|
| |
「Maartje」 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 14:55 | |
| Oké, wacht. Er hebben nu twee mensen in mijn topic gereageerd die ieder een eigen stukje hebben geschreven en elkaar wss niet hebben gezien. Wat moet ik doen xD
@Linn, awesome! Meteen op WC zetten als ie af is, hè! c: |
| | | Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 14:56 | |
| Maartje: negeren en op allebei reageren? :'D Oh en dat doe ik zeker~! |
| | | Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 14:56 | |
| |
| | | (nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 15:11 | |
| - Dustkit schreef:
- Emma: Ik denk dat je dat inderdaad zelf mag beslissen. Het zou saai zijn als je alleen karakters mag bespelen van je eigen sterrenbeeld, natuurlijk! Maar mensen die in de RPG geboren worden krijgen het sterrenbeeld en element dat van dat jaar is. Ik dacht zelf om één jaar per maand te doen, dan hebben we de twaalf sterrenbeelden elk gehad als het jaar helemaal voorbij is. Ik weet niet of seizoenen gaan gelden in de planeten, wel of niet?
Maartje: Ja nieuwe rpg :'D Wauw, dit klinkt écht vet! Goed bedacht Linn, echt heel goed <3 |
| | | Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 15:25 | |
| Eindelijk op de goede weg met mijn aandacht, het gaat steeds beter op dat vlak ^^ |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 15:32 | |
| - Roughkit schreef:
- Dustkit schreef:
- Emma: Ik denk dat je dat inderdaad zelf mag beslissen. Het zou saai zijn als je alleen karakters mag bespelen van je eigen sterrenbeeld, natuurlijk! Maar mensen die in de RPG geboren worden krijgen het sterrenbeeld en element dat van dat jaar is. Ik dacht zelf om één jaar per maand te doen, dan hebben we de twaalf sterrenbeelden elk gehad als het jaar helemaal voorbij is. Ik weet niet of seizoenen gaan gelden in de planeten, wel of niet?
Maartje: Ja nieuwe rpg :'D Wauw, dit klinkt écht vet! Goed bedacht Linn, echt heel goed <3 Thanks :'D Ik moet het natuurlijk nog helemaal uitschrijven en zo xD Wat denken jullie ervan? Karakters moeten zeker één eigenschap erven van hun sterrenbeeld of niet? |
| | | Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 15:35 | |
| - Dustkit schreef:
- Roughkit schreef:
- Dustkit schreef:
Maartje: Ja nieuwe rpg :'D Wauw, dit klinkt écht vet! Goed bedacht Linn, echt heel goed <3 Thanks :'D Ik moet het natuurlijk nog helemaal uitschrijven en zo xD
Wat denken jullie ervan? Karakters moeten zeker één eigenschap erven van hun sterrenbeeld of niet? 1. Klint echt super leuk c: 2. Ja, ik vind van wel ;s |
| | | 「Maartje」 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 15:39 | |
| - Dustkit schreef:
- Roughkit schreef:
- Dustkit schreef:
Maartje: Ja nieuwe rpg :'D Wauw, dit klinkt écht vet! Goed bedacht Linn, echt heel goed <3 Thanks :'D Ik moet het natuurlijk nog helemaal uitschrijven en zo xD
Wat denken jullie ervan? Karakters moeten zeker één eigenschap erven van hun sterrenbeeld of niet? Vind ik wel passen. Als je dat niet doet maakt het eigenlijk niet meer uit op welke planeet je zit, waardoor het plan wat in elkaar valt. c: |
| | | ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 15:42 | |
| Linn ^^ Je kan ook ander soort seizoenen kiezen -lastig xD-
Wel iets erven van het sterrenbeeld ja ^^
Als er iemand geboren wordt, en die heeft een ander sterrenbeeld.. Dan moet 'ie naar een andere planeet verhuizen xD Anders krijg je alle sterrenbeelden door elkaar op elke planeet..
Zo, de hond is geborsteld >3 |
| | | Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 15:43 | |
| Em, borstel jij nu zo traag of stel je het gewoon de hele tijd uit x'D |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 15:44 | |
| Ehm... Beide xD
Fawn is boos, Ash is er ook.. Ehm.. arme Tall xD |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 15:48 | |
| Ik heb besloten toch maar één planeet te doen :'D Het is wel een grote planeet en opgedeeld in 12 stukken, elk stuk gemaakt door een andere god. En natuurlijk hoef je niet te verhuizen als je een ander sterrenbeeld hebt, je behoort dan wel toe tot een andere groep natuurlijk! |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 15:49 | |
| - Dustkit schreef:
- Ik heb besloten toch maar één planeet te doen :'D Het is wel een grote planeet en opgedeeld in 12 stukken, elk stuk gemaakt door een andere god. En natuurlijk hoef je niet te verhuizen als je een ander sterrenbeeld hebt, je behoort dan wel toe tot een andere groep natuurlijk!
Welke groep? Wel lekker overzichtelijk, één planeet ^^ |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 15:52 | |
| - Tallpaw schreef:
- Dustkit schreef:
- Ik heb besloten toch maar één planeet te doen :'D Het is wel een grote planeet en opgedeeld in 12 stukken, elk stuk gemaakt door een andere god. En natuurlijk hoef je niet te verhuizen als je een ander sterrenbeeld hebt, je behoort dan wel toe tot een andere groep natuurlijk!
Welke groep? Wel lekker overzichtelijk, één planeet ^^ Er zijn twaalf groepen, dus per sterrenbeeld één. Rat, Ox, Tiger, Rabbit, Dragon, Snake, Horse, Goat, Monkey, Rooster, Dog en Pig C: Al weet ik niet of ik er groepen van maak met kleuren, misschien is een titel ook al genoeg. Wie weet als de site echt zo actief wordt als WC -wat iedere forummaker wel hoopt- dan kan ik er altijd nog twaalf planeten van maken door een oorlog en de planeet die overgebleven is verwoest achterlaten. |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 15:54 | |
| - Dustkit schreef:
- Tallpaw schreef:
- Dustkit schreef:
Welke groep? Wel lekker overzichtelijk, één planeet ^^ Er zijn twaalf groepen, dus per sterrenbeeld één. Rat, Ox, Tiger, Rabbit, Dragon, Snake, Horse, Goat, Monkey, Rooster, Dog en Pig C: Al weet ik niet of ik er groepen van maak met kleuren, misschien is een titel ook al genoeg. Kleuren zijn wel leuk ^^ Dan kan je ook thema kleding hebben >3 En zo! Maar als je een bepaald gebied hebt voor de Ox, en er word iemand geboren met als sterrenbeeld Goat, dan kan die daar toch niet wonen? |
| | | Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 15:58 | |
| Ik moet gaan bye ^^
Het goede nieuws:: Aanmelding is bijna af. Het slechte: Het is echt lang xD |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 15:58 | |
| - Tallpaw schreef:
- Dustkit schreef:
- Tallpaw schreef:
- Dustkit schreef:
Welke groep? Wel lekker overzichtelijk, één planeet ^^ Er zijn twaalf groepen, dus per sterrenbeeld één. Rat, Ox, Tiger, Rabbit, Dragon, Snake, Horse, Goat, Monkey, Rooster, Dog en Pig C: Al weet ik niet of ik er groepen van maak met kleuren, misschien is een titel ook al genoeg. Kleuren zijn wel leuk ^^ Dan kan je ook thema kleding hebben >3 En zo! Maar als je een bepaald gebied hebt voor de Ox, en er word iemand geboren met als sterrenbeeld Goat, dan kan die daar toch niet wonen? Als kind mag iemand nog bij zijn ouders blijven wonen, maar ik dacht iets van zodra iemand 16 wordt dat iemand bij zijn eigen sterrenbeeld moet gaan wonen. |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 15:59 | |
| - Dustkit schreef:
- Tallpaw schreef:
- Dustkit schreef:
- Tallpaw schreef:
- Dustkit schreef:
Welke groep? Wel lekker overzichtelijk, één planeet ^^ Er zijn twaalf groepen, dus per sterrenbeeld één. Rat, Ox, Tiger, Rabbit, Dragon, Snake, Horse, Goat, Monkey, Rooster, Dog en Pig C: Al weet ik niet of ik er groepen van maak met kleuren, misschien is een titel ook al genoeg. Kleuren zijn wel leuk ^^ Dan kan je ook thema kleding hebben >3 En zo! Maar als je een bepaald gebied hebt voor de Ox, en er word iemand geboren met als sterrenbeeld Goat, dan kan die daar toch niet wonen? Als kind mag iemand nog bij zijn ouders blijven wonen, maar ik dacht iets van zodra iemand 16 wordt dat iemand bij zijn eigen sterrenbeeld moet gaan wonen. Oooooh! Maar dan dachten we precies hetzelfde maar verwoordde ik het weer eens lame xD Bo ^^ Bye!! See you soon ;D |
| | | »Quinty« 414 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 16:04 | |
| Miep. Ik ga me vandaag storten op Stormkit's voorsteltopic en die van Losty een update geven xD |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 mei 2014 - 16:05 | |
| Storms voorsteltopic: Key words: Canadian, Fluffy, Canadian
>3
Is Babs hiero?? |
| | | | Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |