| Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
|
|
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 16 jul 2014 - 17:01 | |
| Oh lieve Babs <3 Je bent echt een geweldige vriendin geworden en heb het super leuk met jou! Je bent vriendelijk, behulpzaam, eerlijk, begripvol, en gewoon een top vriendin! Naast dat je een top vriendin bent, ben je ook een geweldige administrator! Ik vind dat je het top doet, hoe je dingen eventueel oplost, hoe je met ideeën komt voor de RPG zelf. Ook vind ik je super creatief! x |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 16 jul 2014 - 17:48 | |
| Nathzel! Je bent echt een hele coole meid. Je accounts zijn epic en adorable en bovendien ben je een bovenste beste deputy en mentor. Als ik me kan herinneren is het leuk om met je te praten, en ik kijk er naar uit om je ooit es te ontmoeten. Vroeg of laat ga ik zelf wel es beslissen als ik naar een meeting kom >3 |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 16 jul 2014 - 17:51 | |
| Heyhey! Ik vind je heel gezellig, we hebben weinig gesprekken maar de gesprekken die we hebben zijn altijd leuk! En je hebt leuke accounts en bent heel actief. (: |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 16 jul 2014 - 17:57 | |
| Je hebt leuke originele accounts. Tevens vind ik je gezellig in het AOT, en lijk je me gewoon een geweldig persoontje om beter te leren kennen ^_^ |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 16 jul 2014 - 18:03 | |
| Nath, je bent altijd vriendelijk in het AOT, je accounts zijn allemaal superleuk en Thrushdive is de beste vader die Dawn zich wensen kan ^-^ Zoals Assie ook zei, je bent een hele leuke Deputy, zelf ben je ook heel leuk en gezellig en nou ja, dat is kort alles samengevat ;3 Ik hoop je ooit ook te ontmoeten, en ook beter te leren kennen (; |
|
| |
Evelynn 504 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 16 jul 2014 - 18:38 | |
| Ezzeltje! Je bent echt een heel aardig persoon en hebt goeie humor. Je kunt goed posten en Dawn is echt supercute! Je bent echt heel gezellig in de Skypechat ;D |
|
| |
x 52 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 16 jul 2014 - 19:58 | |
| Ik ken je van andere sites en van hier en je bent een heel gezellig en aardig iemand!<3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 16 jul 2014 - 20:21 | |
| Je bent aardig, gezellig, en een leuke RPG'er! (: |
|
| |
Izzaaaah! 340 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 16 jul 2014 - 20:24 | |
| Nath, jij bent gewoon de perfecte Deputy. Je bent behulpzaam, vriendelijk en actief in de RPG. Je zegt wat je vindt en dat is geweldig. You're great! |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 16 jul 2014 - 20:25 | |
| Je bent een gezellig lidje en een leuke rpg'er! Ik hoop je nog beter te leren kennen ooit. (: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 16 jul 2014 - 20:27 | |
| Chii! Ik vind je echt geweldig, ik RPG nu al een lange poos met je, en vind het altijd nog even leuk <3. Je bent creatief in je ideeën, en realistisch. I love it <3 Besides ben je ook gewoon een leuke vriendin, en kan ik leuk met je praten! Just, néver leave <3 |
|
| |
Evelynn 504 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 16 jul 2014 - 20:30 | |
| Je bent een heel aardig persoon en ik vind Inner en Rough hele leuke karakters! Je brengt altijd een gezellige sfeer met je mee (: |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! do 17 jul 2014 - 20:34 | |
| Ik ken je niet zodanig goed, maar op skype ben je wel actief, en het is leuk om met je te chitchatten c: En je hebt leuke accounts ;p |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! do 17 jul 2014 - 20:39 | |
| Gen <3 Je bent geweldig! Je bent niet zomaar iemand die ik kan van de RPG, maar een vriendin in RL waar ik steeds op ken rekenen! Je bent supergeweldigawesome en zoveel meer! Ik ben zo blij dat ik je heb leren kennen een paar jaar terug en dat we dan een meet hebben gedaan, dat was geweldig. je bent gewoon een super persoon die ik voor geen geld van de wereld kan missen. Je begrijpt me gewoon in alles en ik weet steeds dat ik bij jouw terecht kan <3 Je bent ook een awesome RPGer, een geweldige zelfs! Ik heb al sinds AW naar je lange posts opgekeken en steeds daar naartoe gestreefd. Je karakters zijn awesome! Net zoals jij <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! do 17 jul 2014 - 23:58 | |
| Bo!! Ik mag je heel graag, en vind je accounts ook fantastisch. Natuurlijk Nevermind! Ik vind het heel origineel hoe je hem bespeelt, met zijn 'problematieken.' Het geeft echt de spontaniteit die je verwacht in een RPG, en dat vind ik super! Verder ben je als persoon ook heel aardig en gezellig. Keep going! (: |
|
| |
Assie 21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! vr 18 jul 2014 - 14:56 | |
| Nath, ik heb het al gezegd, maar je bent een keitof persoon. Je accs zijn gewoon geweldig en Inner is precies zo hoe ik een SC deputy -en mentor- voorstel c: Je bent erg actief, zowel IC als OOC en je bent hartstikke vriendelijk en eerlijk. Ik kijk al heel lang naar je op. |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! vr 18 jul 2014 - 14:58 | |
| Assie You are awesome! Je bent een geweldig aardig persoon en ik vind het altijd super gezellig om met je te praten, bovendien RPG je echt heeel gaaf en heb je geniale accounts! |
|
| |
Lianne 230 Actief Disconnect and self-destruct
One bullet at a time
What's your rush, now?
Everyone will have his day to die
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! vr 18 jul 2014 - 15:02 | |
| Je bent een erg hartelijke en open persoon waar je leuke gesprekken mee kan voeren (Dat heb ik nog niet zo vaak gehad, maar ik lees het één en ander >BC ) Jouw topics zijn een one of a kind en erg interessant om te lezen. Hopelijk kom ik je eens tegen in de rpg :3 |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! vr 18 jul 2014 - 15:04 | |
| Lianneee <3 Je wilt niet weten hoe blij ik ben je een vriendin te noemen. Topics met jou zijn altijd awesome. Ondanks dat je doorgaans mijn karakters met elk van jouw karakters traumatiseert waar het ook maar mogelijk is...:'D Ik ben heel erg blij dat ik je ken en ooit zal ik GoT gaan lezen/kijken zodat ik eindelijk je fandom snap, haha. >3 Don't change, je bent geweldig zoals je bent <3 |
|
| |
Assie 21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! vr 18 jul 2014 - 17:35 | |
| Babs;; je bent echt een hele leuke meid. Je doet je taak als admin fantastisch en de ideeën die je verzint zijn echt heel leuk. Het is echt leuk om met je te praten, en te chatten op skype, en je bent erg actief (en onmisbaar c: ) op het forum, en je hebt hele leuke accs met een mooie rpg-stijl. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
| |
|
| |
|