| Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
|
|
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! do 5 maa 2015 - 20:28 | |
| Eef! Jij awesome, geweldig, enthousiaste, persoontje. Je hebt altijd leuke ideeën, en je bent waarschijnlijk de verantwoordelijkste persoon die ik ken xD Ik vind onze gesprekken op skype zo leuk, en je bent gewoon zo ontzettend actief! Doe zo voort meis c: |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! do 5 maa 2015 - 20:30 | |
| This girl god damnit this girl Bunns jij rpg't amazing! JE bent een geweldige meid en ik lie jouw chars (specially some lovely white boy) Ik ben zo blij dat ik jou heb leren kennen en omg echt waar i kben zo blij dat ik jou heb leren kennen <3 |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! do 5 maa 2015 - 20:37 | |
| Mimi <3 ! Je bent geweldig! Je bent super aardig en je post altijd goed. Vooral met Butter haar dikke kont =P . Ik ben blij dat Creamy zo'n lieve tante heeft gekregen. Dankjewel dat jij er bent =D ! |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 7 maa 2015 - 13:03 | |
| Julia c: niet te geloven dat ik jou nog niet heb gecomplimenteerd<3 je bent een vriendelijk en actief persoon en claw is echt awesome, hij zal een badass leader zijn >:3 als ik een bc'er heb, moeten we zeker eens een topicje doen. Je bent creatief en maakt mooie posts die vlot lezen, je bent echt een persoon waar ik naar opkijk c: hopelijk blijf je nog lang op wc<3 xXHanna |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 7 maa 2015 - 14:26 | |
| Hanna, Ik vind je een leuke RPG'er met je Mazepaw. RPG'en met jou vind ik dan ook echt leuk. Je bent aardig, liefen gezellig! We moeten echt wat meer topicjes hebben, samen! Meer Maze x Rough, bijvoorbeeld, want die vind ik echt leuk!
XNath |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 7 maa 2015 - 14:30 | |
| Nath, ik wil enkel zeggen dat ik het geweldig vind dat je Innerghost actief houdt en daarmee ook de Shadowclan voor een groot gedeelte.
|
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 7 maa 2015 - 14:37 | |
| Je weet dat ik geen slechte dingen van je kan zeggen, maar ik ben zo blij om zo iemand als jou te kennen. Je bent werkelijk meer voor me dan alleen maar een vriend. |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 7 maa 2015 - 14:42 | |
| Assie, wel, over jou kan ik een boek gaan schrijven als ik wil xD Okay, niet letterlijk, maar toch :') Ook al praten we wat minder en sms ik niet altijd terug (doordat ik of vergeet terug te sturen of doordat m'n mobiel je sms verwijderde voor ik kon antwoorden) je bent er wel altijd als ik iets kwijt moet en ik probeer d'r ook zoveel mogelijk voor jou te zijn als je wilt praten :') Je bent vriendelijk en ik vind het altidj leuk op topics te hebben met je, om met je te praten, etc. Je bent echt een goede vriendin van me c: |
|
| |
Bo2 221 Actief " So let's be sinners to be saints "
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 8 maa 2015 - 21:11 | |
| Ez, jij bent iemand die erg veel talent heeft. Niet allen op het rpgen, maar gwn over het algemeen ben je erg getalenteerd. Je bent ook altijd heel vriendelijk en gwn een erg leuke meid met awesome ideeën. Ben blij je te kennen c: |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 8 maa 2015 - 22:00 | |
| Boootjeee, You're just one awesome girl De posts die jij maakte, de characters en vooral de ideeën die je soms in je hoofd hebt, echt geweldig. Yoh like a sister to me <3 You are great |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 8 maa 2015 - 22:02 | |
| Tessie! Ik haat je zowaar, maar voor deze ene keer zal ik wel lief zijn. Ik ben echt heel blij om je te leren kennen, en om zo op me te vertrouwen dat ik je snachts kom doden ;p Je bent een geweldige aartsvijand <33 Zowel jij zelf als je accs >D |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 9 maa 2015 - 8:36 | |
| Assie ^^ Ik kan je altijd wel eens aanspreken voor vragen of om gewoon wat te kletsen. Ook je chars zijn zo uitgebreid en het is fijn om je posts door te lezen c: |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 9 maa 2015 - 8:56 | |
| Yanthe. Je liet me verbazen toen je hier voor het eerst was. Meteen bleek je een uitstekende schrijver te zijn en liet je weten dat je er was. Je accounts waren eerst de accounts die elke newby zou hebben, maar toch hadden ze iets. Je hield ze actief en nu ben je in korte tijd erg bekend geworden hier. |
|
| |
Luca 300 Actief Things never happen the same way twice
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 11 maa 2015 - 20:28 | |
| Heey ^^ ik ken je helemaal niet zo goed, maar lynxfang was de eerste kater die ik ging volgens in topics enzo je post lezen lekker we. ik hoop je ooit beter te leren kennen! |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 11 maa 2015 - 20:31 | |
| Luca :3 ! Je bent vriendelijk en gezellig en altijd in voor een topic. Ik lees jouw topics graag en de topics tussen Walnut en Creampje zijn altijd leuk =D . I like you <3 ! |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 11 maa 2015 - 21:07 | |
| Heb jij nou echt nog een compliment nodig? Je bent geweldig Julia <3 Elk topic dat ik met jou heb met je chars (allemaal behalve skinnylove omg) zijn geweldig en ik geniet er altijd van <3 Ik kan je altijd vinden om mee te praten en je bent gewoon een geweldige meid die ik niet zou kunnen missen :') |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 11 maa 2015 - 21:42 | |
| Mims ^^ Sinds Butterbell de nieuwe leader van RC is, heeft de clan een hele opleving gekregen. Je staat elke dag voor iedereen klaar en staat altijd open voor topics met iedereen en alles. Niet alleen Butter, maar ook je andere chars zijn stuk voor stuk uniek ;D |
|
| |
Sanne 43 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 15 maa 2015 - 13:18 | |
| Ik ken je niet heel goed maar ik vind je topics leuk om te volgen, en je setje is very nice (: |
|
| |
Anne 144 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! vr 20 maa 2015 - 21:19 | |
| Cherrypaw, ik ken je (ook) niet zo goed. Maar ik heb net gekeken op je profiel, en ik vind dat je best wel origineel bent! Je schrijfstijl is ook fijn om door te lezen. Ik hoop dat je miss nog een acc aanmaakt in Riverclan om samen te RPGen. |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 21 maa 2015 - 11:07 | |
| Anne, jouw ken ik nog niet zo goed, maar je lijkt me een vriendelijk persoon c: Ik heb een aantal van je posts gelezen, en die zien er al heel goed uit c: veel beter dan mijn eerste posts xD we zouden echt eens een topicje moeten doen :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
| |
|
| |
|