|
|
Laura, the mythology freak >:3 147
| |
| Onderwerp: Re: WK topic zo 22 jun 2014 - 21:24 | |
| |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WK topic zo 22 jun 2014 - 21:36 | |
| - Tallpaw schreef:
- Shrewstar schreef:
- Tallpaw schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- 1-1, daar blijf ik bij.
Waarschijnlijk gaan we 4-3-3 spelen en Chili is heel erg gevaarlijk in de counter/aanval, het lichtpuntje is dat Vidal miss geblesseerd is, maar Klaas-Jan krijgt bij eens waarschijnlijk geen basisplaats, maar Jeremain. Daar hadden ze dan wel op getraind gisteren :// & Nigel kamp met kleine pijntjes en hij is een van de sterkhouders. Noooo! Onze awesome karate kid! D: Not cool! Robben speelt sowieso right? Zou van Gaal hem dan niet ook inspraak geven op wie er met hem voorin speelt? Juah Arjen speelt, maar nee, waarschijnlijk spelen Jeremain & Dirk naast hem. Nigel wordt vervangen door Georginio en verder weet ik niet wie Bruno vervangt :c Yaaah! Dirk! Nu moet iedere Nederlander kijken want hij is awesome >3 Maar ja, dan snap ik wel waarom je 1-1 denkt ^^ prreeeeeeeeciesssssssssss ;D ik hoop dat ie scoort, hij is wel de oudste van t team haahah |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: WK topic zo 22 jun 2014 - 21:41 | |
| - Shrewstar schreef:
- Tallpaw schreef:
- Shrewstar schreef:
- Tallpaw schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- 1-1, daar blijf ik bij.
Waarschijnlijk gaan we 4-3-3 spelen en Chili is heel erg gevaarlijk in de counter/aanval, het lichtpuntje is dat Vidal miss geblesseerd is, maar Klaas-Jan krijgt bij eens waarschijnlijk geen basisplaats, maar Jeremain. Daar hadden ze dan wel op getraind gisteren :// & Nigel kamp met kleine pijntjes en hij is een van de sterkhouders. Noooo! Onze awesome karate kid! D: Not cool! Robben speelt sowieso right? Zou van Gaal hem dan niet ook inspraak geven op wie er met hem voorin speelt? Juah Arjen speelt, maar nee, waarschijnlijk spelen Jeremain & Dirk naast hem. Nigel wordt vervangen door Georginio en verder weet ik niet wie Bruno vervangt :c Yaaah! Dirk! Nu moet iedere Nederlander kijken want hij is awesome >3 Maar ja, dan snap ik wel waarom je 1-1 denkt ^^ prreeeeeeeeciesssssssssss ;D ik hoop dat ie scoort, hij is wel de oudste van t team haahah Ook wel het meest Nederlands met al die krullen xD |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WK topic ma 23 jun 2014 - 9:16 | |
| |
|
| |
Anouk 186 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WK topic ma 23 jun 2014 - 19:59 | |
| Heuj heuj heuj 2-0 gewonnen!!!!! |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WK topic ma 23 jun 2014 - 20:07 | |
| Had ik nooit verwacht! #proudofmyland |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: WK topic ma 23 jun 2014 - 21:25 | |
| Well done, NL, well done~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: WK topic ma 23 jun 2014 - 21:49 | |
| Arme Kuyt ;_; Hij was echt geniaal deze wedstrijd!
De eerste helft had ik er geen faith in, maar de tweede hadden ze vleugels o.o |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: WK topic ma 23 jun 2014 - 23:47 | |
| Kroatië heeft net nog gescoord, dus Mexico wordt wel bijna zeker nu tweede in de poule en Brazilië eerste, dus dat betekent dat we Mexico tegen komen, wat wel beter is dan Brazilië eerlijk gezegdxD |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: WK topic ma 23 jun 2014 - 23:48 | |
| Ik laat dit hier achter *vliegt weer weg* |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WK topic ma 23 jun 2014 - 23:48 | |
| Ergens denk ik dat Chili heel misschien wel een kansje maakt tegen Brazilië. Ze speelden namelijk wel goed tegen ons, of onze verdediging was gewoon kei goed, of ze zijn slecht in afmaken (':
Maar tegen Mexico maken we wel een kans, neem ik aan (: |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WK topic ma 23 jun 2014 - 23:54 | |
| Ik weet nniet hoor, Brazilië is behoorlijk goed, mar ik vond dat zowel Nederland als Chili vandaag echt slecht bezig was
Maar natuurlijk maken we kans tegen Mexico, We are the dutch, we are the orange lions >3 we moeten wel x |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: WK topic ma 23 jun 2014 - 23:56 | |
| Brasil won! Mexico won! Prepare for battle guys want we gaan mexico zo inmaken als het even kan!!
*Is proud to be the neighbour of such good footballers ;p* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: WK topic ma 23 jun 2014 - 23:58 | |
| Assie, we're glad to have you as a neighbour ;D
MEXICO, YOU'LL WISH YOU WERE NEVER DISCOVERED!! |
|
| |
San or Wolfie 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WK topic ma 23 jun 2014 - 23:59 | |
| Ik ben half Chileens en half Nederlands. x'D Maar ben wel blij voor Nederland hoor. Was wel een slechte wedstrijd van beide kanten. |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WK topic di 24 jun 2014 - 0:01 | |
| MEXICO WILL WISH THEY HAD NEVER WON
Assie, you can be proud, hier zin maak jou ook een beetje een leeuw ^-^
|
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WK topic di 24 jun 2014 - 8:23 | |
| Hahahaha yep |
|
| |
185 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ▰ Ageless [41 moons when he died] ▰Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: WK topic di 24 jun 2014 - 9:32 | |
| Yes~ We hoeven niet tegen Brazilië mensen ^-^ *happy linn* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: WK topic di 24 jun 2014 - 17:16 | |
| Mexico heeft wel een goede keeper o.o
Mee eens though Linn! Alleen al omdat we Neymars vreemde blonde haar nu niet aan hoeven te zien xD |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: WK topic | |
| |
|
| |
|