|
|
<Zoé,met een streepje op de e> 344 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WK topic wo 18 jun 2014 - 21:00 | |
| Komaan Spanje! Ik denk 2-1 voor Spanje. Zou Chilli veel kans maken bij Spanje? |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: WK topic wo 18 jun 2014 - 21:28 | |
| Wohooo!! NL heeft tóch gewonnen! Had ik écht niet verwacht! |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: WK topic wo 18 jun 2014 - 22:17 | |
| Haha xD Veel vertrouwen Nath Spanje.. Spanje ;_; |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WK topic wo 18 jun 2014 - 22:18 | |
| Heeft Spanje nou gewonnen? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: WK topic wo 18 jun 2014 - 22:19 | |
| Nee.. Ze zijn aan het verliezen D: |
|
| |
Jara 59 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WK topic wo 18 jun 2014 - 22:41 | |
| Hahaha, lekker voor Spanje ;3 Vind het echt mooie karma, vorige x wereldkampioen en nu dit.. ^^
Nederland speelt opzicht best mooi nog hoor, de eerste helft beetje kijken hoe de tegenstander reageert op dingen en de tweede helft knallen. Maar ze moeten er meer uit kunnen halen, zeker vandaag tegen Australië.. ;o Die eerste goal had niet moeten gebeuren, maarja. Het zij zo ;3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: WK topic wo 18 jun 2014 - 22:58 | |
| Spanje... Ik zit hier serieus met tranende in mijn ogen ;_;
Mijn helden, Xavi en Casillas en Iniesta.. Wat deden jullie?! D: |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: WK topic do 19 jun 2014 - 0:26 | |
| - Tallpaw schreef:
- Haha xD Veel vertrouwen Nath
Spanje.. Spanje ;_; Weet ik toch, optimist van de bovenste plank! Maar geef toe, het begon er wanhopig uit te zien... en een beetje verassing in het spel is toch leuk! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: WK topic za 21 jun 2014 - 1:30 | |
| Helemaal waar Nath ^^
Even voor de niet-voetbal kijkers onder ons: Frankrijk vs. Zwitserland werd 5-2 voor Frankrijk terwijl ze ook nog een afgekeurd doelpunt hadden Japan vs. Griekenland werd een saaie 0-0 Italië vs. Costa Rica werd 0-1 voor Costa Rica
Zijn jullie ook weer even bij (A)
|
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WK topic za 21 jun 2014 - 9:13 | |
| Dit is wat er nu zo'n beetje is gebeurd qua landen die er al uitliggen. Alleen groep B is al helemaal gedaan eigenlijk (': |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: WK topic za 21 jun 2014 - 10:24 | |
| Das een goed overzicht. Ik had niet verwacht dat Engeland er zo snel uit zou gaan D: |
|
| |
Anouk 461 Actief We will rise like the break of a new dawn
| |
| Onderwerp: Re: WK topic zo 22 jun 2014 - 15:17 | |
| Even kijken hoe ik denk dat het zal gaan, weet wel dat ik alleen de wedstrijden van Nederland kijk en dus de andere niet echt volg dus een beetje gok hoe het zal gaan don't shoot me: Groep A: Brazilië en Mexico door Groep B: ~ Groep C: Japan door Groep D: Italië door Groep E: Ecuador door Groep F: Argentinië en Iran door Groep G: Amerika en Duitsland door Groep H: België en Korea door
Bij de wedstrijd Nederland x Chili denk ik dat het 1-1 word. |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: WK topic zo 22 jun 2014 - 16:04 | |
| Ik denk bij NL en Chili dat het 2-1 word of 1-0, denk toch meer 2-1. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: WK topic zo 22 jun 2014 - 16:24 | |
| 2-1 is indd een grote kans, alhoewel gelijkspel ook mogelijk is aangezien v. Persie er niet in zit, en Van Gaal dan misschien wat gaat schuiven met de aanval waardoor die of zwakker, of sterker wordt… Lastig… Ik neig meer naar 2-1 voor wie weet ik alleen nog niet xD |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WK topic zo 22 jun 2014 - 16:27 | |
| 1-1, daar blijf ik bij. Waarschijnlijk gaan we 4-3-3 spelen en Chili is heel erg gevaarlijk in de counter/aanval, het lichtpuntje is dat Vidal miss geblesseerd is, maar Klaas-Jan krijgt bij eens waarschijnlijk geen basisplaats, maar Jeremain. Daar hadden ze dan wel op getraind gisteren :// & Nigel kamp met kleine pijntjes en hij is een van de sterkhouders. |
|
| |
Esmee 462 Actief Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.
| |
| Onderwerp: Re: WK topic zo 22 jun 2014 - 19:45 | |
| Hihi die Belgen ^^ Op het laatste moment |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: WK topic zo 22 jun 2014 - 19:47 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- 1-1, daar blijf ik bij.
Waarschijnlijk gaan we 4-3-3 spelen en Chili is heel erg gevaarlijk in de counter/aanval, het lichtpuntje is dat Vidal miss geblesseerd is, maar Klaas-Jan krijgt bij eens waarschijnlijk geen basisplaats, maar Jeremain. Daar hadden ze dan wel op getraind gisteren :// & Nigel kamp met kleine pijntjes en hij is een van de sterkhouders. Noooo! Onze awesome karate kid! D: Not cool! Robben speelt sowieso right? Zou van Gaal hem dan niet ook inspraak geven op wie er met hem voorin speelt? |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: WK topic zo 22 jun 2014 - 19:56 | |
| Trots op België^^ op het laatst. XD |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WK topic zo 22 jun 2014 - 20:02 | |
| - Tallpaw schreef:
- Ashdrizzle schreef:
Waarschijnlijk gaan we 4-3-3 spelen en Chili is heel erg gevaarlijk in de counter/aanval, het lichtpuntje is dat Vidal miss geblesseerd is, maar Klaas-Jan krijgt bij eens waarschijnlijk geen basisplaats, maar Jeremain. Daar hadden ze dan wel op getraind gisteren :// & Nigel kamp met kleine pijntjes en hij is een van de sterkhouders. Noooo! Onze awesome karate kid! D: Not cool! Robben speelt sowieso right? Zou van Gaal hem dan niet ook inspraak geven op wie er met hem voorin speelt? Juah Arjen speelt, maar nee, waarschijnlijk spelen Jeremain & Dirk naast hem. Nigel wordt vervangen door Georginio en verder weet ik niet wie Bruno vervangt :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: WK topic zo 22 jun 2014 - 20:48 | |
| - Shrewstar schreef:
- Tallpaw schreef:
- Ashdrizzle schreef:
Waarschijnlijk gaan we 4-3-3 spelen en Chili is heel erg gevaarlijk in de counter/aanval, het lichtpuntje is dat Vidal miss geblesseerd is, maar Klaas-Jan krijgt bij eens waarschijnlijk geen basisplaats, maar Jeremain. Daar hadden ze dan wel op getraind gisteren :// & Nigel kamp met kleine pijntjes en hij is een van de sterkhouders. Noooo! Onze awesome karate kid! D: Not cool! Robben speelt sowieso right? Zou van Gaal hem dan niet ook inspraak geven op wie er met hem voorin speelt? Juah Arjen speelt, maar nee, waarschijnlijk spelen Jeremain & Dirk naast hem. Nigel wordt vervangen door Georginio en verder weet ik niet wie Bruno vervangt :c Yaaah! Dirk! Nu moet iedere Nederlander kijken want hij is awesome >3 Maar ja, dan snap ik wel waarom je 1-1 denkt ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: WK topic | |
| |
|
| |
|