Algemene Onzin Topic - Pagina 20

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 35 ... 50  Volgende
Slate
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 20 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 8:36

Iemand die ik waarschijnlijk niet ken stuurt me allerlei what'sappjes... Ik ben bang
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 20 DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 8:56

Fisheye schreef:
Iemand die ik waarschijnlijk niet ken stuurt me allerlei what'sappjes...  Ik ben bang
Gewoon blokkeren die handel Wink

Yikes, vroeg opstaan en werken. En ik ging gister pas om 2 uur slapen omdat ik nog een vriendin ging helpen met een essay (ter grootte van een profielwerkstuk...) waar ze nog niet aan was begonnen en ze vanavond om 12 uur in moet leveren. Dus ik ging haar even helpen Razz
Ravenheart
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 9:14

Even fact checken of deze echt is. Maar als het zo is staat mijn planeet op z'n kop heel 1 april c:
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 9:26

Hahaha als je dat echt zo met je mobiel zou kunnen doen, dan zou ik eeecht de hele tijd rondlopen als een debiel en pokémon vangen Razz
Ravenheart
StarClan
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 10:13

Het is een stuk simpeler, maar Google Maps heeft wel dat er in gezet voor 1 april c:
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 11:45

I want that, I want that so bad D:
Slate
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 20 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 11:51

I want real Pokémon D:

But... I know they're going to destroy the world sooner of later...

En dA's April Fools thingy is wazig xD
Paradisepaw
Member
20
Actief
Paradisepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 12:16

Babs,are you here? Je moet Paradisekit's naam nog in Paradisepaw veranderen XD
Indi
Member
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Indi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 12:24

Finaly vacation Very Happy !!!!!
Le moi is happy

En euhm, paradise, ik zal zo gauw mogelijk proberen te reagere met snowbell bij de training ? Ik zal zo gauw mogelijk proberen een topic voor je te maken. Wilde het allang kwijt, maar dacht er nooit meer aan om het tegen ie te zeggen xd
Ravenheart
StarClan
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 12:27

Oke ik moet mijn creativiteit kwijt en ik wil een RPG maken. Nu alleen uitvogelen hoe en wat. c:
Leafkit.
Member
Amy But cal me AA
7
Actief

CAT'S PROFILE
Leafkit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 12:31

Indi schreef:
Finaly vacation Very Happy!!!!!
Le moi is happy

En euhm, paradise, ik zal zo gauw mogelijk proberen te reagere met snowbell bij de training ? Ik zal zo gauw mogelijk proberen een topic voor je te maken. Wilde het allang kwijt, maar dacht er nooit meer aan om het tegen ie te zeggen xd

Jij hebt Islandpaw(die van Bunny) als apprentice(Paraisepaw's zusje XD)
even switchen van een accje naar de andere XD
Indi
Member
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Indi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 12:33

Ik voel me verlamd :c
Van blijdschap of zo dan nog wel...
Thus excuse me to the people who find it's annoying... Ik zit niet zo lekker in mn vel xd

En ik heb honger en er staan nochtans van die overheerlijke paaseitjes hier voor me naar me te lachen :c

Leaf;; ah had de namen door elkaar geslagen xd stupid me
Angelsong
Member
Isa(2)~
178
Actief

CAT'S PROFILE
Angelsong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 12:38

Hahaha ziek op 1 april, grappig...
NOT --"
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 12:39

Kan gebeuren,noem me maar AA(van Leaf naar Cinder geswitch XD)
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 12:40

Leafkit. schreef:
Indi schreef:
Finaly vacation Very Happy!!!!!
Le moi is happy

Jij hebt Islandpaw(die van Bunny) als apprentice(Paraisepaw's zusje XD)
even switchen van een accje naar de andere XD
Jep ^^Ik ben Island x'D En haast je eigenlijk niet echt, ik heb geduld ^^ (en ik ben zelf ook nit altijd de snelste met reageren x'D *kucht*
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 12:44

Bunny,laat Goldenpaw nu uit de clan stappen XD Dan komen Goldenpaw(ik) en Sunset(jij) elkaar tegen,hanndlangers! Haha en dan crushen ze op elkaar(nee dat niet, idk XD) en nu zat ik te denken,ik ga mijn Golden ook iemand laten vermoorden(ze word blind van woede en vermoord de pester) na een tijd ontwikkelt ze een tweede persoonlijkheid die ze Dangerpaw noemt,en als zij dan warrior is noemt ze Goldenglow en haar tweede persoonlijkheid noemt dan Dangerglow XD
Indi
Member
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Indi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 12:54

Bunny;; is goed thnx om te zeggen xd

Gosh heb zo'n honger but there are just chocolat eggs ;s
Downpaw
Member
Amy But cal me AA
23
Actief

CAT'S PROFILE
Downpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 13:05

Iemand topicje met Donw?
Snowbell
Member
Assie/Amy
174
Actief

CAT'S PROFILE
Snowbell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 13:08

Gosh dat ouwe setje xd

Voorlopig doe ik geen nieuwe topics meer ;s heb er al genoeg aan die ik nu heb xd

But have to go. Ik kom gek vd honger dan maar boterhammen eten ;s
Littlewish
Member
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 13:09

Warrior Cats gaat weer even tijdelijk dicht. ~
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 20 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 35 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: