Lucht-je-hartje - Pagina 21

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Lucht-je-hartje

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 32 ... 44  Volgende
Clouddust
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 21 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 21 Icon_minitimeza 19 dec 2015 - 21:49

Lieve Zoé, het is compleet normaal dat je het nog allemaal niet op een rijtje hebt c: Je bent nu 13 (toch?) en dan is het gewoon moeilijk om echt al te weten wie je bent en wie je wilt zijn.
Maar alles waarbij jij je comfortabel voelt is goed, zoals Kiki al zei c:
Durf jezelf te zijn! Je bent zo lief en leuk en natuurlijk zullen er altijd mensen zijn die je gaan judgen, maar haters gonna hate en die zijn je gewoon niet waard, want jij bent jij en daar kan je niks aan doen en daar moet je ook zeker niks aan doen, want jezelf zijn is geweldig <3
Bovendien heb je echt de perfecte haarkleur om je haar te kleuren haha xD
Er zullen misschien mensen zijn die zullen denken van whoa das wel raar, maar jij durft dat tenminste en zij niet, zij zijn gewoon mainstream en willen zichzelf niet laten zien. En er zullen talloze mensen zijn die je zullen respecteren en je zullen accepteren en heel cool zullen vinden :3 Ik krijg nog steeds wel vaak te horen dat ik er altijd ook best leuk uitzie ookal draag ik altijd andere kleren dan de rest en vind ik mezelf niet al te geweldig maar alsnog zie je wel!
Be yourself! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 21 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 21 Icon_minitimezo 20 dec 2015 - 14:54

@Kiek; mijn haar kleuren, daar ben ik niet zo zeker over hoor xD maar die schoenen zijn echt gaaf en gelukkig staat mijn mama daar wel achter als het niet te duur is (mijn vader minder, maar ach). en dat van school veranderen, ik voel me zo ontzettend onzeker, ik ben bang dat ik geen vrienden ga vinden of dat ze me vreemd gaan bekijken. Ik heb net gehoord dat mijn vader niet echt doctor Martens wil kopen (bijleggen etc.) ik zie al dat hij, mijn buurvrouw enzo het niet gaan accepteren dus ga ik het bij all stars houden. Dat die buurvrouw haar mond eens houd! pff

@Jeltjee; Ja, 13 xD ik durf er echt niet voor uitkomen, dat kleuren ga ik voorlopig niet doen, te weinig geld etc. maar dat ze nu zitten te zeuren over wie ik ben? laat het dan maar hoor >3 pa op zijn teenslippers, die buurvrouw in haar slonzige kleedjes. kijk eerst naar jezelf, zij zijn zichzelf misschien wel, maar zij kunnen zo'n kritiek niet aan, dan worden ze misschien boos dus hou ik het voor mezelf. ik zal gewoon zwarte kleren aandoen, laat die schoenen en dat haar maar. maar dankje <3

Jullie durven jezelf te zijn, ik niet want jou stijl Jeltje is juist leuwk :3 En van Kiki ook cx maar ik ben gewoon bang, de meesten zeggen: wees gewoon jezelf en volg je hart. Maar mijn hart kan me op dit moment nergens heen leiden.
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Lucht-je-hartje - Pagina 21 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 21 Icon_minitimezo 20 dec 2015 - 15:58

Ik heb mn haar niet gekleurd omdat andere mensen dat ook al hadden, maar omdat ik dat zelf wilde. Nu woon ik in Amsterdam en kan het mijn ouders niet zoveel schelen wat ik draag of welke kleur haar ik heb, maar t is niet zo dat je dan niet soms toch in situaties komt dat mensen je een beetje vies aankijken. Ik merk da nie eens meer, want t is mijn haar en nie da van hun. Zij hoeven er nie elke dag naar te kijken, ik wel en ik zelf vind t mooi xD
Ik zou t dus wel pas doen als je er sterk genoeg voor bent, want als je je wat aantrekt van anderen en je daardoor slecht gaat voelen heeft het natuurlijk niet zoveel nut. Maar als je zoiets heb van Mousedung iedereen, dan gwn doen wat je wil. Again die mensen zijn jou nie, dus wrm zouden ze zich eraan storen, als ze nie willen hoeven ze niet te kijken xD Bovendien heb ik juist gelijk vrienden gemaakt doordat ik gekleurd haar had en andere mensen bepaalde dingen droegen, waardoor we elkaar heel makkelijk uit de groep plukten xD
Littlestream
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 21 DPKsfdL
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 21 Icon_minitimedi 22 dec 2015 - 19:53

Van western naar dressuur/jumping overschakelen blijkt toch lastiger te zijn dan ik dacht. Vooral als Aron bij mij niet altijd doet wat ik vraag en bij de eigenaar hij zo heel mooi loopt ben ik toch wel wa teleurgesteld.. vooral als iemand van ginder dan altijd zegt van je je moet dat nog doen en dat en dat want anders val je en breek je je nek enzo.

Ja hallo mens dat weet ik ook. Ik zal sws ook nog eens vallen. Maar me dat iedere keer zeggen na ik gereden heb?

Gelukkig wekt Aron's happy face en knuffelmomentje na het rijden me altijd wel op<3 still, het begint me steeds meer en meer te raken. Guess dat ik soms teveel hooi op m'n vork neem. heel toepasselijk spreekwoord in dit geval haha ..
Poppypaw*
Member
IT IS I, THE NOT-SO-GREAT MARIEKE!
313
Actief

CAT'S PROFILE
Poppypaw*
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 21 Icon_minitimedo 24 dec 2015 - 12:10

Een maand en een dag ben ik weggebleven uit dit topic...

En nu is het weer zover, al die negatieve shit die de afgelopen maand weggebleven is komt weer naar boven.
Poppypaw*
Member
IT IS I, THE NOT-SO-GREAT MARIEKE!
313
Actief

CAT'S PROFILE
Poppypaw*
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 21 Icon_minitimeza 26 dec 2015 - 18:40

Waarom is het zo dat zoveel mensen die jonger zijn dan dat ik ben zo veel meer bereikt hebben dan dat ik waarschijnlijk ooit zal bereiken..
Lynxfang
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 21 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 21 Icon_minitimema 28 dec 2015 - 14:01

K:
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 21 Icon_minitimedi 29 dec 2015 - 12:52

Ik haat mezelf echt omdat ik ziek ben >>
Ik wou deze vakantie eigg heel veel met Aron gaan rijden, aangezien we deze week twee keer gingen trainen bij een privéstal waar veel wedstrijden worden gehouden. Dan konden we voor de eerste keer een oefenparcour rijden. Nu ben ik vorige week niet vaak kunnen rijden aangezien ik het pokkedruk had. Ik ben vier dagen bij de eigenaar van Aron gaan logeren (ja we zijn nogal goed bevriend geraakt).
Ik ben twee keer gaan rijden. De derde keer had ik haar tweede paard gelongeert aangezien die net terug gezond is. Hij moet conditie opbouwen.
maar nu kan ik pas donderdag terug rijden. Morgen moet ik na acht jaar EINDELIJK mijn kamer behangen. Vandaag wou ik dan gaan rijden maar nu ben ik nog steeds ziek >>
Ik hoop gewoon dat de eigenaar het me niet kwalijk neemt, aangezien het dus al van vorige week vrijdag geleden is dat ik nog gereden heb
Lynxfang
StarClan
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 21 Icon_minitimedi 29 dec 2015 - 19:09

Kl*TE

Waarom ben ik zo'n idioot.
Lethal
Member

Lucht-je-hartje - Pagina 21 Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 21 Icon_minitimedi 29 dec 2015 - 19:25

@Aims Eh, wat is er aan de hand? Ik zie wel eens vaker zulke berichtjes van jou langskomen, maar weet ik niet waar over. Ik wil niet dat je rot voelt, en dus wil er hier mee zegen, dat me inbox open staat als je over wilt praten okay?
Silhouette
Member
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose

CAT'S PROFILE
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 21 Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 22:15

Mijn tante ligt in het ziekenhuis, mijn konijnen zijn weg en mijn kat ook.

het lukt niet meer
Angelstep
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 21 Uw8lcwq
|-/annah
191
Actief
angels fall too,
but not for you

CAT'S PROFILE
Rank:
Angelstep
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 21 Icon_minitimedo 31 dec 2015 - 1:48

Dit moet ik even kwijt:
Fairfaith
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 21 Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 21 Icon_minitimeza 2 jan 2016 - 20:21

Ik sta op het punt een paniekaanval te krijgen en er is niemand thuis. Ik heb verschillende mensen geprobeerd te contacteren maar niemand reageert, ik weet niet wat ik moet doen.
Silhouette
Member
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose

CAT'S PROFILE
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 21 Icon_minitimeza 2 jan 2016 - 20:45

Gaat het inmiddels weer?
Fairfaith
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 21 Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 21 Icon_minitimeza 2 jan 2016 - 21:34

Ja, gelukkig wel, thanks. <3 Ik heb even met een vriend gepraat, maar het was best schrikken zo als er niemand thuis is.
Lynxfang
StarClan
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 21 Icon_minitimeza 2 jan 2016 - 21:52

Mooi zo. Hopelijk heb je de volgende keer meer geluk.
Echopaw
Member
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 21 Icon_minitimeza 2 jan 2016 - 21:57

Als het weer gebeurt kun je mij ook altijd appen Juul! Ik heb ze ook wel eens :/
Innerbreeze
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 21 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 21 Icon_minitimezo 3 jan 2016 - 13:57

Ik voel me slecht. ik baal om naar school te gaan :/ Ik heb het er zelfs niet slecht, maar toh voel ik me slecht in m'n vel. Pap en mama vragen vaak of ik me er thuis voel, wat zeg ik dan? "Ja, natuurlijk voel ik me er goed". Mijn klas is heel lief voor me en we zijn allemaal vrienden, ook buiten de klas zijn er leuke mensen! alleen, die ene beste vriendin die ik nodig heb, die is er niet. (niet dat ik er een had ofzo, maar je snapt wel..) Ook heb ik gelogen tegen de leerkracht van LO, dat ik mijn maandstonden had, terwijl dat niet zo was. natuurlijk moet je dan een andere zwemles die les inhalen. ik deed bewust alsof ik mijn maandstonden had, want de weken erna waren het examens en vakantie, maar ik ben bang dat ik die zwemles moet inhalen wanneer ik die dingen juist wel heb. het is nogal onregelmatig nu etc... Ik weet niet ik voel me gewoon niet goed in mijn vel, terwijl er niemand slecht of stom tegen me doet. ik weet niet wat ik moet nu :/
Echopaw
Member
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 21 Icon_minitimezo 3 jan 2016 - 16:31

Ik rage ff om niks hahaha:
Ashdrizzle
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 21 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 21 Icon_minitimezo 3 jan 2016 - 22:02

.. Ik ben over een paar maanden achttien en wat heb ik in mijn leven? Geen vader meer en een ontzettend grote hekel aan spiegels :")
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 21 Icon_minitime

Lucht-je-hartje
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 21 van 44Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 32 ... 44  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: