|
|
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 13:58 | |
| Terug :3
Ahh help, zussen die denken dat ze 16 zijn zijn vervelend -,- Je bent 9, je moet geen drie uur je haar borstelen en uren voor de spiegel staan -,- |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 13:58 | |
| Haha Ez xD Leren ze dat van iemand? *Stare*
|
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 13:59 | |
| Emma: Wait wait, die optimistische gedachten heb ik ook hoor :'D Oh en wat zou ik doen. Twaalf planeten, elk een planeet voor elk sterrenbeeld of één planeet met gewoon twaalf verschillende gebieden? D: Natuurlijk als er twaalf planeten komen is er een manier om te reizen! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 14:02 | |
| Twaalf planeten is gaaf! Maar dan heb je wel het probleem dat je, om ooit een ander persoon tegen te komen met een andere God je zo ver moet reizen xD Kan je niet twee sterrenbeelden per planeet doen, en dat die dan allies zijn??
Mooi zo! Positieviteit is goed >3 |
|
| |
Le AA(Amy) 36 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 14:05 | |
| Zou killer whale een geldige clannaam zijn? Of Dolphin als voorvoegsel? |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 14:07 | |
| Nee Bo, je mag nu geen SNK kijken >c Jij moet aanmelding voor Thrush x Snowy afmaken >c Mezelf dwingen, het is zo erg xD
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 14:08 | |
| Zelf beheersing zal goed voor je zijn Bo xD
Waaaaaat moet ik tekenen?? Niet te lastig aub :') |
|
| |
Dieuw 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 14:10 | |
| - Nevermind schreef:
Nee Bo, je mag nu geen SNK kijken >c Jij moet aanmelding voor Thrush x Snowy afmaken >c Mezelf dwingen, het is zo erg xD I feel your pain x3 Nieuw setje voor Rush <3 Met dank aan Isa <33 |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 14:16 | |
| - Tallpaw schreef:
- Zelf beheersing zal goed voor je zijn Bo xD
Waaaaaat moet ik tekenen?? Niet te lastig aub :') Choppedpaw natuurlijk |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 14:17 | |
| Doe ik later ^^ Nu moet ik de hond borstelen *ouders came home* xD |
|
| |
Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 14:18 | |
| |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 14:19 | |
| - Tallpaw schreef:
- Zelf beheersing zal goed voor je zijn Bo xD
Waaaaaat moet ik tekenen?? Niet te lastig aub :') Ik ben heel erg zelfbeheerst >c *kijkt naar tabs* *ziet SNK tab* Uhm.... xD |
|
| |
「Maartje」 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 14:30 | |
| |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 14:39 | |
| Eeuwen lang heeft de mensheid de aarde uitgeput. Niet alleen doormiddel van het wegpakken van haar grondstoffen en het verwoesten van haar milieu en natuur, maar ook door de vele, brutale oorlogen en slachtingen die plaatsvonden. Werelddeel vocht tegen werelddeel, opzoek naar nog meer macht. Zelfs landen die vroeger in harmonie samenwerkten vielen uit elkaar en keerden elkaar de rug toe. Dingen nog sterker en verwoestender dan atoombommen werden gemaakt, gehele steden en landen werden verwoest en uiteindelijk was het klaar. De aarde was klaar. Verwoest en zonder grondstoffen, de mensheid achtergelaten om daar te creperen van de honger en uiteindelijk uit te roeien. Niemand kon het nog overleven op deze wrede plaats en zodra alle voedselbronnen weg waren, stierven ook de laatste wezens.
De goden die de Aarde hebben gecreëerd hadden die al een eeuw van te voren achtergelaten, wetende dat het hopeloos was om er iets aan te doen, maar de twaalf sterrenbeelden; oorspronkelijk gecreëerd om de mensheid op te delen in groepen, bleven toekijken en zagen het einde van de mensheid gebeuren. Hun voorbeeld aan de mensheid was mislukt, de goden die ze gecreëerd hadden, hadden ze teveel slechte eigenschappen gegeven. Teveel gegeven om te ontdekken en dat mocht nooit meer gebeuren. De twaalf sterrenbeelden, die nu geen thuis meer hadden om naartoe te gaan, stonden voor een moeilijk besluit. Het universum waar zijn eeuwen lang aan bezig waren geweest opnieuw opbouwen of hun oorspronkelijke thuis, waar ze gecreëerd waren door de goden, verlaten en een nieuwe voor henzelf te maken? Uiteindelijk hebben ze allen gezamenlijk besloten om hun krachten te bundelen en samen een nieuw thuis te bouwen. Ze verlieten het universum en lieten de verwoeste aarde en de planeten om haar heen achter zich, om vervolgens samen een nieuw universum te creëren. Er werd een zon gemaakt, een bron van warmte die de wezens nodig zouden hebben in te toekomst en vervolgens werd er een maan gemaakt, zodat de wezens het duister van het licht konden onderscheiden. De sterrenbeelden, die nu ook goden genoemd konden worden, creëerden één reusachtige planeet. Deze planeet zou het thuisbasis worden van hun wezens. Maar er ontstond een ruzie. Ieder wilde een ander soort landschap en ieder wilde een groter stuk dan de anderen. Ze waren hebberig en gretig en uiteindelijk vielen alle twaalf de sterrenbeelden als vijanden uit elkaar. Elk keerden elkaar de rug toe en elk creëerde zijn eigen planeet. Zo werden en twaalf planeten geschept, elk die in het teken stonden van een sterrenbeeld.
Hoe klinkt dit? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 14:45 | |
| Linn, het klinkt geniaal! Is het dan zo dat je mag kiezen welk sterrenbeeld je hebt, of moet je je eigen sterrenbeeld zijn??
Oke, de hond is nog steeds niet geborsteld xD |
|
| |
Lore 332 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Way too old to be wearing this nameGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 14:47 | |
| Ik ga chococupcakes bakken guys, tot zo. ^^
Jelous? XD
Jk. cx |
|
| |
Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 14:48 | |
| Chocolade, uhh, zo lekker en zo veel te hard om op te bijten ><
Zo lui vandaag xD Ik ga maar iets proberen te tekenen, iemand idee ? c: |
|
| |
「Maartje」 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 14:50 | |
| @Linn, klinkt heel gaaf! Nieuwe rpg? ;P |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 14:51 | |
| |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 14:53 | |
| Emma: Ik denk dat je dat inderdaad zelf mag beslissen. Het zou saai zijn als je alleen karakters mag bespelen van je eigen sterrenbeeld, natuurlijk! Maar mensen die in de RPG geboren worden krijgen het sterrenbeeld en element dat van dat jaar is. Ik dacht zelf om één jaar per maand te doen, dan hebben we de twaalf sterrenbeelden elk gehad als het jaar helemaal voorbij is. Ik weet niet of seizoenen gaan gelden in de planeten, wel of niet?
Maartje: Ja nieuwe rpg :'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|