|
|
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 16:49 | |
| heb vandaag mijn rapport teruggekregen! alles boven de 60%, behalve LO dan :'3 |
|
| |
Bunny~ 244 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 16:50 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- Als ik Warrior Cats mocht omschrijven met maar 1 afbeelding. Dan zou ik deze gebruiken.
x'D Dying staat er ook op ^^ |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 16:51 | |
| - Dovekit, schreef:
- Cinderfell schreef:
- Dovekit, schreef:
- Cinderfell schreef:
- Dovekit, schreef:
- Cinderfell schreef:
- Dovekit, schreef:
- Cinderfell schreef:
- No Sunset! Die naam wou ik ooit gebruiken XD kitten noemde Sunkit en later Sunset XD
Pech gehad x'D
dat wist ik dus niet Maar euh.. Mag ik ff iets vragen? Welke accountjes heb jij allemaal? ^^"
en je moet reageren bij silver x dove! Een boel XD en nu zag ik de gelegenheid om die naam te gebruiken(was van plan voor RC kitten XD) Cinderfell is de hoofdacjje XD Maar ik wist niet dat je Sunset wou gebruiken :c Moet ik een nieuwe naam verzinnen?
en vergeet niet te reageren bij silver x dove ^^ Niet perse,alleen krijg ik het moeilijk een naam te bedenken(verzin mee als straf! XD) Neehee c: Nou, ik wil altijd meehelpen verzinnen voor een naam hoor ^^ Zeg dan wel ff een uiterlijk x'D
reageer nou maar >'D Nou hé het is voor kittens van Grey en Silver C: pff, met ene prentje kan ik miss iets voor je verzinnen, kweenie x'D Zilver/grijzige poes met blauwe ogen. |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Duits.. Duits!!! *angry face* Waarom bestaat die taal?? :')
Kiki.. Mee eens xD Ik snap Homestuck nu trouwens wel wat beter ;')
Hanna TOPPIE!! -Wat deden jullie bij lo?- |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| - Cinderfell schreef:
- Dovekit, schreef:
- Cinderfell schreef:
- Dovekit, schreef:
- Cinderfell schreef:
- Dovekit, schreef:
- Cinderfell schreef:
- No Sunset! Die naam wou ik ooit gebruiken XD kitten noemde Sunkit en later Sunset XD
Pech gehad x'D
dat wist ik dus niet Maar euh.. Mag ik ff iets vragen? Welke accountjes heb jij allemaal? ^^"
en je moet reageren bij silver x dove! Een boel XD en nu zag ik de gelegenheid om die naam te gebruiken(was van plan voor RC kitten XD) Cinderfell is de hoofdacjje XD Maar ik wist niet dat je Sunset wou gebruiken :c Moet ik een nieuwe naam verzinnen?
en vergeet niet te reageren bij silver x dove ^^ Niet perse,alleen krijg ik het moeilijk een naam te bedenken(verzin mee als straf! XD) Neehee c: Nou, ik wil altijd meehelpen verzinnen voor een naam hoor ^^ Zeg dan wel ff een uiterlijk x'D
reageer nou maar >'D Nou hé het is voor kittens van Grey en Silver C: *spring heel subtiel tussen beide* Seawater Seagull Foamheart Foamsoul Baysight Baylight Waterwave Korte dingen, gewoon inspi dingen xD *vliegt terug weg* |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 16:53 | |
| @ Emma: Homestuck is lastig te snappen hoor, zelfs ik snap het nog maar voor 50%. En ik heb het hele ding gelezen :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 16:54 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- @ Emma: Homestuck is lastig te snappen hoor, zelfs ik snap het nog maar voor 50%. En ik heb het hele ding gelezen :'D
*Is helemaal happy dat ze dus niet dom is* Gelukkig >;3 Ik denk dat ik het toch maar bij NCIS, Eragon en LotR hou xD |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 16:55 | |
| Er bestaat niet zoiets als teveel fandoms. Ik heb heel recent Game of Thrones bij mijn verslavingen gegooid c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 16:55 | |
| - Tallkit schreef:
- Duits.. Duits!!! *angry face* Waarom bestaat die taal?? :')
Hanna TOPPIE!! -Wat deden jullie bij lo?- tja, tuimelen onder water, daar had ik 7/10, en dan een paar belachelijke oefeningen rondom tuimenen (boven water :'3), en op vreemde manieren over plinten springen/lopen XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 16:56 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- Er bestaat niet zoiets als teveel fandoms. Ik heb heel recent Game of Thrones bij mijn verslavingen gegooid c:
Haha xD Ik heb de boeken gelezen -in engels- maar die waren naar mijn mening iets te expliciet… *wenkbrauwwiebel* EDIT- Man Hanna… Dat lijkt mij ook lastig en echt enorm vergezocht!! Gelukkig hoeven we dat niet te kunnen om freagging awesome te zijn right?! |
|
| |
Bunny~ 244 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 16:59 | |
| - Raccoonmask schreef:
- Tallkit schreef:
Hanna TOPPIE!! -Wat deden jullie bij lo?- tja, tuimelen onder water, daar had ik 7/10, en dan een paar belachelijke oefeningen rondom tuimenen (boven water :'3), en op vreemde manieren over plinten springen/lopen XD *HEL* Ik kan niet eens tuimelen onder water x'd Ik snap trouwens ook niet waarom lo verplicht is, maar goed. Ik snap ook niet waarom Frans al vanaf het vijfde leerjaar is en Engels pas vanaf het tweede middelbaar, aangezien je aan Engels veel meer hebt x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 17:00 | |
| - Dovekit, schreef:
- Raccoonmask schreef:
- Tallkit schreef:
Hanna TOPPIE!! -Wat deden jullie bij lo?- tja, tuimelen onder water, daar had ik 7/10, en dan een paar belachelijke oefeningen rondom tuimenen (boven water :'3), en op vreemde manieren over plinten springen/lopen XD *HEL* Ik kan niet eens tuimelen onder water x'd Ik snap trouwens ook niet waarom lo verplicht is, maar goed. Ik snap ook niet waarom Frans al vanaf het vijfde leerjaar is en Engels pas vanaf het tweede middelbaar, aangezien je aan Engels veel meer hebt x'D Op zich vind ik LO wel leuk, maar ik snap dat over allerlei plinten lopen en all gewn compleet overbodig en weird is xD -wij hebben juist wel engels vanaf de vijfde klas (basischool) en Frans vanaf het middelbaar |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 17:02 | |
| - Dovekit, schreef:
- Raccoonmask schreef:
- Tallkit schreef:
Hanna TOPPIE!! -Wat deden jullie bij lo?- tja, tuimelen onder water, daar had ik 7/10, en dan een paar belachelijke oefeningen rondom tuimenen (boven water :'3), en op vreemde manieren over plinten springen/lopen XD *HEL* Ik kan niet eens tuimelen onder water x'd Ik snap trouwens ook niet waarom lo verplicht is, maar goed. Ik snap ook niet waarom Frans al vanaf het vijfde leerjaar is en Engels pas vanaf het tweede middelbaar, aangezien je aan Engels veel meer hebt x'D Omdat België een twee-talen land is, waarbij iedereen vloeiend Nederlands en Frans moet kunnen spreken en omdat -volgens leraren- kinderen al vroeger Engels kunnen dan Frans ^^ Lo is juist één van mijn favo vakken. Ik vind het supertof als we gaan hoogspringen, verspringen, sprinten, freerunning, turnen en meer springen >3 |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 17:04 | |
| Weet iemand een leuke achtervoegsel voor bij Light? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 17:05 | |
| - Nevermind schreef:
- Dovekit, schreef:
- Raccoonmask schreef:
- Tallkit schreef:
Hanna TOPPIE!! -Wat deden jullie bij lo?- tja, tuimelen onder water, daar had ik 7/10, en dan een paar belachelijke oefeningen rondom tuimenen (boven water :'3), en op vreemde manieren over plinten springen/lopen XD *HEL* Ik kan niet eens tuimelen onder water x'd Ik snap trouwens ook niet waarom lo verplicht is, maar goed. Ik snap ook niet waarom Frans al vanaf het vijfde leerjaar is en Engels pas vanaf het tweede middelbaar, aangezien je aan Engels veel meer hebt x'D Omdat België een twee-talen land is, waarbij iedereen vloeiend Nederlands en Frans moet kunnen spreken en omdat -volgens leraren- kinderen al vroeger Engels kunnen dan Frans ^^
Lo is juist één van mijn favo vakken. Ik vind het supertof als we gaan hoogspringen, verspringen, sprinten, freerunning, turnen en meer springen >3 +1 Maar ik ben gewoon -niet opschepperig bedoelt- sportief gebouwd wat het voor mij ook leuker maakt aangezien ik echt ziek competitief ben xD Wij hebben trouwens ook nog geen onder water tuimelen gedaan en al dat shizzle… Hierboven ^^ Lightshard Lightflow Lightbeam Lightsoul Light.. |
|
| |
Miss Guidetti for you~ {But my friends call me Bo :')} 184
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 17:06 | |
| @Bunny; Je komt uit België toch? Want België spreekt deels Frans, waardoor je als Belg wss ook veel aan Frans zal hebben omdat België eigenlijk 2 talen spreekt ;D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 17:08 | |
| - Nevermind schreef:
- Dovekit, schreef:
- Raccoonmask schreef:
- Tallkit schreef:
Hanna TOPPIE!! -Wat deden jullie bij lo?- tja, tuimelen onder water, daar had ik 7/10, en dan een paar belachelijke oefeningen rondom tuimenen (boven water :'3), en op vreemde manieren over plinten springen/lopen XD *HEL* Ik kan niet eens tuimelen onder water x'd Ik snap trouwens ook niet waarom lo verplicht is, maar goed. Ik snap ook niet waarom Frans al vanaf het vijfde leerjaar is en Engels pas vanaf het tweede middelbaar, aangezien je aan Engels veel meer hebt x'D Omdat België een twee-talen land is, waarbij iedereen vloeiend Nederlands en Frans moet kunnen spreken en omdat -volgens leraren- kinderen al vroeger Engels kunnen dan Frans ^^
Lo is juist één van mijn favo vakken. Ik vind het supertof als we gaan hoogspringen, verspringen, sprinten, freerunning, turnen en meer springen >3 meh, ik hou niet van Lo, ik bak er om te beginnen niets van, en een aantal van die losers uit mijn klas vinden het grappig om me dan uit te lachen (terwijl ik mooi 91,2% haal op godsdienst, en zij zo iets als 38% :'3) |
|
| |
| |
| @Em: Yeah, me 2 xD Ik heb van die keilange benen die altijd in de weg zitten handig zijn om te springen ^^
Ik ga nog wat gaan studeren aan mijn Frans en Aardrijkskunde, morgen laatste twee proefwerken <3 |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| Omg! Lightflow is een awesome naam! Die ga ik pakken! |
|
| |
Lois 24 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 17:09 | |
| Mijn toekomst ligt in de handen van het lot.. Wat moet ik doen? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |