|
|
Amy But cal me AA 23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 13:09 | |
| |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 13:10 | |
| Nee gewoon tijdelijk, voor een uurtje ofzo. No worries. xd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 13:11 | |
| Ow XD een uur zonder Warrior Cats is voor mij al erg(een heuze marteling,zeker als je vakantie hebt XD) Achja beter een uur dan voor langer c: |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 13:37 | |
| |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 13:38 | |
| Wat een prachtige nieuwe lay toch. ~
Laatst aangepast door Littlewish op di 1 apr 2014 - 13:39; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 13:39 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 13:41 | |
| Wow nu is het zo opvallend XD Btw nice lay-out, zo funny! |
|
| |
Assie/Amy 174 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 13:44 | |
| My gosh nyan cat xd Maar blijft het dan zo of is het alleen maar voor vandaag ? Best domme vraag
Lekker relaxen ih zonnetje buiten. Genieten van mn 3 weken durende vakantie xd |
|
| |
456 Afwezig
| |
| It's crazy out here x'D
Er kwam een raar ding bij mijn thoughtart uit O.o |
|
| |
| |
| Geel is wel niet goed leesbaar. |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 13:45 | |
| Ik schrok me dood oO Zo van: oO Waarom zijn alle kleuren zo fel? Dan scrolde ik naar boven en bam nyan cat all over the place x'D
|
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Haha, made my day a little bit better :'D |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Damn colors x'D
Ik zit bij Engels, kijk eventjes op WC. Dayum x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 13:47 | |
| - Cinderfell schreef:
- Bunny,laat Goldenpaw nu uit de clan stappen XD Dan komen Goldenpaw(ik) en Sunset(jij) elkaar tegen,hanndlangers! Haha en dan crushen ze op elkaar(nee dat niet, idk XD) en nu zat ik te denken,ik ga mijn Golden ook iemand laten vermoorden(ze word blind van woede en vermoord de pester) na een tijd ontwikkelt ze een tweede persoonlijkheid die ze Dangerpaw noemt,en als zij dan warrior is noemt ze Goldenglow en haar tweede persoonlijkheid noemt dan Dangerglow XD
Don't forget that Bunny XD |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 13:52 | |
| Herp Derp April Fools Lay-Out xD |
|
| |
V 256 Afwezig Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 13:57 | |
| [quote="Strawberry"] - Honeydew schreef:
- Is er hier iemand die heel goed is in Engels en eventueel een tekstje kan verbeteren? Ik moet namelijk een tekst voor de website van mijn nicht in het Engels vertalen, en die het liefst zonder fouten sturen c:[/quote
Sure^^?
Heb hem gestuurd ^^ De layout is echt ge-wel-dig |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 13:59 | |
| - Downpaw schreef:
- Cinderfell schreef:
- Bunny,laat Goldenpaw nu uit de clan stappen XD Dan komen Goldenpaw(ik) en Sunset(jij) elkaar tegen,hanndlangers! Haha en dan crushen ze op elkaar(nee dat niet, idk XD) en nu zat ik te denken,ik ga mijn Golden ook iemand laten vermoorden(ze word blind van woede en vermoord de pester) na een tijd ontwikkelt ze een tweede persoonlijkheid die ze Dangerpaw noemt,en als zij dan warrior is noemt ze Goldenglow en haar tweede persoonlijkheid noemt dan Dangerglow XD
Don't forget that Bunny XD Nee, eerst moet ik 'm nog iemand (bijna) laten vermoorden >D (Lizardpaw dus, maar eerst wachten tot ze reageert <3) Meh, ik ben zo zielig nu :c *dat krijg je als je zielige muziek luisterd en ondertusen aan je zielige verhaal verder schrijft* |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 14:01 | |
| - Dyingblack schreef:
- Downpaw schreef:
- Cinderfell schreef:
Don't forget that Bunny XD Nee, eerst moet ik 'm nog iemand (bijna) laten vermoorden >D (Lizardpaw dus, maar eerst wachten tot ze reageert <3)
Meh, ik ben zo zielig nu :c *dat krijg je als je zielige muziek luisterd en ondertusen aan je zielige verhaal verder schrijft* What! ga je awesome Lizardpaw doden? O.o |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 14:01 | |
| - Cinderfell schreef:
- Dyingblack schreef:
- Downpaw schreef:
- Cinderfell schreef:
Don't forget that Bunny XD Nee, eerst moet ik 'm nog iemand (bijna) laten vermoorden >D (Lizardpaw dus, maar eerst wachten tot ze reageert <3)
Meh, ik ben zo zielig nu :c *dat krijg je als je zielige muziek luisterd en ondertusen aan je zielige verhaal verder schrijft* What! ga je awesome Lizardpaw doden? O.o nee hoor x'D -- Wat is er met de cursor gebeurt oO |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 14:02 | |
| Oh StarClan...... NYAN CAT WHAT ARE YOU DOING WITH MY MOUSE CURSOR >:U |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |