Algemene Onzin Topic - Pagina 24

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 37 ... 50  Volgende
Lightfur
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 DPKsfdL
<Zoé,met een streepje op de e>
344
Actief

CAT'S PROFILE
Lightfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 19:46

Ik wil graag van AVA veranderen.Heeft iemand een ideetje?
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakebites
Member
Ez
658
Actief

CAT'S PROFILE
Snakebites
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 19:46

Lightfur schreef:

Ik wil je wel een avatar maken ? C:
Snowstream
Member
Acc Markt!
15
Afwezig

CAT'S PROFILE
Snowstream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 19:47

Zoé, Wat bedoel je met een ideetje? xD

Chi, Ja, ik weet zo nog wel ongeveer van waar ze komt.. Veel verbetering! ;D
Lightfur
Member
<Zoé,met een streepje op de e>
344
Actief

CAT'S PROFILE
Lightfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 19:50

Lightfur schreef:
Snakebites schreef:

Ik wil je wel een avatar maken ? C:

Ja,dat is goed :)Stuur dan maar een pm'etje
Wingpaw
Member
Esmee
544
Actief

CAT'S PROFILE
Wingpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 19:51

Wanneer er een feest is, en je vrienden niet willen gaan omdat 5e en 6e klas ook komen.... hebben we eindelijk niet zo'n achterlijk k-t feest op SCHOOL, komt er niemand. Nou yeey. Ik had er wél zin in
Ravenheart
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 19:52

Kapsalon besteld heheheh c:
Nevermind
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 19:52

Zow, ik ga wel strx eten, nu nog geen honger c: en ik wil geen spaghetti >c
Snakebites
Member
Ez
658
Actief

CAT'S PROFILE
Snakebites
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 19:54

Zag zonet een filmpje van iemand die een septum gepierced kreeg, heb nu een akelig gevoel aan mijn neus. Argh xD
Wingpaw
Member
Esmee
544
Actief

CAT'S PROFILE
Wingpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 19:55

Zal ik toch maar naar t feest gaan?
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 19:57

Kiki, Kapsalon?

Bo, Eet smakelijk!

Ez, Auw... Auw!

Esmee, als je wilt ^^
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 19:57

Vriendin vraagt me of k mee ga naar Londen voor n paar daagjes. Heb niet zo veel geld though, maar no way dat ik hier anders nog weg kom de komende 3 maanden. Fml.
Cometlight
Member
Laura, the mythology freak >:3
147

CAT'S PROFILE
Cometlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 20:04

Firestar schreef:
Vriendin vraagt me of k mee ga naar Londen voor n paar daagjes. Heb niet zo veel geld though, maar no way dat ik hier anders nog weg kom de komende 3 maanden. Fml.

Ah Londen, moet je echt doen als je de kans hebt Waz! Echt zo'n geweldige stad, ben er vorige maand geweest. Als je echt snakt naar een paar leuke dagen weg, moet je het echt niet laten schieten. Die mentaliteit in daar is ook echt gewoon super, so much fun~
Wishclaw
Member
404
Actief

CAT'S PROFILE
Wishclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 20:08

Hey Laura, het viel me net op dat er nog Cometkit in Comets OS staat ^^

@Waz; Gewoon gaan!
Snakebites
Member
Ez
658
Actief

CAT'S PROFILE
Snakebites
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 20:10

Zodadelijk (als ik me os af heb x'D) gaan jullie de stiekeme bijbetekenis van Snakes naam kennen >3
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 20:11

Guys ik weet hoe Londen is, maar ik moet ook een nieuwe laptop gaan kopen voor mn studie en sws allemaal shit gaan betalen straks. Dus ik zit n beetje te kijken hoe ik dat kan doen met mn geld. No way dat mn ouders me gaan geven, die hebben zelf ook niet.
Cometlight
Member
147

CAT'S PROFILE
Cometlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 20:16

Dang had nog niet door, heb het aangepast xD
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 20:18

Firestar schreef:
Guys ik weet hoe Londen is, maar ik moet ook een nieuwe laptop gaan kopen voor mn studie en sws allemaal shit gaan betalen straks. Dus ik zit n beetje te kijken hoe ik dat kan doen met mn geld. No way dat mn ouders me gaan geven, die hebben zelf ook niet.
Ik zou eerst kijken hoeveel je nog overhebt en dan bekijken of het het waard is ^^
Cometlight
Member
147

CAT'S PROFILE
Cometlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 20:36

Zijn er hier actieve SSA spelers? Ik twijfel of ik die rpg zou joinen xD Vorige keer probeerde ik het maar dat was echt een totale flop, niet eens actief geworden. ^^"
Slate
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 20:39

Cometlight schreef:
Zijn er hier actieve SSA spelers? Ik twijfel of ik die rpg zou joinen xD Vorige keer probeerde ik het maar dat was echt een totale flop, niet eens actief geworden. ^^"
Ik wil er ook actief op worden, maar dat wil maar niet lukken (ik ben gewoon slecht in RPGs actief houden buiten WC D: )
Snakebites
Member
Ez
658
Actief

CAT'S PROFILE
Snakebites
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 20:45

Morgen Snake's nieuwe avatar gaan instellen :'3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 24 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 37 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: