|
|
Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje za 19 dec 2015 - 21:49 | |
| Lieve Zoé, het is compleet normaal dat je het nog allemaal niet op een rijtje hebt c: Je bent nu 13 (toch?) en dan is het gewoon moeilijk om echt al te weten wie je bent en wie je wilt zijn. Maar alles waarbij jij je comfortabel voelt is goed, zoals Kiki al zei c: Durf jezelf te zijn! Je bent zo lief en leuk en natuurlijk zullen er altijd mensen zijn die je gaan judgen, maar haters gonna hate en die zijn je gewoon niet waard, want jij bent jij en daar kan je niks aan doen en daar moet je ook zeker niks aan doen, want jezelf zijn is geweldig <3 Bovendien heb je echt de perfecte haarkleur om je haar te kleuren haha xD Er zullen misschien mensen zijn die zullen denken van whoa das wel raar, maar jij durft dat tenminste en zij niet, zij zijn gewoon mainstream en willen zichzelf niet laten zien. En er zullen talloze mensen zijn die je zullen respecteren en je zullen accepteren en heel cool zullen vinden :3 Ik krijg nog steeds wel vaak te horen dat ik er altijd ook best leuk uitzie ookal draag ik altijd andere kleren dan de rest en vind ik mezelf niet al te geweldig maar alsnog zie je wel! Be yourself! <3 |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje zo 20 dec 2015 - 14:54 | |
| @Kiek; mijn haar kleuren, daar ben ik niet zo zeker over hoor xD maar die schoenen zijn echt gaaf en gelukkig staat mijn mama daar wel achter als het niet te duur is (mijn vader minder, maar ach). en dat van school veranderen, ik voel me zo ontzettend onzeker, ik ben bang dat ik geen vrienden ga vinden of dat ze me vreemd gaan bekijken. Ik heb net gehoord dat mijn vader niet echt doctor Martens wil kopen (bijleggen etc.) ik zie al dat hij, mijn buurvrouw enzo het niet gaan accepteren dus ga ik het bij all stars houden. Dat die buurvrouw haar mond eens houd! pff
@Jeltjee; Ja, 13 xD ik durf er echt niet voor uitkomen, dat kleuren ga ik voorlopig niet doen, te weinig geld etc. maar dat ze nu zitten te zeuren over wie ik ben? laat het dan maar hoor >3 pa op zijn teenslippers, die buurvrouw in haar slonzige kleedjes. kijk eerst naar jezelf, zij zijn zichzelf misschien wel, maar zij kunnen zo'n kritiek niet aan, dan worden ze misschien boos dus hou ik het voor mezelf. ik zal gewoon zwarte kleren aandoen, laat die schoenen en dat haar maar. maar dankje <3
Jullie durven jezelf te zijn, ik niet want jou stijl Jeltje is juist leuwk :3 En van Kiki ook cx maar ik ben gewoon bang, de meesten zeggen: wees gewoon jezelf en volg je hart. Maar mijn hart kan me op dit moment nergens heen leiden. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje zo 20 dec 2015 - 15:58 | |
| Ik heb mn haar niet gekleurd omdat andere mensen dat ook al hadden, maar omdat ik dat zelf wilde. Nu woon ik in Amsterdam en kan het mijn ouders niet zoveel schelen wat ik draag of welke kleur haar ik heb, maar t is niet zo dat je dan niet soms toch in situaties komt dat mensen je een beetje vies aankijken. Ik merk da nie eens meer, want t is mijn haar en nie da van hun. Zij hoeven er nie elke dag naar te kijken, ik wel en ik zelf vind t mooi xD Ik zou t dus wel pas doen als je er sterk genoeg voor bent, want als je je wat aantrekt van anderen en je daardoor slecht gaat voelen heeft het natuurlijk niet zoveel nut. Maar als je zoiets heb van Mousedung iedereen, dan gwn doen wat je wil. Again die mensen zijn jou nie, dus wrm zouden ze zich eraan storen, als ze nie willen hoeven ze niet te kijken xD Bovendien heb ik juist gelijk vrienden gemaakt doordat ik gekleurd haar had en andere mensen bepaalde dingen droegen, waardoor we elkaar heel makkelijk uit de groep plukten xD |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje di 22 dec 2015 - 19:53 | |
| Van western naar dressuur/jumping overschakelen blijkt toch lastiger te zijn dan ik dacht. Vooral als Aron bij mij niet altijd doet wat ik vraag en bij de eigenaar hij zo heel mooi loopt ben ik toch wel wa teleurgesteld.. vooral als iemand van ginder dan altijd zegt van je je moet dat nog doen en dat en dat want anders val je en breek je je nek enzo.
Ja hallo mens dat weet ik ook. Ik zal sws ook nog eens vallen. Maar me dat iedere keer zeggen na ik gereden heb?
Gelukkig wekt Aron's happy face en knuffelmomentje na het rijden me altijd wel op<3 still, het begint me steeds meer en meer te raken. Guess dat ik soms teveel hooi op m'n vork neem. heel toepasselijk spreekwoord in dit geval haha .. |
|
| |
IT IS I, THE NOT-SO-GREAT MARIEKE! 313 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje do 24 dec 2015 - 12:10 | |
| Een maand en een dag ben ik weggebleven uit dit topic...
En nu is het weer zover, al die negatieve shit die de afgelopen maand weggebleven is komt weer naar boven. |
|
| |
IT IS I, THE NOT-SO-GREAT MARIEKE! 313 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje za 26 dec 2015 - 18:40 | |
| Waarom is het zo dat zoveel mensen die jonger zijn dan dat ik ben zo veel meer bereikt hebben dan dat ik waarschijnlijk ooit zal bereiken.. |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje ma 28 dec 2015 - 14:01 | |
| - K:
Ik wil iemand vermoorden of zelf dood gaan
|
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje di 29 dec 2015 - 12:52 | |
| Ik haat mezelf echt omdat ik ziek ben >> Ik wou deze vakantie eigg heel veel met Aron gaan rijden, aangezien we deze week twee keer gingen trainen bij een privéstal waar veel wedstrijden worden gehouden. Dan konden we voor de eerste keer een oefenparcour rijden. Nu ben ik vorige week niet vaak kunnen rijden aangezien ik het pokkedruk had. Ik ben vier dagen bij de eigenaar van Aron gaan logeren (ja we zijn nogal goed bevriend geraakt). Ik ben twee keer gaan rijden. De derde keer had ik haar tweede paard gelongeert aangezien die net terug gezond is. Hij moet conditie opbouwen. maar nu kan ik pas donderdag terug rijden. Morgen moet ik na acht jaar EINDELIJK mijn kamer behangen. Vandaag wou ik dan gaan rijden maar nu ben ik nog steeds ziek >> Ik hoop gewoon dat de eigenaar het me niet kwalijk neemt, aangezien het dus al van vorige week vrijdag geleden is dat ik nog gereden heb |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje di 29 dec 2015 - 19:09 | |
| Kl*TE
Waarom ben ik zo'n idioot. |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje di 29 dec 2015 - 19:25 | |
| @Aims Eh, wat is er aan de hand? Ik zie wel eens vaker zulke berichtjes van jou langskomen, maar weet ik niet waar over. Ik wil niet dat je rot voelt, en dus wil er hier mee zegen, dat me inbox open staat als je over wilt praten okay? |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje wo 30 dec 2015 - 22:15 | |
| Mijn tante ligt in het ziekenhuis, mijn konijnen zijn weg en mijn kat ook.
het lukt niet meer |
|
| |
|-/annah 191 Actief angels fall too,
but not for you
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje do 31 dec 2015 - 1:48 | |
| - Dit moet ik even kwijt:
Okay, om te beginnen is dit niet zo erg vergeleken met dat van de anderen. Maar dit moet ik wel even kwijt. Het is niet de eerste keer dat álle schuld op mij afgaat, zelfs als ik er niet bij was geweest. Vandaag had mijn stiefzusje (10 jaar) mijn telefoon afgepakt. En ikzelf kan er niet echt tegen dat iemand zo opeens mijn telefoon van mijn handen afpikt. Ik liep achter haar aan en ze viel per ongeluk op het bed van mijn tante dat al klaargemaakt stond omdat ze aan het logeren waren bij ons. En natuurlijk, wie krijgt de schuld? Ik. Want ik ben altijd hun doelwit. Hier wordt ik natuurlijk echt schijtziek van en dus stormde ik naar de logeerkamer toe om ruzie te voorkomen. Helaas had ik geen rekening genomen dat de deur van haar kamer nog niet helemaal gemaakt was en met een harde klap viel de deurknop op de grond. Mijn stiefvader schreeuwde boos tegen me (want, naar wie anders?) en mijn moder koos (te verwachten) voor zijn kant. Ik was tamelijk gehecht aan mijn telefoon en dat urenlange engelse Book Report van meer dan 2000 woorden was helemaal weg, foetsie! Naar de kl*te! En dat alleen maar omdat ik achter de telefoon zat, zonder computer. En dan gaat typen tuurlijk 10x slomer. Maar verder. Mijn moeder pakte mijn telefoon af omdat ik ook door mijn limiet heen was gegaan van mijn SIM-kaart. Ja sorry, hoor. Dat ik mijn huiswerk van 6 volle A4tjes (voorkant + achterkant) moet schrijven en om 11 Januari helemaal af moet hebben. Ze mag dan lekker zelf mijn huiswerk maken, maar ik wil haar echt niet horen janken als ik zak voor mijn Engels. Ikzelf schold haar uit, waar ik nog spijt van heb want ik heb tamelijk erge dingen gezegd. Maar je weet toch zelf dat je rare dinen zegt wanneer je boos bent? Laat staan met al die stress and sh!t van school erbij. Ik heb me dus twee uur opgesloten in de badkamer en even uitgehuild. Nu ben ik wat gekalmeerd en heb ik even genruik van mijn stiefzusjes genomen, ze waren tenminste aardig genoeg om de iPad naar boven mee te smokkelen. Want ik kan nogal nijdig worden als het om Internet ging.
Hoe gaa het nu verder? Nou, ik heb gepraat met mijn stiefzusjes over privacy en zo, dat onze ouders niet zomaar in onze telefoon hoeven te kijken want nu krijg ik echt het gevoel dat mijn moeder dat gaat doen.
Ik bedoel, ik ben een kind van 13 jaar en ik heb het recht op privacy, right? Ik heb vriendinnen die al hun diepste, ergste geheimen en problemen aan mij vertellen via Whatsapp of wat dan ook omdat ze super ver weg zijn, en dan schrijf ik al mijn gevoelens op Notities. Denken ze echt dat ik dit zomaar 'helemaal toppie' vind? Dat xe mij gewoon niet vertrouwen? Ja sorry, hoor. Ik ben al bezig met de puberteit en het is al 13 jaar bij mij wijsgemaakt dat sommige mensen op internet niet helemaal 100% zijn in hun bovenkamer en dus kindertjes opzoeken om daar slachtoffer van te maken. Ik heb het dus over kinderlokkers. Ik bedoel, kom op, alsof ik zo dom ben om een vreemd mens mijn nummer te vertellen.
Ik ben nu wat opgelucht dit alle,aal uit te luchten en ik zal wat tips erg waarderen.
|
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje za 2 jan 2016 - 20:21 | |
| Ik sta op het punt een paniekaanval te krijgen en er is niemand thuis. Ik heb verschillende mensen geprobeerd te contacteren maar niemand reageert, ik weet niet wat ik moet doen. |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje za 2 jan 2016 - 20:45 | |
| |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje za 2 jan 2016 - 21:34 | |
| Ja, gelukkig wel, thanks. <3 Ik heb even met een vriend gepraat, maar het was best schrikken zo als er niemand thuis is. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje za 2 jan 2016 - 21:52 | |
| Mooi zo. Hopelijk heb je de volgende keer meer geluk. |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje za 2 jan 2016 - 21:57 | |
| Als het weer gebeurt kun je mij ook altijd appen Juul! Ik heb ze ook wel eens :/ |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje zo 3 jan 2016 - 13:57 | |
| Ik voel me slecht. ik baal om naar school te gaan :/ Ik heb het er zelfs niet slecht, maar toh voel ik me slecht in m'n vel. Pap en mama vragen vaak of ik me er thuis voel, wat zeg ik dan? "Ja, natuurlijk voel ik me er goed". Mijn klas is heel lief voor me en we zijn allemaal vrienden, ook buiten de klas zijn er leuke mensen! alleen, die ene beste vriendin die ik nodig heb, die is er niet. (niet dat ik er een had ofzo, maar je snapt wel..) Ook heb ik gelogen tegen de leerkracht van LO, dat ik mijn maandstonden had, terwijl dat niet zo was. natuurlijk moet je dan een andere zwemles die les inhalen. ik deed bewust alsof ik mijn maandstonden had, want de weken erna waren het examens en vakantie, maar ik ben bang dat ik die zwemles moet inhalen wanneer ik die dingen juist wel heb. het is nogal onregelmatig nu etc... Ik weet niet ik voel me gewoon niet goed in mijn vel, terwijl er niemand slecht of stom tegen me doet. ik weet niet wat ik moet nu :/ |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje zo 3 jan 2016 - 16:31 | |
| - Ik rage ff om niks hahaha:
MN OUDERS ZIJN ZO SEKSISTISCH AAAAAH IK KAN DR ZO SLECHT TEGEN "Je mag niet schelden, dat is niet leuk voor een meisje" "Je mag geen James Bond kijken, dat is niks voor meisjes" "Nee, Star Wars is ook niks voor meisjes" (heb ik zelf gekeken op youtube en bij vrienden enz) "Rijk (m'n broertje van zeven) je mag geen meisjes slaan dat kunnen ze niet aan" KRIJG DE FAKING TERING IK BEPAAL ZELF WAT IK LEUK VIND EN WAT IK DOE OF LAAT EN OF IK IETS KAN HEBBEN OF NIET BEDANKT
|
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje zo 3 jan 2016 - 22:02 | |
| .. Ik ben over een paar maanden achttien en wat heb ik in mijn leven? Geen vader meer en een ontzettend grote hekel aan spiegels :") |
|
| |
| Onderwerp: Re: Lucht-je-hartje | |
| |
|
| |
|