Lucht-je-hartje - Pagina 23

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Lucht-je-hartje

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 33 ... 44  Volgende
Silhouette
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 23 DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose

CAT'S PROFILE
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 23 Icon_minitimema 25 jan 2016 - 9:32

Ik weet nu mooi mijn positie hier.

Onbelangrijk, onbekend en onwelkom

Lucht-je-hartje - Pagina 23 Silse14
Terug naar boven Ga naar beneden
Bearpaw-
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 23 Tumblr_n69wmi3qys1r0iillo5_250
Michelle
140
Actief
'Tis a big and beautiful world. Most of us live and die in the same corner where we were born and never get to see any of it. I don't want to be most of us.

CAT'S PROFILE
Rank:
Bearpaw-
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 23 Icon_minitimema 25 jan 2016 - 12:38

I'm fine I really am

Lucht-je-hartje - Pagina 23 ZwzbWrz
Innerbreeze
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 23 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 23 Icon_minitimema 25 jan 2016 - 21:13

@Aimée, voor mij ben je altijd welkom hier, en mag je schrijven wat er op je lever ligt meis ^-^

Lucht-je-hartje - Pagina 23 Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Kumeza
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 23 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3255
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Rank: Soldier
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 23 Icon_minitimema 25 jan 2016 - 21:27

@Aimée; nee joh! Ik vind het super leuk dat je terug bent! Ik zou het jammer vinden als je weer weggaat. Je bent hartstikke welkom!

Lucht-je-hartje - Pagina 23 Swallo12
Lucht-je-hartje - Pagina 23 G3K5gZvO_oLucht-je-hartje - Pagina 23 XehOIgmF_oLucht-je-hartje - Pagina 23 POQBm5qP_o

::

Lynxfang
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 23 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 23 Icon_minitimema 25 jan 2016 - 21:46

Beide, bedankt.

Ik blijf wel, maar dit is een gevoel wat me wel eens overvalt

Lucht-je-hartje - Pagina 23 Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
Lucht-je-hartje - Pagina 23 I_need10
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Lucht-je-hartje - Pagina 23 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 23 Icon_minitimewo 27 jan 2016 - 15:42

Ik heb echt zo'n Foxdung week. Serieus ik geloof dat ik de afgelopen drie dagen meer gescholden heb dan ooit. Ze hebben die tweede week practicum echt vreselijk ingedeeld. Er is steeds niet duidelijk wat je af moet hebben, waardoor je uiteindelijk schrikt van de hoeveelheid die je nog moet doen. Zeer slecht tot matige uitleg. Vanaf dag 1 loopt iedereen al achter en waarom? Je wordt maar gewoon ergens aangezet, dus je gaat aan de slag, maar aangezien je er nie veel over is verteld gaat t niet heel snel en dan opeens krijg je na meer dan een uur te horen dat je eigenlijk dat hele boekje af moet die dag... Ja sorry hoor. Je wordt raar aangekeken als je een pauze gaat houden (wat ik maar 1x gedaan heb die drie dagen), maar mevrouw wil wel even eten voor ze je werk nakijkt waar je je de tyfus voor heb gewerkt om dat af te krijgen een half uur na tijd dat je eigenlijk weg mocht. Dus wij mogen een hele dag zonder eten doen, maar jij gaat effe lekker je buik volproppen en daar n halfuur tot uur over doen. Ik word heeeeel erg chagrijnig als ik gwn geen eten binnen krijg op tijd. Bovendien snapte de mensen die ons moesten begeleiden zelf geen hol van de opdrachten en moesten we dingen doen die we onmogelijk konden doen, omdat we informatie miste. Hoe maak je van iets dat zo interessant klonk (zoölogie, dus t kijken naar dierenbotten) zoiets Foxdung.

Lucht-je-hartje - Pagina 23 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Mistgaze
Elder
Lucht-je-hartje - Pagina 23 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 23 Icon_minitimewo 27 jan 2016 - 16:39

@Waz: Even een klacht maken naar de hogere hand in jouw school? Ik zou dat eerlijk gezegd niet goed pikken als je zulke slechte lesstof krijgt van mensen die er zelf ook geen ruk van snappen. Frank heeft dat ook wel is gehad op school en maakt daar altijd melding van, ze doen er niet altijd wat mee, maar als het gebeurd dan werden er wel leraren over de vingers getikt :')

You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Firedance
Warrior Goddess Lightning
Lucht-je-hartje - Pagina 23 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 23 Icon_minitimewo 27 jan 2016 - 18:33

@Kiki: We krijgen wss een evaluatie formulier op t eind en ik ga daar gewoon eerlijk mijn mening geven. Het is niet zozeer dat de leidster van t practicum niet weet waar t over gaat, maar alle ingeschakelde hulp heeft er moeite mee, plus er zijn dingen die we gewoon niet kunnen weten met de gekregen stof. Ik kijk morgen en vrijdag nog even aan, als t zo door gaat zijn r denk ik wel wat mensen te verzamelen om even duidelijk te maken dat dit niet de goede manier is.
Alleen jammer dat mn hele week daar nie beter van wordt, want meestal heeft zoiets nog geen vat op jouw eigen prestatie binnen t vak. Als ik die voldoende maar haal.

Lucht-je-hartje - Pagina 23 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Polarhaze
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 23 Giphy
Pom
142
Actief
We're on the edge of greatness
Turning darkness to light

CAT'S PROFILE
Rank:
Polarhaze
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 23 Icon_minitimewo 27 jan 2016 - 18:41

Ik haat mijn school echt. De kinderen in mijn klas lijken me te haten, al weet ik niet echt of dat wel echt zo is... Elke pauze sta ik maar wat bij een groepje van mijn jaar, maar ik word nooit aangesproken en zelfs genegeerd. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik wil echt van school veranderen, maar ik ben bang dat het daar dan niet beter gaat worden en ik nog steeds hetzelfde asociale kind blijf. Bovendien draai ik echt helemaal door door het meisje waar ik samen mee naar school fiets. Zij beledigt mij elke keer als ik weer iets 'doms' heb gedaan en denkt dat het grappig is, maar het komt me echt tot hier. *houd mijn hand tegen mijn slaap*. En elke keer als ik een probleem heb heeft zij wel een probleem dat erger of belangrijker is. Ik dacht eerst echt dat wij goede vrienden waren, maar dat is dus duidelijk niet. Vrienden luisteren tenminste aandachtig als je iets te zeggen hebt, of troosten je als het niet goed gaat. x/

Lucht-je-hartje - Pagina 23 CClTb1s
Fairfaith
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 23 Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 23 Icon_minitimedo 28 jan 2016 - 17:44

Ik weet niet wat het is, maar de laatste tijd voel ik me echt op geen enkel forum/vorm van social media meer oké. Ik hoop dat het de stres is.

VOICETHEME
Releasing us and keeping us alone for so long
Before it all unravels and tomorrow’s all gone
Raptorecho
Dark forest
Lucht-je-hartje - Pagina 23 Tf3H0rE
678
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Raptorecho
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 23 Icon_minitimezo 31 jan 2016 - 1:27

Dus Nathalie dacht weer eens een leuke vriend te hebben na anderhalf jaar. Daar voor heb ik relaties gehad met 2 andere jongens, waarvan één echt leuk was anderhalf jaar lang, veel mee gemaakt, tho, maar goed en de ander was minder. Daarna nog wel een vriend gehad voor minder dan een maand, maar dat was echt een Furball. Dus na anderhalf jaar, bijna twee jaar singel ontmoette ik een, wat ik dacht, leuke jongen. Hij is ook wel leuk, maar niet voor mij. Hij past niet bij mij en is me te onvolwassen. Hij is vijf maandjes jonger, maar dat zal niets hoeven te betekenen. Maar ik ga het morgen dus met hem uitmaken en hij is nou niet het type die het zacht op zich neemt... en we hebben like...? 2 Weken + twee weken pauze. Ik zit er niet mee dat het uit gaat, het is jammer dat hij niet bij me past, maar ik ga daar geen drama van maken en me helemaal opvreten met liefdes verdriet. Maar hij vreet zichzelf wel helemaal op en ugh... ik ben gewoon wat bang voor zijn reactie.

Waarom ik het uit maak is omdat we twee compleet verschillende personen zijn. Zijn goede eigenschappen zijn; Aardig, verzorgd, beleefd, begripvol op zijn manier, origineel en spontaan.
Wat ik mis is; directheid, eerlijkheid, tact en respect, steun en toeverlaat. Hij heeft wel respect maar niet op alle gebieden en vooral niet op een aantal belangrijke gebieden. Ik mis zijn respect vooral naar mensen toe. Wij zijn niet rijk en hij maakte een zeer pijnlijke respectloze opmerking naar onze huis toe, die klein is... Verder, als hij direct is, is hij hard en tactloos, dat vind ik ook jammer. In een relatie wil je je vriendin toch niet kwetsen? Verder heb ik het idee dat hij me lelijk probeert te maken, omdat hij hier en daar dingetjes heeft die niet mooi zijn. Alsof hij een soort van mooier wilt zijn dan ik? Terwijl ik helemaal niet kijk op die manier... Verder, hij wilt een steun en toeverlaat zijn, maar ik merk het niet bij hem. Een stom voorbeeld; ik ging bloedprikken en heb een enorme angst voor naalden (serieus, ik werd bleek en mijn onderlip trilde volgens mijn moeder), maar hij fokte me op in plaats van dat hij me rustig maakt en steunde. Hij bedoelde het goed, maar het hielp niet, hij kan dat niet en ziet dat niet in, of zo. En mijn niet zo'n leuke ex sprak me aan, hij ging grapjes maakte in plaats van dat hij me steunde ("hé, rustig Nathalie, gewoon zeggen wat je wilt en blokkeren.") Zijn grapjes waren grof en bijna ziek in mijn ogen en... dat allemaal bij elkaar is; Nathalie + hem = geen match.

I'ᗰ Iᑎ ᑕOᑎTᖇOᒪ, ᗰ*Tᕼᕮᖇᖴ*ᑕKᕮᖇ, ᗪO YOᑌ ᑌᑎᗪᕮᖇᔕTᗩᑎᗪ?
Lucht-je-hartje - Pagina 23 LAJe9bC
:▲R A P T O R ▲:
Slate
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 23 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 23 Icon_minitimezo 31 jan 2016 - 17:00

Ik ben de afgelopen week enorm emotioneel instabiel, constant op de grens van positieve en negatieve gedachtes. Ik het er met enkele mensen over dit stomme gevoel + mijn negatieve gedachtes van eerder gehad en een van hen zei dat wat ik heb klinkt als een vorm van depressie. Nu heb ik het er ook met mijn ouders over gehad, maar zij denken dat het "gewoon" iets met mijn autisme of zo is. En nu helpt het ook niet dat ik denk dat ik een crush heb op iemand die ik eigenlijk niet zo goed ken (ik ken hem van internet, dus dat is sws al niet bepaald handig) en hij gisteren nogal boos is geworden op mij omdat ik dom bezig was. Hierdoor zit ik al de hele dag een beetje met een schuldig gevoel en negatieve gedachtes.

Lucht-je-hartje - Pagina 23 JXzosG

stuff:
Echopaw
Member
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 23 Icon_minitimedi 2 feb 2016 - 18:41

Waarom ben ik nooit ergens goed genoeg?

Lucht-je-hartje - Pagina 23 HxSLHVT
Lucht-je-hartje - Pagina 23 A12SBeMLucht-je-hartje - Pagina 23 VoQ7r8e
Ravenheart
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 23 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 23 Icon_minitimewo 3 feb 2016 - 18:29

Je stopt vier jaar in educatie. Vier jaar lang betaal ik zeeën met geld voor kwalitatief onderwijs. En wat krijg ik? Een bende kleuters die nog niet eens fatsoenlijk een mail kunnen typen en hun administratie over hoop halen. Ik ben zo ontzettend boos op het moment dat ik klaar ben om iets in tweeën te knakken.

I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
Lucht-je-hartje - Pagina 23 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Pantherstar
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 23 Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 23 Icon_minitimewo 3 feb 2016 - 19:15

UGH IK BEN ZO ONTZETTEND MOE.
Ik wil gewoon nu mijn bed in, like nu. om 7 uur wil ik slapen ugh. ik ben die toetsen gewoon spuugzat. 7 toetsen in 3 dagen is gewoon te vEEL oke snap je dat niet school?!!!!!// faoijwefoijwefoiwje UGH

Lucht-je-hartje - Pagina 23 EHnbxOu        0        Lucht-je-hartje - Pagina 23 12ADpxX
Killerkit
Member
chwis bender
317
Afwezig

CAT'S PROFILE
Killerkit
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 23 Icon_minitimewo 3 feb 2016 - 19:54

Ik ben school zat, ik ben alle onvoldoendes zat, ik ben de stres zat, ik ben de sociale angsten zat, ik ben de paniekaanvallen en slaapproblemen zat en zit nu te janken omdat het ook gewoon niemand boeit, niet eens m'n eigen moeder.

Killerwhale » Introduction : Topic search
Gambleshroud
Member
Juul
68
Actief

CAT'S PROFILE
Gambleshroud
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 23 Icon_minitimedo 4 feb 2016 - 23:00

Zou mevrouw alsjeblieft willen stoppen met dit kinderachtige gedoe? Grow de fuc k up. Het is geen basisschool meer.

from shadows we'll descend upon the world take back what you stole
from shadows we'll reclaim our destiny set our future free
Arcticfox
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 23 HBNU2Mj
Melissa
109
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Arcticfox
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 23 Icon_minitimevr 5 feb 2016 - 22:22

Ik voel me echt dom, laatst had ik wéér een afspraak gemaakt om twee toetsen van Engels in te halen en deze ben ik wéér vergeten, dat is echt al de 5e keer dat ik het vergeet ): die Engels leraar is er ook niet echt blij mee.

Het komt waarschijnlijk door die stomme powerpoint die ik samen met iemand moet maken. Dat persoon is nog niet eens begonnen en we moeten hem dinsdag houden, hierdoor kunnen we niet eens oefenen. Als we geen voldoende halen slagen we niet... En dat persoon wil serieus aan het einde van de powerpoint een quiz houden en snoepjes uitdelen aan mensen die de vragen goed hebben, we presenteren de powerpoint aan volwassenen, niet aan kleine kinderen.... -___-
Bronzemask
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 23 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 23 Icon_minitimema 8 feb 2016 - 16:10

Ze hebben me gvd van de manege afgetrapt omdat ik autistisch ben.
Blijkbaar zijn autisten niet geschikt om met paarden om te gaan -.-

Lucht-je-hartje - Pagina 23 Bronze11
:::
Muta
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 23 Default_sarabi_gif
635
Actief
The scariest monsters are the one that lurk within our souls

CAT'S PROFILE
Rank:
Muta
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 23 Icon_minitimema 8 feb 2016 - 17:12

Oké, wil dat verwende nest weer eens niks doen. Moet ik in m'n eentje een opdracht van zes pagina's lang doen. Thanks -__-

all I believe, is it a dream, that's come crashing down on me?
Lucht-je-hartje - Pagina 23 Muta10
all that I hope, is it just smoke & mirrors?

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 23 Icon_minitime

Lucht-je-hartje
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 23 van 44Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 33 ... 44  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: