Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 36

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Geef een compliment aan het persoon boven je!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 43 ... 50  Volgende
Whitelion
Dark forest
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 36 BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 36 Icon_minitimedo 5 maa 2015 - 20:28

Eef!
Jij awesome, geweldig, enthousiaste, persoontje. Je hebt altijd leuke ideeën, en je bent waarschijnlijk de verantwoordelijkste persoon die ik ken xD Ik vind onze gesprekken op skype zo leuk, en je bent gewoon zo ontzettend actief! Doe zo voort meis c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 36 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 36 Icon_minitimedo 5 maa 2015 - 20:30

This girl god damnit this girl
Bunns jij rpg't amazing! JE bent een geweldige meid en ik lie jouw chars
(specially some lovely white boy) Ik ben zo blij dat ik jou heb leren kennen en omg echt waar i kben zo blij dat ik jou heb leren kennen <3
Creamyfrost
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 36 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 36 Icon_minitimedo 5 maa 2015 - 20:37

Mimi <3 ! Je bent geweldig! Je bent super aardig en je post altijd goed. Vooral met Butter haar dikke kont =P . Ik ben blij dat Creamy zo'n lieve tante heeft gekregen. Dankjewel dat jij er bent =D !
Mazerunner
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 36 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 36 Icon_minitimeza 7 maa 2015 - 13:03

Julia c: niet te geloven dat ik jou nog niet heb gecomplimenteerd<3
je bent een vriendelijk en actief persoon en claw is echt awesome, hij zal een badass leader zijn >:3 als ik een bc'er heb, moeten we zeker eens een topicje doen.
Je bent creatief en maakt mooie posts die vlot lezen, je bent echt een persoon waar ik naar opkijk c:
hopelijk blijf je nog lang op wc<3
xXHanna
Roughflower
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 36 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 36 Icon_minitimeza 7 maa 2015 - 14:26

Hanna,
Ik vind je een leuke RPG'er met je Mazepaw. RPG'en met jou vind ik dan ook echt leuk. Je bent aardig, liefen gezellig! We moeten echt wat meer topicjes hebben, samen! Meer Maze x Rough, bijvoorbeeld, want die vind ik echt leuk!

XNath
Lynxfang
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 36 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 36 Icon_minitimeza 7 maa 2015 - 14:30

Nath, ik wil enkel zeggen dat ik het geweldig vind dat je Innerghost actief houdt en daarmee ook de Shadowclan voor een groot gedeelte.
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 36 Icon_minitimeza 7 maa 2015 - 14:37

Je weet dat ik geen slechte dingen van je kan zeggen, maar ik ben zo blij om zo iemand als jou te kennen. Je bent werkelijk meer voor me dan alleen maar een vriend.
Dawntear
Member
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 36 Icon_minitimeza 7 maa 2015 - 14:42

Assie, wel, over jou kan ik een boek gaan schrijven als ik wil xD
Okay, niet letterlijk, maar toch :')
Ook al praten we wat minder en sms ik niet altijd terug (doordat ik of vergeet terug te sturen of doordat m'n mobiel je sms verwijderde voor ik kon antwoorden) je bent er wel altijd als ik iets kwijt moet en ik probeer d'r ook zoveel mogelijk voor jou te zijn als je wilt praten :')
Je bent vriendelijk en ik vind het altidj leuk op topics te hebben met je, om met je te praten, etc. Je bent echt een goede vriendin van me c:
Dimlight
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 36 Tumblr_nmcq0qWLI81t7cgieo1_400
Bo2
221
Actief
" So let's be sinners to be saints "

CAT'S PROFILE
Rank:
Dimlight
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 36 Icon_minitimezo 8 maa 2015 - 21:11

Ez, jij bent iemand die erg veel talent heeft. Niet allen op het rpgen, maar gwn over het algemeen ben je erg getalenteerd. Je bent ook altijd heel vriendelijk en gwn een erg leuke meid met awesome ideeën. Ben blij je te kennen c:
Sushi
Member
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 36 Icon_minitimezo 8 maa 2015 - 22:00

Boootjeee, You're just one awesome girl
De posts die jij maakte, de characters en vooral de ideeën die je soms in je hoofd hebt, echt geweldig.
Yoh like a sister to me <3
You are great
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 36 Icon_minitimezo 8 maa 2015 - 22:02

Tessie! Ik haat je zowaar, maar voor deze ene keer zal ik wel lief zijn.
Ik ben echt heel blij om je te leren kennen, en om zo op me te vertrouwen dat ik je snachts kom doden ;p
Je bent een geweldige aartsvijand <33
Zowel jij zelf als je accs >D
Lizardpath
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 36 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 36 Icon_minitimema 9 maa 2015 - 8:36

Assie ^^
Ik kan je altijd wel eens aanspreken voor vragen of om gewoon wat te kletsen. Ook je chars zijn zo uitgebreid en het is fijn om je posts door te lezen c:
Lynxfang
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 36 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 36 Icon_minitimema 9 maa 2015 - 8:56

Yanthe.
Je liet me verbazen toen je hier voor het eerst was. Meteen bleek je een uitstekende schrijver te zijn en liet je weten dat je er was. Je accounts waren eerst de accounts die elke newby zou hebben, maar toch hadden ze iets. Je hield ze actief en nu ben je in korte tijd erg bekend geworden hier.
Aslan
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 36 2nalb91
Luca
300
Actief
Things never happen the same way twice

CAT'S PROFILE
Rank:
Aslan
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 36 Icon_minitimewo 11 maa 2015 - 20:28

Heey ^^ ik ken je helemaal niet zo goed, maar lynxfang was de eerste kater die ik ging volgens in topics enzo Smile je post lezen lekker we. ik hoop je ooit beter te leren kennen!
Claw
Deceased
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 36 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 36 Icon_minitimewo 11 maa 2015 - 20:31

Luca :3 ! Je bent vriendelijk en gezellig en altijd in voor een topic. Ik lees jouw topics graag en de topics tussen Walnut en Creampje zijn altijd leuk =D .
I like you <3 !
Butterstar
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 36 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 36 Icon_minitimewo 11 maa 2015 - 21:07

Heb jij nou echt nog een compliment nodig?
Je bent geweldig Julia <3 Elk topic dat ik met jou heb met je chars (allemaal behalve skinnylove omg) zijn geweldig en ik geniet er altijd van <3 Ik kan je altijd vinden om mee te praten en je bent gewoon een geweldige meid die ik niet zou kunnen missen :')
Lizardpath
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 36 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 36 Icon_minitimewo 11 maa 2015 - 21:42

Mims ^^ Sinds Butterbell de nieuwe leader van RC is, heeft de clan een hele opleving gekregen. Je staat elke dag voor iedereen klaar en staat altijd open voor topics met iedereen en alles. Niet alleen Butter, maar ook je andere chars zijn stuk voor stuk uniek ;D
Vixenflare
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 36 D17e377796fa9b667dd3310d700eb379
Sanne
43
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Vixenflare
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 36 Icon_minitimezo 15 maa 2015 - 13:18

Ik ken je niet heel goed maar ik vind je topics leuk om te volgen, en je setje is very nice (:
*Goldenpaw
Member
Anne
144
Actief

CAT'S PROFILE
*Goldenpaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 36 Icon_minitimevr 20 maa 2015 - 21:19

Cherrypaw, ik ken je (ook) niet zo goed. Maar ik heb net gekeken op je profiel, en ik vind dat je best wel origineel bent! Je schrijfstijl is ook fijn om door te lezen. Ik hoop dat je miss nog een acc aanmaakt in Riverclan om samen te RPGen.
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 36 Icon_minitimeza 21 maa 2015 - 11:07

Anne, jouw ken ik nog niet zo goed, maar je lijkt me een vriendelijk persoon c:
Ik heb een aantal van je posts gelezen, en die zien er al heel goed uit c: veel beter dan mijn eerste posts xD we zouden echt eens een topicje moeten doen :3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 36 Icon_minitime

Geef een compliment aan het persoon boven je!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 36 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 43 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: