|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje zo 3 jan 2016 - 22:04 | |
| Hey Soof, je hebt altijd me nog<3 En wtf, bang van spiegels? De mijne barsten als ik erin kijk :'D Nah, just kidding. Je bent beeldschoon joh, als ik kon dan wou ik eruit zien als jou, echt waar<3 |
| | | Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje wo 6 jan 2016 - 20:57 | |
| - liefdesdrama lmao :C :
Ja dit is nou niet echt het nieuws wat ik hier wil vertellen maarja
Het is uit met mijn vriendje :c Hij heeft het uitgemaakt. Ik zag het al aankomen zeg maar want in de vakantie reageerde hij niet als ik zei dat ik van hem hield ofzo en ja ik voelde gewoon over app al een spanning en ik heb hem geen een keer gezien. We zouden naar de film gaan en oud en nieuw vieren maar hij kon toen allebei de keren niet meer. Afgelopen maandag hadden we de hele dag repetitie voor musical en hij was heel afstandelijk naar mij maar naar zo'n meisje uit de 5e helemaal niet en hij ging naast haar zitten en op gegeven moment samen muziek luisteren en zo. We fietsten samen naar huis maar toen was hij heel stil. Toen we langs zijn huis fietste vroeg hij of ik nog even binnen wilde komen, dat was inmiddels al een maand geleden (de laatste keer). Op de bank heeft hij het me verteld, hij vond het heel erg moeilijk en we hebben veel geknuffeld maar ja het was over. Het was dus al maandag zo maar ik wilde het toch nog kwijt, sinds zaterdag op zondag (die nacht) kan ik niet slapen en ik heb nu twee nachten zitten huilen, gisteren zelfs slaappilletjes gekregen van mijn moeder. Op dit moment gaat het wel weer een beetje maar ik denk de hele tijd aan hem en aan dingen die we hebben meegemaakt en dan moet ik weer huilen. Ik heb echt een drukke rotweek en volgende week testweek dus ik kan het er gewoon niet bij hebben, het is overvol daar en ik raak dan in paniek, gisteren kreeg ik een enorme paniekaanval waar mijn moeder bij was. Ik mis hem gewoon en hoewel we vrienden blijven doet het pijn, want ik zie hem elke dag op school en dan glimlachen we en zo en that's it.. Ik ben bang voor de nacht en ook voor mijn toekomst maar ik moet een boom zijn, geen ballon.
|
| | | Eline 63 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Does anyone care? (around the 22 moons)Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje wo 6 jan 2016 - 21:18 | |
| Ik heb al sinds mijn geboorte extreem lage bloeddruk. Ik word heel snel duizelig en zie ongeveer altijd sterretjes. Ik ben heus wel een paar keer naar de huisarts geweest. Maar laatst (ik weet het, klinkt nogal sukkelig:) toen ik mijn veters aan het strikken was voor gym werd ik duizelig. Ik had mijn hoofd naar beneden waar ik nooit zo goed tegen kon. Verder was ik de hele dag al duizelig denk ik. Ik weet niet heel veel meer er van, maar het was heel eng; ik ben flauwgevallen. Dat heb ik een keer eerder geweest. Ik zie hier van alles langskomen en ik weet dat dit echt een mini probleempje is, maar het was eng. Mijn vriendin wou me halen (was te laat, iedereen was al in de zaal) en heeft blijkbaar de gymdocente er bij gehaald. Ben nu thuis want ben duizelig en heb heel erg hoofdpijn. Weet iemand wat ik kan doen? Het was heel eng, en ik wil echt niet weer flauwvallen. Deze keer had ik geluk dat ik mijn veters aan het strikken was en al dicht bij de grond was. Maar ik wil er niet aan denken wat er gebeurd als ik op de fiets flauw val... Ik heb binnenkort een afspraak met mijn huisarts. |
| | | 997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje wo 6 jan 2016 - 22:41 | |
| - Clouddust schreef:
- liefdesdrama lmao :
Ja dit is nou niet echt het nieuws wat ik hier wil vertellen maarja
Het is uit met mijn vriendje :c Hij heeft het uitgemaakt. Ik zag het al aankomen zeg maar want in de vakantie reageerde hij niet als ik zei dat ik van hem hield ofzo en ja ik voelde gewoon over app al een spanning en ik heb hem geen een keer gezien. We zouden naar de film gaan en oud en nieuw vieren maar hij kon toen allebei de keren niet meer. Afgelopen maandag hadden we de hele dag repetitie voor musical en hij was heel afstandelijk naar mij maar naar zo'n meisje uit de 5e helemaal niet en hij ging naast haar zitten en op gegeven moment samen muziek luisteren en zo. We fietsten samen naar huis maar toen was hij heel stil. Toen we langs zijn huis fietste vroeg hij of ik nog even binnen wilde komen, dat was inmiddels al een maand geleden (de laatste keer). Op de bank heeft hij het me verteld, hij vond het heel erg moeilijk en we hebben veel geknuffeld maar ja het was over. Het was dus al maandag zo maar ik wilde het toch nog kwijt, sinds zaterdag op zondag (die nacht) kan ik niet slapen en ik heb nu twee nachten zitten huilen, gisteren zelfs slaappilletjes gekregen van mijn moeder. Op dit moment gaat het wel weer een beetje maar ik denk de hele tijd aan hem en aan dingen die we hebben meegemaakt en dan moet ik weer huilen. Ik heb echt een drukke rotweek en volgende week testweek dus ik kan het er gewoon niet bij hebben, het is overvol daar en ik raak dan in paniek, gisteren kreeg ik een enorme paniekaanval waar mijn moeder bij was. Ik mis hem gewoon en hoewel we vrienden blijven doet het pijn, want ik zie hem elke dag op school en dan glimlachen we en zo en that's it.. Ik ben bang voor de nacht en ook voor mijn toekomst maar ik moet een boom zijn, geen ballon.
Nawh Jeltje :/ Ik hoop dat je je snel weer beter voelt nu, als je ooit wil praten d'r over mag je me altijd een whappje sturen <3 Misschien kan ik je niet echt helpen ofzo, want ik ben de ultimate single, maar het is misschien fijn om gewoon te zeggen hoe je je voelt af en toe. Ik ben er meestal 's nachts ook helaas :'3 |
| | | Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje zo 10 jan 2016 - 12:18 | |
| Ik ben echt super blij met Aron! T is echt bijna... 7 jaar geleden dat ik nog zo'n goede klik heb gehad met een paard, zo'n sterke band. Ik heb veel geprobeerd, van Destiny tot paarden die mishandeld waren te helpen. Sinds dat m'n vorige favoriete paard verkocht werd (normaal gingen wij die kopen maar ze hebben dat achter onze rug gedaan) is het volgen van lessen echt verwaterd. Dan ben ik begonnen met Destiny, recreatief rijden. Ik deed echt m'n best, maar t was er gewoon niet.. die klik. Ik vond d'r wel tof, maar het is toch anders. Nu ben ik met haar gestopt, ook deels omdat ze te klein was en ze verkocht werd, en ben begonnen met die mishandelde paarden te verzorgen. Daar zat er ook een leuke tussen, maar het hechten lukte gewoon niet. Klinkt mss grof, maar ik maakte me gewoon geen zorgen om het paard. Bij Diëgo (zo heette m'n favoriete paard van vroeger) huilde ik uren aan een stuk gewoon omdat .. tja, hij eens spierpijn had fzo om het dan overdreven uit te drukken. Maar bij die andere paarden, gewoon niet.. Nu heb ik dat wel met Aron, heel overdreven zelfs. Een maand terug wou ik hem longeren, dat lukte wel maar toen kwam er iemand bij die vond dat hij niet snel genoeg gin en begon er met de zweep op te slaan. Nadien ging hij weg, ik heb de zweep nog wel gebruikt maar ofc niet op hem. Op de grond. Uiteindelijk ben ik ermee gestopt aangezien ik het gewoon niet meer aankon. Hij had gvd striemen op zijn achterwerk. Die avond die volgde heb ik non-stop gehuild, 't allemaal op mezelf gestoken. Ik dacht zelfs dat Aron nu mss bang was fzo en onze band volledig stuk was. Die volgende dag kwam dan de eigenaar, eveneens nu een super goede vriendin, en heb ik t haar gezegd. We hebben dacht ik daarvoor ook nog gebeld aangezien ze doorhad aan m'n sms'en dat er iets mis was. Zij heeft me dan geholpen met t longeren, op de goede manier. Gelukkig deed Aron hetzelfde enzo, heel lief en direct me knuffelen toen ik er was. Dat was echt 'n hele opluchting. k denk ook dat ik anders nooit meer gelongeerd had, met welk paard dan ook.
Nu dus. Wat me echt dwarsligt. Ik wil later super graag in het buitenland gaan studeren. Liefst in Zuid-Korea. Dat wil ik nu al voor zo'n drie jaar. Maar toen kwam Aron. En alhoewel het nog twee jaar duurt voordat ik echt moet kiezen, t lukt nu al niet.. Ik kan Aron niet achterlaten.. Ik twijfel, wil ik doorgaan met de paardensport? Daarvoor was dat een verre droom, aangezien ik gewoon niet een paard had waarmee dat kon. met Aron gaat dat wél. Ik kan meedoen met hoge wedstrijden. Maar.. mijn droom om te studeren kan ik daar niet mee combineren. Ik kan Aron helaas niet mee ontvoeren naar Korea.. ;u; En ook al duurt het nog zo lang, ik pieker er nu toch al over. Ook weet ik niet, ga ik m'n vakantiegeld bijhouden voor studies of voor Aron? Ugh, die gedachte sloopt echt >>
Zo, dat moest er ff uit :') |
| | | 997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje zo 10 jan 2016 - 12:44 | |
| - :
Oke t gaat al een tijdje niet helemaal goed meer met me. Sinds mn beste vriendin een vriend heeft gekregen is echt alles naar beneden gegaan tbh. Hij was eerst ook een goede vriend van mij enzo, maar nooit zo goed als met haar. En nu hebben ze een echt goede relatie, en tis superlief enzo... Maar mn vriendin blijft hem maar over mij kiezen en tis zo, zo deprimerend. Die jongen is letterlijk alles wat ik niet ben en dit geeft me zulke slechte gevoelens. Hij is knap en aardig en grappig en goed op school en rustig en hij kan met iedereen omgaan, weet altijd precies wat er aan de hand is en hoe hij moet reageren, hij is gedisciplineerd, hij is goed in alle sporten, hij is vet muzikaal, hij kan goed tekenen en fotograferen en zo kun je nog wel even doorgaan. Ik voel me gewoon zo waardeloos.
Ik kan helemaal niks vergeleken met dat joch, en ik ben gaan snappen waarom ze hem liever heeft dan mij. Ik bedoel, ik heb niks van humor of zoiets, ik ben saai, ik ben nergens goed in, ik probeer alles maar ik kan niks, ik ben lui, ik ben dik en doe dr ook niks aan want ja ik heb geen discipline, ik haal slechte cijfers, ik lach en praat veel te hard en snap alles veel te laat, ik doe alles fout, ik heb agressieproblemen en ik maak overal een drama van. Ik ben veel te wanhopig ofzo. En t maakt gewoon dat ik me steeds slechter voel over mezelf. Alsof ik echt niks waard ben. En ik ben wel een tijdje gestopt met snijden, wat ik eerst wel deed, maar ik voel gwn niks meer eigenlijk. Alleen nog maar hoe erg ik mezelf haat.
|
| | | 46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje zo 10 jan 2016 - 18:49 | |
| Ik wou dat mijn ouders ophielden met ruziemaken, ik wil er niet meer naar luisteren. |
| | | Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje zo 10 jan 2016 - 19:35 | |
| Ik wil dat ik keuzes kan maken zonder mij er 100 jaar schuldig over te voelen.. |
| | | Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje zo 10 jan 2016 - 20:07 | |
| - Echopaw schreef:
- :
Oke t gaat al een tijdje niet helemaal goed meer met me. Sinds mn beste vriendin een vriend heeft gekregen is echt alles naar beneden gegaan tbh. Hij was eerst ook een goede vriend van mij enzo, maar nooit zo goed als met haar. En nu hebben ze een echt goede relatie, en tis superlief enzo... Maar mn vriendin blijft hem maar over mij kiezen en tis zo, zo deprimerend. Die jongen is letterlijk alles wat ik niet ben en dit geeft me zulke slechte gevoelens. Hij is knap en aardig en grappig en goed op school en rustig en hij kan met iedereen omgaan, weet altijd precies wat er aan de hand is en hoe hij moet reageren, hij is gedisciplineerd, hij is goed in alle sporten, hij is vet muzikaal, hij kan goed tekenen en fotograferen en zo kun je nog wel even doorgaan. Ik voel me gewoon zo waardeloos.
Ik kan helemaal niks vergeleken met dat joch, en ik ben gaan snappen waarom ze hem liever heeft dan mij. Ik bedoel, ik heb niks van humor of zoiets, ik ben saai, ik ben nergens goed in, ik probeer alles maar ik kan niks, ik ben lui, ik ben dik en doe dr ook niks aan want ja ik heb geen discipline, ik haal slechte cijfers, ik lach en praat veel te hard en snap alles veel te laat, ik doe alles fout, ik heb agressieproblemen en ik maak overal een drama van. Ik ben veel te wanhopig ofzo. En t maakt gewoon dat ik me steeds slechter voel over mezelf. Alsof ik echt niks waard ben. En ik ben wel een tijdje gestopt met snijden, wat ik eerst wel deed, maar ik voel gwn niks meer eigenlijk. Alleen nog maar hoe erg ik mezelf haat.
holy shit Evy, wat vervelend :c Als je vriendin haar vriend boven jou verkiest is dat best wel lullig. Ik bedoel bro's before hoe's right? Maar even serieus, je moet jezelf niet zo naar beneden te halen. Allereerst, je bent echt HELEMAAL niet dik. Ik wil echt niet dat je dat over jezelf denkt want dat is echt niet zo! Op de foto's en filmpjes die ik van je gezien heb zag je er echt geweldig uit. Om over de filmpjes maar even door te gaan, want jij kan echt geweldig zingen. Je bent echt super goed! Te veel lachen en praten is helemaal niet erg, dat moet je echt niet als een slechte eigenschap zien. Lachen is gezond en goed c: Je houdt mensen wakker met praten en dat is ook goed. Je kunt beter teveel zeggen dan helemaal niks. Alles te laat snappen zou ook geen probleem moeten zijn, daar is niks verkeerds aan ^^ Ik heb me ook een hele lange tijd slecht over mezelf gevoeld en ik heb ook een vriend gehad maar daar is het net mee uit en ik ben nog best wel in recovery heb ik gemerkt, want ik ben nog steeds wel eens down (gelukkig had ik vandaag een hele goede dag). Probeer je verdriet of woede te uiten op papier of met zingen of ga lekker naar buiten of zo. Snijden is wel een optie natuurlijk maar zeker geen goede en je gaat er echt zoveel spijt van krijgen en dan zal je je alleen maar slechter voelen :/ probeer je talenten te ontwikkelen en denk vooral aan de dingen die je wél kan!! (niet dat je bovenstaande niet bent/kan). Als je je goede eigenschappen telt in plaats van je slechte wordt je vrolijker, dat heb ik ook gedaan en dat heeft me best geholpen c: Zet je hobby's op papier en schrijf dingen op die je dus leuk vindt en die je kan en kijk er vaak naar en doe het! Het kan je zoveel vrolijker maken. Ook lijkt het me goed als je het hierover hebt met je vriendin. Jullie zijn ten slotte vriendinnen en die horen elkaar niet te laten vallen, dat zou ze dus zeker niet mogen doen. Als jij duidelijk maakt wat je voelt zal ze dat begrijpen en kunnen jullie eraan werken ^^ Ze mag natuurlijk heel gelukkig zijn met haar vriend, maar ze mag jou zeker niet vergeten en je niet achterlaten. Je bent zoveel waard, Evy. Ik heb je altijd een geweldig persoon gevonden. Je kan geweldig schrijven, zingen, tekenen en je bent altijd heel aardig en behulpzaam (lees jouw hulppost naar mij maar weer even opnieuw in dit topic ;3) en Evy, je bent echt NIET saai!! Kijk naar je haar en naar je kleren en gewoon je alles c: Je bent geweldig!!! |
| | | Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje zo 10 jan 2016 - 20:33 | |
| Ik woon met mijn 2 zusjes, mam en stiefpa in een appartement. opeens zegt de huisbaas het huurcontract op, en krijgen we maar 3 maanden tijd om een ander stekje te vinden. normaal krijg je 6 maanden. Mijn mam belde naar pap en hij zei dat een vriend van ons (iemand van in de 50) zijn huis gaat verhuren. Maar alleen ik en mijn zus (ik noem d'r even M) z'n huis hebben gezien. met in het totaal misschien 4 ruimtes over het hele huis! 1 badkamer met toilet, 1 grote ruimte met plaats voor keuken en living en dan nog 2 slaapkamers. Hallo! We zijn met 4 die naar dat huis gaan verhuizen! 'mijn stiefpa gaat dus niet mee, we zijn 'm beu) en we gaan uit Duffel naar Lier verhuizen, terwijl we in Duffel naar school gaan. ik ga dan vast nog vaak te laat komen en daar kunnen ze echt niet mee lachen op school, want ik ben een 'te late vaste klant' ondertussen. Maar nog niets is zeker. We krijgen ten slotte nog 3 maand -_- Dit lijkt niet echt erg, maar we balen er allemaal meer over dan de meeste denken :/ maar jullie dingen zijn vast veel erger. |
| | | Anonymous 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje di 12 jan 2016 - 18:21 | |
| Oki, Nynke hier met haar liefdesstruggles. ~
Duss, ik heb twee jongens in mijn klas en ik ben er 99,99% van overtuigd dat ze allebei een crush op me hebben, en da's dan wss al zo sinds ongeveer vorig jaar maart ofzo. En ik vind ze allebei leuk op een andere manier. Ik noem ze even K en L. K helpt me heel vaak met bijv. vorig jaar dat ie m'n schilderij vasthield en ik een foto maakte (want dat was de opdracht), of dat hij vandaag toen mijn lader van m'n laptop uit het stopcontact viel vanwege dat iemand dat grappig vond hij hem weer erin stopte. En meestal als ik met L aan het kletsen ben kijkt hij altijd naar ons enzo. En L is gewoon fcking grappig. Hij is best irritant soms en hij belt me vaak via skype tijdens de les (want m'n school is echt een computerschool haha), maar we zijn opzich best wel close samen. Hij is al een keer voor een project voor school bij mij thuis geweest en ik praat best veel met hem en vorig jaar had hij mij verkering gevraagd, en ik zei nee. De enige reden dat ik toen nee zei was dat mijn beste vriendin op school bij ons zat en die dan natuurlijk frcking spastisch gaat doen enzo omdat het haar buurjongen is en omdat ze knetter gek is. (net zoals ik haha)En ik ben weer zo'n iemand die niks durft als het om liefde draait, dus ik weet ook niet of ik al te aardig ben voor die twee maar ik vind ze wel leuk. En dat durf ik hen dus niet te laten zien. En ik vind het ook zo lastig om uit één van die twee te kiezen want dan vind ik het zo zielig voor de ander..
Well, dat was mijn fancy verhaal die ik moest luchten. - Nynke uit - |
| | | 997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje wo 13 jan 2016 - 19:22 | |
| Pfft, ik zit in zo'n leuk groepproject met kinderen die niks uitvoeren. Van de 1500 woorden in het werkstuk heb ik er hooguit 150 niet geschreven. Voordeel is wel dat als ik veel fouten maak in m'n Spaans, dat ik niks opfok voor anderen, want die hebben niks uitgevoerd c:
NADEEL IS DAT HET OVER 2 EN HALF UUR KLAAR MOET ZIJN bYE |
| | | Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje do 14 jan 2016 - 1:03 | |
| Ik voel me toch een beetje leeg zo. |
| | | Endria 248 Actief We will be everything that we'd ever need
Don't tell me, tell me what I feel
I'm real and I don't feel like boys
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje vr 15 jan 2016 - 20:19 | |
| Van de week verzorgde ik mijn oude paardje weer eens. Die ik zaterdag de deken af, allemaal kale plekken mijt. De nieuwe eigenaren zijn op vakantie dus ik mag haar lekker de hele week behandelen. Op zich niet zo heel erg als ik niet allemaal toetsen had. T paardje gaat natuurlijk voor dus lekker een paar toetsen verpest. Ga ik vandaag naar school glijd ik uit met de fiets, en nu kan ik de hele dag mn knie niet meer buigen. Morgen dus maar naar de dokter, en hopen dat die schade tenminse nog een beetje meevalt. |
| | | Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje di 19 jan 2016 - 14:00 | |
| Blijkbaar zijn de mensen die ik hier het meest vertrouwde juist de meest achterbakse geworden.
thanks |
| | | (nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje wo 20 jan 2016 - 18:43 | |
| Ik weet niet wat het is, maar ik heb nu sinds twee en een halve week weer een vriend en ik irriteer me nu al. Als of liefde voor mij niet gegund is. Ik dacht weer een leuke vriend te hebben, maar ik weet het gewoon niet zo. Hij is zo onzeker en slapjes en ík moet een beetje de sterke persoon zijn, as usual. Ik trek dat niet en ik ben er nu eigenlijk alweer klaar mee. Maar daarnaast is het wel een goede jongen, iets wat ik nog nooit heb mogen hebben, iemand die goed is. Ik weet niet wat het is, behalve dat ik niet happy ben, dat ik hem niet kwijt wil, maar dat ik ook niet verliefd ben... |
| | | Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje do 21 jan 2016 - 17:40 | |
| - xx:
Yeah, I know, goede voornemens zijn meestal bullshit, maar ik had me dit jaar voorgenomen me proberen te omringen met zo min mogelijk negativiteit/mensen die een negatieve invloed op me hebben. Dit gaat best redelijk. Als mensen bij me kwamen en het over dingen wilde hebben die ik liever wilde vergeten/het gewoon even niet over wilde hebben vertelde ik ze dat. Dan accepteerde ze dat en ging het onderwerp over iets anders. Ook probeer ik zelf anders op mensen en situaties te reageren en dingen ook van andere opzichten (vooral een positief opzicht) te bekijken. Gelukkig pakt dit ook goed uit. Helaas zijn er dingen waar je geen tot weinig invloed op kunt hebben, hoe hard je het ook probeert. Een van die dingen is school. Nee, ik heb het niet over hetgeen waar je wél wat aan kunt doen zoals bijvoorbeeld hard je best doen en zelf het initiatief voor dingen nemen. Ik heb het nu vooral over de factoren die je écht niet kan beïnvloeden: de docenten. "Bij ons op school willen we dat leerlingen zelf initiatief nemen als ze iets van de docenten en/of de school willen." Prima toch, alleen een beetje jammer dat jullie je als school daar niet aan houden. Vraag ik om opdrachten die ik niet kan maken gezien je moet meten en tekenen en wij een werkboek op een Ipad hebben, dan reageer je dus niet als docent met "Nee, dat is te veel moeite." Elke keer naar uw les komen waar ik geen malle moer leer is ook veel moeite, en dat is toch ook echt iets waar ik mee ingestemd heb toen ik me op school inschreef. Net als u er (lijkt mij) mee ingestemd heeft om daadwerkelijk les te geven toen u een baan als docent koos. Natuurlijk kon er na mijn ouders zich er mee bemoeid hebben wel een uitgeprinte versie komen, alleen voor mij, twee maanden later! Top! Zelfde verhaal met antwoordbladen, oefen toets antwoorden, planningen, boeken die in spiegelbeeld in de studiewijzers geüpload zijn, heerlijk. Zelfs afspraken die ik samen met mijn ouders en school maak worden niet nagekomen. Nu kan ik op die afspraak niet al te diep ingaan, maar laten we het erop houden dat ik een apart rooster voor iets zou krijgen om mogelijke problemen te voorkomen (mijn idee, dat heet initiatief nemen), dat helemaal prima was en dat ik dus de dag van te voren er zelf achter kom dat daar dus niks van ingekomen is waardoor ik dat hele onderdeel nu maar gewoon geskipt heb. Vinden jullie het gek dat mijn absentie lijst zo lang is? Jullie wisten van mijn BPD toen ik me bijna twee jaar geleden inschreef op de school. Ik zou in alle mogelijke opzichten tegemoet gekomen worden, maar nee. Dyslecten en AD(H)D'ers no offense naar die mensen verder, hoor kunnen oplossingen krijgen voor dingen waar ze tegenaan lopen vanuit school, maar nee, BPD is niet bekend bij kinderen onder de 18 dus hoeven we daar (ondanks hun belofte) maar niets aan te doen. Nu kan ik ergens wel begrijpen dat hun weet daarvan niet groot genoeg is, dus komen ik en mijn moeder zelf met mogelijke oplossingen. Fijn dat daar ook gewoon niet op gereageerd wordt! Zo kan ik nog wel tachtig alinea's schrijven over hoe slecht geregeld alles wel allemaal niet is, maar dan zit ik straks op vijfduizend plus woorden. Het is gewoon niet eerlijk dat ik nu waarschijnlijk mijn examen niet zal halen. Niet omdat ik zelf niet slim genoeg ben of er te weinig energie in steek, maar omdat ik gewoonweg stof mis. Ik moet in één jaar vier jaar aan biologie stof leren, omdat ze het wel leuk vonden dat in ons vakkenpakket te stoppen. Voor Natuurkunde krijg ik gewoon vrijwel geen les. Het is dat ik vorig jaar een top docent had waar ik nu dus het laatste uurtje in de week met een klein groepje les van kan krijgen in mijn vrije tijd, anders zou mijn weet van Natuurkunde net zo groot zijn als een brugklasser in zijn eerste jaar, minder zelfs. Ze hebben zelf toegegeven dat ze ongekwalificeerde leraren voor de examenklassen hebben gezet, belachelijk. Al deze shit zorgt ervoor dat ik het soms gewoon even niet meer weet. Dan zie ik gewoon even niks positiefs meer en stres ik zo erg tot koorts aan toe. Gelukkig zijn mijn ouders heel begripvol, en zelfs mijn moeder is er wel eens om in tranen uitgebarsten. Ik doe zo ongelofelijk mijn best, maar iets leren wat ik nooit geleerd heb is vrijwel onmogelijk.
|
| | | Evelynn 504 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje do 21 jan 2016 - 23:27 | |
| Lieve Juuldepuul, ik wil er heel veel over zeggen, want ik heb die shi't met online zooi ook altijd op school, maar ik heb denk ik toch geen idee hoe dat in elkaar zit bij jou. Dus ik zal maar gewoon zeggen: you can do this! I have faith in u <3 Heel veel succes en ik hoop dat die docenten er met hun stomme koppen nog een tweede keer over nadenken. Maar anders kun je het zeker zelf aan bby C: En dat examen ga je zeker halen ookal geloof je me waarschijnlijk niet als ik dat zeg. Ik wil je altijd nog wel helpen met iets als je dat nodig hebt, just tell me ~ (: |
| | | Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje vr 22 jan 2016 - 16:14 | |
| Oké ik vind het gewoon allemaal niet meer leuk. Ik doe verdomme kei hard mijn best in alles en het lijkt wel als of niets goed mag gaan. Vandaag gevallen met de fiets op weg naar school; result; ik kon door naar de eerste hulp op naar mijn knie te kijken. Niets aan de hand, alleen weer gekneusd en verrekt. Mijn moeder wil dat ik een punt achter mijn nog geen maand oude relatie omdat ze vind dat ik weer achteruit ga. Maar ik wil zelf een zeker gevoel hebben voor ik er een punt achter zet. Ik wil het liefst deze twee weken pauze doorzetten en daarna beslissen. Maar mijn moeder zegt dat ik uitstel en ik weer het verdomme gewoon niet. Ik kan zoveel negatieve punten over die jongen opsommen, dingen waar ik me aan irriteer... maar ook genoeg positieve shit. Shit dat ik nooit eerder heb ervaren in een relatie wat dit nu al zo lastig maakt. Want ik heb niet eerder een échte lieve en respectvolle vriend gehad... Het voelt gewoon als of ik niet gemaakt ben voor de liefde. En het is allemaal ook zo wennen, ik ben like anderhalf jaar singel geweest. Ik voel me echt een zeur nu ik dit zo typ, haha ;w; Maar ik voel me Foxdung, dus ik schrijf het van me af. |
| | | Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje za 23 jan 2016 - 13:06 | |
| Ik weet niet hoe ik me moet voelen. Die puberteit, alles behalve leuk. Maar ik weet niet aan wat het ligt. Mijn stiefvader? Die nu al wel weg is maar bon. De dingen die ik al heb meegemaakt? de dingen die nog gaan komen? School? Het leven? Ik heb iemand nodig die me begrijpt, nou ja, heb ik al, maar niet in real life. Op de pc, op internet, chats. Er zijn mensen die mekaar nodig hebben, en daar hoor ik ook bij. Maar waarom is er dan niet zo iemand in het echte leven? Op school? In de buurt? Per week, minstens 27 uur op de computer. Alleen maar voor mensen die er zijn voor me en die muziek waaraan ik me hecht. Waar ik me kan uiten, hoe ik ben en wat er echt is. Niet van 'oh goed, alles is goed met me'. Trailers en liedjes bekijken en beluisteren van films zoals Suicide Room. Waarom? Waar ben ik mee bezig? Ik snij mezelf niet, en heb totaal geen zm neigingen. Maar waarom gaat het dan niet zo goed met me en waarom kijk ik zo'n dingen? soms is dat gevoel er, maar soms is dat weer helemaal weg en komt het later terug. Ik ben de enige die zoveel zwart draagt op school? Waarom voel ik me soms toch zo alleen? |
| | | | Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |