WK topic - Pagina 6

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

WK topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 15  Volgende
Tallshadow
Member
WK topic - Pagina 6 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 6 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 22:55

Helemaal waar Chi! Die penalty's zij echt murder, daarom ben ik zo blij dat Nederland nog niet eens verlenging hoefde :') Ik leef echt mee met de Chileen die de laatste op de paal schoot ;_; die was echt heel zielig!

*allemaal adrenaline van de wedstrijd* lang leve ons kikkerlandje <333
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
WK topic - Pagina 6 DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 6 Icon_minitimema 30 jun 2014 - 0:09

Ik weet niet of iemand de wedstrijd Costa Rica - Griekenland kijkt...?

Wat een kwelling zeg, mijn god. Ze doen he-le-maal niks. Ze krijgen gele kaarten voor spelbederf, tijdrekken, etc. Ze doen allebei helemaal niks, wordt het in de laatste minuut ineens 1-1 >>><<< Waardoor er dus verlenging kwam. Het is nog steeds bezig ><
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 6 Icon_minitimema 30 jun 2014 - 21:43

WK topic - Pagina 6 Tumblr_n124yzqsVU1qad9dvo3_r1_250WK topic - Pagina 6 Tumblr_n124yzqsVU1qad9dvo2_250

Waarom is Chili d'r zo vroeg uitgegaan? D: Ik wilde Alexis dit wel eens zien doen :C bij de scheids hahahaha
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 6 Icon_minitimedi 1 jul 2014 - 16:53

Soof that's genius en toch weet ik zeker dat Nederland in de kwartfinales me ook hééél vrolijk maakt <'3

Vanavond Swiss vs Argentine, zou interessant moeten worden
België vs Vs, wordt ook leuk!

Welke te kijken? D:
Ashdrizzle
Member
WK topic - Pagina 6 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 6 Icon_minitimedi 1 jul 2014 - 17:07

Tallpaw schreef:
Soof that's genius en toch weet ik zeker dat Nederland in de kwartfinales me ook hééél vrolijk maakt <'3

Vanavond Swiss vs Argentine, zou interessant moeten worden
België vs Vs, wordt ook leuk!

Welke te kijken? D:
Allebei? xD Cause eentje is om 18:00 en de ander om 22:00, right? xD
Forestrain
Member
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 6 Icon_minitimedi 1 jul 2014 - 17:25

Waah, leuk! Ik ga denk ik wel kijken (:
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 6 Icon_minitimedi 1 jul 2014 - 20:31

Ik kijk, arm Zwitserland xD die bal was echt net op de paal!
Crowmask
Member
Chi
156
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Crowmask
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 6 Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 0:40

Gvd, wat was me dan voor een wedstrijd. ;o
Gelukkig hadden we nog onze supergoede keeper. <3
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 6 Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 0:49

Alle groepswinnaars zijn door naar de volgende ronde, heel bijzonder (':

Was me wel een spannende wedstrijd en die goalie van Amerika was me toch eens goed zeg O:
Pompeï
Member
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
37
Actief

CAT'S PROFILE
Pompeï
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 6 Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 7:40

ik heb wel medelijden voor die keeper van de VS, het moet voor hem toch wel erg frustrerend zijn geweesd :'3
Quicksilver
Member
⇜ L A U ⇝
153
Actief

CAT'S PROFILE
Quicksilver
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 6 Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 11:56

HIER LUKAKU, DE LAATSTE BUENO.
Daaang, die gast heeft België echt gesaved in de extra tijd Surprised
&& Courtois, chance dat we hem hebben anders. xD
Dragonfly
Member
Ezz
149
Actief

CAT'S PROFILE
Dragonfly
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 6 Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 12:01

Dang, mijn straat werd gek toen Lukaku en De Bruyne nog gescoord hadden xD
Mijn zus heeft zowat de tv gezoend om Courtois te bedanken om zo goed te zijn, mijn moeder zat te fangirlen over Mertens (misschien is 'ie ook wel knap, but okay .. x'D)
Argentinië, het lukt misschien. Stel dat we tegen NL staan, game over voor België xD
Quicksilver
Member
⇜ L A U ⇝
153
Actief

CAT'S PROFILE
Quicksilver
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 6 Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 12:15

hahha omygod bij ons ook. Je hoorde echt zo de hele markt (wat in midden van stad is en ik woon aan de rand) losgaan xD En De Bruyne man die speelde ook goed! Surprised

Ik vind Mertens maar niets, hij kan goed spelen maar hij maakt nogal vaak fouten vind ik xD Origi speelt enorm goed! Surprised && lol, ik ben helemaal fangirl van Vertonghen geworden. AAAH <3

Geen idee hoe de Belgen het gaan doen tegen Argentinië. Ik denk niet dat ze zullen winnen, ze zijn best goed D: Sowieso dat ze maximum de halve finale halen, zodra ze tegen Duitsland of NL moeten spelen zijn we gejost xD Maar he, we komen verder dan normaal :'D
Fearpaw.
Member
Viktor
7
Actief

CAT'S PROFILE
Fearpaw.
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 6 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 12:08

Ik blijf toch denken dat België een kans heeft tegen zowel Argentinië als Nederland als tegen de andere landen xp
Dragonfly
Member
Ezz
149
Actief

CAT'S PROFILE
Dragonfly
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 6 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 12:08

Fearpaw. schreef:
Ik blijf toch denken dat België een kans heeft tegen zowel Argentinië als Nederland als tegen de andere landen xp

Tegen Argentinië, ja. Tegen Nederland gaat me landje afgaan xD
Lionroar
Member
WK topic - Pagina 6 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 6 Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 8:33

Morgen Nederland vs Costa Rica <'3 Ik kijk er naar uit 8D
En ik denk serieus dat iedereen wel een kansje maakt in de finales te komen, als ik zo kijk naar de 8ste finales(of hoe ik ze moet noemen) dat een groot deel voor het grootste deel van de wedstrijd 0-0 blijft staan en zelfs 5 van de 8 een verlenging moet hebben en soms zelfs strafschoppen moet maken, dan geloof ik best dat de teams op het moment echt aan elkaar gewaagd zijn.
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 6 Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 8:37

Dat is inderdaad zo:3
Maar je moet wel denken dat Costa Rica 3 voormalig wereldkampioenen heeft verslagen en dat ze voor ook zo'n klein landje niet beroerd spelen (':
Als we het halen, dan moeten we tegen Argentinië [wat meer Messi dan team is] of België in de halve finale.
& nu we Nigel kwijt zijn aan een blessure hebben we toch wel weer een flinke tegenslag, want hij bepaalde voor een zeer groot gedeelte ons spel en zo 1, 2, 3 hebben we geen vervangen voor hem :c
Maar het kan altijd, want iedereen heeft wel geluk nodig op t WK c:
Lionroar
Member
WK topic - Pagina 6 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 6 Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 8:41

Klopt, maar niemand had sowieso gedacht dat Nederland de eerste rondes zou overleven, vooral niet de eerste wedstrijd met 5-1 zou winnen - ik had eerder gedacht 3-0 verliezen - en ik kijk sowieso uit naar de volgende wedstrijd, het maakt me niet uit of we winnen of niet - natuurlijk is het altijd wel leuk om te winnen - want we zijn al zo ver gekomen ^-^
Forestrain
Member
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 6 Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 8:43

Ik kan niet eens kijken...
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 6 Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 23:03

Kuijt vangt de taken van Nigel op het moment best goed op naar mijn idee @ Soof

Man, Brazilië tegen Columbia, arme Columbianen..
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 6 Icon_minitime

WK topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 15Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 15  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: