Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 35

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Geef een compliment aan het persoon boven je!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 42 ... 50  Volgende
Rudepaw
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 35 Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 35 Icon_minitimewo 4 feb 2015 - 21:48

San! <3 Eerst wil ik zeggen dat je echt geweldige chars heb! Ik ken je misschien niet super goed maar ons topicje samen vind ik echt leuk! :'3 Je bent aardig en leuk om mee te praten in het OAT + je bent lekker actief. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 35 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 35 Icon_minitimema 16 feb 2015 - 10:58

Nele!
je bent een super gezelig en vriendelijk persoon, je bent actief en Rude is echt cute<3
we zouden echt een topicje Maze x Rude moeten doen of hebben we er al een en ben ik het vergeten c': kortom; je bent een awesome persoon
xXHanna
Blacksheep
Member
Bunny
50
Actief
"And after the rain, there's a rainbow, but all of the colors are black. It's not that they aren't there, it's just imagination they lack."

CAT'S PROFILE
Rank:
Blacksheep
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 35 Icon_minitimema 16 feb 2015 - 17:05

Hanna!
Je bent altijd vriendelijk en vrolijk, en je bent echt geweldig in setjes maken. Je karakters zijn altijd leuk gevonden, ga zo voort c:
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 35 Icon_minitimema 16 feb 2015 - 17:20

Je bent echt een geweldige rpg'er die altijd leuke en originele ideeën voor de boeg heeft liggen. Topics met jou zijn altijd interessant en natuurlijk ook heel tof! Kort samengevat ben je een hele leuke persoon die echt goed kan rpg'en en altijd wel met iets nieuws afkomt. (:
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 35 Icon_minitimema 16 feb 2015 - 18:46

Oh lieverd lieverd, volgens mij weet je wel dat ik je zó'n leuke meid vindt. Je komt voor jezelf op, durft mensen aan te spreken; je bent een meid met peper in dr reet. Ik vind het heel erg om te lezen dat je je soms zo rot voelt, maar ik denk echt dat zo'n sterke meid als jij uiteindelijk een weg voor jezelf weet te vinden. Je bent een enorm knappe, slimme, creatieve meid, en ik weet zeker dat jouw leven heel prima op z'n pootjes terecht gaat komen. <3

Oh en je hond is cute ;3
Silverthorn
Member
534
Actief

CAT'S PROFILE
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 35 Icon_minitimema 16 feb 2015 - 23:05

Eef, ik ken je natuurlijk niet persoonlijk, maar van hoe ik je hier op Warrior Cats ken ben je echt iemand waar ik tegenop kijk! De manier waarop je anderen altijd probeert te helpen, vooral op echt moeilijke momenten (*wijst naar Lucht Je Hart-topic*) en dat vaak ook nog eens heel succesvol doet, en je realistische kijk op problemen, zowel de problemen van anderen als die van jezelf. Ik heb ook het idee dat je werkelijk voor iedereen open staat en op niemand neerkijkt en altijd bereid bent om iemand een tweede kans te geven, als diegene dat verdient, en dat kan ik echt heel erg waarderen. En dan ook nog eens een drukke studie hebben (tenminste, als ik het goed herinner?) en toch zo actief zijn met je karakter. Idk, ik denk dat je een voorbeeld bent voor velen =)
Roughflower
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 35 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 35 Icon_minitimedi 17 feb 2015 - 8:53

Zo heel goed ken ik je eigenlijk niet, terwijl je eigenlijk al best lang op Warrior Cats zit. Wel weet ik dat je hartstikke behulpzaam en vriendelijk bent. Tevens zijn je posts heel goed en fijn om door te lezen. Zeker een compliment waard! Nu elkaar nog wat beter leren kennen ^^
Willowfur
Member
Beau
174
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Willowfur
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 35 Icon_minitimedi 17 feb 2015 - 15:03

Nath!
Echt een super-persoontje, ook actief in de rpg en ik hou van rough en je andere toffe charretjes <'3 Blijf zo door gaan meid!!
XxZoé c:
Dawntear
Member
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 35 Icon_minitimedi 17 feb 2015 - 15:06

Zoé, je bent een heel gezellig meisje om mee te praten, en je bent ook heel vriendelijk en sympathiek.
Je hebt leuke karakters en posten met jou is ook altijd leuk. Ik vind je heel lief c:
xo
Walnutdrop
Member
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 35 Icon_minitimedi 17 feb 2015 - 15:09

Heeey Ezzels, ik was net eigenlijk een compliment aan het schrijven voor Zoe, maar toen stond jouwes er opeens xD Maakt niet uit hoor want over jou kan ik ook veel vertellen ;D. JIj bent zo iemand die ik overal langs zie komen, AOT en gewone topic dingen, maar ik ken je helemaal niet echt. Wat ik echt oprecht stom vind IK WIL JE LEREN KENNEN MEID! Dus ik schiet zo wel een pm je kant op ofzo, wacht maar af!
Willowfur
Member
Beau
174
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Willowfur
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 35 Icon_minitimezo 22 feb 2015 - 15:14

nou weer eventjes voor Loekdoek posten xD:
Een awesome persoontje, je ziet me er super leuk uit!! (en walnut ook hoor cx) Als ik je zo voorbij zie komen heb ik stiekem zin om eens te chatten met jou xD ook van die coole rpg postjes, die mis ik natuurlijk niet hè! ook je andere rpg charretjes zijn van die coole katjes, je bent super lief!!
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 35 Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 18:21

Zoé!!! c:
je bent een vriendelijk en aangenaam persoon persoon om mee te praten in het aot c:
Je acc's zijn stuk voor stuk anders en je maakt mooie posts (:
Brat
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 35 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 35 Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 18:24

Hannn<33
gurl! waar moet ik beginen xD je bent een super gezelig persoon en een leuk klets maatje 
ook ben ik altijd in lovvee met je accountjes,Ze zijn zo cool  8)
ook lees ik altijd met plezier je post en topic's!
kort om je bent echt geweldig<3
Tallshadow
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 35 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 35 Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 19:41

Je bent een erg gezellig en actief persoon San, zeker een van de personen die ik graag eens beter zou willen leren kennen. Bovendien post je erg leuk, en bespeel je je chars erg realistisch wat de topics met jou fijn en leuk om te lezen maakt (:
Zealspark
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 35 PCAssxW
Chi
2726
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 35 Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 19:59

Emmaaa!!
Je bent echt zo'n toffe, lieve en vriendelijke meid! Ik weet niet goed wat te zeggen.. Aangezien geen woord op aarde jou beschrijven kan! Jou accounts zijn allemaal stuk voor stuk origineel uitbedacht en hoe je zo actief met Tallshadow blijft is echt gewoon een groot compliment waard! Ik ben blij je te kennen, en onze topics tussen tall en little blijven en zijn echt gewoon fantastisch leuk (en soms awkward Razz ) Maar goed.. Ik hoop echt dat je hier nog lang blijft, serieus meid. Jij bent echt een enorme aanwinst voor WC!!
Roughflower
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 35 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 35 Icon_minitimema 2 maa 2015 - 8:47

Chi <3
Je bent een super toffe meid en een hele goede vriendin. Met jouw RPG'en is altijd heel leuk en ook de gesprekjes samen. Je bent lekker actief, je hebt originele karakters, je hebt leuke verhaallijntjes die spontaan ontstaan in de RPG, zeker een compliment waardig. Daarnaast ben je ook gewoon een hartstikke aardige meid, leuk om mee te praten, een echte vriendin.

Just never leave, Chi.

x
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 35 Icon_minitimema 2 maa 2015 - 22:20

Als ik heel eerlijk moet zijn tegen mezelf, denk ik dat ik jou als één van de weinigen heel hard mistte tijdens mn afwezigheid hier. Nath, je bent een hele goeie vriendin, en iemand waar ik ontzettend goed mee kan praten als ik het moeilijk heb, en je bent echt een mens met een gouden hart. Je bent altijd heel lief voor iedereen, en bent bovendien het luisterend oor dat iemand soms wel eens kan nodig hebben. Daarom beschouw ik je als één van mijn goede vrienden. Ooit moeten we ook nog eens een spontaan gesprek hebben, los van alle life troubles. (En stiekem ook veel meer 'leuke' topics tussen onze chars, alhoewel die laatste wat moeilijk gaat xD)
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 35 Icon_minitimedo 5 maa 2015 - 17:36

Assie c:
je bent een tof, vriendelijk en begripvol persoon. Je maakt mooie posts en je acc's zijn stuk voor stuk anders. Je bent echt awesome en het is altijd leuk om te zien dat je online bent c:
*Goldenpaw
Member
Anne
144
Actief

CAT'S PROFILE
*Goldenpaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 35 Icon_minitimedo 5 maa 2015 - 20:03

Hanna!
Ik ben net nieuw op WC, maar ik las bijna als eerste een post van jou. Ik vind dat je erg creatief en origineel bent, en zou je graag als vriendin willen. Je kent me natuurlijk niet, maar ik jou wel! Razz
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 35 Icon_minitimedo 5 maa 2015 - 20:26

Hello hello Anne! Welkom hier! Very Happy Wat super leuk dat je je hier geregistreerd hebt, en ik hoop je heel veel in de RPG te gaan zien ^^ (en stiekem dat je een shadowclan account aanmaakt zodat we ook samen kunnen rpg'en ;D) Ik heb net wat posts van je gelezen, en je bent echt super goed! Heb je al vaker gerpg't? Anyway, ik hoop je snel te leren kennen. Smile

(Oh, en als je wil, kan je op skype in de WC groep! Dan kan je ons wat beter leren kennen enzo Smile )
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 35 Icon_minitime

Geef een compliment aan het persoon boven je!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 35 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 42 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: