|
| |
Dorian 539 Actief Setje made by kip
Edit made by Bunny
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje di 1 sep 2015 - 15:00 | |
| @Sharply : Bedankt voor de tips ! ^.^ |
| | | Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje di 1 sep 2015 - 20:41 | |
| Lol het is echt iets voor mij om dan like tegelijkertijd in het positiviteitstopic als in dit topic te posten x'D Maarja, het zal er toch wel even uit moeten, maar allereerst, NYNKEE <3 @Nynke, lieve, lieve Nynke, lieve koorschool bud xD Dit gevoel heb ik nu dus ook kinda cx als je bijna soort van helemaal zeker weet dat hij jou ook leuk vind, ik weet dat het heel moeilijk is maar dan zou ik hem wel vragen c: gewoon op een stille plek of zo ^^ Bouw het anders even op, dat jullie gewoon vaak samen fietsen of wat afspreken en zo c: veel succes <33 (is het een koorschoolkind btw? zoja onhonhonhonhon x3) Okay nou nu komt het hoor, ik weet dat mn hersenen me ontzettend aan het naaien zijn en ik geloof er niet in maar t is gewoon zo stom nu dat het me niet eens pijn meer doet en dat is een slecht teken. Ik zet het wel even in een spoiler want het bevat verliefdheid en heeeele lichte automutilatie, toch hoop ik dat jullie me helpen want t zit me best dwars ;-; ik moet het gewoon ff kwijt... - spoilertjee:
Ik heb dus deze crush op een gozertje waar ik het al een paar keer over heb gehad in het positivio topic, en we zijn gewoon nogal cute samen xD hij vraagt me elke dag om samen te fietsen en dat doen we dan ook, als ik een negende uur heb wacht ie op me en hij geeft me een zak drop xDD en verder hebben we een keer afgesproken op een zaterdag en toen zijn we naar de film gegaan en stuff, en aankomende zaterdag ben ik weer bij hem <3 het punt is, ik heb like none ervaring in de liefde en ik heb het ook al een beetje opgegeven omdat ik mezelf altijd als forever alone beschouwde en mezelf gewoon niet likeable genoeg vond. We zijn sinds begin het 2e jaar vrienden, we stoeiden vaak in de pauzes met schijngevechten en zo en hij riep altijd dat ik helemaal gek in mn hoofd was, maar juist als hij dat zei vond ik het nooit erg, vooral omdat hij er meteen daarna vroeg of ik mee kon fietsen. En ja het begint nu gewoon reals te worden weet je wel. Maar het punt is dus, ik heb het gevoel dat hij mij niet leuk vindt. Niet dat ik daar heel hopeloos over ga doen maar hij is heeel snel verliefd en hij vertelt me altijd op wie. In januari had hij een crush op een meisje (die ik overigens afschuwelijk vind en hij nu ook) en in februari op Valentijnsdag vroeg hij haar maar hij werd gefriendzoned en ik had wel met hem te doen, maar hij was er snel overheen xD anyways, hij heeft mij nu niks verteld ofzo maar ja. Ik heb nu dus doordat ik zo ging twijfelen een nogal negatief zelfbeeld en dat vind ik echt niet leuk. Ik heb een aantal vrienden die door een moeilijke periode gaan/zijn geweest en ik heb ze nooit in de steek gelaten en ze overladen met 'komt wel goed' berichten en positieve verwachtingen en filosofische theorieën. Dit is wel een voordeel want ik weet dat ik ze goed help en daarom geloof ik zelf ook in mijn eigen woorden. Ik geloof dus in mezelf, zeg maar. Maar mijn mind gaat me dan ff naaien en me lopen vertellen dat ik waardeloos ben, of dat ik irritant ben tegen mijn vrienden, dat het nooit wat gaat worden in de liefde etc. Nu ik het opschrijf begin ik er wel een beetje emotioneel van te raken maar meestal zeg ik het dan gewoon met een neutrale stem en het doet me niks meer. Ik heb mezelf in depri buien (want god ik heb enorm veel stemmingswisselingen) ook vaak bestempeld als k*tkind tegenover mijn vrienden. Het eerste wat ze dus zeggen als ze merken dat ik depri ga doen is dat ik dat niet ben, omdat ik het dus blijkbaar zo vaak heb herhaald. Dat zegt echt niet veel goeds. Maar ik kom zo vaak bij ze met mn gezeik dat ik me gewoon zorgen begin te maken dat ik niet irritant ga worden of vermoeiend wat me dan ook weer een negatief zelfbeeld geeft. Dus ik zeg vaak sorry en zo en ja dat moet ik natuurlijk niet steeds zeggen. Ik heb (dit staat er even los van kinda) ook soms hele rare buien wat een heel lang verhaal is en wat ik eens heb uitgelegd, maar als 'oplossing' daarvoor ben ik voor de zomervakantie begonnen met mezelf knijpen als het misgaat of als ik moet stoppen. Ik heb ook met de schoolpsychologe (nadat mn mentor me had doorverwezen) hierover gehad maar die vond het juist wel goed dat het hielp zegmaar. Maar het doet zo Starclanverdomme veel pijn. Vandaag heb ik t weer gedaan tijdens het eten toen er iets mis ging tussen mijn vader en mij, en ik heb er daarna gewoon meteen spijt van. Ik heb ook wel eens wat kleine krasjes gezet met een schroef die je jammer genoeg nog heel vaag ziet omdat ik bruin ben geworden door de zon terwijl ik dacht dat ze weg waren. Ik vind het makkelijk om dat niet te doen, maar dat knijpen hoort er nu gewoon bij en het is gewoon echt een stopmiddel voor me. Maar ik maak wel lichte blauwe plekken bij mezelf en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Dit doet me echter wel iets en soms lig ik er gewoon om te huilen dat ik niet echt normaal kan doen of whatever. En dan het ergste is is dat ik me nu gewoon okay voel. Alles is eruit, dat is natuurlijk fijn, maar ik voel me okay terwijl die dingen nog wat rondspoken. Dus ja alles samengevat: ik heb een crush en we doen zo ontzettend veel samen EN IEDEREEN DIE IK KEN VRAAGT OF WE WAT HEBBEN EN SHIPT ONS OMDAT WE ZO CLOSE ZIJN OPEENS -,- maar het geeft me wel een negatief zelfbeeld en dan maak ik me weer zorgen en gaat het fout. Nu is mijn vraag, moet ik het hier met mijn mentor over hebben? Want het is gewoon niet goed en dat weet ik zelf ook wel, maar ik wil haar ook niet ermee opzadelen. Kijk daar heb je het dus al :c ik kan er nu ook gewoon niks meer aan doen sorry voor het superlange bericht ik hou van jullieee x
|
| | | Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje di 1 sep 2015 - 20:46 | |
| @Jeltje; Thank yaaaaa <3En nee, het is géén koorschoolkind x3 We zijn in de eerste al vrienden geworden, dus chat wel vaak met hem en fiets ook vaak met hem naar huis. Hij is al een keer bij thuis geweest cuz samenwerkingsopdracht. c: Dus eigenlijk ben ik de enige die het probleem is. ;-; Ach, probeer af en toe hem tot staat te krijgen mij te vragen, en op wapp heb ik al zo'n soort vraag gegeven, dus ik hoop het x3 (ik had gevraagd wie hij leuk vond, dus hoop dat ik het uiteindelijk wel durf x))
En, Jeltje, over jouw probleempje, dat heb ik dus ook. Iedereen zegt dat wij echt uber cute samen zijn enzo, en dat is slecht voor mijn 'imago' in de klas. Ik sta namelijk bekend als een jongenshater (a) Wat ik momenteel doe is het gewoon over me heen laten komen, want ja, we zijn cute samen en heb zelfs een keer gedurfd mijn arm over zijn schouder te leggen toen iemand dat vroeg. (daarna wel in een giechelbui gezeten tho, dus mijn vriendin helemaal gek en ons de hele tijd shippen enzo) En als je echt in de put zit kan je me altijd pm'en he c: |
| | | Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje di 1 sep 2015 - 20:55 | |
| - Swallowkit. schreef:
- @Jeltje; Thank yaaaaa <3
En nee, het is géén koorschoolkind x3 We zijn in de eerste al vrienden geworden, dus chat wel vaak met hem en fiets ook vaak met hem naar huis. Hij is al een keer bij thuis geweest cuz samenwerkingsopdracht. c: Dus eigenlijk ben ik de enige die het probleem is. ;-; Ach, probeer af en toe hem tot staat te krijgen mij te vragen, en op wapp heb ik al zo'n soort vraag gegeven, dus ik hoop het x3 (ik had gevraagd wie hij leuk vond, dus hoop dat ik het uiteindelijk wel durf x))
En, Jeltje, over jouw probleempje, dat heb ik dus ook. Iedereen zegt dat wij echt uber cute samen zijn enzo, en dat is slecht voor mijn 'imago' in de klas. Ik sta namelijk bekend als een jongenshater (a) Wat ik momenteel doe is het gewoon over me heen laten komen, want ja, we zijn cute samen en heb zelfs een keer gedurfd mijn arm over zijn schouder te leggen toen iemand dat vroeg. (daarna wel in een giechelbui gezeten tho, dus mijn vriendin helemaal gek en ons de hele tijd shippen enzo) En als je echt in de put zit kan je me altijd pm'en he c: aww nynke das wel cute <33 en jammer haha xDD nee jk maar ja das idd een begin ^^ Ja ik laat het nu ook gewoon maar over me heen komen, en hij raakt mij heel vaak aan en zo en pakt altijd mijn hoed of beanie af of whatever maar hij legt altijd zn arm op mn schouder in zo'n chillin poster, en pakt mn pols en mn stuur en alles. dus ja nu wordt ik dus gewoon zelfs door onbekenden geshipt x'D anyways, dank je dat je er voor me bent <33 ik ben wel weer okay, net voelde ik me een beetje down nadat ik mn eigen tekst las maar jojo heeft me opgefleurd en ik ga morgen gewoon met mn mentor praten ^^ voor haar is het niet gek dat ik sombere buien heb gehad dus ze begrijpt me wel denk ik ;w; |
| | | Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje di 1 sep 2015 - 23:07 | |
| @Bregje Succes oké en je kan altijd je hartje hier luchten, oke? c: (te veel okes in deze zin, stop) Maar ik heb ook dat trekje van dat knijpen, als ik bijvoorbeeld aan iets naars ga denken. Maar zorg dat het niet verder gaat dan dat, want met die schroef, daar kreeg ik eerlijk gezegd wel de bibbers van :c Iig, als jij iets voor hem voelt, of juist niet, maak het duidelijk. In wat voor een relatie je ook zit, vriendschappelijk of wat dan ook, communicatie is het allerbelangrijkst c: En goed dat je met je mentor praat, maar ik weet niet heel zeker of ze met dit soort dingen kan helpen? :0 Maar je kan het altijd proberen ja ^^
@Lotte Nou .. leer hem kennen! Ga wat meer bij hem rondhangen en praat met hem. Als je iemand leert kennen, kom je er beter en sneller achter of je die persoon leuk vindt. Het leuk vinden is ~moeilijk om even uit te zetten, maar als je hem hebt leren kennen kan je beter zeggen of het echt iets is, of meer iets wat maar tijdelijk is. Ik snap dat je 't een beetje naar vindt, en helaas heb ik er geen ervaring mee, maar je hoeft je helemaal nergens van te overtuigen. Het geen gevoelens meer hebben voor je oude vriend (ik neem aan ex?) is niet erg, denk ik? Het is niet voor niets uit, toch? c: Iig, leer die jongen gewoon kennen, vrienden worden kan nooit kwaad, toch? Succes <3 |
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje wo 2 sep 2015 - 17:30 | |
| @Soof
ik heet jeltje maar don't worry XD
ik let er heel erg op en t zal niet gebeuren c: ja wat die schroef betreft, ik was zo radeloos en ik zag hem en ik dacht zovan ja wtf doe jij nou hier en toen heb ik het gedaan, maar niet zo erg dat het bloedde ofzo, je zag gewoon wat rode krasjes, maar die zijn nu dus wit. Maar je hoeft je daar geen zorgen over te maken, mijn vriendin heeft het vaak gedaan en ik heb haar heel vaak toegesproken dus ik weet dat het niet het slimste is cx mijn mentor heeft me vorig jaar al enorm vaak geholpen en ze schrikt nergens meer van heeft ze gezegd, en zij zou me wel kunnen helpen maar vandaag heb ik de moed niet gehad om het haar te vragen (terwijl ik haar best vaak zag). Gelukkig hadden we ook mentoruur en we werken daar met schriftjes. We gebruiken die echter niet heel vaak, maar wel altijd in het begin van het jaar en zij leest alle schriftjes ook nauwkeurig. We moeten vaak vragen beantwoorden van hoe het gaat en of je misschien een gesprekje wilt of als je dingen kwijt wilt, want niet iedereen hoeft dat natuurlijk te weten en de mentoren vinden dat je dingen soms ook beter kunt uitdrukken op papier. Dit heb ik dus gedaan en ik heb opgeschreven hoe ik me voel ( al heb ik mn crush er buiten gelaten x'D) dus waarschijnlijk zal ze dat gauw lezen. Dat mag ik tenminste hopen aangezien ik haar en de andere mentoren de schriftjes weg zag leggen in de kast ;w; ik heb wel onder aan de pagina 'schrijven helpt c': ' geschreven dus hoera xD dank jullie voor je hulp~~ |
| | | Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje wo 2 sep 2015 - 17:59 | |
| Ik kan niet meer eten, ik kan nauwelijks meer drinken, m'n ogen raken ook ontstoken. Morgen maar (weer) een rondje huisarts dan maar. ;-;" Ik haat ziek zijn. |
| | | Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje wo 2 sep 2015 - 18:13 | |
| - Slatepaw schreef:
- Ik kan niet meer eten, ik kan nauwelijks meer drinken, m'n ogen raken ook ontstoken. Morgen maar (weer) een rondje huisarts dan maar. ;-;" Ik haat ziek zijn.
Aawh, beterschap Babs <3 - It will all be fine, I'm sure c: |
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje wo 2 sep 2015 - 18:19 | |
| @Jeltje Sorry, het was laat, ik krijg dan ook zo mijn kuren xD Maar oké glad to hear that ^^ && als je mentor je iets zag schrijven en ze zei dat ze je wil helpen met dingen, dan leest ze dat wel c:
@Babs Beterschap :c jij hebt 't steeds goed te pakken zeg :c |
| | | The whispered song 25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje wo 2 sep 2015 - 18:21 | |
| *voelt zich sad omdat ze faalt in vriendschappen behouden*
Vandaag weer mijn eerste échte schooldag van dit schooljaar gehad.. Het ging redelijk goed, maar ik voelde gewoon niet meer de vriendschappelijke banden die ik vorig schooljaar had. Ik heb gewoon het gevoel dat mijn vrienden eigenlijk niet echt vrienden meer zijn.. Ik vraag me af of dit aan mij ligt, omdat ik meestal niet het initiatief neem om met hen te praten en van hen verwacht dat ze naar mij komen om te praten... |
| | | Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje wo 2 sep 2015 - 19:37 | |
| @Copperwhisker: Miss word het dan ook wel tijd om aan je eigen sociale vaardigheden te werken, want je kunt niet van je vrienden verwachten dat ze steeds maar naar jou toekomen. Dan krijgen zij waarschijnlijk het gevoel dat de vriendschap eenzijdig is, en dat zij de enigen zijn die er moeite voor willen doen. Je hoeft niet gelijk hele gesprekken met ze te houden, maar gewoon random opmerkingen helpen ook nog wel eens met het starten van het gesprek. Als er in mijn vriendengroep stiltes vallen begin ik bijvoorbeeld gelijk met het rondstrooien van leuke weetjes. Wist je dat er per jaar tien keer zoveel mensen vermoord worden door koeien dan door haaien?
@Babs: Ah, veel beterschap dan maar. |
| | | The whispered song 25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje wo 2 sep 2015 - 20:50 | |
| @Endria, ik ben totaal niet handig in sociaal zijn en ben gewoon een slechte vriendin... |
| | | Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje wo 2 sep 2015 - 21:19 | |
| Momenteel wil ik gewoon m'n bed induiken, en al slapende de komende twee weken doorbrengen. Met al die situaties aan de gang, school begint en bám iedereen besluit even lastig te doen. M'n broer en z'n lief die uit elkaar zijn, m'n crush aka nu ex goede vriend die me plots negeert. Like, in de grote vakantie hebben we nog afgesproken..? Ik heb hem deze ochtend een koekje van eigen deed gegeven. Dan al mn vrienden die van school veranderd zijn en nu moet ik met mensen staan die ik niet zo goed ken. No probs hoor, ze zijn tof. Maar t is anders.. M'n twee beste vriendinnen zijn weggegaan enzo.. En dan alles nog samen te voegen met dat vroege opstaan en vier uur op de bus per dag is me ff te veel. Ik post wss gwn weer in het weekend, of vrijdagavond. Ik ben nu echt gwn uitgeput. |
| | | Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje do 3 sep 2015 - 17:28 | |
| - Thanks for reading my crap:
Well, ik moet het toch even kwijt. Vanochtend stortte ik in, aangezien ik dus een afspraak zou hebben met m'n psycholoog en daardoor m'n huiswerk niet had gemaakt voor de uren die ik niet zou hebben. Maar ze belde me vanochtend op, een minuut voordat ik ging, dat de afspraak niet door ging. Ik schoot meteen in de stress, aangezien ik het haat om onvoorbereid naar een les te gaan en ik was bang voor van alles en nog wat en ik barstte dus in huilen uit. Of nou ja, eerder gezegd had ik een hele paniekaanval, waardoor ik begon te hyperventileren. Toch was ik later wel blij dat ik toch naar school was gegaan, want ik zat in een uur, dat je zelf mag kiezen, met maar 2 anderen, onder wie een klasgenoot die ik nog niet echt heel goed kende. Hij is pretty cute en superaardig. Hij komt uit 5H, maar ik heb er veel respect voor dat 'ie dan alsnog 6V wil aan halen voor hij verder studeert. Wish I got to know him even better, want volgens mij vind ik hem best wel leuk. Toch twijfel ik erover na al die bullshit met m'n ex, want wat als het nu weer zo afloopt .. D;
|
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje vr 4 sep 2015 - 17:59 | |
| -1000 body image appreciation hier en ik maak me d'r toch zo ontzettend ongelukkig mee. |
| | | Patatje Joppie :) 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje vr 4 sep 2015 - 18:01 | |
| Jongens, ben al bijna een week met koorts dat met de dagen hoger worden en vandaag is het mn eerste dag ijlen :/ |
| | | Anne 144 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje vr 4 sep 2015 - 18:09 | |
| - school stuff..:
Het gaat niet zo goed op school.. nou ja, het leren enzo wel, maar niet mijn nieuwe klas. Ik denk dat ik gewoon niet zo goed ben in vrienden maken. en ik ben erg gevoelig voor als ze bevoorbeeld zeggen op watsapp: Anne is flauw. En als iedereen dan "jaaa" zegt, springen de tranen in mijn ogen.. Ik denk dat het aan mij ligt, maar ik kan het niet meer zo goed aan.. Om als brugklasser een nieuw schooljaar in te gaan vind ik zowieso al erg eng, en als mijn klas dan zo reageert op mij, voel ik me erg vervelend. Gelukkig zijn er ook nog andere kinderen die al vriendinnen met mij zijn, want alleen had ik het echt niet volgehouden.
|
| | | Evelynn 504 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje za 5 sep 2015 - 21:55 | |
| - je hoeft t echt niet te lezen:
Ik ben eigenlijk heel bang om dit te schrijven want je ziet heel vaak haatberichten over twaalfjarigen die te moeilijk doen over vriendjes. Ik ben dan veertien, maar dat vinden sommige mensen ook te jong. Nou, ik heb dit ervaren zoals een "ervaren" persoon het zou voelen, en ik wil het wel ergens kwijt wjw.
Ik ben nu bijna drie jaar op een jongen (L) geweest. Het begon als een soort crush in de eerste. Hij was gewoon schattig, en z'n ogen waren mooi enzo. Hij flirtte met iedereen maar niet met mij, want ik was raar. Dit terzijde. Dat maakt me echt niet meer uit Ik heb hem ook verkering gevraagd, maar hij zei nee. Een week later had hij met een ander meisje. In de tweede was zijn beste vriend in onze klas gekomen uit de vorige tweede (blijven zitten). Ik raakte bevriend met een meisje (T) die hem ook wel grappig vond. Dus we werden een soort vriendengroepje (L, T, J en ik). We hadden een groepschat en daarin gebeurde gigantisch veel. Vooral ik had heel veel trust issues, want beide jongens bespraken hun problemen over crushes enz met T. Met mij werd eigenlijk nooit wat gedeeld. Dit stopte eigenlijk toen L bekende dat hij T heel erg leuk vond. Dat was wel echt even slikken. Maar er werd niet over gesproken. Twee maanden later kregen T en J iets. Ik merkte hoe L zich terugtrok. Hij verzon dingetjes over dat hij echt naar huis moest smiddags en bleef nooit lang. Maar omdat ik bang was dat ik het fout zou hebben (T kende hem immers veel beter dan ik) zei ik maar niets. Toen ons vriendengroepje uit elkaar viel omdat J het uitmaakte met T na drie maanden, kwam L terug om T te troosten enzo. Maar net voor de zomervakantie kregen ze ruzie. Hij zei dat "T hem teleur had gesteld" en dat "hij te lang had gewacht". Vanaf dat moment kon hij alleen maar vervelend doen tegen T.
Ik wilde haar echt niet het gevoel geven dat ik voor hem zou kiezen, dus ik speelde mee en trok mezelf los. Dat was echt ontzettend moeilijk. Het was echt geen crush meer, ik hield echt van hem. Dus ik richtte mijn ogen op een andere jongen en deed alsof ik hem leuk vond. Na een tijdje vond ik hem echt wel leuk, maar toen hij mij leuk begon te vinden en hij raar begon te doen over whatsapp slipte ik weg en begon ik steeds meer te denken aan L. Nu kan ik echt geen liefdesliedje meer horen zonder dat ik aan hem denk of zelfs gewoon in tranen uitbarst. Er zijn nachten dat ik in bed lig en mezelf pijn doe om maar niet hardop te schreeuwen. Het is weer aan tussen T en J, en ze kan alleen nog maar over hem praten, dus ik kan het niet tegen haar zeggen. Dan voel ik me echt schuldig, alsof ik haar lol verpest.
Nou, dat was het. Dit klinkt vast heel overdreven.
@Anne;; Oh dat ken ik. Dat had ik ook heel erg in de eerste. Weet je, je moet vooral goed nadenken over hoe je bekend wil staan in de klas, en daarvoor vechten. Je moet nooit afwijken van je pad en iets worden wat je niet wil zijn, dat is al helemaal naar. Wel fijn dat je al wat vriendinnen hebt, ik hoop dat je er nog veel meer maakt ;3 |
| | | Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje zo 6 sep 2015 - 17:50 | |
| - Lezen op eigen risico:
Iedereen zegt dat het goed met me gaat, ik merk ook dat het beter met me gaat dan een paar weken terug maar nog steeds niet altijd goed. ik blijf nadenken over hoe ik het beste dood kan gaan, want ik wil een nieuwe start, een nieuw leven.. + Ik denk ook teveel na over wat mijn vrienden en klasgenoten zouden doen als ik dood ben.. Waarom denk ik dit soort dingen, want dit is toch niet normaal? (Maar ik ben ook niet normaal, ik ben een gestoord "kind" dat alleen maar rare geluiden maakt)
|
| | | Nath 547 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje zo 6 sep 2015 - 20:10 | |
| Dat moment dat je je vader die je al bijna vier jaar niet gezien noch gesproken hebt op facebook dingen ziet plaatsen over hoe fier hij wel niet is op z'n dochter (stiefdochter, niet ik dus) die een mannequin cursus van hem gekregen heeft en foto's plaatst dat hij tijd doorbrengt met zn vrouw en dochter (again, not me) dan voel ik me ergens toch wel een beetje vergeten.
|
| | | | Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |