We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
De kater grinnikte toen de poes even terug grijnsde, maar stak zijn tong uit toen ze hem op zijn soft spot raakte. "Jij was toevallig wel het grootste in de wijde omtrek," Plaagde hij, en prikte in haar buik om aan te duiden dat de fluff haar vergrootte. "En mag ik nu gaan, Mijnheer?" Hij keek haar even nadenkend aan, maar sprong toen lenig opzij. "Oke dan, op voorwaarde dat je eerst alle bosjes die we nog bij langs gaan eerlijk op spinnen checkt," Hij keek haar aan met zijn twinkelende ogen, en was alweer helemaal vrolijk.
Littlestream
Member
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
De tong die Tallpaw naar haar uitstak negeerde ze, nouja. Tot zover ze dat kon. Eigenlijk moest ze toegeven dat ze het helemaal niet kon negeren, met als gevolg dat ze zelf ook haar tong uitstak. 'Jij was toevallig wel het grootste in de wijde omtrek,' Een grinnik verliet haar bekje. "Ja ja, dat geloof ik zo." Grapte ze, waarna ze hem terug aankeek. De kater leek na te denken over haar vraag, maar sprong nadien toch opzij. Starclanzijdank! Opgelucht sprong de poes overeind, niet wetende dat haar rug nu vol hing met enkele bladeren en mos. 'Oke dan, op voorwaarde dat je eerst alle bosjes die we nog bij langs gaan eerlijk op spinnen checkt,' Zijn twinkelende ogen zorgden ervoor dat ze niets anders kon doen dan toegeven. Een overdreven zucht verliet haar bekje waarna ze ja knikte. "Oké dan, zeurpiet." Miauwde de Medicine cat waarna ze zich uitschudde. De stukjes die zich nog aan haar pels hingen vlogen nu alle kanten op, als gevolg dat ook Tallpaw ervan moest weten. Een van de bladeren viel recht op zijn kopje, wat de poes even deed grijnzen.
Hij moest glimlachen toen ze haar tong terug naar hem uitstak, en stelde toen hij van haar afgestapt was zijn voorwaarden. Ze kon niet weigeren, hij wist het wel, zijn echte charmes. Kidding, de poes was waarschijnlijk gewoon aardig genoeg om niet te weigeren, en dat was erg aardig van haar. "Oké dan, zeurpiet." Hij hief zijn hoofd trots in de lucht met de ondeugende blik in de ogen. "That's me!" Mauwde hij vrolijk, maar dook al snel weg toen de poes ineens een stroom aan blaadjes over hem heen gooide. Een van die bladeren landde op zijn recht op zijn kop. Misschien stond het wel schattig, maar dat was niet echt de fashionlook die de kater echt wilde. Vandaar dat hij zijn wenkbrauwen optrok en glimlachte. "Dit moet me wel héél erg goed staan gezien de grijns op jouw gezicht," Mauwde hij uiteindelijk, en ging er even statig bij staan. Jaja, een echte bladhoed voor hem. Zometeen zou zij er ook een krijgen, daar kon ze van op aan.
Littlestream
Member
De kater leek trots te zijn om de opmerking die ze had gemaakt. Maar goed, ze wist nou eenmaal al dat Tallshadow in staat was om van alles een compliment te maken. 'That's me!' Hoorde ze de kater zeggen, waardoor de grijns op haar gelaat zelfs groter werd. Ook toen de kater zijn wenkbrauwen optrok vanwege het blad dat op zijn kopje lag, bleef ze grijnzen. Het leek wel alsof iemand haar gezichtsuitdrukking had vastgelijmd met secondelijm. 'Dit moet me wel héél erg goed staan gezien de grijns op jouw gezicht,' Miauwde de bruine kater uiteindelijk. Little haalde even haar smalle schouderbladen op en sloeg met haar toch wel redelijk lange pluizige staart door de lucht heen. "Het staat je geweldig." Grapte ze terwijl ze enkele stappen naar voren nam en met haar lichte pootje het blad van zijn kop weghaalde. "Maar zo zie je er toch beter uit." Vervolgde ze, nog steeds de grijns behoudende. Ja, ze meende het. Haar gelaatsuitdrukking viel niet meer te veranderen. Nu maar hopen dat ze de slappe lach niet kreeg, al was ze er ergens van overtuigd dat als de kater hiervoor wou zorgen, dat echt gebeurde.
Nou nou, wat een service. De kater hoefde niet eens zelf naar het blad te reiken want nadat de poes hem grijnzend een compliment had gegeven op hoe geweldig het hem wel niet stond haalde ze het voor hem van zijn hoofd. "Maar zo zie je er toch beter uit." Hij keek haar verrast aan, daar lette ze überhaupt op? Hij was zeer vereerd, het zou niet weghalen dat de poes een flinke bladerbehandeling zou krijgen though. Ze stond nu wel heel dichtbij, maar deze kater was niet voor niets geweldig. Altijd viel er wel iets te bedenken voor zijn wraak-acties. Zo ook nu, de hoop bladeren onder zijn poten maakte het er allemaal wel simpeler op, en dus greep hij ze tussen zijn poten, en sprong toen omhoog om ze in de lucht te werpen. Het maakte dat de twee katte plots omringt werden door een zee van vallende blaadjes, en zijn plan was duidelijk mislukt. In plaats van dat hij de poes er net zo awkward als hij had laten uitzien matchen de kleuren juist perfect. Hij keek haar verwonderd aan met een schuin kopje.
Littlestream
Member
Ze had niet door hoe dicht ze zich bevond bij Tallpaw, laat staan dat ze wist dat de kater al die tijd bezig was geweest met het bedenken van een plan. Ze keek hem dan ook vragend aan toen hij plots met zijn poten een hoop bladeren vastnam. Haar blik ging dan ook nog verwarder staan toen hij ze plots in de lucht gooide, pas na enkele tellen doorhebbende dat zijn bedoeling was geweest om haar ook voor schut te zetten. Opnieuw verscheen de grijns rond haar lippen toen dit plan echter tot een mislukking was gebracht. Nouja, niet geheel een mislukking. Tallpaw was in staat geweest om een regen van bladeren te veroorzaken, echter geen lastige regen. Nam maar eerder een mooie regen. De kleuren van de bladeren matchten perfect met de herfstsfeer die in de lucht hing, en toen haar groene ogen de zijne ontmoette stond haar blik net zo verwonderd als die van Tall. Maar ze sprak niet, en wachtte slechts af tot alle bladeren de grond terug hadden bereikt. Met haar blik volgde ze het laatste goudbruine blad dat van links naar rechts dwarrelde voor het uiteindelijk terug neer ging liggen op de koude aardbodem. "Dat was prachtig!" Klonk ze stomverbaasd, nog steeds even in de shock van het 'fenomeen'. "Hoe deed je dat?" Vroeg ze nadien, haar groene blik opnieuw in de zijne priemende.
Zij leek net zo verbaasd als hij, waarschijnlijk niet om dezelfde redenen en toch was het fijn niet de enige te zijn die er even rustig bijstond en genoot van wat er te zien viel. Haar groene ogen volgden het blad, en hij volgde het voorbeeld, het was grappig. Bladeren vielen zoals het leven ging, van links naar rechts en weer terug, omhoog door de wind en naar beneden door de druk. Alles werd altijd heen en weer gegooid. "Dat was prachtig!" Hij glimlachte wat onzeker. De volgende vraag echter deed hem 'mysterieus' kijken en misschien ook wel een klein beetje plagerig. "Dat zijn mijn magic powers, sorry, die mag ik niet delen," Hij glimlachte bij het laatste woord, duidelijk was wel dat hij de poes plaagde, en toch was ook hij onder de indruk geweest van de vreemde regen.
Littlestream
Member
Eerst glimlachte de kater wat onzeker, maar na haar volgende vraag keek hij juist mysterieus. Door deze plotse reactie hield ze haar kopje wat schuin en keek ze de apprentice vragend aan. 'Dat zijn mijn magic powers, sorry, die mag ik niet delen,' De poes liet haar oortjes hangen en keek hem even zielig aan. "Oohh. Maar dat is niet eerlijk." Klonk ze terwijl ze hem nog steeds met twee twinkelende ogen aankeek. Ze wist wel dat hij haar aan het plagen was, en daarom plaagde ze 'm juist ook. Het was sowieso leuk om te weten dat ook Tallpaw nog onder de indruk kon zijn van sommige dingen. Maar ja, overal waar zij bij was gebeurde er wel iets speciaals. Zij was gewoon speciaal. De poes glimlachte even om deze gedachte en schudde haar kopje. Ze wist dat dat niet waar was, maar om de zoveel tijd kon het toch geen kwaad om eens te fantaseren over iets? Fantasie hield je tenslotte jong, en aangezien ze dan nog was kon het dus geen kwaad. Plots kwam ze met een ideetje in haar hoofd. Wat als ze hem zou vleien? Misschien dat hij het dan zei! "Ga je me het vertellen als ik zeg dat je er de laatste tijd heel goed uitziet?" Opnieuw keek ze hem onschuldig aan, nog steeds de zielige blik in haar ogen behoudende. Echter zag je wel maar al te goed aan haar houding dat ze hem aan het plagen was, al gaf ze toe dat die zin niet helemaal gelogen was. Tallpaw was nou eenmaal knap, niemand kon dat ontkennen. Zij was heus niet de enige die zag hoe hij populair was onder de poezen. Om eerlijk te zijn vond ze het soms zelfs grappig. Maar goed, daar zou ze nu niet over beginnen. Het enige waar ze nu in geïnteresseerd was, was hoe de kater de bladerregen had gemaakt.
De kater lachte vrolijk toen de poes uitriep dat dat niet eerlijk was. Het was ook niet bedoelt om eerlijk te zijn, en eigenlijk wist de kater ook niet wat hij moest antwoordden als ze het hem nog eens vroeg en hij moest antwoordden. Hij had maar wat gedaan, en eindigde in de mooie bladerregen die hen zojuist alle twee versteld had doen staan. "Ga je me het vertellen als ik zeg dat je er de laatste tijd heel goed uitziet?" De kater onderdrukte de neiging om te gaan lachen, en in plaats daarvan keek hij de poes verlegen aan. "Maar Little toch…" Klonk het, waarna de blik plots vol ondeugd zat. "Dat is toch zeker geen nieuw nieuws?" Hij lachte, duidelijk niet écht gelovende dat hij er zo goed uitzag. De kater was zeker bescheidener geworden door al zijn trainingen.
Littlestream
Member
De reactie die ze van de kater kreeg was om eerlijk te zijn niet degene die ze verwachtte. Ze had eerst gedacht dat hij weer vol zelfvertrouwen zou zeggen dat dat klopte, maar in plaats daarvan kreeg ze een verlegen blik toegeworpen. 'Maar Little toch…' Klonk het, waarna ze blik vol ondeugd zat. 'Dat is toch zeker geen nieuw nieuws?' Lachte hij vervolgens, waarop Littlestream reageerde met een opgeluchte zucht. De Tallpaw die ze kende was er dus nog. "Maar ik meen het hoor." Miauwde ze dus, doelende op zijn eerdere verlegen reactie. Plots keek ze hem doodserieus aan en wierp ze een strenge blik op de kater. "Trek je soms de woorden van een Medicine cat in twijfel?" Haar stem klonk alles behalve grappig. De poes had weer eens haar acteertalent toegepast, wetende dat de kater hier bijna altijd voor viel. Ze keek hem dan ook heel strak aan, zodat ze zijn reactie direct zou kunnen opvangen. Littlestream hield haar gelaat dan ook opnieuw perfect strak, al moest ze toegeven dat ze deze keer wel moeite had met haar lach in te houden. Je zag dit dan ook heel lichtjes aan de manier waarop haar mondhoeken soms een beetje omhoog schoten.
Ze leek serieus, bij zijn ietwat verlegen reactie, verbaasd en geschokt. Dit werd al minder toen hij haar meldde dat het niets nieuws was, en toch verwarde het hem. Hoeveel werd er op hem gelet in de clan? "Maar ik meen het hoor." Tall trok een wenkbrauw op en schonk haar een sceptische glimlach, ja ja, zij wilde alleen het geheim weten. "Trek je soms de woorden van een Medicine cat in twijfel?" Nu ineens leek de poes weer heel serieus, hij keek even verward, en bestudeerde toen haar gezicht. Wat had hij nu weer voor doms gedaan waardoor ze hier zaten en zij dus blijkbaar teleurgesteld was in hem? Was ze dat echter wel? De kater bleef nog even staren, en toen brak er een wijde grijns door op zijn gezicht en fonkelden zijn ogen weer. "Jij zit me gewoon keihard in de maling te nemen!" Riep hij uit, en gooide een hoop bladeren letterlijk óp Littlestream deze keer. "Dat zal je leren," lachte hij. Het zag er ook wel komisch uit.
Littlestream
Member
Toen er plots een grijns op zijn gelaat uitbrak was ze er zeker van. Het was haar niet gelukt. Shit! 'Jij zit me gewoon keihard in de maling te nemen!' Riep de kater uit, waarna hij nogmaals een hoop bladeren omhoog gooide. Echter belandde ze deze keer wel op haar, en vielen ze niet zoals de vorige keer op een wonderbaarlijke manier naar beneden. 'Dat zal je leren,' Lachte hij, waardoor de poes zich uitschudde. "Ohja?" Klonk ze, waarna ze mysterieus een stapje naar achteren nam. Plots ging ze net zoals Tallpaw met haar pootjes over de grond en smeet ze een hoop bladeren zijn kant op. "Pak dat aan!" Grinnikte ze terwijl haar staart speels heen en weer zwiepte.
De poes leek even in de war te zijn door zijn geweldige aanval, en tevreden met hoe die werkte keek Tall haar lachend aan. Toen echter ontving ook hij een grote aanval van bladeren in zijn neus. De grote kater nieste hard, wat heel erg onmannelijk klonk, en shudde even met zijn hoofd. Daarna focusten zijn ogen zich weer op de grijze poes, dit was zojuist een oorlog geworden. Met een grote grijns sprong hij wat naar voren, wist een hoop bladeren over de poes te krijgen, en vloog toen weer een meter of twee uit de buurt. Ze zou hier ongetwijfeld goed in zijn, dus hij moest voorzichtig te werk gaan.
Littlestream
Member
Een grote grijns sierde haar gelaat, wetende dat Tallpaw toch sowieso een tegenaanval zou inzetten. En toen deze ook echt kwam, had ze zich er allang op voorbereid. Handig ontweek ze de grootste stormhoop, echter waren er alsnog enkele bladeren die haar lichaam raakte. Maar deze hoeveelheid was niet genoeg om er echt last van te krijgen. "Mis!" Plaagde ze hem, om de kater vervolgens algauw enkele meters van haar vandaan te zien springen. "Krijg je schrik, oh zo grote Tallpaw?" Opnieuw stak de grijze kattin haar tong uit en sprong ze dichter naar hem toe. Net toen ze enkele bladeren wou oprapen, struikelde ze met als gevolg dat ze op de apprentice kwam afgerold. "Pas oooop!" Klonk haar stem, waarna ze tegen de kater aanbotste. Samen rolden ze nog een eindje verder, maar zodra ze tot stilstand kwamen hees de poes zich overeind en wierp ze haar geamuseerde groene blik op hem, nog lichtjes na lachende.
Hij lachte toen de poes hem vroeg of hij de schrik kreeg, "Natuurlijk!" Mauwde hij dramatisch, en sprong even de lucht in voor het effect. "Je bent ook wel heel eng," Na die woorden lachte hij, maar werd toen nogal ruw onderbroken door de poes die plots tegen hem aan rolde. De wereld draaide ineens zo'n vijf keer heen en weer, en toen lag hij stil. Verdwaasd bleef hij liggen, wat was dat geweest? De groene ogen van Little ontmoetten die van hem terwijl ze nog nalachte, en grinnikend gooide de kater halfslachtig vanaf zijn plek op de grond wat bladeren omhoog naar haar gezicht. "Oke, grote Littlestream, jij wint, hoe kan ik nou op tegen een grootse sneeuwbalaanval?" Hij grinnikte, maar liet maar even achterwege dat hij ongetwijfeld een poot verzwikt had. Dan zou de poes zich nog schuldig gaan voelen, en dat hoefde niet want ze had gewonnen. Opstaan deed hij om deze reden echter niet.
Littlestream
Member
Terwijl ze hem had aangekeken had de kater opnieuw een hoop bladeren omhoog gegooid. Echter viel de grijns niet meer van haar gezicht te halen. 'Oke, grote Littlestream, jij wint, hoe kan ik nou op tegen een grootse sneeuwbalaanval?' Grinnikte de kater, waarop de poes reageerde door even met haar staart te zwiepen. Nadien stond ze op en schudde ze haar vacht uit, nu pas beseffende dat ze de kater misschien pijn had gedaan. "Alles trouwens oké?" Vroeg ze dus maar. Langs de ene kant had ze allang door dat 'ie pijn had aan zijn poot, aangezien ze niet voor niets Medicine cat was. Maar ze wou het hem zelf laten zeggen, wetende dat er sommigen het niet graag hadden om toe te geven dat er iets mis was.
Hij lachte nog na, ook toen de poes opstond, maar viel stil toen die hem rechtstreeks aankeek. "Alles trouwens oké?" Ze had hem ongetwijfeld door, maar zijn eer kon het niet hebben. Hij was potverdorie een sterke kater, hij moest het toch zeker kunnen overleven? Dus forceerde de 'stoere' kater een glimlach en knikte. "Ja hoor, ik kan wel tegen een stootje," Zijn mond bleef glimlachen, zijn ogen echter waren iets minder vrolijk. Die verdraaide poot. "Zij het een sneeuwbal," Grinnikte hij echter. Nou, nog best goed toneelspel.
Littlestream
Member
Ze zag hoe de kater een glimlach forceerde maar zei er niets van, ergens hopende dat hij wist wat 'ie deed. 'Ja hoor, ik kan wel tegen een stootje,' Sprak de apprentice vervolgens. Een zachte zucht verliet haar bekje terwijl ze knikte. Waren ze dan nog niet zover dat Tallpaw even zijn eer weg kon leggen en voor heel even eerlijk kon zijn? Maar net toen de poes dacht dat dit klopte, deed de kater haar vermoedens alweer verdwijnen als sneeuw voor de zon. 'Zij het een sneeuwbal,' Grinnikte hij. Echter was er voor heel even geen pret te lezen op haar gelaat en nam ze enkele stappen dichter tot ze nog maar slechts een muislengte met haar gezicht van de zijne verwijderd stond. "Als je je verwond hebt moet je dit nooit achter houden. Een wonde kan gaan infecteren, en ook al denk je dat het vanzelf wel geneest, eens het zover is kan het juist erger uitlopen dan dat je 'm gewoon direct laat behandelen door een Medicine cat." Klonk haar stem serieus met een duidelijke bezorgdheid in haar groene blik. Ja, ze maakte zich zorgen om hem. Dat kwam ook deels omdat ze wat om hem gaf, en het laatste wat ze wou was dat de kater gewond raakte door iets dat haar fout was. "Laat me die poot nu maar zien." Hierna verscheen er toch een kleine glimlach op haar gelaat, waarna ze haar blik even in de zijne priemde, maar vervolgens op de poot waarvan ze dacht dat die gewond was.
Jammer, mislukt. Hij hield niet echt van lastige situaties en al helemaal niet van afhankelijk zijn van anderen. Het zag er helaas voor hem niet naar uit dat Little dit echter snel zou laten gaan. Hij probeerde zo blanco mogelijk te kijken, maar kon een glimlach niet onderdrukken. "Als je je verwond hebt moet je dit nooit achter houden. Een wonde kan gaan infecteren, en ook al denk je dat het vanzelf wel geneest, eens het zover is kan het juist erger uitlopen dan dat je 'm gewoon direct laat behandelen door een Medicine cat." De bezorgdheid was nieuw voor hem, en maakte dat hij dus rustig knikte in plaats van haar klieren. Ze moest er niet op rekenen dat hij zometeen geen comeback zou maken though. "Laat me die poot nu maar zien." Hij lachte even. "Een medicine cat in hart en nieren merk ik," Grinnikte hij, hoewel het lachen hem verging toen hij zijn poot naar haar uitstrekte. De kater lag nog steeds op zijn zij op de grond, en voor hem was de poes nu wel veel groter. Hij hield niet echt van verzorgd worden, en al helemaal niet echt door Little. Het was zo vreemd, alsof hij tóch niet sterk genoeg was. Vandaar dat hij haar weigerde aan te kijken en in plaats daarvan beschaamd naar de grond keek. Duidelijk niet blij met dat hij hulp moest vragen.
Littlestream
Member
De kater moest even lachen om haar opmerking, goed zo. Ze probeerde hem namelijk zo goed mogelijk op zijn gemak te laten voelen, wetende dat Tall niet een van de makkelijkste patiënten was. 'Een medicine cat in hart en nieren merk ik,' Grinnikte hij nadien, al had ze wel door dat de pret er af aan 't gaan was. Toen de kater zijn poot optilde en aan haar liet zien, begon ze 'm even voorzichtig te inspecteren. De beschaamde blik die hij op de grond wierp was haar dan ook niet opgevallen, nog niet tenminste. Zo te zien leek de poot niet al te ernstig verzwikt te zijn, en zou hij er normaal gezien geen last meer van hoeven te hebben over twee dagen. "Als je 'm twee dagen laat rusten, zul je er nadien geen last meer van hebben." Sprak ze, waarna ze even met haar oortjes wiebelde toen ze zag dat hij van haar wegkeek. "Kop op, is het niet normaal dat een kat minstens één keer in zijn leven een poot verzwikt?" Miauwde ze terwijl ze hem een schouderduwtje gaf, proberende om Tall wat op te beuren. Tenslotte was dit ook haar fout, dus was er niets wat de kater aan had kunnen doen.