We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Hij bleef rustig wegkijken, al maakte het het niet echt makkelijker. Dus probeerde hij zo nu en dan steelse blikken te werpen op zijn poot of de poes om te zien of ze al klaar was. Dat was niet het geval, dus dreef zijn blik weer terug naar de grond. Fijn dit. "Als je 'm twee dagen laat rusten, zul je er nadien geen last meer van hebben." Voorzichtig knikte Tall, en nam zijn poot terug. Oke, twee dagen last omdat hij gewoonweg niet genoeg kracht in zich had gehad te blijven staan. "Kop op, is het niet normaal dat een kat minstens één keer in zijn leven een poot verzwikt?" De poes wilde hem opbeuren, misschien lukte het haar ook wel. Hij grinnikte uiteindelijk en duwde haar zacht terug. "Nou, oke dan, ik denk niet dat veel katten die enorme kracht van jou hadden kunnen weerstaan," Mauwde hij plagerig, en glimlachte. Nog even vrolijk doen, Little moest er natuurlijk niet de dupe van zijn dat hij er niet tegen kon dingen niet perfect te doen.
Littlestream
Member
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
Misschien was het haar niet volledig gelukt om de kater terug vrolijk te maken, maar ze had hem tenminste al doen grinniken. Dat was een begin! 'Nou, oke dan, ik denk niet dat veel katten die enorme kracht van jou hadden kunnen weerstaan,' Miauwde de apprentice plagerig. Littlestream greens even, en knikte vervolgens. "Inderdaad," Grapte ze, waarna ze hem terug een tikkeltje bezorgd aankeek. "Lukt het alleen op te staan?" Vroeg ze, pas nadien beseffende dat Tall waarschijnlijk nooit zou toegeven dat het hem niet alleen lukte. En dus voegde ze maar iets aan haar woorden toe. "Of wil je geholpen worden door de Medicine cat ze zelf?" Greens ze vervolgens, haar groene blik op hem werpende en proberende de mood er wat in te houden. Het zou een zonde zijn als hun uitje zo zou aflopen.
Hij lachte even toen ze hem maar gewoon gelijk gaf, al wist hij wel dat ze het ook deed om hem vrolijk te houden. Lief dat ze dat probeerde, het zou wel loslopen. "Lukt het alleen op te staan?" Het feit dat haar blik hierna meteen veranderde maakte hem al duidelijk dat ze erover nadacht hem niet te willen kwetsen met iets, en dat ze dus ook niet het idee wilde geven dat hij het niet kon. "Of wil je geholpen worden door de Medicine cat ze zelf?" Een scheve glimlach verscheen op zijn gezicht, en zijn ogen twinkelden ondeugend. "Het lukt wel hoor," Antwoordde hij, en hoopte maar dat dat ook zo was. Daarna probeerde hij zich op te heisen, en kwam al halverwege. Trots op zichzelf hees hij het laatste stukje zich verder op, en schudde toen even zijn vacht uit. Ook al was het misschien niet zo goed voor zijn poot, het was wel goed voor zijn eergevoel. Net als het volgende wat hij deed, namelijk een flinke hoop bladeren op de poes gooien met zijn goede poot. Zijn ogen stonden alweer helemaal vrolijk toen hij zag hoe de blaadjes haar omringden en op haar vacht bleven liggen. Raak. "Die kreeg je nog terug,"
Littlestream
Member
De poes keek hem verwachtingsvol aan, ergens gewoon hopende dat hij het alleen kon zodat de situatie niet nog erger werd. 'Het lukt wel hoor,' Antwoordde de kater toen, waardoor de poes hem eventjes niets vermoedend aankeek. Maar zodra ze zag dat hij het inderdaad alleen kon verscheen er een kleine glimlach op haar gelaat. Starclanzijdank.. Echter, net toen ze zich omdraaide voelde ze plots weer het bekende gevoel van blaadjes die op haar vacht bleven plakken en draaide ze zich een in één ruk om. 'Die kreeg je nog terug,' Was zijn excuus. De poes zette een neppe beledigde uitdrukking op haar gelaat en keek schijnheilig weg, allemaal gespeeld wel. "Oké dan, om het terug goed te maken dat ik je poot gekneusd heb," Miauwde ze, op een hoge toon. Echter keek ze hem nadien alweer aan en greens ze even. "Nu staan we weer quitte." Sprak ze, weer op haar normale speelse toon.
Hij moest lachen om haar beledigde uitdrukking, en voelde zich alweer een stuk vrolijker worden. "Oké dan, om het terug goed te maken dat ik je poot gekneusd heb," Hij knikte dramatisch, "Ja, want dat was toch wel een shockerende gebeurtenis," Stelde de kater, terwijl zijn ogen vrolijk bleven glimmen. "Nu staan we weer quitte." Bij deze stelling knikte hij niet zo snel, maar keek hij juist bedenkelijk. Met een grote grijns schudde hij uiteindelijk zijn hoofd. "Ik weet het zo net nog niet," Grinnikte hij, "Je hebt me namelijk ook nog de hartaanval bezorgd met de spin," Maakte hij toen duidelijk, echter bedoelde hij het niet zo serieus. "Dus ik blijf erbij dat je elk bosje moet blijven checken of er spinnen zijn voor we er enig gek iets afbijten,"
Littlestream
Member
Ze keek de kater aan met een geamuseerde blik in haar ogen, en knikte vervolgens terwijl ze hem aankeek. "Ja ja, ik zal alles doen wat U wenst." Miauwde ze, de 'u' op een overdreven manier uitsprekende. Hierna keek ze even om zich heen en vervolgens ook naar de hemel, om op te merken dat deze wel heel erg donker werd. Maar het was toch nog niet zo heel laat? "Ik denk dat we moeten opschieten, als je geen nat pak wilt hebben." Sprak ze, hem even zijdelings aankijkende. Ergens hoopte ze dat de regen nog even wegbleef, aangezien ze nu sowieso niet de snelsten zullen zijn met Tall's gewonde poot. En hem achterlaten gewoon omdat ze niet nat wou worden deed ze ook niet.
De poes leek het niet erg te vinden, ze nam het juist goed op en beloofde hem lacherig om dat zeker te doen. Bij het horen van de 'u' ging de kater heel recht staan, en keek statig naar de poes. "Mooi zo," Mauwde hij deftig, waarna hij de blik van de poes volgde naar de hemel. Dat zag er inderdaad niet zo mooi uit. "Ik denk dat we moeten opschieten, als je geen nat pak wilt hebben." Hij lachte even bij het horen dat ze snel moesten zijn. "Tjsa," Klonk het, "Door een zeker sneeuwbal is het voor mij redelijk onmogelijk om snel te zijn," Hij leek allesbehalve boos, eerder wel geamuseerd. Regen was leuk. "Maar als je graag terug wilt moet je het zeggen hoor,"
Littlestream
Member
'Tjsa,' Klonk het, waardoor de poes opnieuw haar aandacht op Tallpaw focuste. 'Door een zeker sneeuwbal is het voor mij redelijk onmogelijk om snel te zijn,' Ook al leek hij alles behalve boos, alsnog voelde de poes zich ergens schuldig. 'Maar als je graag terug wilt moet je het zeggen hoor,' Bijna meteen schudde de poes haar kopje, als teken dat dat dus niet door ging. "Je denkt snel van me af te willen zijn he?" Klonk ze eerst, een tikkeltje hoog terwijl ze hem met opgetrokken wenkbrauwen aankeek. Maar nadien brak er een grijns door, waarna ze opnieuw haar kopje schudde. "Ik word gewoon niet graag nat, zeker nu we de kans oplopen ziek te worden in dit koude weer." Miauwde ze vervolgens. Echter duurde het niet lang of ze voelde al een eerste regendruppel uit elkaar spatten op haar kopje. Voorzichtig keek ze weer neer boven, om op te merken dat de donkere wolk ondertussen de hemel had ingesloten.
Hij keek haar vragend aan, maar ontspande toen ze hem duidelijk maakte dat ze bleef, ook al weigerde hij hulp te vragen, alleen zijn met deze poot was niet optimaal. De grijns die doorbrak op haar gezicht deed hem zijn hoofd lachend schudden. "Ach jammer," Mauwde hij plagerig, maar werd toen afgeleid door de lucht. "Ik word gewoon niet graag nat, zeker nu we de kans oplopen ziek te worden in dit koude weer." Een druppel viel op de poes haar vacht, "Nou," Begon hij grinnikend, "Nu dat toch al mislukt is, wil je me dan gezelschap houden terwijl ik van de regen ga genieten?" Hij glimlachte bij het voorstel, maar meende het wel, regen was heel mooi, hij hield er echt van. Nu was hij ook een kater die van zwemmen hield. "Geen nee zeggen omdat je bang bent dat je verkouden wordt," Voegde hij toen nog toe, "Ik houd ons wel warm met mijn ultra thermo vacht," Hij keek haar vrolijk aan, duidelijk leek het hem wel leuk.
Littlestream
Member
De poes keek hem aan toen hij zei dat hij van de regen ging genieten. 'Geen nee zeggen omdat je bang bent dat je verkouden wordt,' Voegde hij eraan toe, waarna 'ie nog eens leek te willen zeggen. 'Ik houd ons wel warm met mijn ultra thermo vacht,' Nadat ze die zin gehoord had kon ze er niet aandoen even verlegen weg te kijken. Wat bedoelde hij daar mee? Een warm gevoel kroop onder haar huid, maar algauw schudde ze het van zich af en probeerde ze haar gedachten weer op te helderen door ergens anders aan te denken. "Oké dan," Besloot ze uiteindelijk, haar groene blik weer op de apprentice richtende. "Maar als ik straks toch ziek word dan is het jou schuld." Ze stak even haar tong uit en sprong nadien richting de kater. "Wat vind je eigenlijk zo leuk aan de regen?" Vroeg ze vervolgens, hem oprecht nieuwsgierig aankijkende terwijl er een druppel op haar neusje viel. Als gevolg hiervan nieste ze even zachtjes.
Hij merkte de verlegen blik niet eens, hij was namelijk al bezig een bladerbunker te bouwen voor hun twee. Ze zou vast wel ja zeggen. "Oké dan," Een grijns brak door op zijn gezicht, en hij nodigde haar uit om naast hem in de bladerbunker te komen. "Maar als ik straks toch ziek word dan is het jou schuld." Hij lachte even vrolijk, "Is goed mademoiselle, maar deze mooie bladerbunker zal ons zeker wel beschermen," Stelde hij trots, op het ding wijzende. Daarna kwam ze naast hem zitten, en keek hij eens omhoog, de lucht werd nu echt een grote waas van grijs. "Wat vind je eigenlijk zo leuk aan de regen?" Hij haalde zijn schouders op, "Het is gewoon alsof het de katten he-" Hij stopte toen ze nieste, en kon het niet laten om flink te grijnzen, daarna opende hij dramatisch zijn mond. "Oh nee Littlestream! Wordt je nu al verkouden?" Hij lachte eens, en gooide nog wat blaadjes op haar. Daarna duwde hij zich wat serieuzer tegen haar aan zodat ze kon delen in zijn warmte. "Komt goed hoor, en ik weet zeker dat je de regen ook wel leuk gaat vinden," Mauwde hij toen vrolijk, maar zijn stem werd nu al gedempt door de regen en sommige donderklappen in de verte.
Littlestream
Member
'Is goed mademoiselle, maar deze mooie bladerbunker zal ons zeker wel beschermen,' Stelde de kater trots, waarna haar blik gleed naar het soort hol dat hij in elkaar geflanst had. Haar wenkbrauwen schoten weliswaar verbaasd omhoog bij het zien ervan, maar ze moest toegeven dat het er goed uitzag. Waar had hij zoiets geleerd? 'Het is gewoon alsof het de katten he-' Ze hield haar kopje even schuin, wat wou hij zeggen? 'Oh nee Littlestream! Wordt je nu al verkouden?' De poes greens even, maar hield nadien haar schouders op. "Nee hoor," Miauwde ze, waarna ze haar pootje over haar gezicht hield om te voorkomen dat de bladeren die hij opgooide in haar ogen terecht kwamen. Echter moest ze toegeven dat ze nadien wel wat schrok toen hij zich tegen haar aanduwde. "Tall?" Sprak ze, een tikkeltje verbaasd. Maar ze hield haar mond toen hij vervolgens wat zei. 'Komt goed hoor, en ik weet zeker dat je de regen ook wel leuk gaat vinden,' Miauwde de kater vrolijk. De poes knikte even en richtte vervolgens haar blik een tikkeltje angstig naar de uitgang van het kleine hol, de felle flits ziende. Toen ook het grommelende geluid hoorde schrok ze een tikkeltje, om vervolgens haar grijze staart om zich heen te slaan. "Ik haat onweer." Vervolgde ze, haar groene blik nog steeds angstig voor zich uit werpende.
Hij hoorde haar vragende naamstelling ook niet, maar had er waarschijnlijk ook niet veel achter gezocht als hij dat wel had gedaan. Hij bleef gewoon naar buiten kijken, de bladeren beschermden hen eigenlijk nog best goed. "Ik haat onweer." Zijn blik keek weer naar de poes, nu ze zo angstig keek viel het hem pas op dat hij echt groter was dan zij, en het gaf hem een waanzinnig verantwoordelijkheidsgevoel. Ook al omdat hij haar had gevraagd bij hem te komen zitten. Vandaar dat hij zijn staart om haar heen sloeg en met haar naar de hemel keek. "Weet je," Mauwde hij, niet al te hard. Zo nu en dan werd zijn gestalte fel verlicht door het schouwspel in de hemelen. "Een zeker persoon wat ik ken zei ooit tegen mij dat de spinnen banger zijn voor mij dan ik voor hen," Vervolgde hij, met een ondeugende twinkeling in de ogen, "Ik kan jou zeggen dat het onweer je nooit zal raken, en je nooit iets zal doen. Het maakt alleen veel herrie, een beetje als ik dus," Het laatste werd eraan toegevoegd en hij zei het grinnikend. Het was zo though, geen haar op zijn hoofd dat hij de poes iets aan zou doen ooit.
Littlestream
Member
Nadat de kater zijn staart om haar sloeg, zei ze niets meer. Misschien omdat ze nu gefocust was op de heldere flitsen en het luide gebulder dat het haar niet eens was opgevallen, of omdat het niet meer raar aanvoelde. 'Weet je,' Sprak hij plots, waardoor de poes haar blik van de buitenlucht rukte en op hem wierp. 'Een zeker persoon wat ik ken zei ooit tegen mij dat de spinnen banger zijn voor mij dan ik voor hen,' De twinkeling in diens ogen was haar niet ontgaan, ze keek hem dan ook een tikkeltje vragend aan. 'Ik kan jou zeggen dat het onweer je nooit zal raken, en je nooit iets zal doen. Het maakt alleen veel herrie, een beetje als ik dus,' De kattin hoorde de grinnik die de zin had afgemaakt, iets wat haar lichtelijk deed glimlachen. Misschien had hij gelijk, misschien niet. Maar Littlestream geloofde de kater wel, en dat was het belangrijkste. Ze moest dan ook toegeven dat het er allemaal minder eng uitzag nu zo'n grote kater zich naast haar bevond. Een dankbare blik was te zien in haar groene ogen toen ze hem aankeek, maar geluid uit haar mond kwam er niet echt. Ze wist niet goed wat ze moest zeggen, en wierp vervolgens dus maar haar blik opnieuw naar buiten. "Sorry," Begon ze plots. "Ik wou je poot niet pijn doen."
Erg veel minder bang leek ze niet, maar wel dankbaar, en dat was genoeg voor hem. Het maakte dat hij met een rustig gevoel naast de poes naar de donder kon kijken, en er echt van kon genieten. Nu was hij ook niet bang aangelegd en was het niet vreemd dat hijzelf het juist mooi vond, spinnen echter, dat was vreselijk. Waarschijnlijk waren dat gewoon enge mutanten die ooit de wereld over zouden nemen. "Sorry," Klonk het plots, verbaasd en vragend keek de kater opzij, haar de ruimte gevend om te praten. "Ik wou je poot niet pijn doen." Even dacht hij na, keek toen naar zijn poot, en glimlachte toen. "Het komt echt wel goed met die poot," Meldde hij haar, "Ik heb namelijk een aardige medicine cat die goed voor me zorgt," Hij glimlachte naar de poes, en schudde toen zijn hoofd nog eens. "Echt waar, maak je er geen zorgen over, ik was het alweer vergeten,"
Littlestream
Member
'Het komt echt wel goed met die poot,' Miauwde de kater. 'Ik heb namelijk een aardige medicine cat die goed voor me zorgt,' Om die opmerking moest ze even zachtjes lachen. Echter spitste ze haar oortjes toen hij weer iets zei. 'Echt waar, maak je er geen zorgen over, ik was het alweer vergeten,' Littlestream haalde even haar schouders op en knikte vervolgens. "Oké dan. Wanneer je poot beter is moeten we nog eens samen gaan wandelen." Sprak ze toen, hem aankijkende. Echter legde ze zich nadien neer en liet ze haar grijze kopje vallen op haar pootjes. "Volgens mij duurt het nog lang voor die regen stopt." Zuchtte ze vervolgens. Niet dat ze het erg vond, langs de ene kant was het ook weer fijn om gewoon weg te zijn van het kamp zonder enige zorgen. Het deed haar denken aan de tijden dat ze nog met Ashdrizzle, toen Ashpaw, kattenkwaad ging uithalen. Echter was hun band verzwakt sinds het moment dat zij Medicine cat apprentice was geworden. Ergens vroeg ze zich wel af wat er van hen geworden was als dat nooit had plaats gevonden.. Maar Ashdrizzle was nu gelukkig samen met Nightspark, en alhoewel ze wist dat ze nooit meer normaal met die zwarte kater kon praten, alsnog wenste ze hen al het geluk van de wereld toe. Uiteindelijk was het enige wat ze wou anderen gelukkig zien, afgezien het feit dat ze wist hoe het was om altijd depressief te zijn.
Hij glimlachte toen hij haar voorstel hoorde, "Oké dan. Wanneer je poot beter is moeten we nog eens samen gaan wandelen." Een hoofdknik was haar antwoord, maar gaan liggen deed hij nu niet. Het was goed als hij bleef zitten, dan was sowieso de wind makkelijker te stoppen voor de poes, en dan zag hij meer. "Volgens mij duurt het nog lang voor die regen stopt." Een beetje onzeker keek hij naar beneden waar de poes lag, vond ze het niet meer leuk? Het zou minder leuk zijn als ze wegging, maar gelukkig voor hem leek het niet dat ze daar aanstalten voor maakte. In plaats daarvan leek ze er juist wel blij mee. Dat maakte de kater weer blij, en met nieuwe energie liet hij haar even in stilte denken. Waarschijnlijk over kruiden, of natuurlijk over Ashdrizzle. Soms kon Tall het zich niet voorstellen hoe Little en de kater ruzie hadden kunnen krijgen. De poes maakte haast nooit ruzie toch? Bedenkelijk keek hij haar aan, en glimlachte toen even, haar gezicht was wel erg schattig als ze diep in gedachten verzonken was.
Littlestream
Member
Een kleine stilte heerste tussen de twee, maar het was geen awkward stilte noch ongezellige. De ademhaling van Tall alleen al kalmeerde haar terwijl ze naar buiten keek en even dacht aan hetgeen wat er allemaal gebeurd was. Soms had je zo'n momenten in het leven waarin je terug dacht aan de dingen die je misschien beter had kunnen doen. Nog steeds schaamde de poes zich om het feit dat ze Snowynight had gepest omdat zij wél parnters kon krijgen, en Little niet. Nadien hadden ze het wel weer bijgelegd, maar alsnog was het geen prettige herinnering. Ook de dingen die tussen haar en Nightspark waren afgespeeld, maar dat waren eerder momenten die ze wou vergeten. Met Ashdrizzle had ze geen probleem, Nightspark daarentegen wel.. De zwarte kater had eerst haar hart gebroken, om vervolgens met de kat te gaan waar ze als eerste in haar leven van hield. Ashdrizzle was de aller eerste geweest die haar had doen kennismaken met het rare gevoel dat, geloof het of niet, wel degelijk invloed had op je daden en gedachtengang. Een zucht verliet haar bekje, de aanwezigheid van Tallpaw even niet doorhebbende. Het geluid van de neervallende regen maakte haar dan ook weliswaar slaperig.
De poes bleef nadenken, en hij bleef naar haar kijken tot hij merkte dat hij staarde. Zodra hij dat merkte knipperde hij eens, en richtte zijn blik weer omhoog naar de lucht, dit was geweldig. Zo rustig, zo fijn. Soms voelde hij zich zo druk, en wat anderen ook mochten denken, het voelde verschrikkelijk. Dit was veel fijner, de rust in zijn hoofd en aderen, en het zachte getik van de regen op de bladeren. De zucht van de poes weerklonk zacht door de stilte, en hij glimlachte bij het horen ervan. Gek genoeg werd hij juist steeds wakkerder naarmate dit vorderde, misschien omdat hij uitrustte op de een of andere manier, of omdat de poes gewoon dat effect had, maar het voelde goed. Daarom bleef de kater dus rustig zitten, iets gaf hem het idee dat Little dit ook wel eens nodig kon hebben. De poes had ook al veel meegemaakt, in ieder geval op sociaal gebied. Iedereen wist inmiddels van Nightspark en Ashdrizzle, en het kon niet anders of het was lastig voor haar. Hijzelf had er geen ervaring mee, hij zou ook niet weten hoe het was om verliefd te zijn. Hij kon het eeuwen zijn en het niet doorhebben, of ineens krijgen en erdoor overvallen worden. Je wist het nooit.
Littlestream
Member
Pas toen er weer een felle flits tevoorschijn kwam en het geluid van donder volgde, schrok ze weer op uit haar gedachten en keek ze de andere kant op, om te zien wat Tallpaw aan het doen was. Echter was hij het tegenovergestelde van haar; opgewekt en wakker. Zij werd juist slaperiger naarmate de regen verder ging, hij had het omgekeerde. Eigenlijk had ze nog zoveel vragen voor hem, maar om eerlijk te zijn durfde ze de stilte niet te doorbreken. En daarom bleef ze hem gewoon aankijken, niet echt beseffende dat de kater dit misschien storend vond. Het feit dat ze moe was hielp hier ook niet echt mee. Voorzichtig liet ze een gaap uit haar mond ontsnappen en voelde ze haar oogleden zwaarder worden. Maar net toen ze bijna in slaap viel schrok ze weer op, duidelijk niet goed wetende of dit wel het juiste moment was om slaap in te halen.