Algemene Onzin Topic - Pagina 21

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 35 ... 50  Volgende
Downpaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 21 DPKsfdL
Amy But cal me AA
23
Actief

CAT'S PROFILE
Downpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 21 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 13:09

Dicht? Hoezo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlewish
Member
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 21 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 13:10

Nee gewoon tijdelijk, voor een uurtje ofzo. No worries. xd
Downpaw
Member
Amy But cal me AA
23
Actief

CAT'S PROFILE
Downpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 21 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 13:11

Ow XD een uur zonder Warrior Cats is voor mij al erg(een heuze marteling,zeker als je vakantie hebt XD) Achja beter een uur dan voor langer c:
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 21 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 13:37

C:~
Littlewish
Member
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 21 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 13:38

Wat een prachtige nieuwe lay toch. ~

Laatst aangepast door Littlewish op di 1 apr 2014 - 13:39; in totaal 1 keer bewerkt
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 21 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 13:39

Jep, deze houden we.
Downpaw
Member
Amy But cal me AA
23
Actief

CAT'S PROFILE
Downpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 21 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 13:41

Wow nu is het zo opvallend XD Btw nice lay-out, zo funny!
Snowbell
Member
Assie/Amy
174
Actief

CAT'S PROFILE
Snowbell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 21 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 13:44

My gosh nyan cat xd
Maar blijft het dan zo of is het alleen maar voor vandaag ? Best domme vraag

Lekker relaxen ih zonnetje buiten. Genieten van mn 3 weken durende vakantie xd
Wolfgaze
Member
456
Afwezig

CAT'S PROFILE
Wolfgaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 21 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 13:44

It's crazy out here x'D

Er kwam een raar ding bij mijn thoughtart uit O.o
Downpaw
Member
Amy But cal me AA
23
Actief

CAT'S PROFILE
Downpaw

Geel is wel niet goed leesbaar.
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 21 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 13:45

Ik schrok me dood oO Zo van: oO Waarom zijn alle kleuren zo fel? Dan scrolde ik naar boven en bam nyan cat all over the place x'D
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 21 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 13:45

Haha, made my day a little bit better :'D
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose

Damn colors x'D

Ik zit bij Engels, kijk eventjes op WC. Dayum x'D
Downpaw
Member
Amy But cal me AA
23
Actief

CAT'S PROFILE
Downpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 21 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 13:47

Cinderfell schreef:
Bunny,laat Goldenpaw nu uit de clan stappen XD Dan komen Goldenpaw(ik) en Sunset(jij) elkaar tegen,hanndlangers! Haha en dan crushen ze op elkaar(nee dat niet, idk XD) en nu zat ik te denken,ik ga mijn Golden ook iemand laten vermoorden(ze word blind van woede en vermoord de pester) na een tijd ontwikkelt ze een tweede persoonlijkheid die ze Dangerpaw noemt,en als zij dan warrior is noemt ze Goldenglow en haar tweede persoonlijkheid noemt dan Dangerglow XD

Don't forget that Bunny XD
Slate
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 21 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 21 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 13:52

Herp Derp April Fools Lay-Out xD
Honeydew
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 21 UY0Yvho
V
256
Afwezig
Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeydew
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 21 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 13:57

[quote="Strawberry"]
Honeydew schreef:
Is er hier iemand die heel goed is in Engels en eventueel een tekstje kan verbeteren? Ik moet namelijk een tekst voor de website van mijn nicht in het Engels vertalen, en die het liefst zonder fouten sturen c:[/quote

Sure^^?

Heb hem gestuurd ^^

De layout is echt ge-wel-dig
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 21 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 13:59

Downpaw schreef:
Cinderfell schreef:
Bunny,laat Goldenpaw nu uit de clan stappen XD Dan komen Goldenpaw(ik) en Sunset(jij) elkaar tegen,hanndlangers! Haha en dan crushen ze op elkaar(nee dat niet, idk XD) en nu zat ik te denken,ik ga mijn Golden ook iemand laten vermoorden(ze word blind van woede en vermoord de pester) na een tijd ontwikkelt ze een tweede persoonlijkheid die ze Dangerpaw noemt,en als zij dan warrior is noemt ze Goldenglow en haar tweede persoonlijkheid noemt dan Dangerglow XD

Nee, eerst moet ik 'm nog iemand (bijna) laten vermoorden >D (Lizardpaw dus, maar eerst wachten tot ze reageert <3)

Meh, ik ben zo zielig nu :c *dat krijg je als je zielige muziek luisterd en ondertusen aan je zielige verhaal verder schrijft*
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 21 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 14:01

Dyingblack schreef:
Downpaw schreef:
Cinderfell schreef:

Nee, eerst moet ik 'm nog iemand (bijna) laten vermoorden >D (Lizardpaw dus, maar eerst wachten tot ze reageert <3)

Meh, ik ben zo zielig nu :c *dat krijg je als je zielige muziek luisterd en ondertusen aan je zielige verhaal verder schrijft*

What! ga je awesome Lizardpaw doden? O.o
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 21 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 14:01

Cinderfell schreef:
Dyingblack schreef:
Downpaw schreef:
Cinderfell schreef:

What! ga je awesome Lizardpaw doden? O.o
nee hoor x'D
--
Wat is er met de cursor gebeurt oO
Slate
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 21 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 21 Icon_minitimedi 1 apr 2014 - 14:02

Oh StarClan...... NYAN CAT WHAT ARE YOU DOING WITH MY MOUSE CURSOR >:U
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 21 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 21 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 35 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: