Lucht-je-hartje - Pagina 29

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Lucht-je-hartje

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 36 ... 44  Volgende
Innerbreeze
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 29 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 29 Icon_minitimevr 26 aug 2016 - 13:53

M'n stiefpa is nu bij ons weg (op een paar bezoekjes na dan) en normaal moet het beter gaan. Maar ondanks hij weg is, is de miserie niet persé weg. Dan heb je m'n oma, de enige grootouder die ik nog heb. Mam en oma kunnen niet echt met elkaar opschieten. Oma nodigde m'n jongere zussen en mij uit om te blijven slapen, de dag erop ook mam om mee naar de kermis te gaan. Dat klinkt natuurlijk super tof om te doen. Ook de hoop dat ze eens niet gaan ruziën. Maar valse hoop bestaat ook natuurlijk.
Het was eigenlijk steeds gespannen, maar ik probeerde het gewoon te negeren. Toen we weg gingen en thuis kwamen moest mam een sms sturen om oma te zeggen dat we thuis waren aangekomen. Toen mam een antwoord kreeg (weet niet persé wat er stond) belde ze oma op en na wat geroep gaf ze de gsm door aan mij. Het enige dat ik kon zeggen was 'euhm' en 'ik weet het niet'. 'Je bent toch wel oud genoeg om uwe mond open te trekken hé!' riep ze naar me. Ze begon dingen te zeggen zoals: 'Zeg tegen oma dat..' en oma deed het zelfde (maar dan wat rustiger omdat ik aan de gsm zat en niet mam) ik zei dan: 'oma zei dat...' en dan begon mam tegen me te roepen: 'Je bent toch wel oud genoeg om de gsm door te geven hé! En dan gaf ik de gsm door. Ik kon m'n tranen niet inhouden en ging naar de wc zodat ze me niet zag huilen. Sorry dat ik te dom ben om de gsm door te geven. Sorry dat ik te dom ben om iets te zeggen.

En de dag erna (of twee) beweert ze dat ik 30 euro uit haar tas heb gestolen?! Meent ze dat nu?? Ik had nog 10 euro voor m'n rapport gekregen en dan zegt ze dat het de derde keer is dat ze 10 euro vind. Nou, hoe kan dat nu? Ze heeft er naast gekeken hoor, denkt ze nu echt dat ik ga stelen? Serieus? 'En ga je nagels knippen! Dat vraag ik al dagen!' Sorry dat ik zo vaak dingen vergeet! Alsjeblieft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ratbite
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 29 DPKsfdL
Aimée
559
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ratbite
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 29 Icon_minitimezo 28 aug 2016 - 19:39

ik haat mezelf
Routnose
Catministrator
Lucht-je-hartje - Pagina 29 BXcdW76
Kip
3539
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 29 Icon_minitimeza 3 sep 2016 - 1:54

Fijn zo'n broer, absoluut heerlijk. Mag hii van mn pa eens wat vrienden uitnodigen op zolder en een biertje erbij drinken, ookal is ie 17. Leuk voor m toch? Ja hardstikke, maar die eikel grijpt natuurlijk z'n kans en drinkt zich samen met z'n vrienden helemaal lam. Een van z'n vrienden heeft overgegeven in het toilet, fcking great. App ik m dat hij moet op gaan passen, maakt ie me zwart bij z'n vrienden en ben ik dat vervelende kleine zusje die het feestje verpest. En nu smeekt hij me om het stil te houden voor pap en mam dat z'n vriend hier heeft lopen kotsen .
Ja heerlijk, morgen moet ik om 8:30 op om dan een best wel pittig zwaar parcours te doen met mn hond, waar ik dus uitgerust voor zou moeten zijn. Fcking geweldig dit. Heerlijk zo'n broer
Cyber
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 29 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 29 Icon_minitimeza 3 sep 2016 - 10:38

Het doet echt pijn dit hier te schrijven.. het verwerken is namenlijk nog maar net begonnen. Het ene moment lijkt alles beter te gaan.. en dan krijg je te horen dat iemand belangrijk overleden is door een K*T dodehoeksongeval.. Sam Moelants, werkte in het JAC in turnhout. Het JAC is een hulpcentrum voor jongeren die het moeilijk hebben op vlak van sociale omgang met andere, ja of nee zeggen, problemen thuis of op school etc eigenlijk alles watg met sociale dingen te maken heeft. Ik ben een tijdje geleden een assertiviteitscursus gaan doen van enkele maanden daar (Daar leer je dus al die dingen) en daar heeft Sam me enorm geholpen. Ook werkte ze op mijn school. Het ergste gevoel is dat ik herrineringen aan haar heb.. van hoe ze lachte, glimlachte, grappig deed en altijd zo vrolijk en helpend was.. en dat nu deze beelden en herrinneringen eigenlijk zijn van iemand die niet meer op deze wereld is.. en nergens en bij niemand kunnen nieuwe herrineringen bijgemaakt worden...
Het verlies is groot.. ik had gedacht dit nooit te moeten meemaken.. want dit.. "zou nooit bij mij gebeuren"

Rust zacht Sam, je zult voor eeuwig in mijn hart zijn
Brightspots
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 29 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 29 Icon_minitimezo 4 sep 2016 - 21:06

Ben ik nou gewoon echt dom? Hou ik nou echt teveel van mijn kat gewoon?
Mensen zeggen tegen mij dat ik dom ben dat ik weer met Cailin naar de dierenarts ben gegaan, weer 75 euro heb uit gegeven aan dat beestje... Ik wil gewoon graag dat het goed komt met Cailin. Haar zes jaar in mijn leven hebben is me gewoon echt te weinig. Ze zou op z'n minst het dubbele moeten halen van mij. Ik kan niet nú al afscheid nemen van mijn lieve Cailin. Maar ja, hierdoor kom ik nu al in de problemen met mijn eerste maand school. Is er een kans dat het goed komt wat dat betreft, want ik kan binnenkort weer een paar daagjes werken... maar goed... Ik vind het gewoon zo vervelend dat ik dom genoemd wordt omdat ik van mijn kat hou en nee, voor mij is het niet máár een kat. Het is een kat die mij door een hele moeilijke tijd heeft geholpen toen ik een jaar of vijftien was. Een kat die me niet in de steek liet terwijl 'vrienden' dat wel deden. Zij is een kat die komt naar me toe lopen als ik haar roep, vangt mijn tranen op als ik huil en geeft me kopjes om me weer aan het lachen te maken. En ja, jat mijn eten letterlijk van mijn bord af. Ze is gewoon een geweldig beest en ik wil dat ze in ieder geval nog zes jaren mee gaat.
En dan noemen mensen mij dom dat ik de helft van mijn reisgeld heb uitgegeven, wat bedoeld was om naar school te gaan en naar een bday binnenkort, aan mijn kat... Zo hatelijk en ik voel me daardoor ook zo onbegrepen. Wordt er dan niet begrepen dat een dier ook hartstikke veel voor je betekenen kan?

Moest er ff uit~
En gelukkig zijn er echt wel mensen die me begrijpen, maar ja, onder anderen mijn moeder begrijpt me niet en mijn pa noemt me ook dom... dat is gewoon niet fijn.
Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 29 Icon_minitimevr 9 sep 2016 - 17:27

Dan is eindelijk een week school voorbij, ben je eindelijk vrolijk en positief, krijg je weer superslecht nieuws te horen.. Nu ga ik me 't hele weekend daar slecht over voelen, en nog erger als school weer begint. Awesome.
Mistgaze
Elder
Lucht-je-hartje - Pagina 29 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 29 Icon_minitimedi 20 sep 2016 - 10:31

Ik ben zo woest op het moment. Je verkoopt een dier, een groot dier. Een paard. We hadden Ari maar een halfjaartje ongeveer maar toch was ik echt gehecht aan die lompe knol, ondanks dat hij me heeft laten vliegen. We hebben hem voor weinig geld verkocht, echt heel weinig geld. Omdat hij mooi terecht zou komen, bij zijn moeder en bij een lief gezin.
Ja, ja. Totdat dat hele verhaaltje je gewoon door je neus wordt geboord en het beest gewoon weer wordt verkocht alsof het niks is. Hij heeft daar maar drie maanden mogen staan en wij zijn opgelicht. Mooi lekker. Ik ben heel blij dat hij nu een mooi plekje heeft bij iemand, maar ik ben echt boos op de mensen waar we hem aan verkocht hebben. Hoop dat ze zich goed voelen met hun mooie praatjes en loze beloftes.
Butterstar
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 29 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 29 Icon_minitimevr 23 sep 2016 - 13:24

Gadver ik merk het wel weer hoor hoeveel ik gewenst ben.
Woon op mezelf kan nauwelijks schoolvrienden zien jank mezelf bijna elke avond in slaap. Sla avondmaaltijden over omdat ik te onzeker ben om naar beneden te gaan en wordt je uitgekakt door je beste vrienden van school die lekker samen stage hebben en elkaar de hele dag zien. Ik werk mezelf kapot en zit alleen thuis. No shit dat ik dan kribbig word en niet meer hun leedvermaak kan snappen
Ecgt Mousedung. Net gesprek met dr. Alles goed en leuk en ineens weer zo Mousedung kinderachtig ja doei.
Silhouette
Member
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose

CAT'S PROFILE
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 29 Icon_minitimevr 23 sep 2016 - 21:30

Ik vraag me af wanneer ik voor het laatst vrienden had.

5 jaar geleden denk ik? ik maak mezelf wijs dat ik mezelf prima kan redden, maar als iedereen om je heen wel een beste vriend heeft, dan begint het toch wel door te dringen.
Silverdew
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 29 SelfishColdBarnowl-max-1mb
~ Moo Moo
297
Actief
“A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Silverdew
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 29 Icon_minitimezo 2 okt 2016 - 15:59

"Oh hey trouwens.. Wij gaan nu naar Opa. Ja, je broer nu ook. Hoop dat je het niet erg vind dat we niet hebben gevraagd of jij ook even mee wilt, maar ach.. Het is misschien zijn laatste dag in leven of dat je hem kan spreken. Niks belangrijks joh."
Runningwolf
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 29 2qmm555
Jacqueline
636
Actief
look what you've done

CAT'S PROFILE
Rank:
Runningwolf
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 29 Icon_minitimeza 8 okt 2016 - 21:46

Sorry om jullie te storen met mijn verhaal, ik weet alleen niet hoe ik met dit moet omgaan... ;c

Ik ben mijn ouders zo spuugzat op dit moment, terwijl ik weet dat het deels gewoon mijn eigen schuld is. Mijn moeder praat nergens met mij over, en kijkt me elke dag zo priemend aan; alsof ze wanhopig zoekt naar iets wat ik fout heb gedaan zodat ze daar weer over kan zeiken. Het maakt me echt kapot dat mijn ouders nooit met mij over iets persoonlijks praten, alleen maar over school en alles wat ik fout doe. Neem vandaag als voorbeeld, nu een paar halfuur geleden; Mijn moeder word woedend op mij alleen maar omdat ik iets 'verkeerds' schreef op een envelop en gaat daarna zeggen dat ze zelfmoord wil plegen omdat ik eigenwijs doe. Dan laat ze mij huilend achter in bed en gaat daarna weer even terug naar boven om eens goed in te peperen wat ik verkeerd hebn gedaan en dat ze alleen hier in Nederland blijft voor mijn school, en als ik vraag of niet hier blijft omdat ze van me houdt zegt ze dat er vlug bij. Sorry hoor, maar dat doet me wel het meeste pijn wat ik ooit qua pijn heb gevoeld. Ik zou gewoon willen dat ik echt kon communiceren met mijn ouders, niet in een ruzie maar écht praten... dat is gewoon het enigste waar ik naar verlang...
Butterstar
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 29 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 29 Icon_minitimema 10 okt 2016 - 10:01

Ik heb echt zo de zin om gewoon effe flink te janken.
Op m'n werk..
Vandaag gaat een K*t dag worden :')
Zealspark
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 29 PCAssxW
Chi
2726
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 29 Icon_minitimema 10 okt 2016 - 10:23

Soms heb ik echt gewoon de neiging om m'n spullen te pakken, naar een of ander land te verhuizen, m'n naam te veranderen en helemaal terug opnieuw te beginnen.

Yay.
Snowdrop
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 29 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 29 Icon_minitimeza 22 okt 2016 - 14:03

Ik wil haar steken :^) wat een bitch
Roughflower
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 29 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 29 Icon_minitimeza 22 okt 2016 - 14:53

Mijn luchtje hartje over de documentaire Earthlings en dierenrechten:
Gravelsmoke
Member
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 29 Icon_minitimeza 22 okt 2016 - 15:07

@Roughflower
Spoiler:
Roughflower
Member
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 29 Icon_minitimeza 22 okt 2016 - 15:33

Gravelsmoke schreef:
@Roughflower
Spoiler:
Spoiler:
Gravelsmoke
Member
~ Moo Moo
498
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 29 Icon_minitimeza 22 okt 2016 - 17:05

Roughflower schreef:
Gravelsmoke schreef:
@Roughflower
Spoiler:
Spoiler:

Spoiler:
Roughflower
Member
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 29 Icon_minitimeza 22 okt 2016 - 18:36

Gravelsmoke schreef:
Roughflower schreef:
Gravelsmoke schreef:
@Roughflower
Spoiler:
Spoiler:

Spoiler:
Spoiler:
Gravelsmoke
Member
~ Moo Moo
498
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 29 Icon_minitimeza 22 okt 2016 - 19:41

Roughflower schreef:
Gravelsmoke schreef:
Roughflower schreef:
Gravelsmoke schreef:
@Roughflower
Spoiler:
Spoiler:

Spoiler:
Spoiler:

Spoiler:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 29 Icon_minitime

Lucht-je-hartje
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 29 van 44Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 36 ... 44  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: