Algemene Onzin Topic - Pagina 25

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 37 ... 50  Volgende
.Wolfpaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 25 DPKsfdL
<Lilith>
401
Actief

CAT'S PROFILE
.Wolfpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 25 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 20:48

Fisheye schreef:
Cometlight schreef:
Zijn er hier actieve SSA spelers? Ik twijfel of ik die rpg zou joinen xD Vorige keer probeerde ik het maar dat was echt een totale flop, niet eens actief geworden. ^^"
Ik wil er ook actief op worden, maar dat wil maar niet lukken (ik ben gewoon slecht in RPGs actief houden buiten WC D: )

+1
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 25 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 25 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 20:50

Iemand een topicje? :'D

& ja, t is inderdaad wel lastig om op andere RPG's net zo actief te zijn als hier xD
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 25 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 20:51

Oeh, ik zie wolfie >D Ga je vervolgtopic aanmaken voor force of heb je liever dat ik het doe?
meh, school is gonna kill me :c *huiswerkontwijkend gedrag*
Slate
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 25 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 25 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 20:55

Ashdrizzle schreef:
Iemand een topicje? :'D

& ja, t is inderdaad wel lastig om op andere RPG's net zo actief te zijn als hier xD
Ik ben hier niet eens echt actief in de RPG D: Te weinig inspi/motivatie, te veel accounts
Lightfur
Member
<Zoé,met een streepje op de e>
344
Actief

CAT'S PROFILE
Lightfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 25 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 21:00

Heb nu ook nieuwe AVA en OS!jippii
Charcoalflow
Member
Lore
8
Actief

CAT'S PROFILE
Charcoalflow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 25 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 21:05

Iemand een topic met een stalker?
Snakebites
Member
Ez
658
Actief

CAT'S PROFILE
Snakebites
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 25 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 21:05

.Wolfpaw schreef:
Fisheye schreef:
Cometlight schreef:
Zijn er hier actieve SSA spelers? Ik twijfel of ik die rpg zou joinen xD Vorige keer probeerde ik het maar dat was echt een totale flop, niet eens actief geworden. ^^"
Ik wil er ook actief op worden, maar dat wil maar niet lukken (ik ben gewoon slecht in RPGs actief houden buiten WC D: )

+1

Same >~<
Snowstream
Member
Acc Markt!
15
Afwezig

CAT'S PROFILE
Snowstream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 25 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 21:07

Lore, Welke Clan is Charcoal? PM maar want ik moet nu weg xD Mooi setje trouwens!

Tot morgen mensjes! Hopelijk ben ik dan al wat minder ziek, en zit m'n oor dan niet meer dicht Dx
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 25 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 21:09

Ik verveeel me. Zou moeten posten met accs, maar ken je dat anti-post gevoel? xD
Nou ja, Alex Agnew's laatste show maar luisteren.
Lightfur
Member
344
Actief

CAT'S PROFILE
Lightfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 25 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 21:12

Verveel me ook wel een beetje...Zit heel de tijd op me nagels te bijten!Aargghh!
Snakebites
Member
Ez
658
Actief

CAT'S PROFILE
Snakebites
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 25 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 21:13

Littlestream schreef:
Ik verveeel me. Zou moeten posten met accs, maar ken je dat anti-post gevoel? xD

Ik mag niet kijken omdat hij teveel 'vuile praat' verkoopt T^T
Zo veel dat je een beschaald gevoel krijgt dat je kijkt --"
Ouders ..
Choppedpaw
Member
Bregje
670
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Choppedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 25 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 21:17

Wou dat ik wilde posten..
.Brokenpaw
Member
Chi
18
Actief

CAT'S PROFILE
.Brokenpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 25 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 21:19

Snakebites schreef:
Littlestream schreef:

Ik mag niet kijken omdat hij teveel 'vuile praat' verkoopt T^T
Zo veel dat je een beschaald gevoel krijgt dat je kijkt --"
Ouders ..

Je moet er idd wel tegen kunnen. xD Hij maakt letterlijk alles belachelijk ook Nederlanders (:c)
Maar hij zegt er ook wel in dat hij altijd sarcastisch is.
Lightfur
Member
344
Actief

CAT'S PROFILE
Lightfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 25 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 21:22

Jammer genoeg moet ik jullie verlaten!Tot morgen (hopelijk)
Bye Bye!!!
Blossom •
Member
Babs
991

CAT'S PROFILE
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 25 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 21:35

Chi@ Ik ken dat anti-post gevoel, ik heb het op dit moment voor 99% van m'n topics. x'D
Ezo
Member
Assie
69
Actief

CAT'S PROFILE
Ezo
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 25 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 21:38

Meh ik wil nieuwe setjes maken maar ook weer niet :c
En ik wil niet posten D: maar zo'n grote achterstand ;/

[2]slenderstep
[0]slenderwolf
[1]slenderhowl
[0]slenderbark
Nog even stemmen ?
Blossom •
Member
Babs
991

CAT'S PROFILE
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 25 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 21:39

Citaat :
make-warrior-characters asked: Actually, male tortes are effeminate. Since the mutation they have usually is only for females, it causes them to be more 'girly', so to speak. They even did a study, to see if the tom would mate with females in heat. He would mount occasionally like all females do if there are no males around, but was more on the receiving end, if you catch my drift.

While I get what you’re saying, and your input is incredibly valid and useful, one study doth not an absolute conclusion make.

In other words, exactly how broad was this study? Dozens of toms were tested? Were the variables the same, or was it just ‘let’s see what happens’?

Don’t get me wrong - the study makes sense. Genetically, the cat pretty much thinks it’s female, and acts accordingly. There isn’t any wrong in having effeminate cats, either, so don’t think I’m suggesting that’s not okay.

Mainly, my problem is that people seem to think that making your tortoiseshell tom “effeminate” means they suddenly need to swoon over kits and all that jazz. I have never seen any other kind of tortoiseshell tom, and that’s alarming because I’m worried people think gender is going to dictate how your cat should act.

See, it definitely has an influence on behaviour (toms, for instance, tend to be more aggressive, she-cats less so), but it doesn’t decide their personality. It seems that most people think, “Oh, this tom is a bit effeminate, looks like he suddenly has to care so Mousedung much about babies and gets all misty-eyed”, as if that’s what makes him “girly”. That’s a disgusting oversimplification of girls, don’t you think? It’s kind of suggesting that, to be feminine, a cat has to have lots of kits and shit.

It’s a complicated thing and, as I said, there isn’t a problem with tortoiseshell toms (except, perhaps, how popular they’re becoming) being “girly”, so long as “girly” isn’t just limited to caring about little kittens. The most powerful, “manly” toms in the clan can have a soft spot for kits - does that make them girly?

Also, if you have the links to that study, I’d like them a lot. Cheers.

Dit is best interessant eigenlijk, las dit op tumblr.

---

[2]slenderstep
[1]slenderwolf
[1]slenderhowl
[0]slenderbark
Snakebites
Member
Ez
658
Actief

CAT'S PROFILE
Snakebites
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 25 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 21:42

Ouders hebben de iPad afgenomen, dus zit op me mob. Maar hij is geen vrienden met WaC >~<
Nevermind
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 25 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 25 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 21:55

Omg, ik heb zoveel plezier aan het maken van mijn aanmelding Thrush x Snowy :3
Cherrypaw.
Member
Dieuw~
386
Actief

CAT'S PROFILE
Cherrypaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 25 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 22:00

@Bo; Klinkt herkenbaar xD

Hmm, ik moet maar weer eens gaan. Dag mensen ;3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 25 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 25 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 37 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: