Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 19

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Geef een compliment aan het persoon boven je!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 34 ... 50  Volgende
Innerstar
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 19 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 19 Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 17:01

Oh lieve Babs <3 Je bent echt een geweldige vriendin geworden en heb het super leuk met jou! Je bent vriendelijk, behulpzaam, eerlijk, begripvol, en gewoon een top vriendin!
Naast dat je een top vriendin bent, ben je ook een geweldige administrator! Ik vind dat je het top doet, hoe je dingen eventueel oplost, hoe je met ideeën komt voor de RPG zelf. Ook vind ik je super creatief! x
Terug naar boven Ga naar beneden
Slenderstep
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 19 DPKsfdL
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 19 Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 17:48

Nathzel!
Je bent echt een hele coole meid. Je accounts zijn epic en adorable en bovendien ben je een bovenste beste deputy en mentor. Als ik me kan herinneren is het leuk om met je te praten, en ik kijk er naar uit om je ooit es te ontmoeten. Vroeg of laat ga ik zelf wel es beslissen als ik naar een meeting kom >3
Vanillapaw
Member
~
410
Actief

CAT'S PROFILE
Vanillapaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 19 Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 17:51

Heyhey!
Ik vind je heel gezellig, we hebben weinig gesprekken maar de gesprekken die we hebben zijn altijd leuk! En je hebt leuke accounts en bent heel actief. (:
Innerstar
StarClan
Nathalie
4728
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 19 Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 17:57

Je hebt leuke originele accounts. Tevens vind ik je gezellig in het AOT, en lijk je me gewoon een geweldig persoontje om beter te leren kennen ^_^
Dawntear
Member
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 19 Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 18:03

Nath, je bent altijd vriendelijk in het AOT, je accounts zijn allemaal superleuk en Thrushdive is de beste vader die Dawn zich wensen kan ^-^ Zoals Assie ook zei, je bent een hele leuke Deputy, zelf ben je ook heel leuk en gezellig en nou ja, dat is kort alles samengevat ;3 Ik hoop je ooit ook te ontmoeten, en ook beter te leren kennen (;
Floodfire
Member
Evelynn
504
Actief

CAT'S PROFILE
Floodfire
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 19 Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 18:38

Ezzeltje! Je bent echt een heel aardig persoon en hebt goeie humor. Je kunt goed posten en Dawn is echt supercute! Je bent echt heel gezellig in de Skypechat ;D
Emberpaw.
Member
x
52
Actief

CAT'S PROFILE
Emberpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 19 Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 19:58

Ik ken je van andere sites en van hier en je bent een heel gezellig en aardig iemand!<3
Innerstar
StarClan
Nathalie
4728
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 19 Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 20:21

Je bent aardig, gezellig, en een leuke RPG'er! (:
Crowdance
Member
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Crowdance
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 19 Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 20:24

Nath, jij bent gewoon de perfecte Deputy. Je bent behulpzaam, vriendelijk en actief in de RPG. Je zegt wat je vindt en dat is geweldig. You're great!
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 19 Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 20:25

Je bent een gezellig lidje en een leuke rpg'er!
Ik hoop je nog beter te leren kennen ooit. (:
Innerstar
StarClan
Nathalie
4728
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 19 Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 20:27

Chii! Ik vind je echt geweldig, ik RPG nu al een lange poos met je, en vind het altijd nog even leuk <3. Je bent creatief in je ideeën, en realistisch. I love it <3 Besides ben je ook gewoon een leuke vriendin, en kan ik leuk met je praten! Just, néver leave <3
Floodfire
Member
Evelynn
504
Actief

CAT'S PROFILE
Floodfire
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 19 Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 20:30

Je bent een heel aardig persoon en ik vind Inner en Rough hele leuke karakters! Je brengt altijd een gezellige sfeer met je mee (:
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 19 Icon_minitimedo 17 jul 2014 - 20:34

