|
| |
A N N I - S E N S E I 111 Actief "If the elevator to success is broken, take the damn stairs."
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje di 3 jan 2017 - 14:57 | |
| 16 kilo in 3 maanden is idd echt heel veel. Ik val niet zoveel af per jaar omdat ik vaak een heel stuk omlaag ga en dan weer omhoog, maar ik kom niet evenveel aan als dat ik afval, dus ik verlies langzamerhand wel best wat gewicht. Vrijdag ga ik naar de huisarts om bloed te laten prikken, zien of er dan wat uit komt. |
| | | ~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje di 3 jan 2017 - 16:24 | |
| - Blèh:
Urgh... normaal gesproken schrijf ik niet zo graag hier. Maar nu zit ik er echt doorheen. Ik ben normaal gesproken niet zo wantrouwend maar nu... echt sorry dat ik het zeg maar als je mijn vertrouwen twee keer zo flink breekt, waarom zou ik dan nu wél vertrouwen dat het goed komt. Dan mag hij wel mijn vader zijn, maar dat betekend niet dat hij oneindig veel kansen heeft. Heb ik hem eindelijk over kunnen halen, na jawel hoor ongeveer 6 jaar.... als het niet meer is om te spreken met een psycholoog.. Vertrouw ik er niet op dat het gesprek goed gaat lopen. Vindt hij vast wel weer een manier om alle familieproblemen op mij de kleine autist af te sturen... Want ik zou dan niet capabel zijn. Nu en dan is hij degene die door ruzie op het werk zijn baan is verloren... Vervolgens pik ik iets niet en krijg ik mijn zus, hem en zijn man over mij heen. Lekker is dat, ja want hij voelt zich toch zo klote! Nee het kan hen niets schelen dat ik mij als zíjn dochter vervelend voel. Dat ik al ruim zes jaar af en aan bij psychlogen ben en dat ik de rotzooi van mijn familie erbij op mag ruimen. En dan wordt alles mij kwalijk genomen. Alsof ik hierom gevraagd heb. Iedereen mag pissig zijn en rustig op hun luie kont zitten en nergens aan mee willen werken, maar ik wordt een prinsesje genoemt omdat ik een keer mijn geduld verlies en iets niet goedkeur. Terwijl dat dan wel eventjes om míjn toekomst gaat. Hoezo gestoord.
En dan zie je hem nauwelijks. Ben wel even op 1 Januari langs geweest omdat ik vond dat ik hem als zijn dochter even een goed nieuw jaar moest wensen. Hij heeft mij misschien laten vallen meerdere malen, maar dat betekend niet dat ik hem helemaal af kan zweren. Ergens blijft hij toch wel mijn papa. En dat doet zeer....
Nu maak ik me vooral zorgen dat ze weer iets achter mijn rug langs gaan doen zoals de vorige keer. Toen was ik net 18 geworden die week, drie dagen daarvoor of zo en had ik een gesprek met mijn toenmalige psycholoog over hen. Ze zei dat ze met haar gesproken hadden over Begeleid Wonen omdat ik niet meer welkom was bij hen. Ze konden mij en mijn nalatende gedrag blijkbaar niet meer aan. Sorry hoor, wie is er nalatend als hij niet eens met de moeder van zijn kinderen kan spreken. Wie is er nalatig als hij een kind van 9 pushed om alle emoties binnen te houden omdat hij niet kan dealen met een huilend kind omdat ze gepest wordt. Wie is er nalatig als hij op zijn verjaardag nog wel ineens verteld dat hij homo is, gaat scheiden met je moeder en al een vriend heeft.. en niet eens een dag kan wachtten om ons aan het idee te laten wennen en meteen een nieuw leven start met een ander.. Nee ik groeide niet snel genoeg en ze waren bang dat ik tot mijn 50ste bij hen zou wonen. Dus moest ik weg. Ik had toen weinig contact met mijn moeder, oh door wie.. Door hém! Blijkt dat hij mijn moeder aan het chanteren was, bedreigen was... Nee totdat hij me in dat proces van begeleid wonen begon te bedreigen zou ik haar nooit geloofd hebben als dat niet later was uit gekomen omdat ik naar mijn moeder gevlucht ben.
Echt... kan ik hem wel vertrouwen als hij nu met mijn psycholoog spreekt. Ondanks dat ik haar een bericht heb gedaan dat ik niet wil dat het gesprek weer over mij gaat...
En dan is dit nog niet eens de helft... Ik voel me echt zo klote... Want uiteindelijk ben ik mede verantwoordlijk voor een goede situatie in huis en wil ik niet de hele tijd alle aandacht hebben omdat ik met problemen kamp... Maar toch... ik verdien het ook niet om... om alle verantwoordelijkheid te dragen hiervoor...
Vandaag of morgen is mijn psycholoog terug en nu weet ik ook dat het gesprek er komende weken aan gaat komen... Dat maakt mij zo onzettend zenuwachtig...
Maar ik kan daarvoor waarschijnlijk niet eens een gesprek met haar aan en mijn zus weet hier ook niets van... Ik weet echt niet wat ik moet doen.
|
| | | Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje wo 4 jan 2017 - 12:24 | |
| - Spoiler:
It would be so amazing to just die
|
| | | H 612 Actief Jumpsuit, jumpsuit
Cover me
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje vr 6 jan 2017 - 21:08 | |
| Ik heb het gevoel dat 2017 erger wordt dan 2016 als het al voor mij zó erg begint |
| | | Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje di 10 jan 2017 - 17:35 | |
| You'd think I'd be able to spend some money cause I have so much But having to pay more for the train because I forgot to check out almost made me cry I literally just can't spend money |
| | | Hah, no 282 Actief Maybe you were my blue moon,
maybe I let go too soon.
Running from what could be,
so terrified of happy,
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje zo 15 jan 2017 - 18:31 | |
| Wanneer je Ptsd hebt, je cijfers dreigend omlaag gaan, je door iedereen gedrukt wordt en echt zeer chaotisch bent :') |
| | | Hamilton-trash 31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje zo 15 jan 2017 - 20:15 | |
| - ...:
In de herfstvakantie was ik samen met mijn moeder op vakantie naar Sevilla, het was heel erg leuk en mooi. Toen ik daar was at ik nogal veel want ik wilde natuurlijk alles proberen! Er was daar geen weegschaal dus het boeide me op dat moment gewoon niet. Toen ik thuiskwam, zag ik hoeveel ik was aangekomen. Ik ben er niet trots op, maar ik was toen wel 53 kg. Ik schrok verschrikkelijk, en stopte meteen na de vakantie met lunch eten op school, ik gooide het na school ergens weg. Na een paar weken vond ik dat het verliezen van gewicht niet snel genoeg ging. Ik stopte toen met helemaal eten. Ik hield een servet op mijn schoot en deed alsof ik at, terwijl ik het eigenlijk allemaal verstopte. Per 3 dagen at ik 1 maaltijd. Dit ging door voor ong. 4 weken. Mijn vriendinnen wisten hiervan, maar deden niks. Totdat ze opeens het "goede" idee kregen om het aan mn mentor te vertellen. Die belde die avond mijn ouders, en toen moest ik het allemaal wel vertellen. Ze schrokken erg. We gingen naar een dokter, en die zei toen dat ik anorexia had. De laatste weken moet ik elke maandag naar de psycholoog om te kijken hoe ze me kunnen helpen. Als ik niet s'ochtends eet mag ik niet naar school, ik eet s'middags gelukkig niet, maar s'avonds moet wel weer. In totaal ben ik 8 kilo verloren, maar ik zou fking graag willen dat ik onder de 40 kg kom, liever nog onder de 35. De laatste weken zijn echt verschrikkelijk voor me geweest, ik denk de hele tijd aan eten en kan nauwelijks meer concentreren op school. Ik probeer voor iedereen happy te zijn, maar ik heb de puf niet meer.
|
| | | beertje 111 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje zo 15 jan 2017 - 20:23 | |
| Heee Soulkit
Als je gezond wilt zijn en dus op een goed gewicht wilt zitten moet je even kijken naar je leeftijd en lengte. Dan kun je je BMI checken. Voor 15-16-17 jarigen is het héél normaal om boven de 50 te zitten. Der onder is zelfs ongezond. Ik hoop dat je je niet dik vind, want ik ben er zeker van dat je dat niet bent. Probeer altijd je gewicht doel te verhogen. 35 is te ver eronder, probeer dan 40. Later als je weer normaal eet en je komt bijvoorbeeld bij. Streef dan naar 45 enzoverder. Iedereen moet wat vet op slaan c:. Je kunt bijvoorbeeld niet van je moeder verwachten dat ze 50 kg weegt. Probeer ook niet super veel aan die weegschaal te denken. Probeer bijvoorbeeld 3 keer per week op de weegschaal te staan en bouw dan af. Later als je boven de 40 jaar zit, moet je wel weer eens wat meer op die weegschaal staan (zegt mn mama altijd). Je bent nu nog jong en fit, geniet ervan! |
| | | M 1126 Actief "Chew bubble gum like a boss"
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje ma 16 jan 2017 - 18:46 | |
| - Spoiler:
What have I done to deserve this..? :c
|
| | | Eline 695 Actief No use getting angry at the way that you're wired
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje di 17 jan 2017 - 14:49 | |
| - Spoiler:
Ik wil dit meisje niet zijn
- Spoiler:
Ze zien de pijn in mijn ogen niet Ze zijn niet slin nog diepgaand Waarom ben ik nog vrienden met ze?
|
Cover me
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje vr 20 jan 2017 - 20:15 | |
| Horen vrienden je onzeker te laten voelen? Ik heb geen idee, maar ik moet volhouden want volgende week moet ik naar haar toe en het mag niet ongemakkelijk blijven Maar soms houd het gewoon op |
Cover me
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje zo 29 jan 2017 - 11:39 | |
| - Blurrypaw schreef:
- Horen vrienden je onzeker te laten voelen?
Ik heb geen idee, maar ik moet volhouden want volgende week moet ik naar haar toe en het mag niet ongemakkelijk blijven Maar soms houd het gewoon op - Spoiler:
Soms ben ik blij dat we eindelijk elkaar in het echt gezien hebben. En soms heb ik er echt spijt van. Tenminste weet ik nu wat ze van mij verwacht had. En ik had al maanden deze vermoedens. Toch ben ik blij dat ik niet de enige ben die er zelf achter kwam. Dus, ik leerde haar vriendin kennen, bleek het dat wij veel meer gemeen hadden dan mijn beste vriendin zelf. Nou ja, 'beste vriendin'. We hadden haar nog uitgenodigd of ze mee wou kijken met Netflix. Want ik was natuurlijk helemaal naar België toe gegaan om haar te zien. Zit ze weer met die gast te praten. En natuurlijk, ik kan geen gedachtelezen. Ik had dat ze het wel oké vond aangezien ze zichzelf wel vermaakte met hem. Wat had ik het fout. Ze klom zelfs het dak op om onze aandacht te trekken. En dan komt mijn moeder en de hare naar ons toe om te zeggen dat ze zat te huilen ofzo? We gingen naar beneden om te kijken, was dus niet zo. Ze moest van haar moeder de hond uitlaten. Nou, oké. Ik wou mee maar dat wou zij niet. Dus ik en haar vriendin gingen geduldig op haar wachten terwijl mijn en haar ouders naar een terrasje gingen. Twee uur later. Niemand wilt zo graag zo lang een hond uitlaten. Dus we belden haar op, ze zei dat ze in het park was. Nee, ze was bij het terras met mijn moeder en de hare. Dus zodra mijn ma terug kwam van het terras zouden we meteen terug naar Amsterdam terug moeten gaan want rijden in de avond was niet onze favoriete bezigheid. Nogsteeds, de enige die mij gedag zei was HAAR vriendin, niet zij. Dus ik was er gewoon klaar mee. Mijn ma vertelde me ook dat ze slecht over mij zat te praten, over mijn geheimen dat ik alleen aan haar toevertrouwd had. Ik was echt gepijnigd. Ik voelde me verraden. Een vijfjarige vriendschap is dus zo voorbij... En het ergste, of beste, is dat het mij niet meer zo boeit. Ik was er eerder klaar mee dan dat ik haar echt miste. Ze had mijn lievelingsboek geleend. En die wil, hoe dan ook, terug. Vriendschap of niet.
|
| | | |-/annah 14 Actief Take me back to the basics
and the simple life
Tell me all of the things that
make you feel at ease
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje ma 30 jan 2017 - 17:47 | |
| - Blurrypaw schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Horen vrienden je onzeker te laten voelen?
Ik heb geen idee, maar ik moet volhouden want volgende week moet ik naar haar toe en het mag niet ongemakkelijk blijven Maar soms houd het gewoon op
- Spoiler:
Soms ben ik blij dat we eindelijk elkaar in het echt gezien hebben. En soms heb ik er echt spijt van. Tenminste weet ik nu wat ze van mij verwacht had. En ik had al maanden deze vermoedens. Toch ben ik blij dat ik niet de enige ben die er zelf achter kwam. Dus, ik leerde haar vriendin kennen, bleek het dat wij veel meer gemeen hadden dan mijn beste vriendin zelf. Nou ja, 'beste vriendin'. We hadden haar nog uitgenodigd of ze mee wou kijken met Netflix. Want ik was natuurlijk helemaal naar België toe gegaan om haar te zien. Zit ze weer met die gast te praten. En natuurlijk, ik kan geen gedachtelezen. Ik had dat ze het wel oké vond aangezien ze zichzelf wel vermaakte met hem. Wat had ik het fout. Ze klom zelfs het dak op om onze aandacht te trekken. En dan komt mijn moeder en de hare naar ons toe om te zeggen dat ze zat te huilen ofzo? We gingen naar beneden om te kijken, was dus niet zo. Ze moest van haar moeder de hond uitlaten. Nou, oké. Ik wou mee maar dat wou zij niet. Dus ik en haar vriendin gingen geduldig op haar wachten terwijl mijn en haar ouders naar een terrasje gingen. Twee uur later. Niemand wilt zo graag zo lang een hond uitlaten. Dus we belden haar op, ze zei dat ze in het park was. Nee, ze was bij het terras met mijn moeder en de hare. Dus zodra mijn ma terug kwam van het terras zouden we meteen terug naar Amsterdam terug moeten gaan want rijden in de avond was niet onze favoriete bezigheid. Nogsteeds, de enige die mij gedag zei was HAAR vriendin, niet zij. Dus ik was er gewoon klaar mee. Mijn ma vertelde me ook dat ze slecht over mij zat te praten, over mijn geheimen dat ik alleen aan haar toevertrouwd had. Ik was echt gepijnigd. Ik voelde me verraden. Een vijfjarige vriendschap is dus zo voorbij... En het ergste, of beste, is dat het mij niet meer zo boeit. Ik was er eerder klaar mee dan dat ik haar echt miste. Ze had mijn lievelingsboek geleend. En die wil, hoe dan ook, terug. Vriendschap of niet.
Je probeerde me pijn te doen maar ik zag het aankomen for you I'm bulletproof |
| | | Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje zo 12 feb 2017 - 21:14 | |
| Zucht..
Soms wil je gewoon terug naar die tijd dat het opstaan - naar school gaan - terug thuiskomen en tv kijken was. En dan stiekem na de slaaptijd uren nog op de Nintendo spelen met je broer... Snoepjes en ijsjes stelen en in de zomer nog tot 10u samen buitenspelen. Soms wil je gewoon terug naar die zorgeloze tijd, maar langs de andere kant ook weer niet. Aangezien je dan alles opnieuw moet meemaken. Nu ben je eindelijk al zover gekomen, maar sta je op het punt dat een dag ertussenuit gewoon niet meer mogelijk is. Soms wil je nu gewoon slapen, tv kijken en snoep eten tot je niet meer kunt. Slechts één dag doen alsof de wereld niet bestaat. Maar dat gaat nu helaas niet meer. Als het niet paardrijden is wat tegenwoordig eerder een verplichting is geworden, dan zijn het familie feesten. Als het geen familiefeesten zijn dat is het schoolwerk. En als het geen schoolwerk is dan is het afspreken met je vrienden. iets waar je niet tussenuit kunt komen of je wordt al direct als het buitenbeetje aanschouwt. Op school wordt je verplicht sociaal te zijn, extravert. Of je bent eveneens het buitenbeetje.
Er is gewoon geen enkel moment meer waarin je even je "muren" kunt laten zakken, je jezelf even kunt zijn en kunt genieten van een moment van rust.
Maar achja, dat is zeker het leven van een zeventienjarige die bijna 18 wordt zeker? En alhoewel ik zekerst niet ontevreden ben met hoe alles nu is, wil ik gewoon weer één dag in het verleden leven. :c |
| | | Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje ma 13 feb 2017 - 3:15 | |
| Lieve, lieve Chi,
Ik begrijp goed hoe je je voelt, maar zoals je nu leeft, niet jezelf bent gaat enorm vermoeien en wie weet tot wat dat nou weer lijdt. Serieus, ik geef je de tip mee juist jezelf te zijn. I stopped caring about what others think. Daardoor weet ik wie mijn vrienden zijn (ik heb er in totaal, de vrienden hier in mijn beurt, maar 3). Ik ben introvert, lekker op mezelf, doe wat ik moet doen en ga daarna relaxen. Zoals paardrijden voor jou een verplichting is geworden, is karate dat ook voor mij. Maar geniet er van, je bent (als het goed is) met je passie bezig. Geniet van het dier, geniet van wat je doet en maak je niet druk. Het klinkt allemaal zo veel makkelijker gezegd dan gedaan. En als je een keer niet wilt afspreken met je vrienden, just say so. "Sorry, ik heb geen zin en wil even op mezelf zijn," echte vrienden begrijpen dat. En familiefeestjes, voor mij zijn dat gewoon de verjaardagen van familie leden en wanneer mijn oom en tante weer eens zoveel jaar samen getrouwd zijn, ja dat zijn ook verplichtingen. Maar als je geen zin hebt om daar te zijn, is het dan geen optie om even je hoofd te laten zien. Kijken of het je bevalt, feliciteren waar nodig en glimlachten waar nodig en daarna gewoon weer gaan? Even je beleefdheid laten zien, etc en dan weer de rust in gaan if you feel the need?
Met muren leven is vermoeiend en dat is wat mij bijna opnieuw een depressie in heeft gesleurd. Ik zou niet willen zien dat het bij een ander gebeurt. Je leeft maar één keer, dus maak het alsjeblieft zo comfortabel mogelijk, ook wanneer je achttien bent geweest en ook nog eens rekening moet houden dat je genoeg geld overhoud om de vaste lasten te betalen, en al dat soort vervelende regelzaken.
Als jij eens geen zin hebt in het afspreken met vrienden, of naar een familie evenement gaan, maak het jezelf dan niet te moeilijk. En zeker wat vrienden betreft, want als jij rust en tijd voor jezelf nodig hebt, even zorgeloos ontspannen, dan moet je dat gewoon kunnen doen.
Leven in verplichtingen is geen leven x
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
-hug- |
| | | Blup 754 Afwezig “Excuse me I’m not fat I’m fluffy”
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje ma 13 feb 2017 - 18:40 | |
| Wanneer je ruzie heb met je ouders en hun je verbieden om je vriendin te zien met Valentijnsdag :c *gooit rozenboekten en bonbons weg* |
| | | 75
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje ma 13 feb 2017 - 20:22 | |
| dat moment dat je je sleutels al meer dan één en een halve week kwijt bent maar er vandaag pas achter komt, het hele huis doorzoekt + de auto maar je niks vindt.... shit |
| | | It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje za 18 feb 2017 - 18:46 | |
| |
| | | Marieke 161 Actief You can light up the dark,
There's a fire in your heart,
Burning brighter than ever before.
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje za 25 feb 2017 - 22:54 | |
| waarom ben ik zo'n lui en pessimistisch persoon :/ |
| | | Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
| CAT'S PROFILEAge: ❝101 Moons ❞Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje wo 29 maa 2017 - 19:53 | |
| - Crappy poems:
Him Is he Deliberately Mousedung with my head? My body is too small for all these feelings It’s driving me insane Desperate But for what? I’m so confused And useless He’s supposed to give me attention Then why is he so quiet? One day full of love The other day Empty Him
Anger My body is filled with it I’m overflowing with this madness I want to let all my feelings out in so many different ways But I can only let them out by writing I hate writing it’s Mousedung useless, I’m useless It’s the only Mousedung thing I can do and I hate it I can’t even Mousedung write why am I acting like I can Look at this shit I’m just cursing and hoping that this looks good It started out fancy but just ended in rage Why does it feels like my body is dysfunctional I’m so Mousedung sick of being ill all the time, of being tired all the Mousedung time I’m so done Sometimes I wonder what’ll happen when I just kill myself But I don’t want to go I’m scared to I’m scared of the future, Mousedung scared I just want to cry and sleep but I have so much to do What is this world, always running, never standing still Never really having time to think without any worries There’s always something in life that’s bothering you And I hate that I don’t get a little peace from this Mousedung emotional me Anger
Dit beschrijft zo ongeveer mijn mood van de afgelopen twee weken lolol En ik heb het er ook liever niet over, ik weet hoe graag jullie soms willen helpen maar dit keer liever niet <3 |
| | | | Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |