|
|
<Lilith> 224 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 21:54 | |
| |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 21:55 | |
| - Disturbingmind schreef:
- Tadadaaa, *tromgeroffel* nieuwe
(luie) tekening xD
- Engheid:
nice |
|
| |
Lindsay 370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 21:55 | |
| nyan cat leuk * nu krijg ik dat liedje in mijn hoofd |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 21:57 | |
| Weet je, ik denk dat leaders iets met een rossige kleur hebben. Everstar is een roestkleurige kattin, Dawnstar is roestkleurig en Firestar ook xD |
|
| |
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 22:00 | |
| ik ga maar eens douchen^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 22:02 | |
| - Yellowpaw. schreef:
- nyan cat leuk
* nu krijg ik dat liedje in mijn hoofd Je hebt waarschijnlijk iets gemist... en wees daar maar blij om... *nyan trauma* |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 22:03 | |
| Great ik heb het geprobeerd maar voorlopig waag ik me niet aan de html-elementen van een forum ;s veel te veel knoeiwerk voor me xd
Ik wil setjes/tekeningen maken maar ik heb geen acc meer over die een nieuw os nodig heeft en ik heb geen basis tekeningen van katten :c
Maar wie wil een tekening van princess Luna zien ? had het over laatst tijdens de examens begonnen en in amper 2 lesuurtjes afgewerkt xd
Bo;; yeah lekker rost ;p I like rost *kuch* people and cats xd *kijkt naar indi en al m'n lucifers en titussen die ik gehad heb xd |
|
| |
Lindsay 370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 22:04 | |
| [quote="Fisheye"] - Yellowpaw. schreef:
- nyan cat leuk
* nu krijg ik dat liedje in mijn hoofd Je hebt waarschijnlijk iets gemist... en wees daar maar blij om... *nyan trauma*[/q wat gemist? ik ben even niet online gekomen is er iets gebeurd? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 22:05 | |
| - Yellowpaw. schreef:
- Fisheye schreef:
- Yellowpaw. schreef:
- nyan cat leuk
* nu krijg ik dat liedje in mijn hoofd Je hebt waarschijnlijk iets gemist... en wees daar maar blij om... *nyan trauma*[/q
wat gemist? ik ben even niet online gekomen is er iets gebeurd? De hele middag ging je naar deze site als je op de banner klikte: nyanit.com/www.warriorcatsnl.com/ |
|
| |
Lindsay 370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 22:07 | |
| - Fisheye schreef:
- Yellowpaw. schreef:
- Fisheye schreef:
- Yellowpaw. schreef:
- nyan cat leuk
* nu krijg ik dat liedje in mijn hoofd Je hebt waarschijnlijk iets gemist... en wees daar maar blij om... *nyan trauma*[/q
wat gemist? ik ben even niet online gekomen is er iets gebeurd? De hele middag ging je naar deze site als je op de banner klikte: nyanit.com/www.warriorcatsnl.com/ wie had dat gedaan? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 22:08 | |
| - Yellowpaw. schreef:
- Fisheye schreef:
- Yellowpaw. schreef:
- Fisheye schreef:
- Yellowpaw. schreef:
- nyan cat leuk
wat gemist? ik ben even niet online gekomen is er iets gebeurd? De hele middag ging je naar deze site als je op de banner klikte: nyanit.com/www.warriorcatsnl.com/ wie had dat gedaan? Ik weet het niet zeker, maar volgens mij Littlewish//Maaike EDIT: In de lijst van accounts die afgelopen 24 uur online zijn geweest staan een Yellowpaw en een Whisperkit... En die twee voorvoegsels... FEELS & MEMORIES D: |
|
| |
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 22:15 | |
| //Bo-2 True, het viel mij ook al op, maar ik bedoel, kijk naar Dawn >.> En hoezo vraag je aan mij of je iets mag bewerken/doen? :'D
//Babs Ja echt heel erg officieel ;o |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 22:21 | |
| @Isa: Omdat ik dacht dat je al bezig was met iets. En ja, Dawn is gewoon gemaakt om roestkleurig te zijn :3 |
|
| |
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 22:23 | |
| - Nevermind schreef:
- @Isa: Omdat ik dacht dat je al bezig was met iets. En ja, Dawn is gewoon gemaakt om roestkleurig te zijn :3
Maar als jij iets wilt maken, wat maakt het dan uit of ik al bezig ben met iets? xD *feelindumb* |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 22:29 | |
| Spinnetje gevangen en een fijn leventje gegund c: ma zei zo: "vlug een schoen, een (grote) spin" en like dat ze zo bij de terra van Loki zat dacht ik van "huh wat, is 'ie ontsnapt ?" (hij is al 'es ontsnapt geweest door mijn stomme fout xd)
Maar ben best blij want door m'n schat is like m'n angst voor spinnen weg aan het gaan xd
Eig wil ik een filmpje van 'em maken om als gif voor spider te gebruiken xd maar hij's bruin en spi is grijs ;s |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 22:32 | |
| - Dawnstar schreef:
- Nevermind schreef:
- @Isa: Omdat ik dacht dat je al bezig was met iets. En ja, Dawn is gewoon gemaakt om roestkleurig te zijn :3
Maar als jij iets wilt maken, wat maakt het dan uit of ik al bezig ben met iets? xD *feelindumb* Ik weet niet... Just... ;^; Ugh... Ik snap het niet meer... Ik vraag altijd eerst? xDMeh, ik moet afsluiten, bye peops ^^ |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 22:33 | |
| 'c ya meis c:
Also have to go maar ik ben lekker in vakantie dus kan ik gerust wel nog wat langer xd |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 22:38 | |
| Bye Bo ^^
Dit is echt leuk, in een topic speelt Tall in de modder met een poes, in een ander is hij in een sneeuwgevecht met een poes, en in weer een ander heeft hij zojuist een poesje getackeld tijdens een sneeuwgevecht.. Het is iets met sneeuw en poezen xD |
|
| |
Daan ♫ 565 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 22:39 | |
| I love that topic Tall x Arcane <3 |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 22:39 | |
| - Fisheye schreef:
- Yellowpaw. schreef:
- Fisheye schreef:
- Yellowpaw. schreef:
- Fisheye schreef:
- Yellowpaw. schreef:
- nyan cat leuk
wat gemist? ik ben even niet online gekomen is er iets gebeurd? De hele middag ging je naar deze site als je op de banner klikte: nyanit.com/www.warriorcatsnl.com/ wie had dat gedaan? Ik weet het niet zeker, maar volgens mij Littlewish//Maaike
EDIT: In de lijst van accounts die afgelopen 24 uur online zijn geweest staan een Yellowpaw en een Whisperkit... En die twee voorvoegsels... FEELS & MEMORIES D: Whispie? <3 @Emma, we know, Tall is a flirter xP |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|