| Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
|
|
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! do 18 jun 2015 - 12:52 | |
| Julia <3 Je bent een geweldige meid met amazing accountjes. Je geeft altijd steun aan diegene die het nodig hebben en weet altijd een glimlach op mn gezicht te krijgen als ik Creamyfrost en Honeypaw samen zie <3
xx Quinty |
|
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! vr 19 jun 2015 - 20:58 | |
| QUINTY <'3
Mum, hehe. Ik vind jou zo super lief en awesome <'3 Ik mis je echt hééél erg. en walty ook wel Ik ben altijd fan van je chars en werk geweest, dus keep going gurl! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, I LOVE U |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! vr 19 jun 2015 - 21:00 | |
| Iro ik vind je altijd echt super enthousiast op het forum! Of het aan de eeuwIGE CAPS ligt of gewoon de random uitspraken die me altijd wel weten op te vrolijken, ligt, je bent echt een schat van een aanwinst op dit forum! En dan nog te beginnen aan je amazing chars, die altijd wel iets meebrengen van <3, nee <4. + Future & Ash, bff's for life tbh |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 20 jun 2015 - 20:33 | |
| Soof, maakt niet uit waar het over gaat, maar het is gezellig, fijn, grappig en/of leuk! Je bent echt een top vriendin en ééntje die ik echt niet kwijt wil en vaker wil gaan zien. Ook vind ik je een heel sterk persoon, hoe je doorgaat, hoe je aanwezig bent, etc <3 In de RPG ben je ook super awesome, leuke karakters, mooie posts. Posts waar altijd wel wat inspiratie uit te trekken valt om weer te kunnen reageren. Super fijn! Ook ben je een top leader met Shrew, I like it <3 |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 21 jun 2015 - 18:45 | |
| Nath, je bent echt iemand waar ik naar opkijk; je bent gezellig, je posts zijn fantastisch en je setjes zijn erg mooi, echt bedankt voor Mazie's os, btw<3 Ik vind je accounts zijn awesome, en ik vind hun karakters erg realistisch c: hopelijk blijf je nog erg lang op wc
~Hanna |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 22 jun 2015 - 19:43 | |
| Hannaaa!! Geweldig mensje, en Maze natuurlijk een awesome katje xD je post goed, en in het aot ben je altijd lekker actief c: en dan nog van donuts naar pizzaaa's xD Jij bent kei super!
~ Zoé c: |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 22 jun 2015 - 21:40 | |
| Zoé, ik vind je hartstikke gezellig in het AOT. Ook vind ik je leuk in de RPG en ook echt goed geworden. Je bent een leuk en gezellig lid op WC, voor zo ver ik je nu ken en ik geloof dat het ook alleen maar positiever kan. Ik wil nog graag eens een topic met je!
x Nath. |
|
| |
[img][/img] juno 315 Actief Boop!
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 23 jun 2015 - 9:44 | |
| Heyy, Nathalie! ik ken je niet echt maar jij was de eerste char van Warriorcats die ik heb gezien. Dus ik kijk tegen je op! Ik zou je graag beter willen leren kennen ^^" Dus heb ik je een beetje gestalk *sorry* Maar ik hou van je posts! ze zijn echt mooi geschreven. En je setje is ook prachtig. Ik hoop nog veel van je te horen! |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 23 jun 2015 - 17:57 | |
| Jeltje, Ik ken je niet al te goed, maar je bent een gezellig persoon en ik zou je graag beter leren kennen, we zouden eens een topic moeten doen c: hopelijk blijf je nog lang op wc! |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 23 jun 2015 - 18:43 | |
| Ik vind Maze echt een heel cool karakter, that's for one. Maar Hanna (zonder h ) je bent echt zo gegroeid sinds je hier op wc bent gekomen! En ook al was je altijd al echt een super gezellig persoon, zelfs in dat ben je gegroeid! Je bent echt een vaste waarde geworden voor deze site en je karakters zijn altijd heel leuk om een topic mee te hebben! c: als maze ash maar niet te erg op zn vacht zit anders is dit compliment te niet verklaard B( jk jk. WC wouldn't be the same without youuuuu~ <3 En je bent mede sc-drama-clanner, dus dat is al heel epic! |
|
| |
Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 23 jun 2015 - 20:08 | |
| Soof, jij bent gewoon awesome^^ *creepy stalker here* Zowel in-game als in het AOT ben je altijd hilarisch en gezellig. Je hebt geweldige karakters en je kunt echt onwijsgoed rpg'en. WC zal echt nooit hetzelfde zijn zonder jou. |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 23 jun 2015 - 22:54 | |
| Endria! Ik ken je eigenlijk al best lang en we hebben ook onze periodes gehad dat we samen veel kletste, deze waren leuk en mogen wat mij betreft echt weer terug komen. Met jou posten is ook heel erg leuk en dat vind ik geweldig. Daarnaast ben je een aardig persoontje en ook heel gezellig in het AOT. Leuk dat je hier bent, dat vind ik echt! I also got the feeling that Gray en Smoke goede maatjes zijn geworden ^^ |
|
| |
Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! wo 24 jun 2015 - 16:06 | |
| - Mazepaw. schreef:
Jeltje, Ik ken je niet al te goed, maar je bent een gezellig persoon en ik zou je graag beter leren kennen, we zouden eens een topic moeten doen c: hopelijk blijf je nog lang op wc! schatteke je had het tegen Juno, niet tegen mij xD anyways, Naaathh <33 ik vind je een heel aardig mens, met prachtige posts en uitgewerkte karakters. Je bent altijd aardig en beschermend en behulpzaam, en ik weet zeker dat heel veel mensen dat waarderen op het forum <3 blijf awesomeee! x Jeltje |
|
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! za 27 jun 2015 - 22:31 | |
| Jeltjeeee <'3
Wat ik vooral zo leuk aan je vind is je vrolijkheid. You don't careeee~! Jou vrolijkheid slaat gauw op een ander, en dat is zó leuk om te zien! Verder super leuke meid, and you're kawaii ;w; |
|
| |
Beertje « 160 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 30 jun 2015 - 20:58 | |
| Irrooo!! Toen ik hier kwam keek ik meteen op naar jouw. Je accountjes hebben me altijd gefascineerd en je kan echt enorm goed posten <3 Je bent super enthousiast wat erg leuk is ghehe x'D En ik kan nog wel even bezig zijn over hoe swag je bent >3 xx |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 30 jun 2015 - 21:08 | |
| Beertje! Toen ik jouw allereerste account zag, was ik verliefd. Ik bedoel; je schreef echt superleuk en Bearpaw is nou eenmaal swág. En toen kwam ik je wat beter te leren kennen, en je bent gewoon hartstikke aardig en een leuke meid! c: x Loloo |
|
| |
Dani(beest) 319 Actief
| CAT'S PROFILEAge: You don't ask a lady her age. {17 Moons}Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 30 jun 2015 - 21:13 | |
| Lolooo! <333 Wij hebben zulke leuke topics met elkaar en ook OOC ben je echt een geweldige meid. Je characters hebben allemaal zo'n leuk karakter en het is gewoon echt heel leuk hoe je ze bespeeld. Ook wil ik je hier nogmaals feliciteren met je rang en ik weet heel erg zeker dat jij dit verdient en kan. Hopelijk kan ik nog veel met je praten en rpg'en, want je bent echt geweldig. <3
xx Dani |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 30 jun 2015 - 21:20 | |
| Dani~! Ten eerste vind ik je setjes echt heel mooi o: how? Teach me. Maar goed, je bent een heel gezellig iemand in het aot, maar je post ook heel leuk! (Ik weet nog een Redkit die bij Ash & Icicle in het topic kroop ;w; <3) Maar het belangrijkste is dat je een gezellige aanwinst bent voor de site en dat je ook moet blijven omdat het zonder jou niet hetzelfde zal zijn :"D (voel je nu maar gedwongen, ja.) Either way, je bent een hele gezellige rpg'er en heel lief <3 |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! di 30 jun 2015 - 21:22 | |
| Sooof ;D
Je was altijd me supergoede vriendin hier, heb je ook het meeste gemist. We hebben echt al heel wat topics met elkaar afgeschreven. We hebben ook wat ruzies gehad, maar we zijn er allemaal weer doorgekomen ~ Either way, I love you <3
x Sharon |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! do 2 jul 2015 - 13:16 | |
| Sweet, sweet Sharon! Jou ken ik nu al best lang en ik vind het heel jammer dat we gewoon dik een jaar geen contact hebben gehad, omdat we daar voor regelmatig met elkaar spraken. RPG'en met jou is altijd super leuk en ben daarom ook blij dat je weer terug bent op WC. Daarnaast voelt het als of er niks is veranderd, wat alleen ons skype gesprekje gister was al super gezellig! Daarnaast vind ik je heel sterk over hoe je in gesprek gaat over jou ex-boyfriend probleempje, je lucht je hartje daar over en dat vind ik knap. Ik vind jou een sterk, gezellig, lief, en leuke vriendin! Never leave again! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
| |
|
| |
|