|
|
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 25 nov 2015 - 9:24 | |
| @Leo, Oh dat nieuws is zo goed om te horen! Ik wens je het allerbeste toe echt waar! <'3 Ik zou ook even bij mensen gaan kijken die er veel over weten, want dan kan je misschien hormonen krijgen, zoals Kiki hierboven zegt. |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 25 nov 2015 - 10:36 | |
| @hierboven, echt bedankt mensjes :3 en ja ik heb het wat overlegd met de psychiater :3 maar de volgende keer gaan we het er echt over hebben, van wat dit met me doet en wat er zal veranderen enzo. En ik weet niet eens of ik hormonen mag pakken met deze medocatie die ik nu neem maar ik denk dat dat wel snor zit. |
|
| |
Kiki 743 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 25 nov 2015 - 11:38 | |
| Ik denk dat het wel mag hoor, je hebt nu ook al hormonen in je lichaam. Zowel mannelijk als vrouwelijk, maar van de een minder dan de ander. Je medicatie botst daar nu ook niet mee, dus dat zal wel goedgaan! |
|
| |
Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 25 nov 2015 - 17:53 | |
| @Leo, je weet al hoe blij ik voor je ben maar ik ben echt trots op je dat je dit hebt laten weten aan de mensen die je lief hebt en zo c: ik heb je naam natuurlijk al half veranderd in mijn whatsapp contacten maar ga het nu wel helemaal doen ^^ Ik ben super blij dat je zoveel goede reacties krijgt en ik hoop dat het gewoon voor jou overal waar je bent makkelijker wordt om te 'leven' zegmaar <3 komt allemaal goed! Danku Kip <3 |
|
| |
Loïs 242 Actief "When a woman says later, what she really means is not ever!"
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 25 nov 2015 - 17:57 | |
| ooh Leo dat is echt heel knap! Ik ben echt heel blij voor je dat het zo goed uitpakt <3 Heel veel succes hiermee!! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 25 nov 2015 - 18:19 | |
| mam is nu wel boos en medicatie zit er voorlopig nog ni in, maar op school blijven en mijn vrienden blijven me wel gewoon leo noemen :3 |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 25 nov 2015 - 18:21 | |
| heb eindelijk een nieuwe telefoon c; |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 25 nov 2015 - 18:46 | |
| Yeey,, gefelii Leo!! Ik was in het begin een beetje verward hoe ik je nu moest noemen, maar ik ben zooo blij voor je!!! <3 Echt, geweldig! |
|
| |
Eline 319 Actief Butterflies cannot see their wings. But the rest of the world can.
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic zo 29 nov 2015 - 10:58 | |
| Gefeliciteerd Leo ^^!! Mijn beste vriendin(--> vriend?) voelt zich ook meer jongen dan meisje. Ik ken je niet maar ik ben blij voor je ^^ |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
10 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic za 5 dec 2015 - 12:09 | |
| Mijn kat is kittens aan het verwachten en ik mag eentje houden <3 |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic vr 11 dec 2015 - 22:06 | |
| Ik heb zo'n leuke twee dagen gehad, dat moet ik dus écht even kwijt.
Well, gisteren toen pakte m'n crush opeens random m'n hand vast in de klas, en ik was zo van: wtf, wat doe je, maar ik vond het wel schattig, want het is wel m'n crush hé. <3
En ik hoorde vandaag dat ik bij één van de 12 kinderen van onze school hoorde die mocht gaan debatteren vanavond met politici! Ik was echt zo blij, want zo'n kans krijg je echt geen tweede keer! Wij waren met iemand van GroenLinks, en er was ook iemand van PVDA en PVV, en het was zo'n gave beleving! Ik moest het debat openen met een speech van 2 minuten en het ging zo goed! Ik ben nu zo blij. :'D |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic wo 16 dec 2015 - 9:48 | |
| |
|
| |
Els 366 Actief I had a purpose then, pursing the path to catalyze our dream
But it’s a winding road, where you stumble and sway your way amongst the crowd
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic zo 20 dec 2015 - 23:06 | |
| Ik was dit weekend gezellig bij ons Miempje met Wazzie en heb Tess ook nog even gezien. Om eerlijk te zijn heeft dat me echt goed gedaan! So glad I have such amazing friends! uvu <3 - ::
|
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic di 22 dec 2015 - 8:32 | |
| Gisteren lekker pannenkoeken gegeten, dat was echt heel gezellig :3. Mijn vriend is deze week lekker elke avond thuis en dat doet me goed =D . I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic do 24 dec 2015 - 19:33 | |
| Ik ben echt in zó'n ontzettende blije mood nu. Strakjes lekker met het gezin een kerstfilm kijken, morgen ochtend ontbijten en cadeautjes openmaken en die avond uit eten en zaterdag naar mijn oma. Allerlei leuke dagen voor de boeg dus! Dan zit ik ook nog eens bomvol inspiratie met mijn accountjes hier, en heb net een super leuk weekend achter de rug met Wazzie. Kon ik me maar altijd zo vrolijk voelen. Mijn dag kan niet beter! (y) VOICE ♡ THEMEReleasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic vr 25 dec 2015 - 19:05 | |
| kerstmis kerstmis kerstmis is zo leuk *u* niet normaal.. Ik wordt hier zo blij van. Gisterenavond en vandaag waren geweldig. Oké vooral gisteren avond, vandaag was ik al terug down. Ma dit kerstmomentje is echt zo'n lichtje in de duisternis °u° ECHT, die cadeautjes, spelletjes spelen met het gezin, gisteren de familie die bleef eten. Ik was echt even vergeten dat ik volgend jaar ergens word opgenome wegens mijn depressie. <3 thank you all. Thanks wc voor zo'n groot symbool in mijn leven te zijn, thx familie om me gisteren zo'n geweldige dag te geven. Dankje diegene die ooit kerstmis het leven ingeblazen had. :") |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic za 26 dec 2015 - 11:41 | |
| sorry voor dubbellpost,
ieeee zo happy :3 ik heb gewoonweg over warriorcats en raposa gedroomd (2de keer). Ik was letterlijk IN de wereld van warriorcats en ik was Nachtpels, een karakter dat ik ooit toen ik kleiner was had gecreerd. en dan kwam ik terecht in de wereld van raposa en dat was zo prachtig, die vossenwereld. Die vlakte, die bomen, die lucht, die vossen. Oh man dit maakt echt mijn dag goed. |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic zo 27 dec 2015 - 22:47 | |
| I sorta became friends with the person who used to ruin my life three years ago.. A plottwist in life I really don't mind tbh~ VOICE ♡ THEMEReleasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone |
|
| |
| Onderwerp: Re: Positiviteits-topic | |
| |
|
| |
|