|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 apr 2014 - 15:53 | |
| Ik zal is even aan Quinty vragen wat ze wilt c: |
| | | Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 apr 2014 - 15:53 | |
| - Nimblekit schreef:
- Nightbreeze schreef:
- Nimblekit schreef:
- Anna schreef:
- "Zoek een sociaal leven Esmée, bands zijn niet je leven, je hebt geen sociale realties meer met mensen"
Urgh, ouders. Verplicht zaterdag iets "leuks" te doen met een oud vriendin van me :c Opzich, als je alleen nog maar achter de computer zit, niemand meer ziet, en je vrienden bent kwijtgeraakt omdat je alleen maar met bands bezig bent, dan denk ik dat ze het beste met je voorhebben En wat nou als het andersom was? Als ze haar vrienden was verloren en daarom haar toevlucht tot internet zocht. Zo is het bij mij gegaan en mijn leven was daardoor zo veel minder zwaar. Tuurlijk tuurlijk, dat kan ook. Mijn 'als' betekent 'in het geval dat dat zo is', niet dat ik haar ervan beschuldig of zeg dat het zo is. Zo kwam het een beetje op me over, sorry ^^" |
| | | That girl who thinks with Portals 107 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 apr 2014 - 15:54 | |
| mijn brein is weer even van Portal-modus naar Homestuck-modus gesprongen xD |
| | | Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 apr 2014 - 16:25 | |
| Anders doen we Bravesoul en Autumnwish :'D |
| | | Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 apr 2014 - 16:26 | |
| Dat zei ik dus ook al tegen Quinty! Dat kan ook wel c: Dat Bravesoul en Autumnwish samen op patrouille zijn en dan een dooie Greypaw vinden. |
| | | Esmée 48 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 apr 2014 - 16:27 | |
| - Nightbreeze schreef:
- Nimblekit schreef:
- Anna schreef:
- "Zoek een sociaal leven Esmée, bands zijn niet je leven, je hebt geen sociale realties meer met mensen"
Urgh, ouders. Verplicht zaterdag iets "leuks" te doen met een oud vriendin van me :c Opzich, als je alleen nog maar achter de computer zit, niemand meer ziet, en je vrienden bent kwijtgeraakt omdat je alleen maar met bands bezig bent, dan denk ik dat ze het beste met je voorhebben En wat nou als het andersom was? Als ze haar vrienden was verloren en daarom haar toevlucht tot internet zocht. Zo is het bij mij gegaan en mijn leven was daardoor zo veel minder zwaar. Bregje, je hebt gelijk :-/ |
| | | Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 apr 2014 - 16:28 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- Dat zei ik dus ook al tegen Quinty! Dat kan ook wel c: Dat Bravesoul en Autumnwish samen op patrouille zijn en dan een dooie Greypaw vinden.
Oké~ Prima. :3 |
| | | Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 apr 2014 - 16:29 | |
| Dan maak ik zo wel een topicje aan! C: |
| | | Eef 1702 Actief
| |
| | | | Esmée 48 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 apr 2014 - 16:35 | |
| - Nimblekit schreef:
- Anna schreef:
- Nightbreeze schreef:
- Nimblekit schreef:
- Anna schreef:
Urgh, ouders. Verplicht zaterdag iets "leuks" te doen met een oud vriendin van me :c Opzich, als je alleen nog maar achter de computer zit, niemand meer ziet, en je vrienden bent kwijtgeraakt omdat je alleen maar met bands bezig bent, dan denk ik dat ze het beste met je voorhebben En wat nou als het andersom was? Als ze haar vrienden was verloren en daarom haar toevlucht tot internet zocht. Zo is het bij mij gegaan en mijn leven was daardoor zo veel minder zwaar. Bregje, je hebt gelijk :-/
Wil je m'n reactie op dat bericht lezen?
En Bregje, kan me voorstellen dat je het zo opving. Ah, oke ;s Nah, ik vind het gewoon niks dat mijn moeder me dwingt sociaal te zijn. Kom op, ik bel geregeld, sms geregeld en Skype ook vaak met mensen, het is niet dat ik enkel met mijn ouders en computer omga. Al heb ik nu wel zin in dat meisje nog eens terug te zien, heb enkel een slechte dag gekozen omdat ik weet dat ik zaterdag heel triest ben (Kurt Cobain is dan twingtig jaar dood :c) |
| | | Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 apr 2014 - 16:35 | |
| |
| | | | Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |