|
|
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 13:10 | |
| - Dustkit schreef:
- Quietpaw schreef:
- Dustkit schreef:
- Tallpaw schreef:
- Quietpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Dustkit schreef:
- Soof: Dankje :'D Ik ga een introductie schrijven en vandaar uit ga ik wel beslissen of ik verder ga xD
Emma: Ik dacht zelf dat er uiteindelijk misschien een ruzie ontwikkeld werd tussen de sterrenbeelden, maar ik moet nog bedenken wat het plot wordt C: Misschien dat ik de site eerst laat starten en dan een verhaallijn uitschrijf als er al wat gerpg't is.
Ik dacht sowieso dat de sterrenbeelden ook in een levende vorm voor komen, wat vinden jullie daarvan? Niet of wel? Je kan natuurlijk doen dat er wat mensen zijn -als het al wat langer bestaat- die die mogen spelen en die random in gevechten kunnen binnenvallen ^^
Mij lijkt het in ieder geval leuker als ze gespeelt worden ^^
Bye Ez! Miss dat ze dan onder een soort verborgen identiteit leven? En dat ze moeten zorgen voor vrede onderling? (: Dat is indd gaaf! Ik dacht zelf dat ze een menselijke vorm hebben, die ze voor het grootste deel gebruiken en dat ze onsterfelijk zijn, maar ook nog steeds in hun dierlijke vorm kunnen veranderen. Misschien dat er een soort 'hemel'/'hel' kan komen uiteindelijk en misschien ook een plek waar de dieren elkaar zo af en toe ontmoeten zonder dat een sterveling hen kan vinden? C: Ja, ze zijn ook mens en misschien dat ze allemaal een soort speciaal teken/tattoo hebben dat ze kenmerkt dat ze hen zijn? Dat was sowieso al het idee :'D Dat ze hun chinese teken ofzo als tattoo hebben. Emma: Ik denk het, ligt er eigenlijk ook weer een beetje aan. De mensen mogen het waarschijnlijk niet weten nee xD Prrecies, maar hoe kunnen mensen van de verschillende 'groepen' elkaar dan onderscheiden? xD |
|
| |
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 206 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 13:11 | |
| - Peanutbutter schreef:
- Hii, ik ben een tijdje weg geweest
welkom terug^-^ |
|
| |
Codey 40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 13:12 | |
| - Ravenmask schreef:
- Peanutbutter schreef:
- Hii, ik ben een tijdje weg geweest
welkom terug^-^ Thank you |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 13:13 | |
| Soof: Uuuh, misschien dat iedereen die tattoo heeft? D: I don't know. Kan het ook zo doen dat die dieren dus een soort gekleurde aura om zich heen hebben, waardoor ze elkaar kunnen herkennen xD |
|
| |
»Quinty« 414 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 13:14 | |
| Waar gaat dit gesprek überhaupt over? xD |
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 13:14 | |
| Over een rpg idee :'D Want iemand heeft al een divergent rpg en nu wil ik die van mij niet meer afmaken xD -staart naar HG- Never again. |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 13:23 | |
| Ik ga vanavond naar Divirgent <333 *so damn happy* :3 |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 13:25 | |
| - Dustkit schreef:
- Soof: Uuuh, misschien dat iedereen die tattoo heeft? D: I don't know. Kan het ook zo doen dat die dieren dus een soort gekleurde aura om zich heen hebben, waardoor ze elkaar kunnen herkennen xD
Of de dieren hebben ook zo'n tattoo, maar dat ie een soort oplicht als een ander dier in de buurt is? xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 13:28 | |
| - Quietpaw schreef:
- Dustkit schreef:
- Soof: Uuuh, misschien dat iedereen die tattoo heeft? D: I don't know. Kan het ook zo doen dat die dieren dus een soort gekleurde aura om zich heen hebben, waardoor ze elkaar kunnen herkennen xD
Of de dieren hebben ook zo'n tattoo, maar dat ie een soort oplicht als een ander dier in de buurt is? xD Zoals bij Lord of the Rings? |
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 13:34 | |
| - Tallpaw schreef:
- Quietpaw schreef:
- Dustkit schreef:
Of de dieren hebben ook zo'n tattoo, maar dat ie een soort oplicht als een ander dier in de buurt is? xD Zoals bij Lord of the Rings? Dat het andere dier die oplichting kan zien of dat iedereen dat kan zien? |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 13:36 | |
| Hoplakaas, de link in m'n OS. Voor de mensen die gaan kijken; let maar niet op mijn mooie emailadres x) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 13:37 | |
| - Dustkit schreef:
- Tallpaw schreef:
- Quietpaw schreef:
- Dustkit schreef:
Of de dieren hebben ook zo'n tattoo, maar dat ie een soort oplicht als een ander dier in de buurt is? xD Zoals bij Lord of the Rings? Dat het andere dier die oplichting kan zien of dat iedereen dat kan zien? Iedereen zou ik zeggen ^^ Anders is het misschien iets té ongrijpbaar |
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 13:38 | |
| - Tallpaw schreef:
- Dustkit schreef:
- Tallpaw schreef:
- Quietpaw schreef:
- Dustkit schreef:
Of de dieren hebben ook zo'n tattoo, maar dat ie een soort oplicht als een ander dier in de buurt is? xD Zoals bij Lord of the Rings? Dat het andere dier die oplichting kan zien of dat iedereen dat kan zien? Iedereen zou ik zeggen ^^ Anders is het misschien iets té ongrijpbaar Maar dan weet iedereen het zo? xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 13:39 | |
| - Dustkit schreef:
- Tallpaw schreef:
- Dustkit schreef:
- Tallpaw schreef:
- Quietpaw schreef:
- Dustkit schreef:
Of de dieren hebben ook zo'n tattoo, maar dat ie een soort oplicht als een ander dier in de buurt is? xD Zoals bij Lord of the Rings? Dat het andere dier die oplichting kan zien of dat iedereen dat kan zien? Iedereen zou ik zeggen ^^ Anders is het misschien iets té ongrijpbaar Maar dan weet iedereen het zo? xD Wat zich kan lenen voor erg spannende/lastige momenten in de RPG >3 Alhoewel ik je wel begrijp, want het zou een zwakte zijn van de Goden ^^ |
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 13:41 | |
| - Tallpaw schreef:
- Dustkit schreef:
- Tallpaw schreef:
- Dustkit schreef:
- Tallpaw schreef:
- Quietpaw schreef:
- Dustkit schreef:
Of de dieren hebben ook zo'n tattoo, maar dat ie een soort oplicht als een ander dier in de buurt is? xD Zoals bij Lord of the Rings? Dat het andere dier die oplichting kan zien of dat iedereen dat kan zien? Iedereen zou ik zeggen ^^ Anders is het misschien iets té ongrijpbaar Maar dan weet iedereen het zo? xD Wat zich kan lenen voor erg spannende/lastige momenten in de RPG >3 Alhoewel ik je wel begrijp, want het zou een zwakte zijn van de Goden ^^ Achjaa, dan hebben ze tenminste een zwakheid C: Ik krijg maar geen intro geschreven ugh D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 13:42 | |
| - Dustkit schreef:
- Tallpaw schreef:
- Dustkit schreef:
- Tallpaw schreef:
- Dustkit schreef:
- Tallpaw schreef:
- Quietpaw schreef:
- Dustkit schreef:
Of de dieren hebben ook zo'n tattoo, maar dat ie een soort oplicht als een ander dier in de buurt is? xD Zoals bij Lord of the Rings? Dat het andere dier die oplichting kan zien of dat iedereen dat kan zien? Iedereen zou ik zeggen ^^ Anders is het misschien iets té ongrijpbaar Maar dan weet iedereen het zo? xD Wat zich kan lenen voor erg spannende/lastige momenten in de RPG >3 Alhoewel ik je wel begrijp, want het zou een zwakte zijn van de Goden ^^ Achjaa, dan hebben ze tenminste een zwakheid C: Ik krijg maar geen intro geschreven ugh D: Dacht ik ook ^^ Intro? Als in een klein verhaaltje? |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 13:47 | |
| - Tallpaw schreef:
- Dustkit schreef:
- Tallpaw schreef:
- Dustkit schreef:
- Tallpaw schreef:
- Dustkit schreef:
- Tallpaw schreef:
- Quietpaw schreef:
- Dustkit schreef:
Of de dieren hebben ook zo'n tattoo, maar dat ie een soort oplicht als een ander dier in de buurt is? xD Zoals bij Lord of the Rings? Dat het andere dier die oplichting kan zien of dat iedereen dat kan zien? Iedereen zou ik zeggen ^^ Anders is het misschien iets té ongrijpbaar Maar dan weet iedereen het zo? xD Wat zich kan lenen voor erg spannende/lastige momenten in de RPG >3 Alhoewel ik je wel begrijp, want het zou een zwakte zijn van de Goden ^^ Achjaa, dan hebben ze tenminste een zwakheid C: Ik krijg maar geen intro geschreven ugh D: Dacht ik ook ^^ Intro? Als in een klein verhaaltje? "Eeuwen lang heeft de mensheid de aarde uitgeput. Niet alleen doormiddel van het wegpakken van haar grondstoffen en het verwoesten van haar milieu en natuur, maar ook door de vele, brutale oorlogen en slachtingen die plaatsvonden. Werelddeel vocht tegen werelddeel, opzoek naar nog meer macht. Zelfs landen die vroeger in harmonie samenwerkten vielen uit elkaar en keerden elkaar de rug toe. Dingen nog sterker en verwoestender dan atoombommen werden gemaakt, gehele steden en landen werden verwoest en uiteindelijk was het klaar. De aarde was klaar. Verwoest en zonder grondstoffen, de mensheid achtergelaten om daar te creperen van de honger en uiteindelijk uit te roeien. Niemand kon het nog overleven op deze wrede plaats en zodra alle voedselbronnen weg waren, stierven ook de laatste wezens. " Ik heb dat, en dan komen de twaalf sterrenbeelden die ene nieuwe planeet gaan maken xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 13:49 | |
| - Lionroar schreef:
- Tallpaw schreef:
- Dustkit schreef:
- Tallpaw schreef:
- Dustkit schreef:
- Tallpaw schreef:
- Dustkit schreef:
- Tallpaw schreef:
- Quietpaw schreef:
- Dustkit schreef:
Of de dieren hebben ook zo'n tattoo, maar dat ie een soort oplicht als een ander dier in de buurt is? xD Zoals bij Lord of the Rings? Dat het andere dier die oplichting kan zien of dat iedereen dat kan zien? Iedereen zou ik zeggen ^^ Anders is het misschien iets té ongrijpbaar Maar dan weet iedereen het zo? xD Wat zich kan lenen voor erg spannende/lastige momenten in de RPG >3 Alhoewel ik je wel begrijp, want het zou een zwakte zijn van de Goden ^^ Achjaa, dan hebben ze tenminste een zwakheid C: Ik krijg maar geen intro geschreven ugh D: Dacht ik ook ^^ Intro? Als in een klein verhaaltje? "Eeuwen lang heeft de mensheid de aarde uitgeput. Niet alleen doormiddel van het wegpakken van haar grondstoffen en het verwoesten van haar milieu en natuur, maar ook door de vele, brutale oorlogen en slachtingen die plaatsvonden. Werelddeel vocht tegen werelddeel, opzoek naar nog meer macht. Zelfs landen die vroeger in harmonie samenwerkten vielen uit elkaar en keerden elkaar de rug toe. Dingen nog sterker en verwoestender dan atoombommen werden gemaakt, gehele steden en landen werden verwoest en uiteindelijk was het klaar. De aarde was klaar. Verwoest en zonder grondstoffen, de mensheid achtergelaten om daar te creperen van de honger en uiteindelijk uit te roeien. Niemand kon het nog overleven op deze wrede plaats en zodra alle voedselbronnen weg waren, stierven ook de laatste wezens. "
Ik heb dat, en dan komen de twaalf sterrenbeelden die ene nieuwe planeet gaan maken xD Nice! Veel vertrouwen hebben wij hier in de mensheid xD |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 13:55 | |
| Emma: Yeah right, als ik dingen lees over wat er allemaal gebeurd dan denk ik serieus dat ooit een totale verwoesting zal gebeuren xD Al zal ik daar maar niet over na gaan denken :'D
En dan nu de rest schrijven.. tum tum xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 13:57 | |
| Linn, dat is best pessimistisch, mijn optimistische gedachten bestaan eruit dat ik dan al dood ben hopelijk xD Veel geluk daarmee ^^
Ik moest maar eens de hond borstelen, omkleden *loopt nog steeds in pj* en huiswerk maken xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|