|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 14:49 | |
| - Tallpaw schreef:
- Gedaan Linn!
Nice Waz! Mooi dat het het goed doet >3 Zijn er 14 spellen al? o.o Begint iedereen die het begint te spelen dan ook echt bij 1? Haha ja er zijn al meer dan 14 spellen xD Kijk het zit zo, elk spel met een eigen nummer (bijvoorbeeld XIII), gaat over een andere wereld en andere characters. Er zijn natuurlijk wel dingen die in alle FF's voorkomen, zoals sommige beestjes enzo, maar verder is t steeds anders. Je kunt dus overal beginnen, want het is niet één verhaal. Er zijn echter een paar spellen die wel nog meerdere delen hebben met dezelfde chars. Dat zijn bijvoorbeeld X en X-2, XIII en XIII-2 en XIII Lighttning Returns. Daarom heet XIII-2 niet gewoon XIV, omdat het wel over dezelfde wereld en characters gaat. |
| | | ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 14:51 | |
| - Firestar schreef:
- Tallpaw schreef:
- Gedaan Linn!
Nice Waz! Mooi dat het het goed doet >3 Zijn er 14 spellen al? o.o Begint iedereen die het begint te spelen dan ook echt bij 1? Haha ja er zijn al meer dan 14 spellen xD Kijk het zit zo, elk spel met een eigen nummer (bijvoorbeeld XIII), gaat over een andere wereld en andere characters. Er zijn natuurlijk wel dingen die in alle FF's voorkomen, zoals sommige beestjes enzo, maar verder is t steeds anders. Je kunt dus overal beginnen, want het is niet één verhaal. Er zijn echter een paar spellen die wel nog meerdere delen hebben met dezelfde chars. Dat zijn bijvoorbeeld X en X-2, XIII en XIII-2 en XIII Lighttning Returns. Daarom heet XIII-2 niet gewoon XIV, omdat het wel over dezelfde wereld en characters gaat. Oooow! Maar komt in elk spel dan wel Lightning voor met Hope enzo, of is dat ook weer anders in elk spel? Er zijn dus per spel andere hoofdpersonen, behalve dan bij X en X-2 enzo ^^ |
| | | Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 14:59 | |
| - What ya think?:
Simpel, maar tja, moet er weer even in komen |
| | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 15:00 | |
| - Tallpaw schreef:
- Firestar schreef:
- Tallpaw schreef:
- Gedaan Linn!
Nice Waz! Mooi dat het het goed doet >3 Zijn er 14 spellen al? o.o Begint iedereen die het begint te spelen dan ook echt bij 1? Haha ja er zijn al meer dan 14 spellen xD Kijk het zit zo, elk spel met een eigen nummer (bijvoorbeeld XIII), gaat over een andere wereld en andere characters. Er zijn natuurlijk wel dingen die in alle FF's voorkomen, zoals sommige beestjes enzo, maar verder is t steeds anders. Je kunt dus overal beginnen, want het is niet één verhaal. Er zijn echter een paar spellen die wel nog meerdere delen hebben met dezelfde chars. Dat zijn bijvoorbeeld X en X-2, XIII en XIII-2 en XIII Lighttning Returns. Daarom heet XIII-2 niet gewoon XIV, omdat het wel over dezelfde wereld en characters gaat. Oooow! Maar komt in elk spel dan wel Lightning voor met Hope enzo, of is dat ook weer anders in elk spel? Er zijn dus per spel andere hoofdpersonen, behalve dan bij X en X-2 enzo ^^ Er zijn per spel andere hoofdpersonen, behalve bij de spellen die echt bij elkaar horen ja. Gelukkig heeft XIII waar Lightning en Hope in komen, 3 spellen. XIII, XIII-2 en XIII Lightning Returns. Dus die komen genoeg voor :3 |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 15:01 | |
| - Firestar schreef:
- Tallpaw schreef:
- Firestar schreef:
- Tallpaw schreef:
- Gedaan Linn!
Nice Waz! Mooi dat het het goed doet >3 Zijn er 14 spellen al? o.o Begint iedereen die het begint te spelen dan ook echt bij 1? Haha ja er zijn al meer dan 14 spellen xD Kijk het zit zo, elk spel met een eigen nummer (bijvoorbeeld XIII), gaat over een andere wereld en andere characters. Er zijn natuurlijk wel dingen die in alle FF's voorkomen, zoals sommige beestjes enzo, maar verder is t steeds anders. Je kunt dus overal beginnen, want het is niet één verhaal. Er zijn echter een paar spellen die wel nog meerdere delen hebben met dezelfde chars. Dat zijn bijvoorbeeld X en X-2, XIII en XIII-2 en XIII Lighttning Returns. Daarom heet XIII-2 niet gewoon XIV, omdat het wel over dezelfde wereld en characters gaat. Oooow! Maar komt in elk spel dan wel Lightning voor met Hope enzo, of is dat ook weer anders in elk spel? Er zijn dus per spel andere hoofdpersonen, behalve dan bij X en X-2 enzo ^^ Er zijn per spel andere hoofdpersonen, behalve bij de spellen die echt bij elkaar horen ja. Gelukkig heeft XIII waar Lightning en Hope in komen, 3 spellen. XIII, XIII-2 en XIII Lightning Returns. Dus die komen genoeg voor :3 *zucht van opluchting* Speel jij dan ook alleen de spellen met Lightning? Of speel je ze allemaal maar vind je Lightning en Hope enzo het leukste? Nice Esmee ^^ |
| | | Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 15:05 | |
| @Isaa; Om even terug te komen op wat je zei. Jewel is inderdaad niet toegestaan, nu we weer strenger op de namen zijn gaan letten. De huidige namen met Jewel zijn er omdat ie geregistreert zijn toen we wat lakser waren qua namen regels |
| | | Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 15:06 | |
| Iemand een topic met Ashieboo?:3 |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 15:07 | |
| Hey you! We hadden nog een topic staan (A) |
| | | Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 15:11 | |
| - Tallpaw schreef:
- Hey you! We hadden nog een topic staan (A)
Waar jij nu moet reageren hoor :c |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 15:12 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Tallpaw schreef:
- Hey you! We hadden nog een topic staan (A)
Waar jij nu moet reageren hoor :c Eehhh.. Dat wist ik wel.. *hides* xD |
| | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 15:22 | |
| - Tallpaw schreef:
- Firestar schreef:
- Tallpaw schreef:
- Firestar schreef:
- Tallpaw schreef:
- Gedaan Linn!
Nice Waz! Mooi dat het het goed doet >3 Zijn er 14 spellen al? o.o Begint iedereen die het begint te spelen dan ook echt bij 1? Haha ja er zijn al meer dan 14 spellen xD Kijk het zit zo, elk spel met een eigen nummer (bijvoorbeeld XIII), gaat over een andere wereld en andere characters. Er zijn natuurlijk wel dingen die in alle FF's voorkomen, zoals sommige beestjes enzo, maar verder is t steeds anders. Je kunt dus overal beginnen, want het is niet één verhaal. Er zijn echter een paar spellen die wel nog meerdere delen hebben met dezelfde chars. Dat zijn bijvoorbeeld X en X-2, XIII en XIII-2 en XIII Lighttning Returns. Daarom heet XIII-2 niet gewoon XIV, omdat het wel over dezelfde wereld en characters gaat. Oooow! Maar komt in elk spel dan wel Lightning voor met Hope enzo, of is dat ook weer anders in elk spel? Er zijn dus per spel andere hoofdpersonen, behalve dan bij X en X-2 enzo ^^ Er zijn per spel andere hoofdpersonen, behalve bij de spellen die echt bij elkaar horen ja. Gelukkig heeft XIII waar Lightning en Hope in komen, 3 spellen. XIII, XIII-2 en XIII Lightning Returns. Dus die komen genoeg voor :3 *zucht van opluchting* Speel jij dan ook alleen de spellen met Lightning? Of speel je ze allemaal maar vind je Lightning en Hope enzo het leukste?
Nice Esmee ^^ Ik speel de andere spellen ook. Heb ze nie allemaal gedaan want sommige zijn best oud enzo. Maar die met Hope en Light vind ik idd wel de leukste. Hoewel FF X me ook wel heel dierbaar is. |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 15:28 | |
| - Firestar schreef:
- Tallpaw schreef:
- Firestar schreef:
- Tallpaw schreef:
- Firestar schreef:
- Tallpaw schreef:
- Gedaan Linn!
Nice Waz! Mooi dat het het goed doet >3 Zijn er 14 spellen al? o.o Begint iedereen die het begint te spelen dan ook echt bij 1? Haha ja er zijn al meer dan 14 spellen xD Kijk het zit zo, elk spel met een eigen nummer (bijvoorbeeld XIII), gaat over een andere wereld en andere characters. Er zijn natuurlijk wel dingen die in alle FF's voorkomen, zoals sommige beestjes enzo, maar verder is t steeds anders. Je kunt dus overal beginnen, want het is niet één verhaal. Er zijn echter een paar spellen die wel nog meerdere delen hebben met dezelfde chars. Dat zijn bijvoorbeeld X en X-2, XIII en XIII-2 en XIII Lighttning Returns. Daarom heet XIII-2 niet gewoon XIV, omdat het wel over dezelfde wereld en characters gaat. Oooow! Maar komt in elk spel dan wel Lightning voor met Hope enzo, of is dat ook weer anders in elk spel? Er zijn dus per spel andere hoofdpersonen, behalve dan bij X en X-2 enzo ^^ Er zijn per spel andere hoofdpersonen, behalve bij de spellen die echt bij elkaar horen ja. Gelukkig heeft XIII waar Lightning en Hope in komen, 3 spellen. XIII, XIII-2 en XIII Lightning Returns. Dus die komen genoeg voor :3 *zucht van opluchting* Speel jij dan ook alleen de spellen met Lightning? Of speel je ze allemaal maar vind je Lightning en Hope enzo het leukste?
Nice Esmee ^^ Ik speel de andere spellen ook. Heb ze nie allemaal gedaan want sommige zijn best oud enzo. Maar die met Hope en Light vind ik idd wel de leukste. Hoewel FF X me ook wel heel dierbaar is. Valt te begrijpen ^^ *heeft FF X gegoogled* dat klinkt ook gaaf.. Hoe ben je ooit op deze spellen gestuit? Ik kende ze niet voor jij me erover vertelde >3 |
| | | Isaaa (2) ~ 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 15:31 | |
| - Icyrose schreef:
- @Isaa; Om even terug te komen op wat je zei. Jewel is inderdaad niet toegestaan, nu we weer strenger op de namen zijn gaan letten. De huidige namen met Jewel zijn er omdat ie geregistreert zijn toen we wat lakser waren qua namen regels
Owww jammer, maar toch bedankt ^-^ |
| | | Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 15:34 | |
| Ben er ongeveer weer :'3 -- Heh, mijn eerste loomband x'D Zuslief heeft een regenboog kleurige gemaakt. "Dan heb jij ook kleur, zwarte barbiepop." x'D |
| | | Isaaa (2) ~ 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 15:38 | |
| Hmm, welke? Fogmask, Anthermask, Remedymask, Talonmask of Yewmask. Het is voor een female Sc kitten ^^
Edit: Fogmask bestaat al xD |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 15:41 | |
| Thistle en Little zijn zo cute samen <'3 Niet normaal.. |
| | | Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 15:42 | |
| - Rowankit schreef:
- Hmm, welke?
Fogmask, Anthermask, Remedymask, Talonmask of Yewmask. Het is voor een female Sc kitten ^^
Edit: Fogmask bestaat al xD Love that name ;D |
| | | ワゾウラ 141 Actief "I prefer to have my nightmares with open eyes."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 15:43 | |
| - Tallpaw schreef:
- Firestar schreef:
- Tallpaw schreef:
- Firestar schreef:
- Tallpaw schreef:
- Firestar schreef:
- Tallpaw schreef:
- Gedaan Linn!
Nice Esmee ^^ Ik speel de andere spellen ook. Heb ze nie allemaal gedaan want sommige zijn best oud enzo. Maar die met Hope en Light vind ik idd wel de leukste. Hoewel FF X me ook wel heel dierbaar is. Valt te begrijpen ^^ *heeft FF X gegoogled* dat klinkt ook gaaf.. Hoe ben je ooit op deze spellen gestuit? Ik kende ze niet voor jij me erover vertelde >3 Jep FFX is idd gaaf. Uhm in groep 7 of 8 liet een vriend van me zo'n amv zien met allemaal FF characters. Ik dacht dat het een film was, wilde heel graag meer weten en heb toem uiteindelijk FFX gekocht. :3 Vanaf daar ben ik toen ook bij de andere delen gekomen. |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 15:45 | |
| - Runekit schreef:
- Tallpaw schreef:
- Firestar schreef:
- Tallpaw schreef:
- Firestar schreef:
- Tallpaw schreef:
- Firestar schreef:
- Tallpaw schreef:
- Gedaan Linn!
Nice Esmee ^^ Ik speel de andere spellen ook. Heb ze nie allemaal gedaan want sommige zijn best oud enzo. Maar die met Hope en Light vind ik idd wel de leukste. Hoewel FF X me ook wel heel dierbaar is. Valt te begrijpen ^^ *heeft FF X gegoogled* dat klinkt ook gaaf.. Hoe ben je ooit op deze spellen gestuit? Ik kende ze niet voor jij me erover vertelde >3 Jep FFX is idd gaaf. Uhm in groep 7 of 8 liet een vriend van me zo'n amv zien met allemaal FF characters. Ik dacht dat het een film was, wilde heel graag meer weten en heb toem uiteindelijk FFX gekocht. :3 Vanaf daar ben ik toen ook bij de andere delen gekomen. Wooow! Dan ben je inmiddels echt al pro zo lang als dat je het speelt :') Ik weet nog op Curse of the Castle dat je Lightning had aangemaakt, en dat Serah er ook was xD Dat was echt een genius setje |
| | | Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jun 2014 - 15:46 | |
| - Tallpaw schreef:
- Thistle en Little zijn zo cute samen <'3 Niet normaal..
Ikr<3 |
| | | | Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |