Positiviteits-topic - Pagina 14



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Positiviteits-topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20  Volgende
Crescentpaw
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 14 Giphy
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Age: thirteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 14 Icon_minitimewo 25 nov 2015 - 9:24

@Leo, Oh dat nieuws is zo goed om te horen! Ik wens je het allerbeste toe echt waar! <'3
Ik zou ook even bij mensen gaan kijken die er veel over weten, want dan kan je misschien hormonen krijgen, zoals Kiki hierboven zegt.


Positiviteits-topic  - Pagina 14 Xkr9qb
Pleαѕe doɴ'т тαĸe мy ѕυɴѕнιɴe αwαy:

Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 14 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 14 Icon_minitimewo 25 nov 2015 - 10:36

@hierboven, echt bedankt mensjes :3 en ja ik heb het wat overlegd met de psychiater :3 maar de volgende keer gaan we het er echt over hebben, van wat dit met me doet en wat er zal veranderen enzo. En ik weet niet eens of ik hormonen mag pakken met deze medocatie die ik nu neem maar ik denk dat dat wel snor zit.


Positiviteits-topic  - Pagina 14 AdnfjaPositiviteits-topic  - Pagina 14 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 14 2gxnp75Positiviteits-topic  - Pagina 14 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 14 Cyber_pixelPositiviteits-topic  - Pagina 14 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 14 34nodx3Positiviteits-topic  - Pagina 14 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 14 Teeth_dogs
Positiviteits-topic  - Pagina 14 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 14 DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 14 Icon_minitimewo 25 nov 2015 - 11:38

Ik denk dat het wel mag hoor, je hebt nu ook al hormonen in je lichaam. Zowel mannelijk als vrouwelijk, maar van de een minder dan de ander. Je medicatie botst daar nu ook niet mee, dus dat zal wel goedgaan!


Positiviteits-topic  - Pagina 14 2gxnp75Positiviteits-topic  - Pagina 14 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 14 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 14 2hqc5lxPositiviteits-topic  - Pagina 14 34nodx3Positiviteits-topic  - Pagina 14 Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Clouddust
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 14 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 14 Icon_minitimewo 25 nov 2015 - 17:53

@Leo, je weet al hoe blij ik voor je ben maar ik ben echt trots op je dat je dit hebt laten weten aan de mensen die je lief hebt en zo c: ik heb je naam natuurlijk al half veranderd in mijn whatsapp contacten maar ga het nu wel helemaal doen ^^
Ik ben super blij dat je zoveel goede reacties krijgt en ik hoop dat het gewoon voor jou overal waar je bent makkelijker wordt om te 'leven' zegmaar <3 komt allemaal goed!


Positiviteits-topic  - Pagina 14 2dlmzb4
Danku Kip <3

 

.Stuff.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Severlight
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 14 RByGB9F
Loïs
242
Actief
"When a woman says later, what she really means is not ever!"

CAT'S PROFILE
Age: ☼ 26 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Severlight
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 14 Icon_minitimewo 25 nov 2015 - 17:57

ooh Leo dat is echt heel knap! Ik ben echt heel blij voor je dat het zo goed uitpakt <3 Heel veel succes hiermee!!


Positiviteits-topic  - Pagina 14 9iczth
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 14 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 14 Icon_minitimewo 25 nov 2015 - 18:19

mam is nu wel boos en medicatie zit er voorlopig nog ni in, maar op school blijven en mijn vrienden blijven me wel gewoon leo noemen :3


Positiviteits-topic  - Pagina 14 AdnfjaPositiviteits-topic  - Pagina 14 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 14 2gxnp75Positiviteits-topic  - Pagina 14 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 14 Cyber_pixelPositiviteits-topic  - Pagina 14 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 14 34nodx3Positiviteits-topic  - Pagina 14 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 14 Teeth_dogs
Positiviteits-topic  - Pagina 14 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 14 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 14 Icon_minitimewo 25 nov 2015 - 18:21

heb eindelijk een nieuwe telefoon c;


Positiviteits-topic  - Pagina 14 VINAK3s
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 14 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3255
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Soldier
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 14 Icon_minitimewo 25 nov 2015 - 18:46

Yeey,, gefelii Leo!! Ik was in het begin een beetje verward hoe ik je nu moest noemen, maar ik ben zooo blij voor je!!! <3 Echt, geweldig!



Positiviteits-topic  - Pagina 14 Swallo12
Positiviteits-topic  - Pagina 14 G3K5gZvO_oPositiviteits-topic  - Pagina 14 XehOIgmF_oPositiviteits-topic  - Pagina 14 POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnwhisper
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 14 Dodiey10
Eline
319
Actief
Butterflies cannot see their wings. But the rest of the world can.

CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnwhisper
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 29 nov 2015 - 10:58

Gefeliciteerd Leo ^^!!
Mijn beste vriendin(--> vriend?) voelt zich ook meer jongen dan meisje. Ik ken je niet maar ik ben blij voor je ^^


Yellow:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Positiviteits-topic  - Pagina 14 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 14 Icon_minitimeza 5 dec 2015 - 12:06

Ganfjjfhsbsbdjvkksndbfujxbdbfjfis
Ik had het gister met mn tante over dat ik Nym had meegenomen naar Leiden en dat ik dat niet vaker ging doen en waarom we geen huiskat konden nemen in Leiden. Toen was zij van ik wilde misschien weer een tweede kat bijnemen, maar ik wil ook wel oppassen. Dat was op t moment t grootste struikelblok in een kat nemen voor ons studentenhuis, waar kan ie terecht? Maar nu ie bij mn tante zou kunnen is het waarschijnlijk heel goed kogelijk dat ik binnenkort naar katjes kan gaan kijken :3


Positiviteits-topic  - Pagina 14 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tearpaw..
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 14 DPKsfdL
10
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Tearpaw..
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 14 Icon_minitimeza 5 dec 2015 - 12:09

Mijn kat is kittens aan het verwachten en ik mag eentje houden <3


Positiviteits-topic  - Pagina 14 166lwtc
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Positiviteits-topic  - Pagina 14 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 14 Icon_minitimevr 11 dec 2015 - 22:06

Ik heb zo'n leuke twee dagen gehad, dat moet ik dus écht even kwijt.

Well, gisteren toen pakte m'n crush opeens random m'n hand vast in de klas, en ik was zo van: wtf, wat doe je, maar ik vond het wel schattig, want het is wel m'n crush hé. <3

En ik hoorde vandaag dat ik bij één van de 12 kinderen van onze school hoorde die mocht gaan debatteren vanavond met politici! Ik was echt zo blij, want zo'n kans krijg je echt geen tweede keer! Wij waren met iemand van GroenLinks, en er was ook iemand van PVDA en PVV, en het was zo'n gave beleving! Ik moest het debat openen met een speech van 2 minuten en het ging zo goed! Ik ben nu zo blij. :'D



Positiviteits-topic  - Pagina 14 2OhZuTz
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
Positiviteits-topic  - Pagina 14 BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 14 Icon_minitimewo 16 dec 2015 - 9:48

Ik weet niet hoe het komt maar ik ben heel vrolijk vandaag XD.
Ik werk thuis vandaag, Na mijn werk testen op een bedrijf waar ik ook een kleine vergoeding voor krijg. Altijd leuk helemaal zo voor de kerstdagen.
Vanavond weer Skiles in plaats van zondag omdat we dan naar Freek Vonk gaan.
Allemaal leuke dingetjes in het verschiet <3 .


Positiviteits-topic  - Pagina 14 85A0ca8T_oPositiviteits-topic  - Pagina 14 V4s23EcO_oPositiviteits-topic  - Pagina 14 FTbtNyE2_oPositiviteits-topic  - Pagina 14 FTbtNyE2_oPositiviteits-topic  - Pagina 14 PF71KdU0_oPositiviteits-topic  - Pagina 14 JeyKDma8_oPositiviteits-topic  - Pagina 14 GPr1M0jZ_oPositiviteits-topic  - Pagina 14 COxUkZt
Judge me
Positiviteits-topic  - Pagina 14 NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
Liongaze
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 14 Tumblr_o9biorsVGP1qa66ugo4_250
Els
366
Actief
I had a purpose then, pursing the path to catalyze our dream
But it’s a winding road, where you stumble and sway your way amongst the crowd

CAT'S PROFILE
Age: 26 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Liongaze
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 20 dec 2015 - 23:06

Ik was dit weekend gezellig bij ons Miempje met Wazzie en heb Tess ook nog even gezien. Om eerlijk te zijn heeft dat me echt goed gedaan! So glad I have such amazing friends! uvu <3




::
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Positiviteits-topic  - Pagina 14 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 20 dec 2015 - 23:13

Liongaze schreef:
Ik was dit weekend gezellig bij ons Miempje met Wazzie en heb Tess ook nog even gezien. Om eerlijk te zijn heeft dat me echt goed gedaan! So glad I have such amazing friends! uvu <3

Was leuk <3333 Snel Star Wars marathon doen :3


Positiviteits-topic  - Pagina 14 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Positiviteits-topic  - Pagina 14 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 14 Icon_minitimedi 22 dec 2015 - 8:32

Gisteren lekker pannenkoeken gegeten, dat was echt heel gezellig :3.
Mijn vriend is deze week lekker elke avond thuis en dat doet me goed =D .



I'm hunting with StarClan
Positiviteits-topic  - Pagina 14 R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Fairfaith
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 14 Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 14 Icon_minitimedo 24 dec 2015 - 19:33

Ik ben echt in zó'n ontzettende blije mood nu. Strakjes lekker met het gezin een kerstfilm kijken, morgen ochtend ontbijten en cadeautjes openmaken en die avond uit eten en zaterdag naar mijn oma. Allerlei leuke dagen voor de boeg dus! Dan zit ik ook nog eens bomvol inspiratie met mijn accountjes hier, en heb net een super leuk weekend achter de rug met Wazzie. Kon ik me maar altijd zo vrolijk voelen. Mijn dag kan niet beter! (y)



VOICETHEME
Releasing us and keeping us alone for so long
Before it all unravels and tomorrow’s all gone
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 14 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 14 Icon_minitimevr 25 dec 2015 - 19:05

kerstmis kerstmis kerstmis is zo leuk *u* niet normaal.. Ik wordt hier zo blij van. Gisterenavond en vandaag waren geweldig. Oké vooral gisteren avond, vandaag was ik al terug down. Ma dit kerstmomentje is echt zo'n lichtje in de duisternis °u° ECHT, die cadeautjes, spelletjes spelen met het gezin, gisteren de familie die bleef eten. Ik was echt even vergeten dat ik volgend jaar ergens word opgenome wegens mijn depressie. <3 thank you all. Thanks wc voor zo'n groot symbool in mijn leven te zijn, thx familie om me gisteren zo'n geweldige dag te geven. Dankje diegene die ooit kerstmis het leven ingeblazen had. :")


Positiviteits-topic  - Pagina 14 AdnfjaPositiviteits-topic  - Pagina 14 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 14 2gxnp75Positiviteits-topic  - Pagina 14 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 14 Cyber_pixelPositiviteits-topic  - Pagina 14 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 14 34nodx3Positiviteits-topic  - Pagina 14 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 14 Teeth_dogs
Positiviteits-topic  - Pagina 14 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 14 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 14 Icon_minitimeza 26 dec 2015 - 11:41

sorry voor dubbellpost,

ieeee zo happy :3 ik heb gewoonweg over warriorcats en raposa gedroomd (2de keer). Ik was letterlijk IN de wereld van warriorcats en ik was Nachtpels, een karakter dat ik ooit toen ik kleiner was had gecreerd. en dan kwam ik terecht in de wereld van raposa en dat was zo prachtig, die vossenwereld. Die vlakte, die bomen, die lucht, die vossen. Oh man dit maakt echt mijn dag goed.


Positiviteits-topic  - Pagina 14 AdnfjaPositiviteits-topic  - Pagina 14 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 14 2gxnp75Positiviteits-topic  - Pagina 14 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 14 Cyber_pixelPositiviteits-topic  - Pagina 14 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 14 34nodx3Positiviteits-topic  - Pagina 14 10pvxmwPositiviteits-topic  - Pagina 14 Teeth_dogs
Positiviteits-topic  - Pagina 14 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fairfaith
Member
Positiviteits-topic  - Pagina 14 Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 14 Icon_minitimezo 27 dec 2015 - 22:47

I sorta became friends with the person who used to ruin my life three years ago.. A plottwist in life I really don't mind tbh~



VOICETHEME
Releasing us and keeping us alone for so long
Before it all unravels and tomorrow’s all gone
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Positiviteits-topic    Positiviteits-topic  - Pagina 14 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Positiviteits-topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 14 van 20Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: