|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 12:47 | |
| Linn, hoe? Met clubjes die elk bij een dierenriem horen en dan altijd ruzie hebben? *ziet konijntjes en katten voor zich* Ur welcome btw >3
Ez, Nee, ik was gewn eerder :') |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 12:48 | |
| Ik heb geen idee waar t over gaat, maar konijn klinkt leuker en misschien wel origineler! :'D |
|
| |
Sara 174 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 12:49 | |
| - Snakebites schreef:
- Tallpaw schreef:
- Snakebites schreef:
- Tallpaw schreef:
- Snakebites schreef:
- Tallpaw schreef:
- Snakebites schreef:
- Fadingpaw schreef:
- Snakebites schreef:
- Fadingpaw schreef:
- Snakebites schreef:
- Tallpaw schreef:
- Ez... Die jongen in je os leid mij af >3 We moeten hem nog steeds vinden xD
Mhaha, inderdaad xD We vinden hem wel ;D Wie is die jongen in je os eigenlijk? nieuwsgierigXD Dat zoeken wij dus ook uit x'D Ow oke^^ Ik zal helpenXD Mhehe, succes x'D Waar heb je de GIF vandaan? *vastbesloten bui* xD Tumblr x'D - *dies* <'3
Jij die, ik die in de os ;D *shipperrr!*
Anyways... Waaaar op Tumblr?? xD Top x'D
Maarh dat is gewoon iemand die van die gif's en zo dumpt >< Mooi, dan hebben we het ongeveer beperkt tot 99% van de mensen op Tumblr xD Heb je de link nog?
Hierboven.. Ehm. Nee Gaan jullie om hem vechten >3 c: x'D Nee ik zou nooit met iemand vechten^^ |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 12:50 | |
| Nee gewoon de hele dierenriem en dan in een wereld gecreëerd door hun, ieder zijn eigen gebied, waarin ze een nieuw soort mensen hebben gecreëerd -ik dacht iets aan shapeshiften of bepaalde krachten eraan vast te maken- die elk hun sterrenbeeld als hun god zien. De wereld is gecreëerd nadat onze wereld kapot is gegaan doordat wij deze hebben uitgeput. De twaalf sterrenbeelden zijn dan samen begonnen aan een nieuwe wereld, in de hoop een perfecte wereld te creëren. |
|
| |
Sara 174 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 12:50 | |
| - Tallpaw schreef:
- Linn, hoe? Met clubjes die elk bij een dierenriem horen en dan altijd ruzie hebben?
*ziet konijntjes en katten voor zich* Ur welcome btw >3
Ez, Nee, ik was gewn eerder :') Je mag hem hebben^^ Ik neem wel iemand andersXD |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 12:51 | |
| - Dustkit schreef:
- Nee gewoon de hele dierenriem en dan in een wereld gecreëerd door hun, ieder zijn eigen gebied, waarin ze een nieuw soort mensen hebben gecreëerd -ik dacht iets aan shapeshiften of bepaalde krachten eraan vast te maken- die elk hun sterrenbeeld als hun god zien. De wereld is gecreëerd nadat onze wereld kapot is gegaan doordat wij deze hebben uitgeput. De twaalf sterrenbeelden zijn dan samen begonnen aan een nieuwe wereld, in de hoop een perfecte wereld te creëren.
Omg dat klinkt echt heel erg cool! (': |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 12:52 | |
| - Dustkit schreef:
- Nee gewoon de hele dierenriem en dan in een wereld gecreëerd door hun, ieder zijn eigen gebied, waarin ze een nieuw soort mensen hebben gecreëerd -ik dacht iets aan shapeshiften of bepaalde krachten eraan vast te maken- die elk hun sterrenbeeld als hun god zien. De wereld is gecreëerd nadat onze wereld kapot is gegaan doordat wij deze hebben uitgeput. De twaalf sterrenbeelden zijn dan samen begonnen aan een nieuwe wereld, in de hoop een perfecte wereld te creëren.
Klinkt gaaf! Leven ze in harmonie samen of niet? Je kan ook allies maken ^^ Dat doet het altijd goed Soof, Yeah right! Nu nog zorgen dat Linn hem maakt >3 |
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 12:54 | |
| Soof: Dankje :'D Ik ga een introductie schrijven en vandaar uit ga ik wel beslissen of ik verder ga xD Emma: Ik dacht zelf dat er uiteindelijk misschien een ruzie ontwikkeld werd tussen de sterrenbeelden, maar ik moet nog bedenken wat het plot wordt C: Misschien dat ik de site eerst laat starten en dan een verhaallijn uitschrijf als er al wat gerpg't is.
Ik dacht sowieso dat de sterrenbeelden ook in een levende vorm voor komen, wat vinden jullie daarvan? Niet of wel? |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 12:55 | |
| Ga maar eens eten en wat sociaal wezen x'D Laters ;3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 12:56 | |
| - Dustkit schreef:
- Soof: Dankje :'D Ik ga een introductie schrijven en vandaar uit ga ik wel beslissen of ik verder ga xD
Emma: Ik dacht zelf dat er uiteindelijk misschien een ruzie ontwikkeld werd tussen de sterrenbeelden, maar ik moet nog bedenken wat het plot wordt C: Misschien dat ik de site eerst laat starten en dan een verhaallijn uitschrijf als er al wat gerpg't is.
Ik dacht sowieso dat de sterrenbeelden ook in een levende vorm voor komen, wat vinden jullie daarvan? Niet of wel? Je kan natuurlijk doen dat er wat mensen zijn -als het al wat langer bestaat- die die mogen spelen en die random in gevechten kunnen binnenvallen ^^ Mij lijkt het in ieder geval leuker als ze gespeelt worden ^^ Bye Ez! |
|
| |
Sara 174 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 12:57 | |
| |
|
| |
»Quinty« 414 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 12:58 | |
| @Soof&Linn; Innocent Sky is open *Wijst naar AFFILIATIONS* :'D
Well, zo even terug de stad in en daarna maar kijken wat ik ga doen ... |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 13:00 | |
| - Tallpaw schreef:
- Dustkit schreef:
- Soof: Dankje :'D Ik ga een introductie schrijven en vandaar uit ga ik wel beslissen of ik verder ga xD
Emma: Ik dacht zelf dat er uiteindelijk misschien een ruzie ontwikkeld werd tussen de sterrenbeelden, maar ik moet nog bedenken wat het plot wordt C: Misschien dat ik de site eerst laat starten en dan een verhaallijn uitschrijf als er al wat gerpg't is.
Ik dacht sowieso dat de sterrenbeelden ook in een levende vorm voor komen, wat vinden jullie daarvan? Niet of wel? Je kan natuurlijk doen dat er wat mensen zijn -als het al wat langer bestaat- die die mogen spelen en die random in gevechten kunnen binnenvallen ^^
Mij lijkt het in ieder geval leuker als ze gespeelt worden ^^
Bye Ez! Miss dat ze dan onder een soort verborgen identiteit leven? En dat ze moeten zorgen voor vrede onderling? (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 13:01 | |
| - Quietpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Dustkit schreef:
Ik dacht sowieso dat de sterrenbeelden ook in een levende vorm voor komen, wat vinden jullie daarvan? Niet of wel? Je kan natuurlijk doen dat er wat mensen zijn -als het al wat langer bestaat- die die mogen spelen en die random in gevechten kunnen binnenvallen ^^
Bye Ez! Miss dat ze dan onder een soort verborgen identiteit leven? En dat ze moeten zorgen voor vrede onderling? (: Dat is indd gaaf! |
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 13:04 | |
| - Tallpaw schreef:
- Quietpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Dustkit schreef:
Bye Ez! Miss dat ze dan onder een soort verborgen identiteit leven? En dat ze moeten zorgen voor vrede onderling? (: Dat is indd gaaf! Ik dacht zelf dat ze een menselijke vorm hebben, die ze voor het grootste deel gebruiken en dat ze onsterfelijk zijn, maar ook nog steeds in hun dierlijke vorm kunnen veranderen. Misschien dat er een soort 'hemel'/'hel' kan komen uiteindelijk en misschien ook een plek waar de dieren elkaar zo af en toe ontmoeten zonder dat een sterveling hen kan vinden? C: Q: It's looking good~ Ik kijk nog wel of me er aanmeld C: |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 13:05 | |
| - Dustkit schreef:
- Tallpaw schreef:
- Quietpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Dustkit schreef:
Bye Ez! Miss dat ze dan onder een soort verborgen identiteit leven? En dat ze moeten zorgen voor vrede onderling? (: Dat is indd gaaf! Ik dacht zelf dat ze een menselijke vorm hebben, die ze voor het grootste deel gebruiken en dat ze onsterfelijk zijn, maar ook nog steeds in hun dierlijke vorm kunnen veranderen. Misschien dat er een soort 'hemel'/'hel' kan komen uiteindelijk en misschien ook een plek waar de dieren elkaar zo af en toe ontmoeten zonder dat een sterveling hen kan vinden? C: Ja, ze zijn ook mens en misschien dat ze allemaal een soort speciaal teken/tattoo hebben dat ze kenmerkt dat ze hen zijn? |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 13:05 | |
| Hoe staat het met de mensheid hier? Ik ben eruit, ik ga m'n fanfic in m'n OS zetten :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 13:06 | |
| - Quietpaw schreef:
- Dustkit schreef:
- Tallpaw schreef:
- Quietpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Dustkit schreef:
Bye Ez! Miss dat ze dan onder een soort verborgen identiteit leven? En dat ze moeten zorgen voor vrede onderling? (: Dat is indd gaaf! Ik dacht zelf dat ze een menselijke vorm hebben, die ze voor het grootste deel gebruiken en dat ze onsterfelijk zijn, maar ook nog steeds in hun dierlijke vorm kunnen veranderen. Misschien dat er een soort 'hemel'/'hel' kan komen uiteindelijk en misschien ook een plek waar de dieren elkaar zo af en toe ontmoeten zonder dat een sterveling hen kan vinden? C: Ja, ze zijn ook mens en misschien dat ze allemaal een soort speciaal teken/tattoo hebben dat ze kenmerkt dat ze hen zijn? Dan kan je daar heel wat verhaallijnen mee verzinnen, want het zou natuurlijk van groot belang moeten zijn voor de goden om hun identiteit verborgen te houden right? |
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 13:08 | |
| - Quietpaw schreef:
- Dustkit schreef:
- Tallpaw schreef:
- Quietpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Dustkit schreef:
Bye Ez! Miss dat ze dan onder een soort verborgen identiteit leven? En dat ze moeten zorgen voor vrede onderling? (: Dat is indd gaaf! Ik dacht zelf dat ze een menselijke vorm hebben, die ze voor het grootste deel gebruiken en dat ze onsterfelijk zijn, maar ook nog steeds in hun dierlijke vorm kunnen veranderen. Misschien dat er een soort 'hemel'/'hel' kan komen uiteindelijk en misschien ook een plek waar de dieren elkaar zo af en toe ontmoeten zonder dat een sterveling hen kan vinden? C: Ja, ze zijn ook mens en misschien dat ze allemaal een soort speciaal teken/tattoo hebben dat ze kenmerkt dat ze hen zijn? Dat was sowieso al het idee :'D Dat ze hun chinese teken ofzo als tattoo hebben. Emma: Ik denk het, ligt er eigenlijk ook weer een beetje aan. De mensen mogen het waarschijnlijk niet weten nee xD |
|
| |
Codey 40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 13:09 | |
| Hii, ik ben een tijdje weg geweest |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |