|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: WK topic zo 6 jul 2014 - 2:32 | |
| Ja! Vooral de Duitsers! Die zien er elke keer uit alsof ze slachtoffer zijn van een oorlog o.o |
|
| |
Tess 264 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WK topic zo 6 jul 2014 - 2:33 | |
| Ja dude, en soms worden ze niet eens aangeraakt -.- Maar soms zie je ook dat die mensen blijven staat terwijl ze toch behoorlijk een trap hebben gehad |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WK topic zo 6 jul 2014 - 2:33 | |
| Ja klopt, en dat liggen ergert me echt kapot. Ik vond het van Robben stiekem wel goed, want zonder zijn schwalbe had Nederland niet van Chili gewonnen want god wat is die keeper goed zeg. Maar het verpest het spel wel een beetje.
Ik herinner me nog vorig WK, waarbij Suarez ook rood kreeg, maar waardoor zijn club wel won. Met zijn hands. Ergens vond ik dat wel heel goed. En eigenlijk was ik uitgepraat maar ik heb nog zo veel te vertellen D:
Ik voel me echt een praterd in het WK, want normaal gesproken praat ik niet zo veel. En Duitsland was sterk geschat, al valt het me dit jaar tegen. Al die clubs die je normaal niet ziet zie je nu ineens verschijnen en die zijn ijzersterk met ieder hun bijzondere tactiek. Nederland was op veel tactieken slecht voorbereid, want de Costa ricanen konden echt niet winnen zonder hun keeper. Hun zette vooral hun sterke spelers als verdedigers.
Oké, ik stop met praten want anders heb ik dalijk hier iets van 1000 woorden geschreven -.- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: WK topic zo 6 jul 2014 - 2:36 | |
| Robben gaf het eerlijk toe dat was wel netjes van m ^^
De Duitsers spelen beter dan Nederland naar mijn idee, maar wij hebben het geluk aan onze kant, de Costa Ricanen hadden gewoon alles in de verdediging eset, daar was haast niets tegenin te beginnen >3 |
|
| |
Tess 264 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WK topic zo 6 jul 2014 - 2:38 | |
| - Tallpaw schreef:
- Robben gaf het eerlijk toe dat was wel netjes van m ^^
De Duitsers spelen beter dan Nederland naar mijn idee, maar wij hebben het geluk aan onze kant, de Costa Ricanen hadden gewoon alles in de verdediging eset, daar was haast niets tegenin te beginnen >3 ZIE NOU ZEG JE HET ZELF >3 Robben was indd best goed vandaag, daar heb ik verder niets over te klagen. En van Persie kwam vandaag gewoon niet lekker aan de bal, even als huntelaar, jammerr woensdag beter *hoop ik voor ze >3* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: WK topic zo 6 jul 2014 - 2:39 | |
| JE LEEST DE HELFT D: xD you badjas!
We zullen winnen. We gaan winnen. Ik voel het!! |
|
| |
Tess 264 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WK topic zo 6 jul 2014 - 2:41 | |
| Maar je zei het wel *wenkbrauwwiebel*
Fifa hollandiaaaa *t moest* |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WK topic zo 6 jul 2014 - 2:43 | |
| En trouwens. Vergeet van Gaal niet ea (; Hij doet dit toch allemaal wel heel goed, al mocht ik hem nooit echt. En veel mensen -zelfs de Duisters- denken dat Nederland in de finale komt, dus dt is een goed teken denk ik ^^ |
|
| |
Tess 264 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WK topic zo 6 jul 2014 - 2:45 | |
| Ik denk dat van onze kant veel langen Nederland als favo hebben *na hun eigen land ofc*
Ik mocht van Gaal ook nooit, maar mijn complimenten voor hem inderdaad |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: WK topic zo 6 jul 2014 - 2:45 | |
| Niet waar!! Het was het gedeelte van een zin!! Jij bent net als de kranten bij Robben xD
We houden van het voetbal! We gaan ertegenaan!! Het legioen dat laat de leeuw nooit in z'n hempie staan!!
Chriss, ik mag hen wel, het is goed dat de spelers wat gezinnen tijd krijgen van hem ^^ |
|
| |
Tess 264 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WK topic zo 6 jul 2014 - 2:48 | |
| True True Emma
NIETES, Dat was oneerlijk, Robben is goed man. En het was een zin er stond een komma achter xD |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WK topic zo 6 jul 2014 - 2:49 | |
| Ja dat is wel oké, maar dan ga ik weer terug naar het feit dat hij ooit trainer van 020 was en dat vind ik een beetje jammer, maar dat kan ook omdat ik echt te fanatiek 010'er ben. Sorry voor dat iedere 020'er, niets is persoonlijk ^^ Maar nu tijdens dit WK mag ik hem wel iets meer c:
En verder stop ik nu echt. Laatste bericht in de komende 5 minuten hier -.- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: WK topic zo 6 jul 2014 - 2:52 | |
| Wat is 020 en 010 ooit??
Tess geef maar toe, je bent eigenlijk een geïnfiltreerde Duitser >3 |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WK topic zo 6 jul 2014 - 2:53 | |
| 020 - AFCA 010 - FR
x'D
En er zitten zo veel FR leden in het elftal, waardoor ik echt heel blij ben x'D
- Het is me niet geluk. - |
|
| |
Tess 264 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WK topic zo 6 jul 2014 - 2:54 | |
| Emma|| :O hoe kun je, pff, pfff, hoe kun je dat zeggen tegen mij? Ik ben een trouwe nederlander tssss |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: WK topic zo 6 jul 2014 - 2:55 | |
| Fr en afca?? Dat maakt het helaas niet veel duidelijker voor mij xD sorry, waar staan die afkortingen voor??
Tess, de ontkenningsfase (A) |
|
| |
Tess 264 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WK topic zo 6 jul 2014 - 2:57 | |
| haha Emma You wish, Ik zit hier in mn hele mooie oranje shirt voor de lol xD |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WK topic zo 6 jul 2014 - 2:57 | |
| AFCA = AFC Ajax FR = Feyenoord Rotterdam
Jup, ik ben voor FR. En jup ik ging WK kijken met mijn FR shirt wat ik vandaag met mijn laatste beetje geld gekocht heb ( Yeah ik heb '14 - '15 tenue <'3 ) en jup ik gilde de hele tijd 'Martins Indi' en 'Vlaar' en 'de Vrij'. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: WK topic zo 6 jul 2014 - 2:58 | |
| Tess, om je buren erin te luizen, maar ik heb je door (A) xD
Chriss, thought so!! De vrij's doelpunt was echt geniaal tegen Spanje xD |
|
| |
Tess 264 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WK topic zo 6 jul 2014 - 2:59 | |
| Whaha mijn buren, fuuh ik heb buren, misschien beter dat ik mn shirt aanhoud xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: WK topic | |
| |
|
| |
|