|
|
Empress H 894 Actief That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje ma 31 okt 2016 - 16:42 | |
| Als iemand niet echt precies weet wat 'social anxiety' is dan zullen jullie het niet zo snel begrijpen maar - Spoiler:
Alright, dus mijn cijfers zijn best wel laag gegaan. Wat de meesten wel zullen begrijpen als ik voor een korte termijn niet echt actief ben. Wat mij wel zorgen maakt is dat ik nogal aan anxiety lijdt. Dat is gewoon angst. Maar ik heb angst voor kleine ruimtes met wildvreemden mensen. En jullie weten dus al waarschijnlijk waar ik naartoe ga met dit. Het probleem is, als ik met iemand ben die ik ken, een vriendin bijvoorbeeld, is het no problemo wanneer ik in een kamer ben met andere mensen die ik niet ken. In het openbaar is het ook niet zo erg problematisch. Maar wanneer ik alleen ben, is het totaal anders. Ik kan me dan niet concentreren en focus ik me alleen op dingen die mijn aandacht trekken. Mijn telefoon bijvoorbeeld. Helaas, zoals ik zal zei, gaan mijn cijfers echt gevaarlijk omlaag. En wordt ik dus soort van gedwongen om Bijles te nemen. Wat ik dus vandaag ga krijgen. Het is ergens in de bibliotheek met mensen die ik dus helemaal niet ken. En dan krijg ik zomaar hartkloppingen, ik krijg het langzaamaan benauwt en kan me natuurlijk nergens op concentreren. Dus staar ik gewoon naar mijn huiswerk, wat dus weer onafgemaakt blijft als ik naar huis ga. Dat betekent dat, hoeveel mijn moeder ook haar best doet, een Bijles in een wildvreemde plek met wildvreemde mensen werkt juist het tegenover van wat je van mij kan verwachten.
En dat was mijn dramatische rant, wat ik eigenlijk niet zo nodig belangerijk vond om het hier te plaatsen. Maar ik moest het toch kwijt :')
|
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje ma 31 okt 2016 - 19:37 | |
| - Tornado schreef:
- Als iemand niet echt precies weet wat 'social anxiety' is dan zullen jullie het niet zo snel begrijpen maar
- Spoiler:
Alright, dus mijn cijfers zijn best wel laag gegaan. Wat de meesten wel zullen begrijpen als ik voor een korte termijn niet echt actief ben. Wat mij wel zorgen maakt is dat ik nogal aan anxiety lijdt. Dat is gewoon angst. Maar ik heb angst voor kleine ruimtes met wildvreemden mensen. En jullie weten dus al waarschijnlijk waar ik naartoe ga met dit. Het probleem is, als ik met iemand ben die ik ken, een vriendin bijvoorbeeld, is het no problemo wanneer ik in een kamer ben met andere mensen die ik niet ken. In het openbaar is het ook niet zo erg problematisch. Maar wanneer ik alleen ben, is het totaal anders. Ik kan me dan niet concentreren en focus ik me alleen op dingen die mijn aandacht trekken. Mijn telefoon bijvoorbeeld. Helaas, zoals ik zal zei, gaan mijn cijfers echt gevaarlijk omlaag. En wordt ik dus soort van gedwongen om Bijles te nemen. Wat ik dus vandaag ga krijgen. Het is ergens in de bibliotheek met mensen die ik dus helemaal niet ken. En dan krijg ik zomaar hartkloppingen, ik krijg het langzaamaan benauwt en kan me natuurlijk nergens op concentreren. Dus staar ik gewoon naar mijn huiswerk, wat dus weer onafgemaakt blijft als ik naar huis ga. Dat betekent dat, hoeveel mijn moeder ook haar best doet, een Bijles in een wildvreemde plek met wildvreemde mensen werkt juist het tegenover van wat je van mij kan verwachten.
En dat was mijn dramatische rant, wat ik eigenlijk niet zo nodig belangerijk vond om het hier te plaatsen. Maar ik moest het toch kwijt :')
Pb onderweg voor wat help en tips! c: |
|
| |
D' 201 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje vr 4 nov 2016 - 14:46 | |
| Het zal wel iets van een jaar zijn, als niet wat langer. Ik weet dus in zijn totaalheid niet meer wat er zoal gebeurd is op dit forum, en laat me dit even duidelijk maken, ik ben ook voorlopig nog niet van plan om weer opnieuw te rpg'en, maar om één of andere reden zal dat hopelijk op een dag weer gebeuren :p
Nou om het simpel te houden, de rexen waarom ik in dit topic post is om even te zeggen dat ik weer eens moeilijke dagen heb. Zowel thuis als op school, maar dat de reden voor mijn terugkeer is vanwege velen van jullie, leden, moderators en administrators.
Ik zal hier namelijk niet 24/7 blijven rondhangen, dus zullen jullie ook niet teveel last van me hebben (zie dit als een grapje want ik weet what a pain in the ass ikzelf ben :') Maar dus, ik mis jullie allemaal en voor even wie contact met me wil houden, mijn inbox staat open (d8 ik xD) en je kunt me ten alle tijde op fb/messenger/whapp bereiken indien je dit wilt.
Assie/DmX |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje vr 4 nov 2016 - 19:05 | |
| Hey Assie! Ik wil gewoon zeggen: Van Harte welkom! Ik heb je in iedergeval met mijn hele hart gemist :') Toen Jeff en Silvergale wegwaren stierf er een stukje van Cyber ;') Ik hoop je hier nog veel te zien. |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje vr 4 nov 2016 - 19:41 | |
| Thnx dear. Rpgen zit er voorlopig niet meer in bij deze. (ww slender en silvergale kwijt haha xD) |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje di 8 nov 2016 - 13:45 | |
| God, het lijkt even alsof alles in één week moet gebeuren :')) Oktober was al een drukke rot maand, maar deze week is echt de klap op de vuurpijl zeg. Stress hem nu al helemaal, en het is pas dinsdag. Ik ben zo klaar verdomme |
|
| |
Bob 150 Actief Without losing a piece of me
How do I get to heaven?
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje vr 11 nov 2016 - 20:34 | |
| - Spoiler:
Gwn wtf? Je kan wel zeggen dat je me accepteert zoals ik ben en al die shit, maar als je geïrriteerd of boos wordt zodra een gay persoon ziet, iemand iets positiefs zegt over gay mensen, er heel duidelijk over bent dat je vind dat gay mensen niet mogen trouwen, maar je bent nog gwn een dikke homofoob, en voel ik me nog steeds niet om mn gemak bij je.
Oud nieuws mijn moeder verdraagt alleen gay mensen als ze familie zijn, en hun seksualiteit voor de hele wereld verbergen. Toch is ze ervan overtuigd dat ze de meest supportieve moeder is die ik zou kunnen hebben.
|
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje zo 13 nov 2016 - 0:23 | |
| Oh god wat voel ik me soms alleen. |
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje zo 13 nov 2016 - 11:23 | |
| - Spoiler:
Alright, ikzelf voel al dat ik best wel irritant doe omdat ik altijd mijn problemen openstel en dat het best wel irritant kan zijn als ik steeds ga zeuren over mezelf. Maar ik voel al dat mijn depressie terug is. Wat dus ook de reden was voor mijn inactiviteit. Maar nu ik terug ben heb ik al best wel voor een korte tijd zonder problemen kunnen leven, vandaar dat ik dan dus besloot om actief te raken en nieuwe accounts te beginnen etc. Om de een of andere reden voel ik me altijd geduwd en gedrukt als ik binnen een bepaalde tijd niet bijpost, want ik wil natuurlijk dat iedereen hier lol heeft, en dat gaat dus niet lukken als ik langzaam begin te posten. Afijn, ik heb genoeg inspiratie gehad de laatste tijd om Shallow aan te maken en ook om accounts van anderen over te nemen enzo. Met dit bericht bedoel ik dus dat dankzij mijn depressie ik niet meer zo erg actief zal zijn, maar ik zal beloven om tenminste dagelijks te posten zoals altijd. Mijn moeder weet het al en ik ga hoogstwaarschijnlijk weer op therapie. Maar ik vond dat jullie deze uitleg verdienden zodat jullie niet zo erg aan mij zouden ergeren.
|
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje zo 13 nov 2016 - 18:47 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje wo 16 nov 2016 - 22:59 | |
| Hoofdpijn, stress, depressie en ruzie met je beste vriendin + schuldgevoel kan er nog wel bij hoor. Ugh. 2016 is duidelijk niet mijn jaar. |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje do 17 nov 2016 - 15:26 | |
| Ik ben het zo zat dat als ik één keer iets verkeerd doe komt dat natuurlijk meteen weer door mijn autisme. Ik haal negens en tienen op school, gedraag me goed en ik doe mijn huiswerk. En dan kom ik één keer te laat, krijgt mijn moeder meteen een mailtje waarin staat dat ze me moet leren om me aan afspraken te houden (rekenbijles). En dat komt allemaal volgens hen door mijn autisme.
Serieus, wat heeft één keer te laat komen te maken met autisme? |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje do 17 nov 2016 - 16:56 | |
| - Bronzemask schreef:
- Ik ben het zo zat dat als ik één keer iets verkeerd doe komt dat natuurlijk meteen weer door mijn autisme. Ik haal negens en tienen op school, gedraag me goed en ik doe mijn huiswerk. En dan kom ik één keer te laat, krijgt mijn moeder meteen een mailtje waarin staat dat ze me moet leren om me aan afspraken te houden (rekenbijles). En dat komt allemaal volgens hen door mijn autisme.
Serieus, wat heeft één keer te laat komen te maken met autisme? Echt he... ken het. Precies hetzelfde. Alles gaat goed en doe je goed en er is niets aan de hand want dan ben je de talentvolle autist. Zeggen ze dat je geweldig bent. Gaat een ding fout ben je ineens de slechte en rare autist die nooit iets goed doet en niet aan verwachtingen kan voldoen. Oh, ze kan het toch niet komt vast door haar autisme. Eh... we zijn ook gewoon mensen en hebben ook "normale" fouten die niets met een toevalligheid van autisme te maken hebben... |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje vr 18 nov 2016 - 12:24 | |
| Gaan samenwonen is zo hectisch en zoveel regelen ugh. :') |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje vr 18 nov 2016 - 17:32 | |
| Soms heb ik het gevoel dat ik echt super slecht ben in rpg'en tbh. :'''')
Sorry, dit zit me gewoon dwars en moest het even kwijt ~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje vr 18 nov 2016 - 22:23 | |
| Soms wil je gewoon slapen. Voor eeuwig.
|
|
| |
D' 201 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje za 19 nov 2016 - 10:33 | |
| Toen wilde je stiefma je broer zijn ps3 verkopen omdat hij een ps4 aangekocht heeft en heeft niemand een zier geeft om wat jij wilt want jij 'haatte de playstation altijd al' wow is dat zo dan?
Ugh ben echt wel pissed hoor die stomme genderrollen hier altijd. 'Meisjes spelen niet op een playstation das alleen voor jongens' -.- wel leuk dan. Weer eens gediscrimeerd worden he |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje za 19 nov 2016 - 22:57 | |
| Je voelt je verlaten en vertelt je bestie dat je tijd alleen nodig hebt. Terwijl ze het al zwaarder heeft. En dan zegt mij jaloezie dat ze het vast overdrijft. God wat ben ik toch een vreselijke vriendin. |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje za 19 nov 2016 - 23:12 | |
| - Snowpaw. schreef:
- Soms heb ik het gevoel dat ik echt super slecht ben in rpg'en tbh. :'''')
Sorry, dit zit me gewoon dwars en moest het even kwijt ~ Eyy, dat moet je niet denken x Je RPG't geweldig en t gaat niet over of het goed is of niet, het gaat er om dat je er plezier aan beleefd <3 ________________________ I wish I didn't have all these trust issues |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje ma 21 nov 2016 - 0:18 | |
| Ik kan heel slecht met suïcidale mensen het spijt me.. Voel me altijd heel slecht maar ik weet nooit wat ik ze moet vertellen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje | |
| |
|
| |
|