtig en t maakt niet uit hoe vaak ik t zeggen, ze blijven luidruchtig... mag ik dan gewoon niet voor mijn examens leren? En nee; bieb is geen optie. |
| | | Nath 204 Actief "No one hurts my family and lives. No one."
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje ma 15 mei 2017 - 0:48 | |
| En toen had ik een paniekaanval. Potverdorie, ik moest net ineens heel erg janken en potverdorie, ik wil die examens achter mijn rug hebben en een diploma hebben en me goed voelen, kay. Stomme examenstress, ik dacht dat ik er nauwelijks last van had ._. |
| | | Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje wo 17 mei 2017 - 12:24 | |
| - Rant whoops:
Jezus man, wat kunnen sommige mensen toch zeiken. Ik doe mn Mousedung best om gymnasium goed te doen en af te maken. Kan ik er wat aan doen dat deze school niets kan regelen? Kan ik er wat aan doen dat ik nog steeds een Mousedung jaar achterloop met Latijn, omdat ik later in kwam stromen? Kan ik er wat aan doen dat ik soms periodes heb dat ik mentaal niet zo lekker ben, en daarom minder goed presteer? Nee, helemaal niets. Toch zijn ze 'nog niet helemaal tevreden' omdat ik problemen heb met twee vakken, terwijl ik wel nog gewoon ruim op overgaan sta en maar 1 onvoldoende sta op het moment. Ik heb al amper vrije tijd voor vrienden en hobbies meer en zit constant te stressen omdat school niets kan regelen, docenten plots vervangt en veel te veel huiswerk en opdrachten geeft.
Ik doe de hele tijd verdomme mijn best, maar toch is het niet goed genoeg. Flikker toch een eind op man, ik ben er klaar mee, kan wel gaan schreeuwen
|
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje vr 19 mei 2017 - 20:01 | |
| Ja, ik weet dat er duizenden andere mensen zijn die het veel erger hebben dan dat ik het heb, maar alsnog.
Ik wil een toekomst, ik wil naar school, een opleiding, een baan, iets in die richting maar da's allemaal onmogelijk want mijn prikkel-overgevoelige hoofd kan dat allemaal niet aan. A.K.A. Ik blijf voor altijd de komende weet-ik-veel-hoe-lang een nutteloos piece of shit |
| | | Inge 34 Actief "Science without religion is lame. Religion without sience is blind."
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje do 1 jun 2017 - 8:47 | |
| Gister mijn rekenexamen. Voor het examen eerst zes uur gewone lessen. Gepest door de mean girls van mijn klas. In huilen uitgebarsten. Kon niet stoppen met huilen. Examen verkloot. |
| | | Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje ma 5 jun 2017 - 13:41 | |
| Iemand heeft me met de dood bedreigt Vrijdag en ik vertel dat aan een van mijn vriendinnen. Turns out dat hij het haar eerder heeft verteld alleen dan met allerlei leugens zoals dat ik voor niets naar de politie ben gegaan en dat ik overdrijf en nu houd hij vol dat hij nooit iemand met de dood bedreigt heeft terwijl hij letterlijk heeft gezegd: "Als je dit aan iemand verteld vermoord ik jou en je moeder."
Hij had namelijk om een of andere reden aan mij verteld dat hij een kind van twee heeft (hij is 15!) en dat mocht ik dus niet vertellen anders zou hij mij en mijn moeder vermoorden. Ik vertel het natuurlijk meteen aan de dichtstbijzijnde leraar, ik was doodsbang. Ik stond te trillen en te huilen. De meneer ging met hem praten en de jongen beweert dat het allemaal een grapje was.
Hij had ook aan mij verteld dat hij zichzelf snijd in zijn buik en verteld later aan de leraar dat het een grapje was en dat hij gewoon op zijn buik was gevallen?! Moet ik bang worden? Want ik ben nog steeds doodsbang! |
| | | your special someone 106 Actief My ghost,
where'd you go?
what happened to the soul
that you used to be?
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje do 8 jun 2017 - 16:37 | |
| Ik ben letterlijk boos om niks, like, wot |
| | | ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje do 8 jun 2017 - 16:45 | |
| Kan niet eens verdomme fatsoenlijk afscheid van mijn moeder nemen na ruzie met haar te hebben. Ze gaat nu voor vijf dagen naar Spanje en mag ik niet mee omdat 'de auto te vol is'. Rot op man, die kinderen lopen alleen maar in de weg. Ugh. |
| | | Puddin M 95 Actief People change after being hurt.
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje do 8 jun 2017 - 16:58 | |
| - Shallow schreef:
- Kan niet eens verdomme fatsoenlijk afscheid van mijn moeder nemen na ruzie met haar te hebben. Ze gaat nu voor vijf dagen naar Spanje en mag ik niet mee omdat 'de auto te vol is'. Rot op man, die kinderen lopen alleen maar in de weg. Ugh.
I know how you feel :') mij word dit smoesje nu al 2 jaar verteld |
| | | ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje do 8 jun 2017 - 17:02 | |
| - Zifa schreef:
- Shallow schreef:
- Kan niet eens verdomme fatsoenlijk afscheid van mijn moeder nemen na ruzie met haar te hebben. Ze gaat nu voor vijf dagen naar Spanje en mag ik niet mee omdat 'de auto te vol is'. Rot op man, die kinderen lopen alleen maar in de weg. Ugh.
I know how you feel :') mij word dit smoesje nu al 2 jaar verteld Echt, ik hou van mijn stiefvader en van zijn kinderen. Maar soms heb ik echt het gevoel alsof het niet uitmaakt wie ik ben. Of ik nou de dochter van mijn moeder ben of niet. Ze vragen nooit om mijn mening. En die kinderen krijgen altijd alles wat ze naar vagen. Als ze verwachten dat ik paraat sta om te babysitten mag hij het zelf uitzoeken. Want ik sta nu wel paraat voor ruzie. |
| | | Puddin M 95 Actief People change after being hurt.
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje do 8 jun 2017 - 17:09 | |
| - Shallow schreef:
- Zifa schreef:
- Shallow schreef:
I know how you feel :') mij word dit smoesje nu al 2 jaar verteld Echt, ik hou van mijn stiefvader en van zijn kinderen. Maar soms heb ik echt het gevoel alsof het niet uitmaakt wie ik ben. Of ik nou de dochter van mijn moeder ben of niet. Ze vragen nooit om mijn mening. En die kinderen krijgen altijd alles wat ze naar vagen. Als ze verwachten dat ik paraat sta om te babysitten mag hij het zelf uitzoeken. Want ik sta nu wel paraat voor ruzie. Als het ruzie kost om mee te gaan op vakantie ect is het niet leuk meer Ik heb me ook enorm Foxdung gevoeld toen me broertje wel steeds mee mocht drie weken naar Turkije en ik niet. Elke keer kwam er ruzie van en nu sla ik ook over om mee te gaan als ze het ooit zal vragen. Alle ruzies en zogenaamde 'geld te kort' want ze gaat letterlijk wel 3/4x per jaar op vakantie met me broertje, oma en vriendin. Dus welke geldprobleem? hebben het verziekt voor mij c': maak je er niet druk om, want het trekt je echt omlaag! Denk zo over een paar kleine jaartjes mag je vast lekker alleen naar Spanje toe |
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje do 8 jun 2017 - 17:13 | |
| - Zifa schreef:
- Shallow schreef:
- Zifa schreef:
- Shallow schreef:
I know how you feel :') mij word dit smoesje nu al 2 jaar verteld Echt, ik hou van mijn stiefvader en van zijn kinderen. Maar soms heb ik echt het gevoel alsof het niet uitmaakt wie ik ben. Of ik nou de dochter van mijn moeder ben of niet. Ze vragen nooit om mijn mening. En die kinderen krijgen altijd alles wat ze naar vagen. Als ze verwachten dat ik paraat sta om te babysitten mag hij het zelf uitzoeken. Want ik sta nu wel paraat voor ruzie. Als het ruzie kost om mee te gaan op vakantie ect is het niet leuk meer Ik heb me ook enorm Foxdung gevoeld toen me broertje wel steeds mee mocht drie weken naar Turkije en ik niet. Elke keer kwam er ruzie van en nu sla ik ook over om mee te gaan als ze het ooit zal vragen. Alle ruzies en zogenaamde 'geld te kort' want ze gaat letterlijk wel 3/4x per jaar op vakantie met me broertje, oma en vriendin. Dus welke geldprobleem? hebben het verziekt voor mij c': maak je er niet druk om, want het trekt je echt omlaag! Denk zo over een paar kleine jaartjes mag je vast lekker alleen naar Spanje toe Alleen mijn moeder gaat naar het vliegtuig, maar die kinderen willen alleen mee om wat te halen bij schiphol zoals snoep of knuffels. Laten we zeggen dat ik inderdaad erg snel op mijn teentjes getrapt word i.v.m depressie en anxiety etc. Maar dat ik uit mijn kamer gestuurd wordt omdat ik 'een twee persoonsbed' heb en hun daar mogen slapen, ik de hele tijd moet babysitten om hun bek te snoeren én niet eens normaal kan communiceren omdat ik het altijd eerlijk wil houden vind ik een beetje irritant worden. |
| | | | Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |