We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje do 15 okt 2015 - 19:26
Oh damn, that's rough Evelynn *knuf* Hoop dat het een beetje met je gaat :c
--
Ik wordt zo gek hiervan hè ;____; Ik loop al vier dagen met een anxiety aanval rond. Concentratie is op nul, hoofdpijn, misselijk en het constante gevoel dat ik moet janken. Ik heb gister al school afgebeld, hopend dat een beetje rust me goed zou doen. Vandaag ging het beter, maar nu wil ik weer gewoon de ogen uit mn kop janken. Ik weet ook wel dat het komt door problemen om me heen, er lopen wat privé zaken niet lekker, maar waarom moet mn lichaam er nou weer zo op reageren. Ik voel me verdomme al onzeker genoeg en dan kan ik dit er echt niet bij gebruiken ;_____; Ben blij dat ik morgen naar Walter kan en daar gewoon alles onder kan janken ... Misschien dat dat oplucht :/
Cyber
Member
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
CAT'S PROFILE Age: ||8,5 long years|| Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje do 15 okt 2015 - 20:23
@Quinty, wat is anxiety eigenlijk?
Man ik ben echt zo f*cked up ;-; ik word hier gek. Ik had er vroeger ook last van.. Maar nooit zo erg als nu. Ik ben nu ook al 2 weken niet naar school geweest en gisteren heb ik geweend, voelde me misselijk en had koppijn xc nu zit het zo dat ik constant als ik eet gehijg in mijn nek hoor en ook echt voel. En ik zie constant dat zwart raar beest/monster. Het volgt me overal. Nu zit het ook vlak voor de tv naar me te staren. Het zit daar gewoon te zitten nu. Maar in mijn nachtmerries komt het me echt opzoeken. En dan komt het tot leven. Dan lijk ik gewoon te slapen en hoor ik plots geklop van de andere kant van de muur. Word ik "wakker" (in mijn droom dus ik sliep nog) en "sta ik op" en stap ik door het huis enzo. En dan valt dat beest me aan.. En in het echt heeft het me al 1 keer echt aangeraakt (dus niet gewoon gehijgt, gezeten en gekeken) en dat voelde zoooo koud en ik voelde me zooo bang. Mijn mam ofz weet er niet van maar ik ben gewoon zo bang ;-; schrik constant van alles en ben bang dat het me in het echt ook gaat aanvallen xC
Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje do 15 okt 2015 - 21:01
@Laura; Anxiety is een karakter emotie waarbij je het constante gevoel van onzekerheid en onrustigheid hebt. Vaak gaat het gecombineerd met nerveusheid :') In mijn geval voel ik me misselijk [als ik nerveus ben slaat dat op mn eetlust en stop ik met eten (A)], krijg hoofdpijn door het zorgen maken en voel me huilerig omdat ik het idee heb dat alles misloopt en dat dat mijn schuld is.
Cyber
Member
Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje do 15 okt 2015 - 21:10
@Quinty, awhhh dan hoop ik echt dat het beterd <3 hugs e meid. Moet niet leuk zijn. Ik kan het me heek goed voorstellen.
@Laura, Dat moet zo ontzettend klote zijn ;_; ik krijg nu al schrik. Hoe kan je nu een monster zien?? vertel het tegen iemand, je ma, en zeg dat 't geheim moet blijven ofzo. zeg het in ieder geval tegen iemand die je vertrouwt, want anders ben je helemaal alleen enzo.. brrr, hoe kan het je aanvallen? voel je dat dan echt? ik durf er niet meer naar vragen, ik zie niet eens zo'n dingen en ben nu al bang..
Cyber
Member
@Zoé, ik zie het al sinds mijn 8 ofzo dus ja al vrij lang :s ben er ook nogal bang van. Maar ja dan komt hij zig zaggend naar me toegelopen en springt hij plots op me (hij is echt snel) ma het is pretty sadistich dus ik zet het even tussen spoilers
Warning:
dus als ik in mijn droom door het huis ofzo loop dan zie ik hem plots zitten en dan probeer ik weg te lopen maar hij komt zigzaggend mega snel op me af xc en dan springt hij op me en scheurt met zijn mega lange nagels het vel en vlees van mijn vlees. Hij breekt mijn botten door in mijn armen t bijten en met zijn gewicht te drukken. Daarna snijd hij mijn hart uit waarna hij mijn keel als laatste doorbijt waarna ik wakker schrik. Hier lijkt hij op maar dan iets minder menselijk en op 4 poten
Maar ik heb het gisteren tegen mn mams gezegd.. En ze reageerde redelijk rustig alleen mag ik nu beperkt op computer/tv (da schijnt zoiets te verergeren) enz. Deed wel goed, woensdag moet k het tegen mn therapeut zeggen.
@Laura (het is een iets langere post geworden dan ik dacht dus ik zet het even in een spoiler:
@Laura,
Oke w8 ff.... Ik ben zelf een super bang&schrikachtig persoon dus even de moed vinden hier over te praten. Toen ik 7 was zag ik ook zoiets in mijn nachtmerries maar dan geen monster. Het was een vrouw in een grijze pij. Ze had half lang zwart haar en een heel bleke huid. De capuchon wierp een schaduw over had gezicht, ik kon alleen twee rode punten die haar ogen waren uit de schaduw zien. Ze stond in mijn deuropening en stak haar hand naar me uit. Dan werd ik daar heen getrokken. Als ik in haar armen lag trok ze een mes en stak dat in mijn hart. Ik slaapwandel en zoek er dus ook niets achter, maar ik werd elke keer na die nachtmerrie in mijn deuropening wakker wat gewoon f'cking eng is. Nu heeft ieder kind dat soort nachtmerries maar toen ik 10 was zag ik haar na een par jaar weer. Dit keer was ik klaar wakker. Nou, ik zag haar niet echt, maar ik zag in een schaduw rode ogen en ik weet gewoon dat dat haar moest voorstellen. Waarschijnlijk was het mijn verbeelding. Maar later toen ik ziek was en ging ijlen stond ze echt naast me. Weer dat met het mes. Daarna voelde ik echt een beetje pijn. Dit waren ijlingen, en die pijn hoorde bij mijn zieke, maar daarna zag ik haar vader in de schaduw. Een keer ben ik met een psycholoog gaan praten. Zij hield mijn hand vast en ik mocht in een half donkere kamer samen haar kijken. Ik helemaal bang natuurlijk want ze leek zo echt. Natuurlijk zag ik haar. Maar de psychologe bleef mijn hand vasthouden. Ze zei dat ze bij me was en dat die schaduw vrouw (zo noemde ik haar) me nu niets kon doen. We liepen steeds dichterbij en schaduw vrouw werd steeds vager. Uiteindelijk mocht ik haar aanraken. Maar toen ik dat deed ontdekte ik dat ze er al niet meer was. Misschien was ze er wel nooit. Misschien was het een nachtmerrie, waar ik te veel over ben ga nadenken.
Oké, misschien geloven jullie mijn verhaal niet, maar ik denk zelf ook dat hier een logische verklaring achter moet zitten.
Ik raad je aan om met iemand zoals je moeder te gaan praten zoals al gezegd is. Bedenk dat jij de enige bent die hem ziet, en als jij hem niet meer ziet hij weg is. Dat dat monster, hoe eng dan ook afhankelijk is van jou. Zonder jou is hij weg. Praat met het monster hoe kinderachtig dat ook klinkt.
Misschien heb je hier niets aan, ik ben geen professional, maar voor mij hielp het.
Cyber
Member
O mijn god Eline, ik weet hoe erg het is zo iets te zien. Al een geluk slaapwandel ik niet want dat lijkt me ook vrij eng :/ maar ja ik ben gewoon te bang om een kik tegen The back death (zoals ik hem al een tijdje noem) te geven want dan begint hij te flippen en te schreeuwen. Ik durf de wc niet meer doorspoelen want dan gaat hij schreeuwen en een soort van huil-schreeuwen. Ik hoop echt dat ik van hem vanaf geraak. Maar dit deed me heel goed hoor <3 dan heb ik het gevoel dat ik niet de enige ben.
Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje za 17 okt 2015 - 13:33
Eventjes in een spoilertje..
Spoiler:
@Laura, al van je 8 jaar? en nu pas, op je 15de vertel je erover? was je dan al niet eerder bang? zagen je ouders dan niet dat jij bang was ofzo? ik wil echt niet zo'n nachtmerries krijgen, niet in dromen en ook niet in verbeelding. ik wil dat niet, dat zet mijn leven overhoop. Ik zie niet eens zo'n dingen en ben elke avond soms bang, gewoon, van alleen te zijn in een kamer. ik zie per toeval altijd enge reclames van nieuwe horrorfilms, ik haat het zo ontzettend erg! in mijn eigen bed, of als ik met mijn zus in een kamer slaap ofzo, ben ik minder bang. ook al is het mijn zusje van 4, ik ben dan toch minder bang. Ik snap echt niet hoe je eigen verbeelding dat kan doen met je. ik wil een leuk leven, maar als zoiets ook bij mij gebeurt... dan ga ik het uitschreeuwen, zo'n bang mens ben ik. Ik vertelde tegen mijn oma dat ik nooit wou slapen, ze heeft niet echt een eng huis ofzo, maar als mijn zus er niet is (want we slapen samen in een kamer) voel ik me zo alleen, de bedden staan allebei in het midden van de kamer. ik slaap alleen in bedden die tegen iets staan tegen een muur of kast, niet in bedden waar rondom allemaal veel, enge plaats is. (of zoiets jullie begrijpen wel..) vroeger was ik banger, maar nu minder. ik heb nog steeds schrik, maar als ik dat zeg tegen mijn ma, dan zegt ze 'Seg, ik zit in de living, er kan niemand binnen komen. de deur is op slot, he' maar geesten en dergelijke kunnen door de deur, als ze al bestonden. ik hou me steeds voor: "er is mij in heel mijn leven nog niets engs overkomen. Als ik dat blijf denken, komt alles wel goed" als ik mijn gedachten wil verzetten denk ik aan iets waar ik steeds aan wil denken. leuke dagen en de jongen waar ik verliefd op ben en dergelijke. ik denk aan mijn familie, en aan toffe dingen. ik probeer zo min mogelijk aan enge dingen te denken. Laura, heeft er bij jou in het echt echt, niet in verbeelding, maar real iets pijn gedaan van dat monster? heb je schrammen? of heeft je verbeelding je pijn voorgedaan ofzo?
Cyber
Member
Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje za 17 okt 2015 - 13:51
Antwoord op Zoé:
Nou ja ik heb het al sinds mijn 8 en ik schreeuw het altijd nog net niet uit. Wel ben ik altijd zo bang geweest. Soms zelfs nog banger dan nu. Dat ik echt mijn eten niet op durfde te eten of zo snel mogelijk in mijn bed sprong, bang dat het me langs onder het bed zou aanvalen :/ en ja ik ben ook een angstig type wat dit enkel verergert. En ja ik ben maar 1 keer echt bezeerd geweest. Ik sta wel altijd op met pijn in mijn armen en dat mijn benen kraken. Maar ik heb 1 keer in mijn nachtmerrie teruggevochten en toen schopte ik tegen het monster waarna ik wakker werd met een opgezwollen pijnlijke voet. Heb ik lang last van gehad. En soms zie je krassporen op mijn armen (zo net niet door mijn huid) ma die vagen weg n
Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje zo 18 okt 2015 - 15:56
Antwoord op Laura:
Spoiler:
Hoe kan dat? is dat je verbeelding die je pijn laten zien en voelen? Ik snap het echt niet en ik wil het ook niet. Ik wil alleen dat je er vanaf bent. Je kan niet altijd blij zijn wanneer je leven vanbinnen verwoest word. Ik kan me niet voorstellen dat je al meer dan 5 jaar zo geleefd hebt. Ga net zoals Eline met en psycholoog praten, die gaat je begrijpen en helpen. Dat wens ik voor jou <3
Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje zo 18 okt 2015 - 23:05
Nou, m'n vader heeft het ineens echt finaal verkloot thuis. Hij komt terug van zijn sport en begint ineens te zeuren over dat hij niet in het eerste en beste team zit maar zijn zwager en mijn neef wel.. Hij is zo goed in die sport want hij is twee keer Nederlands Kampioen geworden en het is zo raar dat ze hem niet vragen in te vallen. Maar het ergste is nog dat 'ie zei: 'Morgen ga ik langs iedereen, langs mijn vader, langs m'n zwager en ik kom niet thuis.' En tegen m'n moeder zei 'ie ook nog dat hij haar nog wel zou krijgen. M'n moeder en m'n zusje begonnen enorm te huilen en ik hield het maar gewoon in, net zoals m'n vader dat zelf doet. Ergens heeft hij problemen met zijn gevoelens maar hij uit die niet. Mijn moeder is echt enorm bang dat er nu echt iets ergs gebeurd, aangezien m'n vader me al waarschuwde dat het echt heftig zou worden. Ze wilde bijna de politie bellen etc aangezien hij heeft gedreigd met het vermoorden van m'n familie en m'n moeder vermoedt dat hij het huis in de fik wil gaan zetten etc. Aan de ene kant ben ik zo terrified, maar toch ook enorm kalm. Ik snap zijn gevoelens, maar hij lost het verkeerd op. En ik wil gewoon geen band opbouwen, waar ik dus juist zo mee bezig was aangezien ik en me vader elkaar niet bepaald liggen, met iemand die anderen wat aandoet omdat ze niet reageren zoals het in zijn hoofd hoort. Wie weet belandt hij in de gevangenis. Ik ben echt van mening dat mijn ouders beter uit elkaar kunnen gaan en dat m'n vader nodig in therapie moet maar daar is hij te trots voor. En mijn zusje heeft het daarmee het zwaarst. Oftewel, het drama blijft maar komen.
Cyber
Member
Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje wo 21 okt 2015 - 10:35
@sharon, aww das hard. Komt wel goed, hoe groot is de kans dat jouw vader iets doet? Komt echt wel goed.
-- Dat gevoel dat je hebt als je na maanden weer iets wilt doen dat je absoluut niet mag doen. Ik voel me echt zo hatelijk, ik haat mezelf om dit. Ik mag er niet aan denken dat maakt me gevaarlijk. Ik ga he niet doen hoot, maar het is gewoon dat ik soms hoopte dat ik gewoon wat meer haat voelde en meer woede voelde en uitte.
Innerstar
StarClan
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
CAT'S PROFILE Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje wo 21 okt 2015 - 17:40
Dear Friends,
Ik vind het heel lief hoe jullie me aan een vriend en shizz proberen te helpen. Maar ik hoef die hulp niet, want ik wil geen vriend. Echt niet, ik wil niks meer te maken met alles wat tot het kopje "liefdesrelatie" behoort. Ik heb genoeg aan vrienden, mijn familie en mijn hobby's. Voor mij is liefde niets meer dan een sleutel naar shit waar ik geen behoefte aan heb. Ik ben daar zo done mee. Een poosje is het leuk en dan wordt het saai en dat heb je weer een gebroken hart. Please, ik hoef geen boyfriend meer. Echt niet. Ik heb mezelf verdomme door al dat gepush en invloed bijna in een date gesproken bij mij thuis terwijl ik home alone ben. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan, want teneerste. Ik heb een hekel aan films als Paranormal Activity en ten tweede, dat gaat fout en dan heb ik weer spijt en voel ik me k-u-t. Want ik weet hoe dat werkt en ik ken mezelf. Ik ben niet steady genoeg. Ik ben nu gelukkig! Dus waarom zou ik dat op het spel zetten door mezelf in een relatie te werken? Alsjeblieft. Ik ben recent nog kei hard afgewezen en dat was een hele goede eye-opener. Want voor ik die dude ontmoette was ik blij en gelukkig, en ik was nog gelukkiger toen ik verliefd werd, en daarna werd mijn hart keihard gebroken. Nou nee dus, door zoiets laat ik mijn geluk echt niet beïnvloeden. Dus geen vriend voor mij. Nergens voor nodig.
Dat jullie het weten.
Lots of love, Nathalie.
Quietstep
Member
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje do 22 okt 2015 - 16:31
Mijn medicijnen werken niet meer zo goed als eerst. Ik ben constant prikkelbaar, boos en verdrietig tegelijkertijd en dat verdoofde gevoel is weer terug. Ik kan me niet concentreren en het laatste wat ik wil is dat die stomme depressie mijn opleiding ga verpesten nu ik eindelijk iets doe dat ik echt leuk vind.
Ik voel me echt nutteloos. Ik kan hele uren naar mijn laptop staren en naar muziek luisteren, terwijl ik in mijn achterhoofd al lichte paniek begon te vormen over mijn se's die over twee weken zijn. Haha, maar ik snap mezelf niet eens, laat staan dat.
@Nath; Ik begrijp hoe jij je voelt. Zo zijn sommige jongens nou eenmaal. Ik ben zo al maanden verliefd op een jongen, maar laat dat niet merken. Want mijn hart was al een keer gebroken. En nu denk ik altijd: 'houd eerst van jezelf voordat je van iemand anders houdt' en dat is dus wat ik nu ook doe. Wat me beter laat voelen. Deze youtube-video liet me aan dat denken.
Le klik!:
Innerstar
StarClan
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
CAT'S PROFILE Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan Gender: She-cat ♀ Rank:
Mijn stiefvader, het is van dat hé... Mij mam kan het niet echt meer aan, een paar jaar geleden probeerde ze zm te plegen, maar ze waarschuwde me met, 'bel naar hem, bel naar hem!'. En dat deed ik, hop naar het ziekenhuis, alles is nu van dat al beter. maar nu ligt ze voor de 3de keer in het psychiatrische centrum. stiefvader zegt: je bent een zot! slaap nu! en zij op de grond, onder zetels in haar ondergoed moéten zoeken naar een sim-kaart, die er niet lag, een uur aan een stuk. nu, door hém, ligt ze er weer. nee, hij is de ontsnapte zot! hij is al bijna 4 nachten aan een stuk, ja, letterlijk aan een stuk wakker. en je moet daar volgens mam er wel een middel voor hebben he, snappen jullie het al? ze denkt dat hij drugs gebruikt. niet dat hij stoned door het huis wandelt. maar zo lang wakker blijven, mama alles alleen laten doen. Ze kan het niet meer aan. en dan vandaag op school, tijdens een les gepraat over zelfverwonding, en emoties, waar problemen aan mee doen. niet dat ik mezelf verwon helemaal niet, maar ik dacht aan dingen, zoals die problemen met die rotzak. Dan mijn kleine halfzusje, bijna 5. Ze begrijpt het helemaal nog niet. Nu is ze boos, en zonder dat ze dat weet werkt ze het uit op de rest, ik, mijn zus en mama. Ik moet het iemand vertellen, maar ik heb niet echt meer iemand die ik vertrouw. buiten een goede vriendin. Ze negeert me niet expres, ze eet niet meer, en heeft zelf problemen genoeg thuis. dus haar daar nu mee lastig vallen? nee, dat hoeft er niet bij. aan wie moet ik het dan vertellen? op wc zijn jullie er voor me <3 maar buiten die pc, niet veel andere vrienden die op mijn school zitten, alleen verder weg van me. die zie ik niet vaak meer. het is goed dat ik dit hier nu schreef <3 het moest eraf c:
Ravenheart
StarClan
Kiki 1621 Actief
CAT'S PROFILE Age: I have no age. Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje ma 26 okt 2015 - 11:53
Ik zit echt op het puntje om te breken met mijn vriend. En ik voel me heel ongelukkig en toch ook heel vrolijk.