Ik ken je niet zodanig goed, maar op skype ben je wel actief, en het is leuk om met je te chitchatten c:
En je hebt leuke accounts ;p
Nevermind
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 19 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 19 Icon_minitimedo 17 jul 2014 - 20:39

Gen <3 Je bent geweldig! Je bent niet zomaar iemand die ik kan van de RPG, maar een vriendin in RL waar ik steeds op ken rekenen! Je bent supergeweldigawesome en zoveel meer! Ik ben zo blij dat ik je heb leren kennen een paar jaar terug en dat we dan een meet hebben gedaan, dat was geweldig. je bent gewoon een super persoon die ik voor geen geld van de wereld kan missen. Je begrijpt me gewoon in alles en ik weet steeds dat ik bij jouw terecht kan <3
Je bent ook een awesome RPGer, een geweldige zelfs! Ik heb al sinds AW naar je lange posts opgekeken en steeds daar naartoe gestreefd. Je karakters zijn awesome! Net zoals jij <3
Innerstar
StarClan
Nathalie
4728
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 19 Icon_minitimedo 17 jul 2014 - 23:58

Bo!! Ik mag je heel graag, en vind je accounts ook fantastisch. Natuurlijk Nevermind! Ik vind het heel origineel hoe je hem bespeelt, met zijn 'problematieken.' Het geeft echt de spontaniteit die je verwacht in een RPG, en dat vind ik super! Verder ben je als persoon ook heel aardig en gezellig. Keep going! (:
Mockingwhite
Member
Assie
21
Actief

CAT'S PROFILE
Mockingwhite
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 19 Icon_minitimevr 18 jul 2014 - 14:56

Nath, ik heb het al gezegd, maar je bent een keitof persoon. Je accs zijn gewoon geweldig en Inner is precies zo hoe ik een SC deputy -en mentor- voorstel c:
Je bent erg actief, zowel IC als OOC en je bent hartstikke vriendelijk en eerlijk. Ik kijk al heel lang naar je op.
Tallshadow
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 19 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 19 Icon_minitimevr 18 jul 2014 - 14:58

Assie You are awesome! Je bent een geweldig aardig persoon en ik vind het altijd super gezellig om met je te praten, bovendien RPG je echt heeel gaaf en heb je geniale accounts!
Snowbird
Dark forest
Lianne
230
Actief
Disconnect and self-destruct
One bullet at a time
What's your rush, now?
Everyone will have his day to die

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowbird
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 19 Icon_minitimevr 18 jul 2014 - 15:02

Je bent een erg hartelijke en open persoon waar je leuke gesprekken mee kan voeren Very Happy (Dat heb ik nog niet zo vaak gehad, maar ik lees het één en ander >BC ) Jouw topics zijn een one of a kind en erg interessant om te lezen. Hopelijk kom ik je eens tegen in de rpg :3
Slatefur
StarClan
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 19 Icon_minitimevr 18 jul 2014 - 15:04

Lianneee <3 Je wilt niet weten hoe blij ik ben je een vriendin te noemen. Topics met jou zijn altijd awesome. Ondanks dat je doorgaans mijn karakters met elk van jouw karakters traumatiseert waar het ook maar mogelijk is...:'D Ik ben heel erg blij dat ik je ken en ooit zal ik GoT gaan lezen/kijken zodat ik eindelijk je fandom snap, haha. >3 Don't change, je bent geweldig zoals je bent <3
Mockingwhite
Member
Assie
21
Actief

CAT'S PROFILE
Mockingwhite
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 19 Icon_minitimevr 18 jul 2014 - 17:35

Babs;; je bent echt een hele leuke meid. Je doet je taak als admin fantastisch en de ideeën die je verzint zijn echt heel leuk. Het is echt leuk om met je te praten, en te chatten op skype, en je bent erg actief (en onmisbaar c: ) op het forum, en je hebt hele leuke accs met een mooie rpg-stijl.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 19 Icon_minitime

Geef een compliment aan het persoon boven je!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 19 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 34 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: