WK topic - Pagina 5

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

WK topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15  Volgende
Tallshadow
Member
WK topic - Pagina 5 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 5 Icon_minitimedi 24 jun 2014 - 17:58

Shrewstar schreef:
Tallpaw schreef:
Mexico heeft wel een goede keeper o.o

Mee eens though Linn! Alleen al omdat we Neymars vreemde blonde haar nu niet aan hoeven te zien xD
WK topic - Pagina 5 Tumblr_n7oh3fMb1V1smz0s7o7_250WK topic - Pagina 5 Tumblr_n7oh3fMb1V1smz0s7o10_250
I heard you said someone's hair was weird? xD
ben t r vierkant mee eens haahah xD

xD Het ziet er echt super vreemd uit!! Net alsof die gast graag Nederlander wil zijn xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Petalstorm
Member
WK topic - Pagina 5 DPKsfdL
Anouk
186
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Petalstorm
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 5 Icon_minitimedi 24 jun 2014 - 18:28

Inderdaad het is net zo'n neger met van dat licht blonde haar alleen dan in zijn eigen versie!
Dan krijg je dus zoiets: Klik
Forestrain
Member
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 5 Icon_minitimedi 24 jun 2014 - 19:06

I don't get those people x))
Ze lijken Ronaldo wel x3 Die had na de rust een ander kapsel hahaha
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 5 Icon_minitimedi 24 jun 2014 - 19:41

Ik moet wel bekennen dat hoe gek het ook lijkt, ik mijn haar waarschijnlijk ook in de rust zou veranderen als ik voetballer was xD Gewoon weer een ander kapsel proberen, als je niet kan kiezen is 't al helemaal leuk xD

Forestrain
Member
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 5 Icon_minitimedi 24 jun 2014 - 20:13

Kom Emma we worden profvoetballers en doen dat x)))
Frostpaw.
Member
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 5 Icon_minitimedi 24 jun 2014 - 21:18

Oeeeeh, dan doe ik dat ook maar wel voor België >:3 Ik zie me daar al lopen met een m'n lange blonde haar in een kuifje... Dan ben ik meteen 70cm langer (':

Veel succes België! :'D Alvast.. Voor de volgende wedstrijd.. Wanneer die dan ook mag zijn.. Donderdag.. Denk ik..? xD
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 5 Icon_minitimedi 24 jun 2014 - 23:59

Als t voor Nederland en België goed gaat, komen ze elkaar tegen in de halve finale.
Dus dan gaat de hel hier pas losbreken xD

maar dan moet nl eerst langs Mexico en Costa Rica/Griekenland[?]
En België langs USA[?] en geen idee xD
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 5 Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 0:03

Mexico wordt spannend, en dan heb ik wel vertrouwen in Costa Rica I guess, maar je hebt gelijk! twee ploegen dan hiero.. Moeten we de site oranje maken (A) xD
Frostpaw.
Member
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 5 Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 10:48

Ik denk niet dat België echt zo ver gaat komen xD Ik vind het al een wonder dat ze 2 matchen gewonnen hebben, en dan nog zo lastminute..^^' Natuurlijk steun ik ons Belgenlandje wel! ;D
Forestrain
Member
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 18:30

Opvallend stil hier x))
Wie kijkt er?
Lítill
Deceased
WK topic - Pagina 5 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 19:43

Ik, nederland gaat zoooo keihard verliezen. 2-0 denk ik

Tot over een paar dagen nederland, dankunnen we welcome back zeggen (:
Forestrain
Member
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 19:50

GOOOOAAAAAALLLLLL!!!
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 21:16

BO jij BADASS!!

NEDERLAAAAAAAND!!!! LOVE YOU LOVE YOU LOVE YOU <3333 MENSEN IK GA HIER ECHT DOOD VN GELUK :'DDD
Hauntedpaw
Member
L A U R A (call me Lau, Laury, ...)
79
Actief

CAT'S PROFILE
Hauntedpaw
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 21:28

NOOO DIT IS ZO NIET GOED VOOR DE BELGEN. D:
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 21:33

Ik moet eerlijk zeggen dat NL het niet echt goed deed, totdat er een bepaalde wissel kwam. Nederland verdiende het pas in de laatste 5 minuten Razz
Petalstorm
Member
Anouk
186
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Petalstorm
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 21:37

Precies wat je zegt Eef! De eerste minuten had ik zelfs het gevoel dat mijn team nog een kans tegen ze zou hebben op die manier!

Die penaltie waar door we wonnen was wel verdient, dat was echt een vuile tackel.

Ik vond het alleen wel een beetje zielig dat al die Mexicanen moesten huilen.

En ook wel grappig dat ze van tevoren zo deden van: "Nederland? Ha dat winnen we gemakkelijk!" <- niet dus!
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 21:41

Naaa Anouk, die penalty was eigenlijk wel redelijk onterecht xD Gewoon hele knappe schwalbe -of hoe je dat ook schrijft- van Robben, en fijn dat Klaas-Jan nog ff kon laten zien hoe graag hij wilde ^^

Eef, dat is waar, alhoewel ik het Sneijder sowieso het het meest gunde van allemaal, enorm goed Goal, knoeterhard! Vanaf dat moment speelden we Wereldniveau, daarvoor indd niet echt xD
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 21:50

Die penalty die werd gegeven was niet terecht, maar voor dat moment was er al een actie geweest waar Nederland zéker een penalty voor had moeten krijgen. Dus ik vind het niet zo erg dat we later een onterechte hebben gekregen. Trekt de boel weer recht Smile
Die goal was idd echt goed! Maar ik denk dat Van Gaal echt een goede coach is hoor. Hij heeft heel goed door wat er nodig is om het spel weer goed te laten verlopen. Meteen na die wissel was Nederland heel sterk aan het spelen en had Mexico nauwelijks kansen.
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 21:53

Helemaal waar, vonden wij hierzo ook, maar op Twitter stromen er van die reacties binnen van "haat aan Nederland, onterecht!!" Ik ben echt zo van.. Zeikerds (A)
Van Gaal is geniaal -dat rijmt- hij weet alles van de tactieken en geeft de meest geweldige persconferenties xD Nederland kan het wel eens ver gaan schoppen met hem.. I hope so!
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 22:52

Was het degene die de match Brazilië x Chili hebben gezien, ook opgemerkt dat een van de supporters die in beeld kwam gele lenzen in had?
En die penalty's waren echt veel te zenuwslopend. xD Ik zou echt niet in hun schoenen willen staan op zo'n momenten.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 5 Icon_minitime

WK topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 15Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: