Lucht-je-hartje - Pagina 16

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Lucht-je-hartje

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 30 ... 44  Volgende
Annie
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 16 DPKsfdL
»Quinty«
74
Actief

CAT'S PROFILE
Annie
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 16 Icon_minitimedo 15 okt 2015 - 19:26

Oh damn, that's rough Evelynn *knuf* Hoop dat het een beetje met je gaat :c

--

Ik wordt zo gek hiervan hè ;____; Ik loop al vier dagen met een anxiety aanval rond. Concentratie is op nul, hoofdpijn, misselijk en het constante gevoel dat ik moet janken. Ik heb gister al school afgebeld, hopend dat een beetje rust me goed zou doen. Vandaag ging het beter, maar nu wil ik weer gewoon de ogen uit mn kop janken. Ik weet ook wel dat het komt door problemen om me heen, er lopen wat privé zaken niet lekker, maar waarom moet mn lichaam er nou weer zo op reageren. Ik voel me verdomme al onzeker genoeg en dan kan ik dit er echt niet bij gebruiken ;_____;
Ben blij dat ik morgen naar Walter kan en daar gewoon alles onder kan janken ... Misschien dat dat oplucht :/
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 16 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 16 Icon_minitimedo 15 okt 2015 - 20:23

@Quinty, wat is anxiety eigenlijk?

Man ik ben echt zo f*cked up ;-; ik word hier gek. Ik had er vroeger ook last van.. Maar nooit zo erg als nu. Ik ben nu ook al 2 weken niet naar school geweest en gisteren heb ik geweend, voelde me misselijk en had koppijn xc nu zit het zo dat ik constant als ik eet gehijg in mijn nek hoor en ook echt voel. En ik zie constant dat zwart raar beest/monster. Het volgt me overal. Nu zit het ook vlak voor de tv naar me te staren. Het zit daar gewoon te zitten nu. Maar in mijn nachtmerries komt het me echt opzoeken. En dan komt het tot leven. Dan lijk ik gewoon te slapen en hoor ik plots geklop van de andere kant van de muur. Word ik "wakker" (in mijn droom dus ik sliep nog) en "sta ik op" en stap ik door het huis enzo. En dan valt dat beest me aan.. En in het echt heeft het me al 1 keer echt aangeraakt (dus niet gewoon gehijgt, gezeten en gekeken) en dat voelde zoooo koud en ik voelde me zooo bang. Mijn mam ofz weet er niet van maar ik ben gewoon zo bang ;-; schrik constant van alles en ben bang dat het me in het echt ook gaat aanvallen xC
Annie
Member
»Quinty«
74
Actief

CAT'S PROFILE
Annie
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 16 Icon_minitimedo 15 okt 2015 - 21:01

@Laura; Anxiety is een karakter emotie waarbij je het constante gevoel van onzekerheid en onrustigheid hebt. Vaak gaat het gecombineerd met nerveusheid :')
In mijn geval voel ik me misselijk [als ik nerveus ben slaat dat op mn eetlust en stop ik met eten (A)], krijg hoofdpijn door het zorgen maken en voel me huilerig omdat ik het idee heb dat alles misloopt en dat dat mijn schuld is.
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 16 Icon_minitimedo 15 okt 2015 - 21:10

@Quinty, awhhh dan hoop ik echt dat het beterd <3 hugs e meid. Moet niet leuk zijn. Ik kan het me heek goed voorstellen.
Innerbreeze
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 16 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 16 Icon_minitimevr 16 okt 2015 - 18:37

@Laura, Dat moet zo ontzettend klote zijn ;_; ik krijg nu al schrik. Hoe kan je nu een monster zien?? vertel het tegen iemand, je ma, en zeg dat 't geheim moet blijven ofzo. zeg het in ieder geval tegen iemand die je vertrouwt, want anders ben je helemaal alleen enzo.. brrr, hoe kan het je aanvallen? voel je dat dan echt? ik durf er niet meer naar vragen, ik zie niet eens zo'n dingen en ben nu al bang..
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 16 Icon_minitimevr 16 okt 2015 - 20:26

@Zoé, ik zie het al sinds mijn 8 ofzo dus ja al vrij lang :s ben er ook nogal bang van. Maar ja dan komt hij zig zaggend naar me toegelopen en springt hij plots op me (hij is echt snel) ma het is pretty sadistich dus ik zet het even tussen spoilers

Warning:

Maar ik heb het gisteren tegen mn mams gezegd.. En ze reageerde redelijk rustig alleen mag ik nu beperkt op computer/tv (da schijnt zoiets te verergeren) enz. Deed wel goed, woensdag moet k het tegen mn therapeut zeggen.
Emeraldtail
Member
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 16 Icon_minitimevr 16 okt 2015 - 22:18

@Laura (het is een iets langere post geworden dan ik dacht dus ik zet het even in een spoiler:
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 16 Icon_minitimevr 16 okt 2015 - 22:35

O mijn god Eline, ik weet hoe erg het is zo iets te zien. Al een geluk slaapwandel ik niet want dat lijkt me ook vrij eng :/ maar ja ik ben gewoon te bang om een kik tegen The back death (zoals ik hem al een tijdje noem) te geven want dan begint hij te flippen en te schreeuwen. Ik durf de wc niet meer doorspoelen want dan gaat hij schreeuwen en een soort van huil-schreeuwen. Ik hoop echt dat ik van hem vanaf geraak. Maar dit deed me heel goed hoor <3 dan heb ik het gevoel dat ik niet de enige ben.
Innerbreeze
Member
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 16 Icon_minitimeza 17 okt 2015 - 13:33

Eventjes in een spoilertje..
Spoiler:
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 16 Icon_minitimeza 17 okt 2015 - 13:51

Antwoord op Zoé:
Innerbreeze
Member
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 16 Icon_minitimezo 18 okt 2015 - 15:56

Antwoord op Laura:
Spoiler:
Sassyrose
Member
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 16 Icon_minitimezo 18 okt 2015 - 23:05

Nou, m'n vader heeft het ineens echt finaal verkloot thuis. Hij komt terug van zijn sport en begint ineens te zeuren over dat hij niet in het eerste en beste team zit maar zijn zwager en mijn neef wel.. Hij is zo goed in die sport want hij is twee keer Nederlands Kampioen geworden en het is zo raar dat ze hem niet vragen in te vallen. Maar het ergste is nog dat 'ie zei: 'Morgen ga ik langs iedereen, langs mijn vader, langs m'n zwager en ik kom niet thuis.' En tegen m'n moeder zei 'ie ook nog dat hij haar nog wel zou krijgen. M'n moeder en m'n zusje begonnen enorm te huilen en ik hield het maar gewoon in, net zoals m'n vader dat zelf doet. Ergens heeft hij problemen met zijn gevoelens maar hij uit die niet. Mijn moeder is echt enorm bang dat er nu echt iets ergs gebeurd, aangezien m'n vader me al waarschuwde dat het echt heftig zou worden. Ze wilde bijna de politie bellen etc aangezien hij heeft gedreigd met het vermoorden van m'n familie en m'n moeder vermoedt dat hij het huis in de fik wil gaan zetten etc. Aan de ene kant ben ik zo terrified, maar toch ook enorm kalm. Ik snap zijn gevoelens, maar hij lost het verkeerd op. En ik wil gewoon geen band opbouwen, waar ik dus juist zo mee bezig was aangezien ik en me vader elkaar niet bepaald liggen, met iemand die anderen wat aandoet omdat ze niet reageren zoals het in zijn hoofd hoort. Wie weet belandt hij in de gevangenis. Ik ben echt van mening dat mijn ouders beter uit elkaar kunnen gaan en dat m'n vader nodig in therapie moet maar daar is hij te trots voor. En mijn zusje heeft het daarmee het zwaarst. Oftewel, het drama blijft maar komen.
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 16 Icon_minitimewo 21 okt 2015 - 10:35

@sharon, aww das hard. Komt wel goed, hoe groot is de kans dat jouw vader iets doet? Komt echt wel goed.

--
Dat gevoel dat je hebt als je na maanden weer iets wilt doen dat je absoluut niet mag doen. Ik voel me echt zo hatelijk, ik haat mezelf om dit. Ik mag er niet aan denken dat maakt me gevaarlijk. Ik ga he niet doen hoot, maar het is gewoon dat ik soms hoopte dat ik gewoon wat meer haat voelde en meer woede voelde en uitte.
Innerstar
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 16 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 16 Icon_minitimewo 21 okt 2015 - 17:40

Dear Friends,

Ik vind het heel lief hoe jullie me aan een vriend en shizz proberen te helpen. Maar ik hoef die hulp niet, want ik wil geen vriend. Echt niet, ik wil niks meer te maken met alles wat tot het kopje "liefdesrelatie" behoort. Ik heb genoeg aan vrienden, mijn familie en mijn hobby's. Voor mij is liefde niets meer dan een sleutel naar shit waar ik geen behoefte aan heb. Ik ben daar zo done mee. Een poosje is het leuk en dan wordt het saai en dat heb je weer een gebroken hart. Please, ik hoef geen boyfriend meer. Echt niet.
Ik heb mezelf verdomme door al dat gepush en invloed bijna in een date gesproken bij mij thuis terwijl ik home alone ben. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan, want teneerste. Ik heb een hekel aan films als Paranormal Activity en ten tweede, dat gaat fout en dan heb ik weer spijt en voel ik me k-u-t. Want ik weet hoe dat werkt en ik ken mezelf. Ik ben niet steady genoeg.
Ik ben nu gelukkig! Dus waarom zou ik dat op het spel zetten door mezelf in een relatie te werken? Alsjeblieft. Ik ben recent nog kei hard afgewezen en dat was een hele goede eye-opener. Want voor ik die dude ontmoette was ik blij en gelukkig, en ik was nog gelukkiger toen ik verliefd werd, en daarna werd mijn hart keihard gebroken. Nou nee dus, door zoiets laat ik mijn geluk echt niet beïnvloeden. Dus geen vriend voor mij. Nergens voor nodig.

Dat jullie het weten.

Lots of love,
Nathalie.
Quietstep
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 16 XHmqJYs
Demi
1896
Afwezig
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."

CAT'S PROFILE
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 16 Icon_minitimedo 22 okt 2015 - 16:31

Mijn medicijnen werken niet meer zo goed als eerst. Ik ben constant prikkelbaar, boos en verdrietig tegelijkertijd en dat verdoofde gevoel is weer terug. Ik kan me niet concentreren en het laatste wat ik wil is dat die stomme depressie mijn opleiding ga verpesten nu ik eindelijk iets doe dat ik echt leuk vind.
Reedpaw
Member
Svoof
152
Actief

CAT'S PROFILE
Reedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 16 Icon_minitimevr 23 okt 2015 - 20:13

Ik voel me echt nutteloos. Ik kan hele uren naar mijn laptop staren en naar muziek luisteren, terwijl ik in mijn achterhoofd al lichte paniek begon te vormen over mijn se's die over twee weken zijn.
Haha, maar ik snap mezelf niet eens, laat staan dat.
Zorro
Member
Lotte
83
Actief

CAT'S PROFILE
Zorro
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 16 Icon_minitimevr 23 okt 2015 - 20:25

@Nath; Ik begrijp hoe jij je voelt. Zo zijn sommige jongens nou eenmaal. Ik ben zo al maanden verliefd op een jongen, maar laat dat niet merken. Want mijn hart was al een keer gebroken. En nu denk ik altijd: 'houd eerst van jezelf voordat je van iemand anders houdt' en dat is dus wat ik nu ook doe. Wat me beter laat voelen.
Deze youtube-video liet me aan dat denken.
Le klik!:
Innerstar
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 16 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 16 Icon_minitimevr 23 okt 2015 - 21:02

@Lotte; haha thanks! En dat youtube filmpje is wel echt awesome. Thanks c:
Innerbreeze
Member
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 16 Icon_minitimevr 23 okt 2015 - 21:24

nogal lang dus maar een spoilertje:
Spoiler:
Ravenheart
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 16 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 16 Icon_minitimema 26 okt 2015 - 11:53

Ik zit echt op het puntje om te breken met mijn vriend. En ik voel me heel ongelukkig en toch ook heel vrolijk.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 16 Icon_minitime

Lucht-je-hartje
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 16 van 44Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 30 ... 44  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: